Ja, enorme hoerentent is dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit er in Peer niet zo'n enorme meubelboulevard, overigens?
Zullen we wel nooit weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er wel niet zijn die het ontkennen?
Als je het niet snapt is er in PUB nog wel een topicje over de eerste schaamhaar ofzo hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:29 schreef Boudibou het volgende:
Ik heb weinig vertyftere topics gezien..wat is dit naar zeg..
Werd net door een maat bij de Shell gebeld. Ze waren jaloers op de hoeveel liters die jij al naar boven hebt gezogen.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het niet snapt is er in PUB nog wel een topicje over de eerste schaamhaar ofzo hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werd net door een maat bij de Shell gebeld. Ze waren jaloers op de hoeveel liters die jij al naar boven hebt gezogen.
En terécht!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werd net door een maat bij de Shell gebeld. Ze waren jaloers op de hoeveel liters die jij al naar boven hebt gezogen.
Andersom gesteld kom je als Algerijn vrij makkelijk in 16 jarige meisjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:33 schreef muhahaha het volgende:
Hoax, 16 jarige meisjes komen nergens binnen werd mij verteld
Ja dat blijkt. Deed je het wel veilig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Andersom gesteld kom je als Algerijn vrij makkelijk in 16 jarige meisjes.
Die doet al jaren z'n eigen dingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zeg eens, y, wanneer ga jePR
terughalen?
Dat is idd schijntquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef Stofje het volgende:
Wel schrijnend. yvonne vindt 'peren' grappig en we gaan nu zoveel mogelijk grapjes bedenken op 'peren'. Hilarisch, echt, enorm grappig.
D_H in dat topic!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:16 schreef yvonne het volgende:
Ik moest opeens hier aan denken, waarom weet ik ook niet
kreator! lievurd waar ben je?
Nee, in mijn omgeving doen mensen niet extreem moeilijk over kleine dingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, komt dat veel voor in jouw omgeving?
Vind jouw omgeving zo'n kleine opmerking extreem moeilijk, ja?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, in mijn omgeving doen mensen niet extreem moeilijk over kleine dingen
Is ook veel te belastend voor al je collegavrinden bij de sociale werkplaats natuurlijk. Én doosjes kerstgeschenken vouwen én nadenken, dat is natuurlijk wel heel veel in één keer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Nee, in mijn omgeving doen mensen niet extreem moeilijk over kleine dingen
Jij kan best wel krom lezen, wil je dat er uit halen. Is dat aangeboren of heb je daar op moeten oefenen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vind jouw omgeving zo'n kleine opmerking extreem moeilijk, ja?
Nou ja, dat je mijn opmerking een gevalletje 'extreem-moeilijk-vinderij' vindt, zegt toch best wel veel over jou, is het niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kan best wel krom lezen, wil je dat er uit halen. Is dat aangeboren of heb je daar op moeten oefenen?
Er zijn een heleboel dingen die wat over mij zeggen. Dit is er geen van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou ja, dat je mijn opmerking een gevalletje 'extreem-moeilijk-vinderij' vindt, zegt toch best wel veel over jou, is het niet?
Pfff, plaat voor de kop, slaat nergens op (lul wel)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef Kreator het volgende:
Ik weet neit voor wie ik ben in dit geval. StB is een lul met een plaat voor de kop en Stofje is een mongool.
*moeilijk kijkt*
Misschien is dat wel iets voor de "volwassene peren"quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het niet snapt is er in PUB nog wel een topicje over de eerste schaamhaar ofzo hoor.
GFYquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Wat een hoop SC in dit topic.![]()
Wat een kut mods hier in GC!
Ik zit al 10 jaar op Fok en heb die hele Seven nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is wel knap om op fok te zitten en enig detail te missen over het leven van 'Seven'. Dat moet ik hem toch nageven.
Ik vroeg me toevallig net af wat dat nou inhield. Iemand?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:00 schreef yvonne het volgende:
Wordt het toch nog een lollig topic.
'gepeerd'
Gepeerd= wegwezen, gevlucht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zit al 10 jaar op Fok en heb die hele Seven nog nooit gezien.
[..]
Ik vroeg me toevallig net af wat dat nou inhield. Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:36 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Gepeerd= wegwezen, gevlucht.Oh, toen ik onderstaande post las zat ik te twijfelen tussen vaginaal penetreren en anaal penetreren moet ik toegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
HAHAHAHA, dit zegt de man die half fok gepeerd heeft.. Ik denk dat jij er door de jaren meer hebt weten te muteren dan ik, schat.
Krekker is de bom!
Dit is haar elfde escape-naam (ofzo)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:35 schreef KreKkeR het volgende:
Positieve note voor de user die ze alle 11 weetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is haar elfde escape-naam (ofzo)
Misschien ken je dr onder MLIquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg me toevallig net af wat dat nou inhield. Iemand?
Ook niet, maar ik wil de prijs van Heatwave wel verhogen. De user die ze alle 11 weet krijgt van mij eenquote:
Ik weet niet wat ik nou deerniswekkender moet vinden, iemand die 11 definitieve afscheidskloons heeft óf een andere user die de voorlaatste zo stalkt dat-ie ze allemaal weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Positieve note voor de user die ze alle 11 weet.
jaja, ik weet wel wat ik weggeef.
hey, het is een win-win opdracht dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou deerniswekkender moet vinden, iemand die 11 definitieve afscheidskloons heeft óf een andere user die de voorlaatste zo stalkt dat-ie ze allemaal weet.
Waar heb je gezeten de afgelopen 10 jaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ook niet, maar ik wil de prijs van Heatwave wel verhogen. De user die ze alle 11 weet krijgt van mij een- en
-smiley. Dit na controle door Heatwave.
Ik ken alleen MLI en ergens hangt nog een andere naam. De rest is van horen zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou deerniswekkender moet vinden, iemand die 11 definitieve afscheidskloons heeft óf een andere user die de voorlaatste zo stalkt dat-ie ze allemaal weet.
Alleen door je moeder, Bankpasje. Maar zij is dan ook echt ervaren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:06 schreef Bankpasje het volgende:
ik heb gehoord dat ts zijn ballen laat likken voor een euro, is dat zo ts?
Blijkbaar niet op dezelfde subfora als julliequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar heb je gezeten de afgelopen 10 jaar?
Ik weet ze ook niet en ik loop hier toch ook al een tijdje rondquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Blijkbaar niet op dezelfde subfora als jullie
Je vergat nog Whoopsydaisy, mijn originele account. Toen was ik nog enigszins burgerlijk. En toen was ik ineens single en sloegen alle stoppen zo'n beetje door onder account MLI. Toen kwam ik uit de kast als lesbo onder Seven.of.Nine. Daarna werd ik toch weer nat van piemels en peren met mannen, dus toen werd het Seven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken alleen MLI en ergens hangt nog een andere naam. De rest is van horen zeggen.
Je moet nog wat harder aan je indicatie werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een wachtlijst, ik kom er niet tussen.
Je moet je wel helemaal geweldig voelen nu je zulk een relatie kan leggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een kut lemmingvan een trolltopic nog wel
!
Je moet je wel helemaal geweldig voelen nu je neerbuigend kunt doen over mijn reactiequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet je wel helemaal geweldig voelen nu je zulk een relatie kan leggen.
Dat was een inkopper.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je moet je wel helemaal geweldig voelen nu je neerbuigend kunt doen over mijn reactie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |