Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, zo zijn er ook users die Fok! al 35854134 keer voorgoed vaarwel hebben gezegd. Allemaal stoere praat, maar iedereen komt terug/post door.
Omdat je der nog nooit hebt gepm'd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
Waarom heb ik Seven nog nooit geduwt?
'gepeerd'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat je der nog nooit hebt gepm'd?
Ergste is, ik heb al maanden niet meer gepeerd maar dit blijft mij tot mijn 80ste achtervolgen. Ik zal toch weer eens met een nieuwe kloon op de proppen moeten komen.quote:
Dat komt omdat je in 93% van mijn topics komt melden dat ik niet meer grappig ben. En natuurlijk omdat je een peer bij zijn naam moet noemen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:15 schreef Seven. het volgende:
Ergste is, ik heb al maanden niet meer gepeerd maar dit blijft mij tot mijn 80ste achtervolgen. Ik zal toch weer eens met een nieuwe kloon op de proppen moeten komen.
ooooooooh jij bent het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ergste is, ik heb al maanden niet meer gepeerd maar dit blijft mij tot mijn 80ste achtervolgen. Ik zal toch weer eens met een nieuwe kloon op de proppen moeten komen.
Die was ik helemaal vergeten. Lekker wijf wel, later helemaal afgetakeld toen we uitgepeerd waren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:16 schreef yvonne het volgende:
Ik moest opeens hier aan denken, waarom weet ik ook niet
kreator! lievurd waar ben je?
Dit was de tweede keer? Bij al die bagger die jij post kan dat onmogelijk 93% zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in 93% van mijn topics komt melden dat ik niet meer grappig ben. En natuurlijk omdat je een peer bij zijn naam moet noemen.
Ik ben echt gek op stoofpeertjes, maar als ze al helemaal zijn fijngestampt tot een papje van perendrap haak ik af.quote:
quote:
Zeg eens, y, wanneer ga jequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:16 schreef yvonne het volgende:
Ah.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg eens, y, wanneer ga jePR
terughalen?
Hij wilde wel, ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
ooooooooh jij bent het.
Maar Krea heb je toch al gepeerd?
Zelfs dat. Ik had zelfs op een gegeven moment haar nummer voor een meet in Arnhem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat je der nog nooit hebt gepm'd?
Toegegeven, ik wilde echt heel graag meemaken wat zovelen al voor mij hadden gepeerd. Maar toen kwam er een oostenwind. Ik dacht eerst nog even dat het een vissersboot was.quote:
Er zijn er velen die claimen mij gepeerd te hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs dat. Ik had zelfs op een gegeven moment haar nummer voor een meet in Arnhem.
Ik haal hier allerlei FOK-mythes omver he?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er zijn er velen die claimen mij gepeerd te hebben.
Hoeveel zouden er wel niet zijn die het ontkennen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:24 schreef Seven. het volgende:
Je peer? Of zou Zeven er dan allang opgezeten hebben?quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heylenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit er in Peer niet zo'n enorme meubelboulevard, overigens?
Ja, enorme hoerentent is dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit er in Peer niet zo'n enorme meubelboulevard, overigens?
Zullen we wel nooit weten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er wel niet zijn die het ontkennen?
Als je het niet snapt is er in PUB nog wel een topicje over de eerste schaamhaar ofzo hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:29 schreef Boudibou het volgende:
Ik heb weinig vertyftere topics gezien..wat is dit naar zeg..
Werd net door een maat bij de Shell gebeld. Ze waren jaloers op de hoeveel liters die jij al naar boven hebt gezogen.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het niet snapt is er in PUB nog wel een topicje over de eerste schaamhaar ofzo hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werd net door een maat bij de Shell gebeld. Ze waren jaloers op de hoeveel liters die jij al naar boven hebt gezogen.
En terécht!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werd net door een maat bij de Shell gebeld. Ze waren jaloers op de hoeveel liters die jij al naar boven hebt gezogen.
Andersom gesteld kom je als Algerijn vrij makkelijk in 16 jarige meisjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:33 schreef muhahaha het volgende:
Hoax, 16 jarige meisjes komen nergens binnen werd mij verteld
Ja dat blijkt. Deed je het wel veilig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Andersom gesteld kom je als Algerijn vrij makkelijk in 16 jarige meisjes.
Die doet al jaren z'n eigen dingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zeg eens, y, wanneer ga jePR
terughalen?
Dat is idd schijntquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef Stofje het volgende:
Wel schrijnend. yvonne vindt 'peren' grappig en we gaan nu zoveel mogelijk grapjes bedenken op 'peren'. Hilarisch, echt, enorm grappig.
D_H in dat topic!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:16 schreef yvonne het volgende:
Nee, in mijn omgeving doen mensen niet extreem moeilijk over kleine dingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, komt dat veel voor in jouw omgeving?
Vind jouw omgeving zo'n kleine opmerking extreem moeilijk, ja?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, in mijn omgeving doen mensen niet extreem moeilijk over kleine dingen
Is ook veel te belastend voor al je collegavrinden bij de sociale werkplaats natuurlijk. Én doosjes kerstgeschenken vouwen én nadenken, dat is natuurlijk wel heel veel in één keer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Nee, in mijn omgeving doen mensen niet extreem moeilijk over kleine dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |