Misschien ken je dr onder MLIquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zit al 10 jaar op Fok en heb die hele Seven nog nooit gezien.
[..]
Ik vroeg me toevallig net af wat dat nou inhield. Iemand?
Ook niet, maar ik wil de prijs van Heatwave wel verhogen. De user die ze alle 11 weet krijgt van mij eenquote:
Ik weet niet wat ik nou deerniswekkender moet vinden, iemand die 11 definitieve afscheidskloons heeft óf een andere user die de voorlaatste zo stalkt dat-ie ze allemaal weet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Positieve note voor de user die ze alle 11 weet.
jaja, ik weet wel wat ik weggeef.
hey, het is een win-win opdracht dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou deerniswekkender moet vinden, iemand die 11 definitieve afscheidskloons heeft óf een andere user die de voorlaatste zo stalkt dat-ie ze allemaal weet.
Waar heb je gezeten de afgelopen 10 jaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ook niet, maar ik wil de prijs van Heatwave wel verhogen. De user die ze alle 11 weet krijgt van mij een- en
-smiley. Dit na controle door Heatwave.
Ik ken alleen MLI en ergens hangt nog een andere naam. De rest is van horen zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou deerniswekkender moet vinden, iemand die 11 definitieve afscheidskloons heeft óf een andere user die de voorlaatste zo stalkt dat-ie ze allemaal weet.
Alleen door je moeder, Bankpasje. Maar zij is dan ook echt ervaren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:06 schreef Bankpasje het volgende:
ik heb gehoord dat ts zijn ballen laat likken voor een euro, is dat zo ts?
Blijkbaar niet op dezelfde subfora als julliequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar heb je gezeten de afgelopen 10 jaar?
Ik weet ze ook niet en ik loop hier toch ook al een tijdje rondquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Blijkbaar niet op dezelfde subfora als jullie
Je vergat nog Whoopsydaisy, mijn originele account. Toen was ik nog enigszins burgerlijk. En toen was ik ineens single en sloegen alle stoppen zo'n beetje door onder account MLI. Toen kwam ik uit de kast als lesbo onder Seven.of.Nine. Daarna werd ik toch weer nat van piemels en peren met mannen, dus toen werd het Seven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken alleen MLI en ergens hangt nog een andere naam. De rest is van horen zeggen.
Je moet nog wat harder aan je indicatie werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een wachtlijst, ik kom er niet tussen.
Je moet je wel helemaal geweldig voelen nu je zulk een relatie kan leggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat een kut lemmingvan een trolltopic nog wel
!
Je moet je wel helemaal geweldig voelen nu je neerbuigend kunt doen over mijn reactiequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet je wel helemaal geweldig voelen nu je zulk een relatie kan leggen.
Dat was een inkopper.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je moet je wel helemaal geweldig voelen nu je neerbuigend kunt doen over mijn reactie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |