Dat klopt. Maar het moet wel verantwoord zijn. Op een drukke weg ga ik niet als een malloot met 140 me overal tussendoor wurmen omdat ik dat niet verantwoord acht. Echter, om 3 uur 's nachts op een doodstille snelweg, is het een heel ander verhaal.quote:
Dan rij je 133? Stout hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het moet wel verantwoord zijn. Op een drukke weg ga ik niet als een malloot met 140 me overal tussendoor wurmen omdat ik dat niet verantwoord acht. Echter, om 3 uur 's nachts op een doodstille snelweg, is het een heel ander verhaal.
Krijg de kak bij NS. Nunspeet-Putten lag er uit door koperdiefstal. Maar toen kwam later in de ochtend blikseminslag tussen 'Nunspeet en 't Harde', en die kak NS zegt niks meer over koperdiefstal, hebben het alleen nog maar over de blikseminslag. 2 Storingen tegelijk daarzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:52 schreef dennistd het volgende:
Tussen Winterswijk en Lichtenvoorde-Groenlo is een trein op een boom gereden.
Maar als je die continu hoort op een station begint het je wel te irriteren. En de deun blijft in je hoofd zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Zug-Chef het volgende:
Enige leuke aan Thalys / SNCF is
Verder vind ik geheel Frankrijk maar niks, maar dat is persoonlijk denk ik.
Ik ben een paar jaar geleden begonnen met gewoon 120 rijden. Ik heb nog geen nadelen gevonden, alleen voordelen.quote:
Klopt. Ik heb m'n hele Interrail vakantie met dat deuntje in m'n hoofd gezeten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:41 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar als je die continu hoort op een station begint het je wel te irriteren. En de deun blijft in je hoofd zitten.
waarom die run op bordjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wel HOE veel bordjes er in Frankrijk te halen zijn? Daar kan je een leven lang mee bezig zijn
Dup ta da dapquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:07 schreef Sandrvich het volgende:
En hier het hele bijbehorende liedje.
Ik denk dat het andersom is hoor. Dat alleen dat jingletje voor SNCF gecomponeerd is en dat die gabber er een remixnummer van gemaakt heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:07 schreef Sandrvich het volgende:
En hier het hele bijbehorende liedje.
Hoe heb je dat ontdektquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:16 schreef James1988 het volgende:
Nee hoor. Bel de klantenservice van de SNCF maar eens, dan krijg je het ook te horen.
De SNCF heeft een hele tijd een website gehad over hun nieuwe brand image, www.sncf-ideesdavance.com. Die website is nu offline. Daar stonden ook een paar audiovoorbeelden.quote:
http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=3&t=14513quote:Werkgroep spoor NOORD-NL opgericht. Onderzoek naar beter gebruik Noordelijke spoorlijneno Staatslijn b-162 Harlingen-Duitsland
De Harlinger musicus Loek van der Heide heeft een Werkgroep SPOOR op gericht.
Hiermee wil hij met onderzoeken en politieke lobby een pleidooi voeren voor een beter gebruik van Staatslijn 162-b Harlingen- Noord- Europa via Nieuweschans-grens.
Zeehaven Harlingen was in 1845 al aanleiding, tot concessie aanvragen bij de rijksoverheid in het belang van de opkomende zuivel- strokarton- en textiel industrie in Noordelijk- en Oostelijk Nederland. De ingenieurs, gebr. Balkema (Delfzijl) en Tarte - Du Portail (Wallonië België) waren in dat jaar 'belanghebbers' naast voornoemd, de industrie in het Harlinger achterland.
Ook nu vormt deze -in 1863 aangelegde- staatsspoorlijn een deel van de oplossing van het fileprobleem in de Noordflank van de randstad.
Hiertoe vond, tegelijk met de oprichting van bovengenoemde werkgroep, bij de Kamer v Koophandel Leeuwarden het startsein plaats voor een uitgebreid onderzoek naar ombuiging van Wegvracht- naar Spoorwegvervoer in het verlengde van een gewenste exploitatieverruiming van eerder genoemde staatslijn tussen Harlingen en Duitsland- en Noordelijk Europa, Baltische Staten Scandinavië en Rusland/Polen.
Opzich niet zo erg, het probleem is alleen dat de TRDL gewoon te lui is om je naar een ander spoor te leiden.. En laat ARI dus al het werk doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus al bij al? 10 minuten schade?Wat een drama
volgens mij is dat nog steeds prorail en geen NSquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:13 schreef greavy het volgende:
Kak NS. Vandaag 2x voor de inrijder bij Lunetten ofzo voor het rooie gezet (toen ik uit Eindhoven naar Utrecht ging). Eerst 7 minuten omdat er een ICE op spoor 7 stond (er waren andere sporen vrij volgens de Mcn, maar de TRDL liet ARI het werk doen..). De tweede keer wederom zelfde plek, maar nu 9 minuten, want toen stond de SPR naar Den Bosch-Breda op spoor 7, en liet de TRDL wederom ARI zijn werk leveren![]()
Als ik toen nog naar Eindhoven moest, had ik m'n trein gegarandeerd gemist. Maar m'n dienst zat er op
Vanochtend nog voor de inrijder gestaan bij dat motorrijlesterrein tussen Overvecht en CS. Dat kwam omdat er een goederentrein met kalk ons inhaalde en voorlangs mocht, terwijl dat pokke ding achter ons zat
In principe valt zo'n P-sein op rood als een rijweg naar de vrije baan met een S wordt ingesteld. Hoe dat met een automatisch sein werkt, weet ik zo niet uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:32 schreef SpeedyRich het volgende:
Ziggy, ik heb dat stop/door post van je door gelezen. Ik had 1 vraagje klopt het dat ook een P-sein door een S kan afvallen naar rood ? En hoe zit dat met een automatisch sein ?
Ga je daarheen. Kan je kiezen uit 2 of 4 gratis kaartjes. Kies je voor iets, krijg je een formulier. Staat er daaronder bij de Algemene Voorwaarden die je moet accepteren:quote:Beste Houtsma,
Dit is uw kans op 1 dag gratis onbeperkt reizen met de trein
klik hier
Let op: deze actie is tijdelijk, u kunt kiezen uit 2 of 4 gratis treinkaartjes
Wacht dus niet en pak die gratis trein kaartjes klik hier
Krijg lekker de kak. Ik hoef géén spam-mails. En over 365 dagen durende actie maar één winnaar...quote:Ja, ik ben ouder dan 16 jaar en ga akkoord met de Spelvoorwaarden en de Privacyverklaring die beschrijft hoe mijn persoonsgegevens worden verwerkt. Meer in het bijzonder stem ik ermee in dat ik door de volgende partijen per mail benaderd kan worden voor direct marketing doeleinden m.b.t. de meest uiteenlopende onderwerpen: i) ThisILike mag mij zowel eigen reclame-uitingen en aanbiedingen versturen, als ook die van en namens door haar geselecteerde adverteerders. Daarnaast ii) mag ik benaderd worden door de sponsors (TravelBird, Gratis.nl, MyDealies.nl, Fletcher Hotel Groep, Ladymail, Soap DGT, MoneyMiljonair, FruzzelMedia, Consomeo) van deze actie, die mij hun eigen reclame-uitingen en aanbiedingen kunnen versturen, alsmede die van door hen geselecteerde adverteerders.
quote:Deelname aan de promotionele actie “Win een dag onbeperkt trein reizen in Nederland” geschiedt automatisch en zonder extra kosten indien u zich tussen 29-06-2011 en 29-06-2012 inschrijft bij ThisILike. Uit alle deelnemers wordt één winnaar getrokken. Op deelname aan de actie “Win een dag onbeperkt trein reizen in Nederland” zijn de spel voorwaarden “Win een dag onbeperkt trein reizen in Nederland” van toepassing. ThisILike is een handelsnaam van iDNA B.V. Surinameplein 124, 1058 GV, Amsterdam, Nederland. KvK: 34377401. Info: info.nl@thisilike.net
HIer zou Uriah Heep zijn vingers bij aflikken, zonder twijfel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:13 schreef greavy het volgende:
Kak NS. Vandaag 2x voor de inrijder bij Lunetten ofzo voor het rooie gezet (toen ik uit Eindhoven naar Utrecht ging). Eerst 7 minuten omdat er een ICE op spoor 7 stond (er waren andere sporen vrij volgens de Mcn, maar de TRDL liet ARI het werk doen..). De tweede keer wederom zelfde plek, maar nu 9 minuten, want toen stond de SPR naar Den Bosch-Breda op spoor 7, en liet de TRDL wederom ARI zijn werk leveren![]()
Als ik toen nog naar Eindhoven moest, had ik m'n trein gegarandeerd gemist. Maar m'n dienst zat er op
Vanochtend nog voor de inrijder gestaan bij dat motorrijlesterrein tussen Overvecht en CS. Dat kwam omdat er een goederentrein met kalk ons inhaalde en voorlangs mocht, terwijl dat pokke ding achter ons zat
Click&Buy kan toch ook gewoon zes (of vier of twee?) dagkaartjes hebben gekocht, zonder dat NS van de actie wist?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:22 schreef greavy het volgende:
Krijg lekker de RAMBAM bij Clickandbuy en samenwerkende met NS !
- Krijg een e-mail van ClickandBuy, met de tekst
[..]
Ga je daarheen. Kan je kiezen uit 2 of 4 gratis kaartjes. Kies je voor iets, krijg je een formulier. Staat er daaronder bij de Algemene Voorwaarden die je moet accepteren:
[..]
Krijg lekker de kak. Ik hoef géén spam-mails. En over 365 dagen durende actie maar één winnaar...
Dat staat daar weer onder:
[..]
Die kans acht ik ongeveer 100% groter...quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Click&Buy kan toch ook gewoon zes (4+2) dagkaartjes hebben gekocht, zonder dat NS van de actie wist?
In Zwitserland heb ik ook diverse nieuwe doelen gezien voor oude spoorstavenquote:[ link | afbeelding ]
In Gildehaus heeft men heel creatief een hekwerk gemaakt van onder andere oude spoorstaven
Als ik dat eerde rhad geweten dan was ik naar arnhem gegaan vandaagquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:11 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Aldus de NS op twitter vanmorgen:
[ afbeelding ]
Wees blij dat ze het nog proberenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
We proberen inmiddels Utrecht Centraal binnen te rijden. Sinds 10 min. Of zo
dat komt door de eerdere problemen bij Arnhemquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef b2py het volgende:
Het ziet er ook niet al te best uit op de AV van Ut
keren in ede wageningenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef Yreal het volgende:
Er komen op utrecht maar 4 treinen per uur uit arnhem, dus waar al die vertraging nou vandaan komt..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |