neequote:
overledenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mis r_rzelfs gesmst alles niks meer gehoord. Etsu waar is R-r?
Ik pleit voor een live-stream dan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
dastan gaat een meisje uitwonen op een driewieler. wat vind jij daarvan?
Stelt niks voor, probeer het maar eens op zo'n ding:quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
dastan gaat een meisje uitwonen op een driewieler. wat vind jij daarvan?
dat is een goed idee opzich, zullen we het hem voorstellen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snel internet is geweldig.
[..]
Ik pleit voor een live-stream dan.
wat een eitje om daarop een meisje uit te wonen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Stelt niks voor, probeer het maar eens op zo'n ding:
[ afbeelding ]
Jij hebt je al wel eens laten uitwonen op zo'n ding dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een eitje om daarop een meisje uit te wonen.
Ik heb gehoord dat het Oscar was, maar niet doorvertellen he!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil eerst weten welk meisje hoor, anders word ik jaloers.
maar natuurlijk. was best wel plezant.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:19 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij hebt je al wel eens laten uitwonen op zo'n ding dan?
een meisje met oscar als naam?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:19 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het Oscar was, maar niet doorvertellen he!
ik vind het een complimentquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Erg he, dan sta je voor lul als je Oscar heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |