toch niet dat hunter-topic hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb behoefte om eindelijk te gaan slapen, maar ik wil zo graag dat ene topic blijven volgen. Het is té interessant.
Best triest.
Jawel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
toch niet dat hunter-topic he
Ik denk dat hij pas stopt zodra hij zijn medicijnen weer gaat slikken, maar dat weigert hij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik las je reactie en wist gelijk welke.Niet te geloven dat hij nog steeds bezig is.
wie wat waar? kllinkt interessant. Linkje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij pas stopt zodra hij zijn medicijnen weer gaat slikken, maar dat weigert hij.
Altijd leuk, met zn allen inkopen doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:26 schreef Miam het volgende:
irriteer me dood aan mn pa zn gezeik. Zitten bij de ikea
Ik zou er wat honing bij doen, dat helpt inniedergeval voor het slikkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:55 schreef Høken het volgende:
Benauwd, moeite met slikken, en zware ademhaling. Zo maar een kopje thee zetten, kijken of dat helpt.
Behalve als je met mijn pa te winkelen bent hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Altijd leuk, met zn allen inkopen doen.
Waarom moet ie daar boos over zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:23 schreef Høken het volgende:
Ohjee. Vriendjelief klinkt best wel boos dat ik vanavond naar 'n geheime zender ga.
Dat zijn zuipfeesten waar heel wat afgeneukt word.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom moet ie daar boos over zijn?
Ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:19 schreef Høken het volgende:
[..]
Dat zijn zuipfeesten waar heel wat afgeneukt word.Maar ik blijf hem sowieso wel trouw, en zuipen doe ik sowieso niet want we gaan met z'n allen per bromfiets.
Hij mag niet meer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:19 schreef Høken het volgende:
[..]
Dat zijn zuipfeesten waar heel wat afgeneukt word.Maar ik blijf hem sowieso wel trouw, en zuipen doe ik sowieso niet want we gaan met z'n allen per bromfiets.
OT; Vrolijk! Zin in vanavond.
Hij moet naar judo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hij mag niet meer?
OT: vanavond feestje, zuipen. Morgen feestje, zuipen
Living la vida loca
Helicopterview 5 " Circeling around"quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wie wat waar? kllinkt interessant. Linkje?
Chille gast die z'n mening uit. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helicopterview 5 " Circeling around"
Helicopterview 4 " pseudo wetenschap is ook wetenschap"'
En nog veel meer van die topics.
Die gast slikt zijn medicijnen niet, en dat is te merken.
Het is echt wartaal wat hij uitkraamt.
Ik voel me wel redelijk. Zometeen komt mijn vader op bezoek.
gezellig!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helicopterview 5 " Circeling around"
Helicopterview 4 " pseudo wetenschap is ook wetenschap"'
En nog veel meer van die topics.
Die gast slikt zijn medicijnen niet, en dat is te merken.
Het is echt wartaal wat hij uitkraamt.
Ik voel me wel redelijk. Zometeen komt mijn vader op bezoek.
Zondag zuipen, maandag zuipen, dinsdag zuipen, woensdag zuipen, donderdag zuipenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hij mag niet meer?
OT: vanavond feestje, zuipen. Morgen feestje, zuipen
Living la vida loca
Mwah nee, maandag rooster ophalen, dinsdag t/m woensdag weet ik nog niet wat ik ga doen en donderdag introductie, dus dan drinken we vast wel een biertje jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zondag zuipen, maandag zuipen, dinsdag zuipen, woensdag zuipen, donderdag zuipenKan niet fout gaan met zoveel drank
Waar zit je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef kwiwi het volgende:
Zenuwachtig... Hurricane Irene gaat zowel over het huis als de boot heen zoals het er nu uitziet.
Vertel mij wat.. mijn moeder is al de heeeele tijd panisch omdat mijn broer op dit moment in New York zit met zijn vriendin. Gebeurt vast niks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef kwiwi het volgende:
Zenuwachtig... Hurricane Irene gaat zowel over het huis als de boot heen zoals het er nu uitziet.
Er zijn wel meer mensen die geen sikkepit geven om wat hun woorden voor effect op anderen hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:09 schreef DjinN het volgende:
Onbegrepen. En dat doet pijn. Had ik een plek gevonden waar ik me geaccepteerd voelde, wordt het verpest door mensen. Ik weet ook wel dat ik recht voor z'n raap ben maar ik ben er heus niet op uit om mensen te kwetsen hoor.
Ben jij dronken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die geen sikkepit geven om wat hun woorden voor effect op anderen hebben.
Zij geven alleen geen fuck om hoe ze overkomen, neem een voorbeeld aan ze
Dezelfde mensen zouden zo over iemand heen lopen.
Haha, even snel 2 uurtjes een kroeg in? Klinkt leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:10 schreef Mishu het volgende:
Nee toen was ik nog niet dronken.
Daarna met een mede fokker spontaan nog even op stap geweest. Ja echt. Was eigenlijk wel gezellig.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Weet niet. Grote kans van wel gezien bier.
Het is maar een forum hoor....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:09 schreef DjinN het volgende:
Onbegrepen. En dat doet pijn.Had ik een plek gevonden waar ik me geaccepteerd voelde, wordt het verpest door mensen. Ik weet ook wel dat ik recht voor z'n raap ben maar ik ben er heus niet op uit om mensen te kwetsen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |