abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101281242
Wat een ontzettend leuke foto zag ik in het vorige topic van Meike en Lars, Karin.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
lily, wat geweldig dat Leah loopt! En ik las in het borstvoedingstopic dat ze voor het laatst heeft gedronken bij je (mooie posting was dat!). Ze wordt groot, hè?
Ja, klopt. De borstvoeding is nu echt voorbij. Ze heeft er totaal geen interesse meer in, maar we hebben er van genoten en aan alles komt een eind.

Ze wordt inderdaad groot. Letterlijk (87 cm, 12,4 kg) en figuurlijk.
Het is al een hele meid. Ze kletst behoorlijk veel en heeft haar plaats binnen ons (drukke) gezin geclaimd.
Ze doet totaal niet onder voor haar grote (jonge honden) broers. Zij is dol op hen en zij gek met haar.
Ze is assertief, energiek, altijd heel erg vrolijk en aanwezig. Alles gaat makkelijk met haar. Ze is heel meegaand en down to earth. Van tijd tot tijd kruipt ze met haar muis en duimpje in haar mond op je schoot voor een Leah momentje.

Ik heb nu ook pas het gevoel dat er een nieuwe fase is ingegaan, nu ze loopt en de bv periode is afgesloten. Voor mij is het nu echt klaar met baby's en alles daaromheen. Het voelt goed.
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:38:56 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101281298
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:35 schreef lily het volgende:
Wat een ontzettend leuke foto zag ik in het vorige topic van Meike en Lars, Karin.

[..]

Ja, klopt. De borstvoeding is nu echt voorbij. Ze heeft er totaal geen interesse meer in, maar we hebben er van genoten en aan alles komt een eind.

Ze wordt inderdaad groot. Letterlijk (87 cm, 12,4 kg) en figuurlijk.
Het is al een hele meid. Ze kletst behoorlijk veel en heeft haar plaats binnen ons (drukke) gezin geclaimd.
Ze doet totaal niet onder voor haar grote (jonge honden) broers. Zij is dol op hen en zij gek met haar.
Ze is assertief, energiek, altijd heel erg vrolijk en aanwezig. Alles gaat makkelijk met haar. Ze is heel meegaand en down to earth. Van tijd tot tijd kruipt ze met haar muis en duimpje in haar mond op je schoot voor een Leah momentje.

Ik heb nu ook pas het gevoel dat er een nieuwe fase is ingegaan, nu ze loopt en de bv periode is afgesloten. Voor mij is het nu echt klaar met baby's en alles daaromheen. Het voelt goed.
Klinkt hartstikke fijn! O+
pi_101282106
Ja, is het ook, Asy :)

En met je bekken is het weer hommeles las ik? Ontzettend vervelend!
Ik weet het nog van je vorige zwangerschap maar nu is het nog vroeger begonnen heh..

Ik hoop echt dat er wat aan te doen is, zeker nu met Harry erbij wordt het zwaar.
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:16:47 #14
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101286776
Wauw wat mooi omschreven Lily! Hoe oud is ze nu??

Ik vind het hier zooo ontzettend hard gaan sinds haar verjaardag..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101290994
Ze is nu 20 maanden, Reilain.

Het gaat ook hard maar gelukkig heeft iedere leeftijd haar charmes ;)
  zondag 28 augustus 2011 @ 16:11:42 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101291420
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:27 schreef lily het volgende:
Ja, is het ook, Asy :)

En met je bekken is het weer hommeles las ik? Ontzettend vervelend!
Ik weet het nog van je vorige zwangerschap maar nu is het nog vroeger begonnen heh..

Ik hoop echt dat er wat aan te doen is, zeker nu met Harry erbij wordt het zwaar.
Ja het is puinhoop. Echt beroerd (vergelijkbaar met toen ik meer dan over de helft was bij Harry :X )

Harry is gelukkig wel lief. Peppa Pig is hier favoriet en kunnen we samen een hele poos kijken. Ik lig dan op de bank en Harry zit bij me. Of hij speelt wat en komt me boekjes brengen die ik dan moet voorlezen O+
pi_101291616
Lily wat schrijf je het zo mooi O+ Die laatste alinea en je "het voelt goed". Mooi :Y
  zondag 28 augustus 2011 @ 16:18:56 #18
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_101291737
Is dit topic nu een vervolg op de topicchain? Naja, ik heb hem gevonden :)

Dus ff een *O* voor alle mooie en vooral liefdevolle updates hier O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_101292263
Ik ging nog een TR maken om te vragen om het topic aan de reeks te koppelen :) Ga ik nu maar doen :Y
  zondag 28 augustus 2011 @ 18:57:36 #20
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101298514
:@ ben ik ergens iets vergeten te koppelen??
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')