Uitstekend. Hopelijk zijn de mensen in mijn groepje daar ook voor in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je moet gewoon bier zuipen tot je in coma ligt, verder kan ik je niet veel tips geven.
Ik zal je dat even uitleggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:39 schreef Floxcie het volgende:
Ik wil ook een chimeid uitwonen. Wat moet ik doen Dastan?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:39 schreef Floxcie het volgende:
Ik wil ook een chimeid uitwonen. Wat moet ik doen Dastan?
Die waren behoorlijk ludiek ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:43 schreef Dastan het volgende:
Vergeet de ludieke dichten van Martialis niet, over al zijn echtgenotes onder de grond.
Een kenner.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die waren behoorlijk ludiek ja.
Dus nog niet echt school gehadquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
eerste twee dagen introductiedagen gehad, en woensdag gewerkt, donderdag en vrijdag thuis gezeten en vandaag gewerkt en morgen weer thuis zitten en maandag begint de eerste les
Heb je al een beetje zin in school?quote:
Lolnope.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dus nog niet echt school gehad![]()
Waar werk je? Weet je al of je een vak kunt volgen?
[..]
Heb je al een beetje zin in school?
niet echt neequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dus nog niet echt school gehad![]()
Waar werk je? Weet je al of je een vak kunt volgen?
quote:
Geld verdienen is ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet echt nee
bij albert heijn, dus ook niet het einde van de wereld ofzovolgende week ga ik bellen of het mogelijk is, anders pech gehad en toch bij de appie werken.
Nicequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
Deze week maar even mijn kamer finishen.
[..]
Geld verdienen is ook niet verkeerd natuurlijk![]()
Ik heb voor donderdag een sollicitatiegesprek staan bij TriplePro, een promotiebedrijf. Ik word één van die irritante mensen op straat die je aanspreken om ergens lid van te wordenMaar ik ben er eigenlijk nog niet zeker van of ik dat wel zou willen doen
Leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:49 schreef Flitskikker het volgende:
Van alles. Door de stad gegaan, gegeten, disco, geslapen, gesport, gegeten en kroegentocht.
En ga je ook nog ergens lid van worden? Sportvereniging? Studentenvereniging?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
Ik had twee dagen. Was ook wel lang genoeg.
Maar had eigenlijk andersom gemoeten, want dag 1 was het leukst vond ik
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
En ga je ook nog ergens lid van worden? Sportvereniging? Studentenvereniging?
Begint je school dan al?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:00 schreef Flitskikker het volgende:
Iemand uit m'n groepje moet 1 september om 14:30 aanwezig zijn. Best chille tijd dan
Oke danquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:29 schreef Kutstudent het volgende:
Zo rollen de eckte bazen. Gewoon die chimeids hosselen op je scheurijzer.
Ja toch.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:29 schreef Kutstudent het volgende:
Zo rollen de eckte bazen. Gewoon die chimeids hosselen op je scheurijzer.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
Hallo Juicyhil, wat leuk dat je hier ook post. Ik heb je gemist.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
Hallloooo ik ga morgen weer naar school, dus ik mag hier nu ook posten. Cool hè![]()
Goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Oscar, ouwe stokbrodenbakker, wie geht's?
ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemand hier die Keauning op msn heeft?
En hoe was je intro?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Rustig aan he! Van de week gezellig een intro gehad, en morgen weer werken
neequote:
overledenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mis r_rzelfs gesmst alles niks meer gehoord. Etsu waar is R-r?
Ik pleit voor een live-stream dan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
dastan gaat een meisje uitwonen op een driewieler. wat vind jij daarvan?
Stelt niks voor, probeer het maar eens op zo'n ding:quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
dastan gaat een meisje uitwonen op een driewieler. wat vind jij daarvan?
dat is een goed idee opzich, zullen we het hem voorstellen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snel internet is geweldig.
[..]
Ik pleit voor een live-stream dan.
wat een eitje om daarop een meisje uit te wonen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Stelt niks voor, probeer het maar eens op zo'n ding:
[ afbeelding ]
Jij hebt je al wel eens laten uitwonen op zo'n ding dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een eitje om daarop een meisje uit te wonen.
Ik heb gehoord dat het Oscar was, maar niet doorvertellen he!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil eerst weten welk meisje hoor, anders word ik jaloers.
maar natuurlijk. was best wel plezant.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:19 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij hebt je al wel eens laten uitwonen op zo'n ding dan?
een meisje met oscar als naam?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:19 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het Oscar was, maar niet doorvertellen he!
ik vind het een complimentquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Erg he, dan sta je voor lul als je Oscar heet
nu al studerenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:21 schreef xCore het volgende:
Wat een kutsysteem trouwens dat IB-groep, ik kan niet eens mijn mededelingen openen
ik ben vorig jaar geslaagd hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Al naar school moeten omdat je bent gezakt voor je examen,
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En mij wel in je sig hebben. Wagt maar wagt maar.
Okquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb blokfluitdiploma.Raak me aan.
maar dat wil ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:25 schreef xCore het volgende:
[..]
je moet voor c gaan mang, dan mag je met schoenen in het zwemmebad
Heel SES is trots op jequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
ik ben trots op wie ik ben, en daar kan je niks aan veranderen
of je doof bentquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja welke vraag?? ik zie geen vraag.
hoi emzor
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja welke vraag?? ik zie geen vraag.
hoi emzor
hij is niet echt dood horquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
o waarom vraag je dan weer waar r-r is
Chillquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
ik moet morgen om 11.15 uur beginnen, tot 14.45
"Dementie is een verzamelnaam voor aandoeningen die gekenmerkt worden door combinaties van meervoudige stoornissen in verstandelijke vermogens (waaronder het geheugen), stemming en gedrag. Dementie komt voor bij klinische syndromen die door verschillende hersenziekten worden veroorzaakt."quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
o waarom vraag je dan weer waar r-r is
uit mn neus etenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat ga je met je vrije tijd doen?
FOK!ken met mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat ga je met je vrije tijd doen?
alzheimerquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:36 schreef xCore het volgende:
[..]
"Dementie is een verzamelnaam voor aandoeningen die gekenmerkt worden door combinaties van meervoudige stoornissen in verstandelijke vermogens (waaronder het geheugen), stemming en gedrag. Dementie komt voor bij klinische syndromen die door verschillende hersenziekten worden veroorzaakt."
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het hele jaar lang? Blijft geen snot meer over.
hersensenenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het hele jaar lang? Blijft geen snot meer over.
heeft iequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ohja.. moet je wel lange vingers hebben...
Morgen ben ik pa na 1 uur thuis, dus je moet dan nog wel ff geduld hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
nee maar ik ga waarschijnlijk vrijdag of donderdag werken, en dinsdagavond. en zaterdag.
en dan blijven 2,5 dagen over. 0,5 dagen voor rijles ofzo. en dan 1 dag misschien op ski-les en andere dag vrij en FOK!ken met xCore
ankuquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan is het geloofwaardig...
Etsu, veel plezier dit jaar met je hersenenenen opeten.
Oke wel relaxed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
nee maar ik ga waarschijnlijk vrijdag of donderdag werken, en dinsdagavond. en zaterdag.
en dan blijven 2,5 dagen over. 0,5 dagen voor rijles ofzo. en dan 1 dag misschien op ski-les en andere dag vrij en FOK!ken met xCore
ik ga morgen chillen met een meisje, dus ik ben ook laat thuisquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Morgen ben ik pa na 1 uur thuis, dus je moet dan nog wel ff geduld hebben
hij is uit zijn dood opgestaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
etsu je loog ik kan je nooit meer vertrouwen nu
1 april is al geweestquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga morgen chillen met een meisje, dus ik ben ook laat thuis
5 september, ja tochquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb nog een week vrij, kusjes, raak me aan. En ik kijkReading
.
pics nu ter beoordelingquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
suus gaat morgen naar antwerpen hoe moet ik nu de komende dagen overleven zonder haar
Is Into the blue erop?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:44 schreef xCore het volgende:
OH MIJN GOD JESSICA ALBA IN BIKINI OP TV IN HD OH MIJN GOD
ja omg ongeloofwaardig hequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:43 schreef Joosterd het volgende:
Etsu wtf je FB status ... Word je een hossellaar?
Kijk maar op mijn FB gr gr moet je bij Oscar zoeken gr grquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef xCore het volgende:
[..]
die pics heb ik al
wil nieuwe voor tegen de muur gr gr
hij heeft mijn fb nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk maar op mijn FB gr gr moet je bij Oscar zoeken gr gr
doet ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk maar op mijn FB gr gr moet je bij Oscar zoeken gr gr
Ik mag je steeds meer.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG R-R OP MSN GESPOT OMGGG MIJN DAG
MIJN HART WATTTTTTTTTT
wel een lief meisje hoor ze heeft vorig jaar bij mij in de klas gezeten maar is geslaagd en allesssss en ze gaat naar leiden en wacht op mij lief hequote:
doe maar zoeken op FBquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
hoe zie jij eruit nick ik wil het weten en alles
Die ken ik die ken ik maar naam kwijtquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
CAUSE I AM NO SUPERMAN BUT I DO THE BEST I CAN I AM NO SUPERMAN OH NO OH NO
jeronimo jeweetquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die ken ik die ken ik maar naam kwijt
Jij wel.quote:
quote:
quote:
Ze noemen me hier in Brabant ook wel gekscherend Jezus d'un Twidde.quote:
Dat is Paul Walker toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:56 schreef xCore het volgende:
wat wat wat die klojo doet zoenen met jessica
terechte klachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze noemen me hier in Brabant ook wel gekscherend Jezus d'un Twidde.
ik weet niks ik ben domquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Moet je ff aan Etsu vragen, die weet dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast het is stil zonder hem ik mis hem. En mijn iTunes zet zonet een geniaal nummer op.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso. ik zag die foto van hem op fb, damn, wat een knapperd
dus jij doet niet haten op mij?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar er lopen minstens 5 miljoen nicken rond op de aarde
maar jij overtreft suus en jordy niet hoor, en jij kan alleen maar dalen van plaats. dus juich niet te vroegquote:
ohquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar jij overtreft suus en jordy niet hoor, en jij kan alleen maar dalen van plaats. dus juich niet te vroeg
Ik kijk Ice Age 3 gast. Bazenfilm.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:12 schreef Kutstudent het volgende:
Is iedereen into the blue aan het kijken ofzo.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:12 schreef Kutstudent het volgende:
Is iedereen into the blue aan het kijken ofzo.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
films kijken
MIJN HELE LEVEN IS EEN SPEELFILM
Daarmee wakker wordenquote:
Hallo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EzelllIk moest net aan je denken!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
ezelltje, ik herkende je niet eens omgggggg ik dacht; hee weer een nieuw iemand met een nieuwe ui, ik zeg maar geen hoi omggggg
quote:
Ik zag plaatje van meisje met lange zwarte haren en toen dacht ik: Boh ezel lang nie gezien hier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hallo.Waarom moest je aan mij denken?
[..]
[..]Hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |