En als er iets onder moet, dan moet dat een niet voor zwemmen geschikte onderbroek zijn? En inderdaad, als mijn zoon straks met een boxershort het zwembad in wil lach ik hem keihard uit waar zijn vrienden bijstaan en roep heel hard of ie het niet erg vindt dat iedereen zijn bilnaad ziet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:24 schreef alexandervdb het volgende:
Volgens mij begrijpt echt niemand het hier.
Dit is begonnen door alle ''surf dudes'' tijdje geleden.
De zwembroeken (boardshorts), je herkent ze aan dat ze stugger zijn en hebben GEEN binnenbroekje. Dit is de reden dat je er iets onder moet dragen. Maar als je het dus op normale hoogte draagt dan zie je niet je onderbroek.
Laat half tokkie nederland nou achterlijk zijn en zien ze een paar ''dudes'' met een boxershort randje er boven. Dan willen ze dat ook gelijk. En daarom krijg je debiele gevallen zoals GuitarJJ stuurt voornamelijk foto 2, tering goedkoop broekkie (met waarschijnlijk wel een binnenbroek) en dat ding onder zen hol hangen zodat zijn ''BB'' goed te zien is.
Maar who to blame? Als ik die gozer bekijk is dat kereltje nog geen eens 12 ofzo. Dus deze knaap loopt er en mag er zo bij lopen door zijn moeder.
lekker is anders iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:26 schreef Renesite het volgende:
Die binnennetjes zijn gewoon k u t . Maar he, dat is persoonlijk denk ik![]()
Mijn onderbroek zie je overigens niet. Ik ben reeds die periode wel gepasseerd!
? Daar zit die boxer toch voor?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En als er iets onder moet, dan moet dat een niet voor zwemmen geschikte onderbroek zijn? En inderdaad, als mijn zoon straks met een boxershort het zwembad in wil lach ik hem keihard uit waar zijn vrienden bijstaan en roep heel hard of ie het niet erg vindt dat iedereen zijn bilnaad ziet.
Ja, maar zal ik je een geheimpje vertellen over boxers en in het bijzonder natte boxers? Deze dingen zuigen het water op, gaan aan je lijf plakken en kruipen in je kont, met als gevolg dat iedereen jouw asscrack kan bewonderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Daar zit die boxer toch voor?
Dit. Daarom is het in veel landen ook verboden om een onderbroek onder je zwembroek te dragen. En je moet ook nog eens een extra onderbroek meenemen elke keer. Best inefficient als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die dingen hebben toch vaak zo'n binnenbroek, hangt alles lekker bijelkaar... En als het nog te los is, doe dan inderdaad zo'n speedo eronder. In een boxershort gaan zwemmen is ranzig.
Geilquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, maar zal ik je een geheimpje vertellen over boxers en in het bijzonder natte boxers? Deze dingen zuigen het water op, gaan aan je lijf plakken en kruipen in je kont, met als gevolg dat iedereen jouw asscrack kan bewonderen.
Wat een slap excuus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:17 schreef Aslan92 het volgende:
Meestal geen zin om boxershort uit te doen
Welke broeken draag jij in vredesnaam dat je een ruitjesmotief op je kont krijgt van de zon?quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:13 schreef tdrone het volgende:
Ik heb ook vaak een onderbroek aan maar dat is meer zodat ik geen ruitjespatroon op mijn kont heb na het zonnen.. met boxer zit gewoon fijner.. voor zwemmen maakt het verder niet uit
quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:34 schreef popolon het volgende:
wtf, boxershorts of een speedo onder je shorts aan?! Je
zorgen maken om het losse zaakje .... ram er dan gewoon wat duct tape omheen.
Als het even kan zwem je gewoon naakt. Gweldig, de hele bende lekker los laten hangen.![]()
Ik vind het normaal zolang je de ''surf'' boardshorts draagt. Op het moment dat zon jochie een normale zwembroek heeft (met binnenbroek) en die op zijn enkels draagt met een bjorn boxer van vorige jaar vakantieland dan is het om te janken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik doe het zelf ook. Waarom? Omdat het een stuk fijner zit. Ik heb dan wel niet het randje van mijn boxer boven mijn zwembroek uitsteken, die zie je niet. Maar zover ik weet doet iedereen dit toch? Ik ken niemand die geen boxer onder zijn zwembroek aandoet.
Dus je vind het lekker om na het zwemmen de rest van de dag op een nat stuk katoen te zitten? Ik kan mij dat niet voorstellen. Voor zover ik weet doet geen verstandig mens dat, alleen mensen met een BB boxer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:12 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik doe het zelf ook. Waarom? Omdat het een stuk fijner zit. Ik heb dan wel niet het randje van mijn boxer boven mijn zwembroek uitsteken, die zie je niet. Maar zover ik weet doet iedereen dit toch? Ik ken niemand die geen boxer onder zijn zwembroek aandoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |