Gelukkig weet CNN elk nieuws spectaculair te brengen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, dat was gisteren ook in NC. Bleek achteraf erg mee te vallen.
Idemquote:
ErwinRommel heeft via iemand van het Veteranencafé ook een uitnodiging gehad om naar Roermond te komen. Ik wil er wel naartoe. Nu ErwinRommel nog overhalen...quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:25 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ben komende zaterdag, zoals elk jaar, aanwezig op de Indiė herdenking in Roermond.
Mazzelaar! Hier schijnt de zon.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:38 schreef Lotusss het volgende:
Yay, onweer!
Tenminste nog iets leuks aan het achterlijke schijthoerenweer van de laatste weken...
quote:
Ah, nu niet meer. Regen.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:11 schreef m.k het volgende:
Krijg net de lokale krant van vrijdag door de bus
Je hoeft er geen uitnodiging voor te hebben, het is vrij te bezoeken. Ik ben 's ochtends nog even op de van Horne kazerne ( donderdag reunie KMS, ) vanwege de open dag op de KMS en 's middags ben ik aanwezig bij de plechtigheden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel heeft via iemand van het Veteranencafé ook een uitnodiging gehad om naar Roermond te komen. Ik wil er wel naartoe. Nu ErwinRommel nog overhalen...
Wat is er merkwaardig aan dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Jungs, kiek is in het herkenningsquiz topic. Stuk ziet er erg merkwaardig uit
Via Tunngle?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Net ff een paar uur Red Alert2 gespeuld
Zo ziet bijna elke TLV er uit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Achterkant van de loop ziet er raar uit.
Ja, ben ik kennelijk niet zo aan gewend.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo ziet bijna elke TLV er uit.
[ afbeelding ]
Hier bv de Carl gustav
Nee, de klap van de terugstoot wordt opgeheven. Terugstoot Loze Vuurmondquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ben ik kennelijk niet zo aan gewend.
Was ook even naar de reden voor die vorm van de loop aan 't zoeken. Wat ik begrepen heb: zodat de gasdistributie zeg maar gelijk is over de voor en achterkant zodat het draaimoment wordt opgeheven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |