ja omg ongeloofwaardig hequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:43 schreef Joosterd het volgende:
Etsu wtf je FB status ... Word je een hossellaar?
Kijk maar op mijn FB gr gr moet je bij Oscar zoeken gr grquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef xCore het volgende:
[..]
die pics heb ik al
wil nieuwe voor tegen de muur gr gr
hij heeft mijn fb nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk maar op mijn FB gr gr moet je bij Oscar zoeken gr gr
doet ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk maar op mijn FB gr gr moet je bij Oscar zoeken gr gr
Ik mag je steeds meer.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG R-R OP MSN GESPOT OMGGG MIJN DAG
MIJN HART WATTTTTTTTTT
wel een lief meisje hoor ze heeft vorig jaar bij mij in de klas gezeten maar is geslaagd en allesssss en ze gaat naar leiden en wacht op mij lief hequote:
doe maar zoeken op FBquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
hoe zie jij eruit nick ik wil het weten en alles
Die ken ik die ken ik maar naam kwijtquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
CAUSE I AM NO SUPERMAN BUT I DO THE BEST I CAN I AM NO SUPERMAN OH NO OH NO
jeronimo jeweetquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die ken ik die ken ik maar naam kwijt
Jij wel.quote:
quote:
quote:
Ze noemen me hier in Brabant ook wel gekscherend Jezus d'un Twidde.quote:
Dat is Paul Walker toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:56 schreef xCore het volgende:
wat wat wat die klojo doet zoenen met jessica
terechte klachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze noemen me hier in Brabant ook wel gekscherend Jezus d'un Twidde.
ik weet niks ik ben domquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Moet je ff aan Etsu vragen, die weet dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |