toch niet dat hunter-topic hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb behoefte om eindelijk te gaan slapen, maar ik wil zo graag dat ene topic blijven volgen. Het is té interessant.
Best triest.
Jawel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
toch niet dat hunter-topic he
Ik denk dat hij pas stopt zodra hij zijn medicijnen weer gaat slikken, maar dat weigert hij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik las je reactie en wist gelijk welke.Niet te geloven dat hij nog steeds bezig is.
wie wat waar? kllinkt interessant. Linkje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij pas stopt zodra hij zijn medicijnen weer gaat slikken, maar dat weigert hij.
Altijd leuk, met zn allen inkopen doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:26 schreef Miam het volgende:
irriteer me dood aan mn pa zn gezeik. Zitten bij de ikea
Ik zou er wat honing bij doen, dat helpt inniedergeval voor het slikkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:55 schreef Høken het volgende:
Benauwd, moeite met slikken, en zware ademhaling. Zo maar een kopje thee zetten, kijken of dat helpt.
Behalve als je met mijn pa te winkelen bent hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Altijd leuk, met zn allen inkopen doen.
Waarom moet ie daar boos over zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:23 schreef Høken het volgende:
Ohjee. Vriendjelief klinkt best wel boos dat ik vanavond naar 'n geheime zender ga.
Dat zijn zuipfeesten waar heel wat afgeneukt word.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom moet ie daar boos over zijn?
Ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:19 schreef Høken het volgende:
[..]
Dat zijn zuipfeesten waar heel wat afgeneukt word.Maar ik blijf hem sowieso wel trouw, en zuipen doe ik sowieso niet want we gaan met z'n allen per bromfiets.
Hij mag niet meer?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:19 schreef Høken het volgende:
[..]
Dat zijn zuipfeesten waar heel wat afgeneukt word.Maar ik blijf hem sowieso wel trouw, en zuipen doe ik sowieso niet want we gaan met z'n allen per bromfiets.
OT; Vrolijk! Zin in vanavond.
Hij moet naar judo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hij mag niet meer?
OT: vanavond feestje, zuipen. Morgen feestje, zuipen
Living la vida loca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |