SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
Tot het pubers worden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af wanneer we stoppen met zeggen dat het nog steeds elke dag een beetje leuker wordt.
Kan natuurlijk ook heel leuk zijn, maar bij ons in huis was dat het meestal nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
Meimeltje, ik vind pubers juist zo leuk! Famous last words.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach gos, arm ding! Hoe ging afgelopen nacht? Beterschap hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:00 schreef Meimeltje het volgende:
Dyon z'n temp liep gisteravond op tot 40,4. Toen zetpil gegeven en uiteindelijk heeft hij tusen ons in de nacht redelijk geslapen. Vanmorgen was hij heel levendig, maar nu lijkt er weer een dip te komen. Zo proberen te laten slapen.
Dat kan ik me voorstellen. Heel vaak zitten we hier naar elkaar te kijken en zitten we ons af te vragen of we Thomas niet beter wakker maken (en dat doen we dus meestal welquote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat betreft slapen; Flipje slaapt zelden 1,5 uur overdag. Dat is voor zijn doen al lang. Ik ben dus serieus wel een beetje jaloers op de mama's die dat zo gewoon zijn en die overdag dus nog even wat huishoudelijke zaken of dingen voor zichzelf kunnen doen.
Mij hebben ze net na mijn bevalling altijd gezegd dat je moet slapen als je kind slaapt. Ik hou me daar nog steeds aanquote:Op zondag 11 september 2011 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Maar over het algemeen kan ik me er prima naar schikken, hoor.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, nu ik het teruglees klinkt het als een grote orgie.
ok, uitgebreide post ws, omdat ik selene en ravi nu als voorbeeld pakquote:Op zondag 11 september 2011 21:24 schreef Fannetje het volgende:
Ik lees alvast een beetje mee hier, over 6 dagen komen we ons hier officieel melden.
Wanneer gingen jullie kindjes van 2 naar 1 slaapjes overdag?
Anne is ergens tussen 7 en 8 wakker en rond 10 uur is ze echt helemaal op. Dan gaat ze naar bed en slaapt ze ergens tussen de 3 kwartier en 2 uur.
Afhankelijk van hoe lang ze dan slaapt, slaapt ze 's middags ergens ook nog 3 kwartier tot 2 uur. En soms ook niet, maar dan is ze van 6 tot 7 niet echt in haar hum (erg moe).
Mijn zus blijft maar zeggen dat ik moet proberen haar slaapje uit te stellen tot 's middags, maar ze redt dat gewoon echt niet. Ik ben dus op zoek naar tips/ervaringen.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef Keshet het volgende:
Of iedereen z'n kindje(s) vanavond / morgen even een extra, éxtra dikke knuffel wil geven.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef Keshet het volgende:
Of iedereen z'n kindje(s) vanavond / morgen even een extra, éxtra dikke knuffel wil geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |