Ah, nu zie ik het. Toch raar als je die verschillen ziet. 7 op de ene plek, en 3 op de andere wat misschien nog geen 20km verderop is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laatste uur moet je het even bekijkenZie je een 7 voorbij komen.
Het zijn natuurlijk windstoten net voor de bui. Dan krijg je van die "rare" metingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik het. Toch raar als je die verschillen ziet. 7 op de ene plek, en 3 op de andere wat misschien nog geen 20km verderop is.
Goed, maar jezus wat een luchtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hey Logi, hoe gaat die?
Ik ga zo maar eens door de regen lopen
Dan gaat het dus ook zo los in de provincie Groningen, zal nog wel even duren dat het hier bij zee isquote:
Hmm, het gaat nu al los in het Oosten.. zie die activiteit! Waarschuwingen nu ook van KNMI.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef JamFlava het volgende:
21:00 gaat het helemaal los in het Oosten?
Nou, er kwam toch aardig wat aan.quote:
RTV Oost.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:04 schreef eastlight het volgende:
Bij de brandweer in Twente zijn een tiental meldingen binnen gekomen van stormschade.
Bij een woning in Rijssen is de bliksem ingeslagen. Daardoor brak brand uit in de meterkast. De brandweer heeft de brand geblust. Ook in Oldenzaal heeft in een woning brand gewoed. Het KNMI gaf eerder op de dag een weeralarm af voor Oost-Nederland. Er is vrijdag kans op zware onweersbuien, hagel en windstoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |