Morgen ben ik pa na 1 uur thuis, dus je moet dan nog wel ff geduld hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
nee maar ik ga waarschijnlijk vrijdag of donderdag werken, en dinsdagavond. en zaterdag.
en dan blijven 2,5 dagen over. 0,5 dagen voor rijles ofzo. en dan 1 dag misschien op ski-les en andere dag vrij en FOK!ken met xCore
ankuquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan is het geloofwaardig...
Etsu, veel plezier dit jaar met je hersenenenen opeten.
Oke wel relaxed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
nee maar ik ga waarschijnlijk vrijdag of donderdag werken, en dinsdagavond. en zaterdag.
en dan blijven 2,5 dagen over. 0,5 dagen voor rijles ofzo. en dan 1 dag misschien op ski-les en andere dag vrij en FOK!ken met xCore
ik ga morgen chillen met een meisje, dus ik ben ook laat thuisquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Morgen ben ik pa na 1 uur thuis, dus je moet dan nog wel ff geduld hebben
hij is uit zijn dood opgestaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
etsu je loog ik kan je nooit meer vertrouwen nu
1 april is al geweestquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga morgen chillen met een meisje, dus ik ben ook laat thuis
5 september, ja tochquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb nog een week vrij, kusjes, raak me aan. En ik kijkReading
.
pics nu ter beoordelingquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
suus gaat morgen naar antwerpen hoe moet ik nu de komende dagen overleven zonder haar
Is Into the blue erop?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:44 schreef xCore het volgende:
OH MIJN GOD JESSICA ALBA IN BIKINI OP TV IN HD OH MIJN GOD
ja omg ongeloofwaardig hequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:43 schreef Joosterd het volgende:
Etsu wtf je FB status ... Word je een hossellaar?
Kijk maar op mijn FB gr gr moet je bij Oscar zoeken gr grquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef xCore het volgende:
[..]
die pics heb ik al
wil nieuwe voor tegen de muur gr gr
hij heeft mijn fb nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk maar op mijn FB gr gr moet je bij Oscar zoeken gr gr
doet ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk maar op mijn FB gr gr moet je bij Oscar zoeken gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |