Uitstekend. Hopelijk zijn de mensen in mijn groepje daar ook voor in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je moet gewoon bier zuipen tot je in coma ligt, verder kan ik je niet veel tips geven.
Ik zal je dat even uitleggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:39 schreef Floxcie het volgende:
Ik wil ook een chimeid uitwonen. Wat moet ik doen Dastan?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:39 schreef Floxcie het volgende:
Ik wil ook een chimeid uitwonen. Wat moet ik doen Dastan?
Die waren behoorlijk ludiek ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:43 schreef Dastan het volgende:
Vergeet de ludieke dichten van Martialis niet, over al zijn echtgenotes onder de grond.
Een kenner.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die waren behoorlijk ludiek ja.
Dus nog niet echt school gehadquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
eerste twee dagen introductiedagen gehad, en woensdag gewerkt, donderdag en vrijdag thuis gezeten en vandaag gewerkt en morgen weer thuis zitten en maandag begint de eerste les
Heb je al een beetje zin in school?quote:
Lolnope.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dus nog niet echt school gehad![]()
Waar werk je? Weet je al of je een vak kunt volgen?
[..]
Heb je al een beetje zin in school?
niet echt neequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dus nog niet echt school gehad![]()
Waar werk je? Weet je al of je een vak kunt volgen?
quote:
Geld verdienen is ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet echt nee
bij albert heijn, dus ook niet het einde van de wereld ofzovolgende week ga ik bellen of het mogelijk is, anders pech gehad en toch bij de appie werken.
Nicequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
Deze week maar even mijn kamer finishen.
[..]
Geld verdienen is ook niet verkeerd natuurlijk![]()
Ik heb voor donderdag een sollicitatiegesprek staan bij TriplePro, een promotiebedrijf. Ik word één van die irritante mensen op straat die je aanspreken om ergens lid van te wordenMaar ik ben er eigenlijk nog niet zeker van of ik dat wel zou willen doen
Leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:49 schreef Flitskikker het volgende:
Van alles. Door de stad gegaan, gegeten, disco, geslapen, gesport, gegeten en kroegentocht.
En ga je ook nog ergens lid van worden? Sportvereniging? Studentenvereniging?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
Ik had twee dagen. Was ook wel lang genoeg.
Maar had eigenlijk andersom gemoeten, want dag 1 was het leukst vond ik
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
En ga je ook nog ergens lid van worden? Sportvereniging? Studentenvereniging?
Begint je school dan al?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:00 schreef Flitskikker het volgende:
Iemand uit m'n groepje moet 1 september om 14:30 aanwezig zijn. Best chille tijd dan
Oke danquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:29 schreef Kutstudent het volgende:
Zo rollen de eckte bazen. Gewoon die chimeids hosselen op je scheurijzer.
Ja toch.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:29 schreef Kutstudent het volgende:
Zo rollen de eckte bazen. Gewoon die chimeids hosselen op je scheurijzer.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
Hallo Juicyhil, wat leuk dat je hier ook post. Ik heb je gemist.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
Hallloooo ik ga morgen weer naar school, dus ik mag hier nu ook posten. Cool hè![]()
Goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Oscar, ouwe stokbrodenbakker, wie geht's?
ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemand hier die Keauning op msn heeft?
En hoe was je intro?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Rustig aan he! Van de week gezellig een intro gehad, en morgen weer werken
neequote:
overledenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mis r_rzelfs gesmst alles niks meer gehoord. Etsu waar is R-r?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |