Dat klopt. Maar het moet wel verantwoord zijn. Op een drukke weg ga ik niet als een malloot met 140 me overal tussendoor wurmen omdat ik dat niet verantwoord acht. Echter, om 3 uur 's nachts op een doodstille snelweg, is het een heel ander verhaal.quote:
Dan rij je 133? Stout hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het moet wel verantwoord zijn. Op een drukke weg ga ik niet als een malloot met 140 me overal tussendoor wurmen omdat ik dat niet verantwoord acht. Echter, om 3 uur 's nachts op een doodstille snelweg, is het een heel ander verhaal.
Krijg de kak bij NS. Nunspeet-Putten lag er uit door koperdiefstal. Maar toen kwam later in de ochtend blikseminslag tussen 'Nunspeet en 't Harde', en die kak NS zegt niks meer over koperdiefstal, hebben het alleen nog maar over de blikseminslag. 2 Storingen tegelijk daarzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:52 schreef dennistd het volgende:
Tussen Winterswijk en Lichtenvoorde-Groenlo is een trein op een boom gereden.
Maar als je die continu hoort op een station begint het je wel te irriteren. En de deun blijft in je hoofd zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Zug-Chef het volgende:
Enige leuke aan Thalys / SNCF is
Verder vind ik geheel Frankrijk maar niks, maar dat is persoonlijk denk ik.
Ik ben een paar jaar geleden begonnen met gewoon 120 rijden. Ik heb nog geen nadelen gevonden, alleen voordelen.quote:
Klopt. Ik heb m'n hele Interrail vakantie met dat deuntje in m'n hoofd gezeten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:41 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar als je die continu hoort op een station begint het je wel te irriteren. En de deun blijft in je hoofd zitten.
waarom die run op bordjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je wel HOE veel bordjes er in Frankrijk te halen zijn? Daar kan je een leven lang mee bezig zijn
Dup ta da dapquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:07 schreef Sandrvich het volgende:
En hier het hele bijbehorende liedje.
Ik denk dat het andersom is hoor. Dat alleen dat jingletje voor SNCF gecomponeerd is en dat die gabber er een remixnummer van gemaakt heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:07 schreef Sandrvich het volgende:
En hier het hele bijbehorende liedje.
Hoe heb je dat ontdektquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:16 schreef James1988 het volgende:
Nee hoor. Bel de klantenservice van de SNCF maar eens, dan krijg je het ook te horen.
De SNCF heeft een hele tijd een website gehad over hun nieuwe brand image, www.sncf-ideesdavance.com. Die website is nu offline. Daar stonden ook een paar audiovoorbeelden.quote:
http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=3&t=14513quote:Werkgroep spoor NOORD-NL opgericht. Onderzoek naar beter gebruik Noordelijke spoorlijneno Staatslijn b-162 Harlingen-Duitsland
De Harlinger musicus Loek van der Heide heeft een Werkgroep SPOOR op gericht.
Hiermee wil hij met onderzoeken en politieke lobby een pleidooi voeren voor een beter gebruik van Staatslijn 162-b Harlingen- Noord- Europa via Nieuweschans-grens.
Zeehaven Harlingen was in 1845 al aanleiding, tot concessie aanvragen bij de rijksoverheid in het belang van de opkomende zuivel- strokarton- en textiel industrie in Noordelijk- en Oostelijk Nederland. De ingenieurs, gebr. Balkema (Delfzijl) en Tarte - Du Portail (Wallonië België) waren in dat jaar 'belanghebbers' naast voornoemd, de industrie in het Harlinger achterland.
Ook nu vormt deze -in 1863 aangelegde- staatsspoorlijn een deel van de oplossing van het fileprobleem in de Noordflank van de randstad.
Hiertoe vond, tegelijk met de oprichting van bovengenoemde werkgroep, bij de Kamer v Koophandel Leeuwarden het startsein plaats voor een uitgebreid onderzoek naar ombuiging van Wegvracht- naar Spoorwegvervoer in het verlengde van een gewenste exploitatieverruiming van eerder genoemde staatslijn tussen Harlingen en Duitsland- en Noordelijk Europa, Baltische Staten Scandinavië en Rusland/Polen.
Opzich niet zo erg, het probleem is alleen dat de TRDL gewoon te lui is om je naar een ander spoor te leiden.. En laat ARI dus al het werk doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus al bij al? 10 minuten schade?Wat een drama
volgens mij is dat nog steeds prorail en geen NSquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:13 schreef greavy het volgende:
Kak NS. Vandaag 2x voor de inrijder bij Lunetten ofzo voor het rooie gezet (toen ik uit Eindhoven naar Utrecht ging). Eerst 7 minuten omdat er een ICE op spoor 7 stond (er waren andere sporen vrij volgens de Mcn, maar de TRDL liet ARI het werk doen..). De tweede keer wederom zelfde plek, maar nu 9 minuten, want toen stond de SPR naar Den Bosch-Breda op spoor 7, en liet de TRDL wederom ARI zijn werk leveren![]()
Als ik toen nog naar Eindhoven moest, had ik m'n trein gegarandeerd gemist. Maar m'n dienst zat er op
Vanochtend nog voor de inrijder gestaan bij dat motorrijlesterrein tussen Overvecht en CS. Dat kwam omdat er een goederentrein met kalk ons inhaalde en voorlangs mocht, terwijl dat pokke ding achter ons zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |