Succesvol troll is succesvolquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:53 schreef Doodloper het volgende:
Ik wist dat dit TRU een forum voor domme mensen was, maar zo erg had ik het ook weer niet verwacht.
nee, in onzin..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:54 schreef hunter.h4 het volgende:
Dit topic hoort in digital corner thuis
Iemand die een schopje wilt geven?
||.|.||.|||.|.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:56 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik moet een juiste digitale naam verzinnen.
Goed gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:57 schreef hunter.h4 het volgende:
Hier is het leuker dan digital corner. Dat is een corner. Daar zit je vast.
Hoeveel pareltjes heb jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft TS nog meer onbegrijpelijke pareltjes?
Geen 1quote:
Damn... met haar wil ik rollen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:59 schreef Monopoly het volgende:
Maar ze heeft grote tetten.
Nog groter dan deze:
[ afbeelding ]
Ssssst!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:59 schreef Monopoly het volgende:
Maar ze heeft grote tetten.
Nog groter dan deze:
[ afbeelding ]
Hoekstenen van de samenleving zeg ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:01 schreef Monopoly het volgende:
Zelf ben ik ook wel een billenman, maar tetten zijn mijn inziens erg belangrijk.
vol met tetten plempen.. paste nooit door het draadje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:05 schreef Monopoly het volgende:
Vroeger had je modem killer topics. Die waren baas.
Hehehehe idd. En dan halverwege het laden moest je beslissen of je hem af wou laten laden of nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
vol met tetten plempen.. paste nooit door het draadje.
Daar zijn nog mooie fuuuuuuuuuuuu tekeningen van gemaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehehehe idd. En dan halverwege het laden moest je beslissen of je hem af wou laten laden of niet
Hoe sta je tegenover digitaal kraken?quote:
Top! Dan is het ook digitaal!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:09 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik heb eentje met mooie 1 en 0 in een tunnel. Die zet ik erop
Moet ik over nadenken. Nee nadenken is foutquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover digitaal kraken?
Maar die achterste kijkt er wel naar.quote:
Maar zonder nadenken kun je niet weten. Weten groeit door nadenken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:10 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Moet ik over nadenken. Nee nadenken is fout
Weten is beter. Nadenken schiet je totaal niets mee op. Je blijft maar nadenken als je doet nadenken.
Ik wil geen regen. Dan krijgt 2 unlimited de winst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Water komt er momenteel genoeg uit de lucht!
En dat is weer van een liedje van 2 Unlimited, Dont stop the rain.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:24 schreef hunter.h4 het volgende:
Regen
Gaat het te hard regenen dan stop ik de regen.
Had fijn geweest! Ik ben verzopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:24 schreef hunter.h4 het volgende:
Regen
Gaat het te hard regenen dan stop ik de regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |