Wat een ontzettend leuke foto zag ik in het vorige topic van Meike en Lars, Karin.
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 17:26 schreef Claudia_x het volgende:lily, wat geweldig dat Leah loopt! En ik las in het borstvoedingstopic dat ze voor het laatst heeft gedronken bij je (mooie posting was dat!). Ze wordt groot, hè?
Ja, klopt. De borstvoeding is nu echt voorbij. Ze heeft er totaal geen interesse meer in, maar we hebben er van genoten en aan alles komt een eind.
Ze wordt inderdaad groot. Letterlijk (87 cm, 12,4 kg) en figuurlijk.
Het is al een hele meid. Ze kletst behoorlijk veel en heeft haar plaats binnen ons (drukke) gezin geclaimd.
Ze doet totaal niet onder voor haar grote (jonge honden) broers. Zij is dol op hen en zij gek met haar.
Ze is assertief, energiek, altijd heel erg vrolijk en aanwezig. Alles gaat makkelijk met haar. Ze is heel meegaand en down to earth. Van tijd tot tijd kruipt ze met haar muis en duimpje in haar mond op je schoot voor een Leah momentje.
Ik heb nu ook pas het gevoel dat er een nieuwe fase is ingegaan, nu ze loopt en de bv periode is afgesloten. Voor mij is het nu echt klaar met baby's en alles daaromheen. Het voelt goed.