Is goed. Ik ga me meteen uitschrijven! Ik stop ook wel meteen met leven anders. Heeft toch geen zin meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gast... lever je OV in en ga niet studeren. Als je niet snapt wat "geldig vanaf 1-9" betekent..
Rustig joh. Je weet toch waarom hij nog naar school moet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef Ireyon het volgende:
Holy fuck![]()
En dat krijgt stufi / heeft stemrecht / mag zelfstandig de straat op
Moet? Leerplicht gaat maar tot 16 hoor. Dit soort volk staat het gewoon vrij om ons geld te kostenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rustig joh. Je weet toch waarom hij nog naar school moet?
Als je er voor kiest dan ben je min of meer weer leerplichtig jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet? Leerplicht gaat maar tot 16 hoor. Dit soort volk staat het gewoon vrij om ons geld te kosten
SNCF is kut, maar hun audiovisuele identiteit is wel geniaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Zug-Chef het volgende:
Enige leuke aan Thalys / SNCF is
Verder vind ik geheel Frankrijk maar niks, maar dat is persoonlijk denk ik.
Meen je nou serieus dat je in Frankrijk geen treinen in mooie landschappen hebt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Haha tja ZO kan je het ook bekijken ja.
Maar ik ga dan toch liever wat treintjes in een fraai landschap klikken
Ik geloof dat je bedoelt "voor het reizen zonder geldig vervoersbewijs".quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt mazzel gehad. Je had officieel een boete moeten krijgen voor het niet reizen met een geldig vervoersbewijs
Uh ja. De strekking is overigens wel duidelijk lijkt mequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik geloof dat je bedoelt "voor het reizen zonder geldig vervoersbewijs".
Ik heb momenteel een geldig vervoersbewijs in mijn beurs zitten, maar ik reis nu niet. Krijg ik dan nu een boete?
geen last van de medereizigers?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:28 schreef James1988 het volgende:
Ik heb vandaag 2,5 uur in de auto gezeten, op en neer naar m'n werk. Ik wist meteen weer waarom ik liever met de trein naar m'n werk ga dan met de auto:
- Ik kan in alle gemak een beker koffie nuttigen en ontbijten
- Afvalbak is altijd in de buurt
- Ik zit lekker ontspannen
- Ik kan dingen doen ipv alleen maar op de weg te letten
- Geen last van medeweggebruikers die ineens - zonder te knipperen of wat - hun auto voor de mijne gooien waardoor ik bijna achterin ze zit
- Vertraginkje? Even stilstaan voor een rood sein? Geen probleem, m'n reis blijft net zo ontspannen
- Niet zoeken naar een parkeerplaats die soms ook nog grof geld per uur kost
Eén van de weinige voordelen die de auto heeft t.o.v. de trein is de flexibiliteit van vertrekken. En dat de trein me niet voor de deur afzet.
Heerlijk
Ik heb eigenlijk nooit last van medereizigers. Hoogstens van mensen die niet wachten met instappen tot de laatste is uitgestapt.quote:
Je kan altijd harder dan 120quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:58 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit last van medereizigers. Hoogstens van mensen die niet wachten met instappen tot de laatste is uitgestapt.
Ik heb wel last van mede-automobilisten. Vooral als het het type is dat z'n richtingaanwijzer niet weet te gebruiken, en met 91 km/h een vrachtwagen inhaalt die 90 km/h rijdt op een weg waar je 120 mag (en best harder kan bij de juiste omstandigheden).
Dat klopt. Maar het moet wel verantwoord zijn. Op een drukke weg ga ik niet als een malloot met 140 me overal tussendoor wurmen omdat ik dat niet verantwoord acht. Echter, om 3 uur 's nachts op een doodstille snelweg, is het een heel ander verhaal.quote:
Dan rij je 133? Stout hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het moet wel verantwoord zijn. Op een drukke weg ga ik niet als een malloot met 140 me overal tussendoor wurmen omdat ik dat niet verantwoord acht. Echter, om 3 uur 's nachts op een doodstille snelweg, is het een heel ander verhaal.
Krijg de kak bij NS. Nunspeet-Putten lag er uit door koperdiefstal. Maar toen kwam later in de ochtend blikseminslag tussen 'Nunspeet en 't Harde', en die kak NS zegt niks meer over koperdiefstal, hebben het alleen nog maar over de blikseminslag. 2 Storingen tegelijk daarzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:52 schreef dennistd het volgende:
Tussen Winterswijk en Lichtenvoorde-Groenlo is een trein op een boom gereden.
Maar als je die continu hoort op een station begint het je wel te irriteren. En de deun blijft in je hoofd zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Zug-Chef het volgende:
Enige leuke aan Thalys / SNCF is
Verder vind ik geheel Frankrijk maar niks, maar dat is persoonlijk denk ik.
Ik ben een paar jaar geleden begonnen met gewoon 120 rijden. Ik heb nog geen nadelen gevonden, alleen voordelen.quote:
Klopt. Ik heb m'n hele Interrail vakantie met dat deuntje in m'n hoofd gezeten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:41 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar als je die continu hoort op een station begint het je wel te irriteren. En de deun blijft in je hoofd zitten.
waarom die run op bordjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wel HOE veel bordjes er in Frankrijk te halen zijn? Daar kan je een leven lang mee bezig zijn
Dup ta da dapquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:07 schreef Sandrvich het volgende:
En hier het hele bijbehorende liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |