Omdat ze hun zwembroek tot aan hun knieën hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:20 schreef FokR het volgende:
zwembroek tot aan de knieen
Wat is het nut om een boxershort onder je zwembroek aan te hebben?
Waarom die zwembroek tot aan de knieen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ze hun zwembroek tot aan hun knieën hebben
Ja idd, gewoon zwembroek aan met NIKS eronder aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:25 schreef Inversion het volgende:
Hm hier verbaasde ik me laatst ook al over in het zwembad... het lijkt wel alsof mensen (mannen) steeds meer aantrekken als ze gaan zwemmen...
liefst nieteens zwembroek aan... maarja dat kan niet altijd en overalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:26 schreef FokR het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon zwembroek aan met NIKS eronder aan.
Goede vraag... die van mij is gewoon iets te groot dusja.... groei ik nog wel in als ik wat meer pizza's en patat eet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:25 schreef FokR het volgende:
[..]
Waarom die zwembroek tot aan de knieen?
Nog vreemder om een boxer te dragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:27 schreef DeRakker. het volgende:
Ik zwem altijd naakt... beetje vreemd om een zwembroek te dragen?
Wou dit net gaan posten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:01 schreef henkiedegekste het volgende:
Het is fijn dat als je een short draagt je zaakje goed ingepakt zit. Vrij logisch toch
Daar is een zwembroek voor... je gaat toch geen onderbroek onder je zwembroek aantrekken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:01 schreef henkiedegekste het volgende:
Het is fijn dat als je een short draagt je zaakje goed ingepakt zit. Vrij logisch toch
Zie jij nou een speedo voor je ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar is een zwembroek voor... je gaat toch geen onderbroek onder je zwembroek aantrekken.
nee, gewoon zo'n shortquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zie jij nou een speedo voor je ofzo?
Dan ehh, krijgt hij bij mij altijd wel veel ruimtequote:
Nederlanders?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:29 schreef Wokkel het volgende:
Volgens mij zijn het preutse knapen, net als die kereltjes die bij de fitness gaan douchen met hun boxer aan.
Vaak wel van een bepaalde afkomst trouwens.
Die dingen hebben toch vaak zo'n binnenbroek, hangt alles lekker bijelkaar... En als het nog te los is, doe dan inderdaad zo'n speedo eronder. In een boxershort gaan zwemmen is ranzig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ehh, krijgt hij bij mij altijd wel veel ruimte
[..]
Nederlanders?
Waarom? Op straat hebben ze ook allemaal een boxershort onder hun broek aan hoor...?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die dingen hebben toch vaak zo'n binnenbroek, hangt alles lekker bijelkaar... En als het nog te los is, doe dan inderdaad zo'n speedo eronder. In een boxershort gaan zwemmen is ranzig.
Op straat lig jij niet in hetzelfde water als ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom? Op straat hebben ze ook allemaal een boxershort onder hun broek aan hoor...?
Ik poep niet in mijn broek hoor... Als je bang bent dat daar het water vies van wordtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Op straat lig jij niet in hetzelfde water als ik
een onderbroek is gewoon niet geschikt om te zwemmen... dat is net zoiets raars als een bh onder een zwempak aantrekken. De stof is niet geschikt om mee in het water te liggen. Het wordt zwaar, gaat vies aan je lichaam plakken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik poep niet in mijn broek hoor... Als je bang bent dat daar het water vies van wordt
Heb je meteen een haakje waaraan je zwemshort kan blijven hangen, waardoor je je de tekst op de rand van je boxer kunt showenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:41 schreef Wootism het volgende:
Omdat als je een stijve krijgt in je zwembroek je een probleem hebt en niet meer uit het water kan komen. Met een strakke boxer kan je dat verhullen en vrolijk met je stijve rond blijven lopen
Althans, dat was mijn reden toen ik was jonger was en opgewonden werd van elk stukje ontbloot vrouwenhuid
Geen idee, mijn zwembroek is te laag ik vind het niet zo een probleem dat het zwaar wordt aan aan me plakt...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
een onderbroek is gewoon niet geschikt om te zwemmen... dat is net zoiets raars als een bh onder een zwempak aantrekken. De stof is niet geschikt om mee in het water te liggen. Het wordt zwaar, gaat vies aan je lichaam plakken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:45 schreef MXD het volgende:
Mensen die zeiken dat het water dan vies wordt
Ik heb ook het idee dat iedereen op het strand dan ook uitermate goed kan zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:35 schreef JohnSpek het volgende:
Ik draag wel een boxershort eronder, maar mijn zwembroek is gewoon op normale hoogte.
Als ik dat niet doe dan bungelt mijn lul de hele tijd heen en weer. Vreselijk irritant.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:11 schreef made het volgende:
Mijn mening : De mensen met hin broek op hun knieen hebben dat ding waarschijnlijk op de groei gekocht. Ze horen netjes op de heupen te hangen, en dan zie je niet dat je er wat onder aan hebt.
De rest zijn blijkbaar kinderen die nog groeien of zo !
zijn beide ook skinny boys.. dus achquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:11 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat voor geen meter
Pics? Ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
Die zwabber broeken zijn ook zonder ondergoed eronder al te lelijk voor woorden. En nu zie je ok nog steeds meer meisjes die in shorts gaan zwemmen. Snap er niets van.
Waarom koop je dan niet gewoon een lekker zittend zwemshort.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef timftw het volgende:
1. Om te laten zien dat je merk draagt.
2. Zodat je geval niet 'slingert' en dat het minder zichtbaar is.
3. Minder kans dat het afzakt.
4. Veiliger gevoel dat het afzakt terwijl je duikt of je broek naar bene wordt getrokken.
5. Het zit lekkerder.
Ga gewoon naar het gemiddelde zwembad en struikel over meisjes in een bikini bovenstukje en e wijde shorts van het soort waar ts het over heeft i.c.m. een onderbroek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pics? Ik weet niet wat je bedoelt.
Mijn gok is dat die zwembroeken met binnenbroekje sinds de trend om in je onderbroek te zwemmen een stuk minder verkocht worden. Dat die meelopende pubertjes als excuus gebruiken dat ze wel een boxer aanmoeten omdat hun piemeltjes anders niet goed ingepakt zitten is gewoon een smoesje omdat ze zelf ook wel weten dat het ronduit raar is wat ze doen. Maar ja, hun vriendjes doen het ook he, dan kun je het niet maaaaken om gewoon in een zwembroek te gaan zwemmen en ga je maar dit soort lulsmoesjes verzinnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:40 schreef 3Dino het volgende:
Eens met TS; zwembroek met niks aan. Lijkt me bovendien niet echt fijn een (katoenen) boxershort die vervolgens helemaal nat en zwaar aanvoelt. Zo'n zwembroek is niet voor niets gemaakt met een waterafstotend stuk stof. Als zo'n boxershort verder dient voor stevigheid, hebben de meeste zwembroeken vaak ook nog eens zo'n safety-vangnet voor de mannelijke kroonjuweeltjes.
En als er iets onder moet, dan moet dat een niet voor zwemmen geschikte onderbroek zijn? En inderdaad, als mijn zoon straks met een boxershort het zwembad in wil lach ik hem keihard uit waar zijn vrienden bijstaan en roep heel hard of ie het niet erg vindt dat iedereen zijn bilnaad ziet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:24 schreef alexandervdb het volgende:
Volgens mij begrijpt echt niemand het hier.
Dit is begonnen door alle ''surf dudes'' tijdje geleden.
De zwembroeken (boardshorts), je herkent ze aan dat ze stugger zijn en hebben GEEN binnenbroekje. Dit is de reden dat je er iets onder moet dragen. Maar als je het dus op normale hoogte draagt dan zie je niet je onderbroek.
Laat half tokkie nederland nou achterlijk zijn en zien ze een paar ''dudes'' met een boxershort randje er boven. Dan willen ze dat ook gelijk. En daarom krijg je debiele gevallen zoals GuitarJJ stuurt voornamelijk foto 2, tering goedkoop broekkie (met waarschijnlijk wel een binnenbroek) en dat ding onder zen hol hangen zodat zijn ''BB'' goed te zien is.
Maar who to blame? Als ik die gozer bekijk is dat kereltje nog geen eens 12 ofzo. Dus deze knaap loopt er en mag er zo bij lopen door zijn moeder.
lekker is anders iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:26 schreef Renesite het volgende:
Die binnennetjes zijn gewoon k u t . Maar he, dat is persoonlijk denk ik![]()
Mijn onderbroek zie je overigens niet. Ik ben reeds die periode wel gepasseerd!
? Daar zit die boxer toch voor?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En als er iets onder moet, dan moet dat een niet voor zwemmen geschikte onderbroek zijn? En inderdaad, als mijn zoon straks met een boxershort het zwembad in wil lach ik hem keihard uit waar zijn vrienden bijstaan en roep heel hard of ie het niet erg vindt dat iedereen zijn bilnaad ziet.
Ja, maar zal ik je een geheimpje vertellen over boxers en in het bijzonder natte boxers? Deze dingen zuigen het water op, gaan aan je lijf plakken en kruipen in je kont, met als gevolg dat iedereen jouw asscrack kan bewonderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Daar zit die boxer toch voor?
Dit. Daarom is het in veel landen ook verboden om een onderbroek onder je zwembroek te dragen. En je moet ook nog eens een extra onderbroek meenemen elke keer. Best inefficient als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die dingen hebben toch vaak zo'n binnenbroek, hangt alles lekker bijelkaar... En als het nog te los is, doe dan inderdaad zo'n speedo eronder. In een boxershort gaan zwemmen is ranzig.
Geilquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, maar zal ik je een geheimpje vertellen over boxers en in het bijzonder natte boxers? Deze dingen zuigen het water op, gaan aan je lijf plakken en kruipen in je kont, met als gevolg dat iedereen jouw asscrack kan bewonderen.
Wat een slap excuus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:17 schreef Aslan92 het volgende:
Meestal geen zin om boxershort uit te doen
Welke broeken draag jij in vredesnaam dat je een ruitjesmotief op je kont krijgt van de zon?quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:13 schreef tdrone het volgende:
Ik heb ook vaak een onderbroek aan maar dat is meer zodat ik geen ruitjespatroon op mijn kont heb na het zonnen.. met boxer zit gewoon fijner.. voor zwemmen maakt het verder niet uit
quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:34 schreef popolon het volgende:
wtf, boxershorts of een speedo onder je shorts aan?! Je
zorgen maken om het losse zaakje .... ram er dan gewoon wat duct tape omheen.
Als het even kan zwem je gewoon naakt. Gweldig, de hele bende lekker los laten hangen.![]()
Ik vind het normaal zolang je de ''surf'' boardshorts draagt. Op het moment dat zon jochie een normale zwembroek heeft (met binnenbroek) en die op zijn enkels draagt met een bjorn boxer van vorige jaar vakantieland dan is het om te janken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik doe het zelf ook. Waarom? Omdat het een stuk fijner zit. Ik heb dan wel niet het randje van mijn boxer boven mijn zwembroek uitsteken, die zie je niet. Maar zover ik weet doet iedereen dit toch? Ik ken niemand die geen boxer onder zijn zwembroek aandoet.
Dus je vind het lekker om na het zwemmen de rest van de dag op een nat stuk katoen te zitten? Ik kan mij dat niet voorstellen. Voor zover ik weet doet geen verstandig mens dat, alleen mensen met een BB boxer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik doe het zelf ook. Waarom? Omdat het een stuk fijner zit. Ik heb dan wel niet het randje van mijn boxer boven mijn zwembroek uitsteken, die zie je niet. Maar zover ik weet doet iedereen dit toch? Ik ken niemand die geen boxer onder zijn zwembroek aandoet.
Dan moet je gewoon een betere kopen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:51 schreef Mr.117 het volgende:
Ik heb 2 zwembroeken bij 1 doe ik wel altijd een onderbroek er onder omdat die erg wijd is en daarom snel afzakt. Bij de andere vind ik het onzin.
ik wist het wel....quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Welke broeken draag jij in vredesnaam dat je een ruitjesmotief op je kont krijgt van de zon?
Neem er eentje met een streepmotief...strepen op je kont zijn nu helemaal in.
![]()
![]()
Toen ik m paste zat hij goed, als ik in het water duik zakt ie pas af dat kan ik in de winkel niet zien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een betere kopen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef VulcanRaven het volgende:
De jongens die dat doen zijn gewoon onzeker over het formaat van hun piemeltje.quote:Op zondag 4 september 2011 13:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee. Dit is iets van de laatste jaren en van een bepaalde leeftijdsgroep, oftewel een trend. Een beetje een rare vieze trend ook, want onderbroeken zijn bedoeld om je zaakje niet in contact te laten komen met je bovenkleding, voor de hygiëne dus. Onderbroeken zijn niet bedoeld om te zwemmen. Daarom heten onderbroeken onderbroeken en zwembroeken zwembroeken.
Zwembroeken zijn gemaakt van materiaal dat water afstoot. Onderbroeken van katoen (evt. met wat elasthaan). Die stof zuigt water op en gaat aan en in je lijf plakken (dus hoezo "omdat het een stuk fijner zit"?) en alles wat er in je onderbroek zit komt lekker in het zwemwater terecht.
Daarom moeten mensen dus ook douchen voor het zwemmen, dan komen een stuk minder vuildeeltjes in het water terecht. Tenzij je natuurlijk je ondergoed verstopt onder je zwemkleding en ermee het water ingaat.
Hadden we sinds de basisvorming geen persoonlijke verzorging in het vakkenpakket? Daar hoort toch ook het kopje "persoonlijke hygiëne" bij? Dat ze dit nog even aanstippen op school...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |