Das een snelle bui, was hier (noord-Ov) ca 30 a 45 minuten geledenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:09 schreef themauster het volgende:
Het dondert hier goed aan de Groningse kust, in de verte komt er een donkere lucht aanzetten.
Kijk eens op buienradar en dan 24h vooruit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:14 schreef Logician het volgende:
Nou dat oosten is alweer afgelopen voor vandaag
Kan je niet vanuit gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk eens op buienradar en dan 24h vooruit.
Dan zie je meer dan mij @buienradar.nlquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er komen wat rode pitten jouw kan op
In het westen ging het vanochtend toch ook flink los hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat helaas alleen weer het oosten wat leuk weer krijgt.
Ik zie het, ze hebben op een haar na gemist. Misschien dat de 2e lading wat meer brengt mocht het nog activeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zie je meer dan mij @buienradar.nl
Ik geloof er niet meer in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zie het, ze hebben op een haar na gemist. Misschien dat de 2e lading wat meer brengt mocht het nog activeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |