of een TR maken, vorige keer ging dat heel snel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oh, dom, dat past FOK! zelf aan natuurlijk" /> Even in FB posten.
Ik weet het, vrouwen leiden erg afquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ook dat nog, gaat lekker! ExcuusIk was te lang bezig met plaatjes zoeken...
De ergste kwaal die God voor ons mannen op aarde heeft gezet... Maargoed, ga gerust verder.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:26 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik weet het, vrouwen leiden erg af
quote:
Ik vrees het ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:50 schreef outtayourleague het volgende:
waar in europa?
vrees dat dit gokken wordt
quote:
quote:
JJJJENNNNKINNnnnnsssquote:
Wat zijn gezicht doet.quote:
quote:
OMG...quote:
dat hoort toch op een tosti?quote:
Dit is oldskool UBRS, veel eerder kan niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:16 schreef BasOne het volgende:
[..]
OMG...
Toen ik nog WOW speelde was het gewoon.
What are we gonna do?
Run in and kill them.
OK.
Ik dacht croque-monsieur als alleen kaas , maarja kan ook ham en kaas zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:16 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
dat hoort toch op een tosti?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:18 schreef BasOne het volgende:
Ham kaas en ei was het niet?
Wel eens eerder voorbij gekomen.
en een beetjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:20 schreef BasOne het volgende:
FOOOD
Weeg niet voor niets.... euh.... 85 kilo
SSSTquote:
Dat is de 8stequote:
Da's dan weer de 9de zinquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:24 schreef ß het volgende:
put a gun against his head, pulled my trigger now he's death.
quote:
Is this just fantasy?quote:
Da's al weer een heel stuk verder in het nummerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:27 schreef ß het volgende:
So you think you can stop me and spit in my eyes?
Ja, maar wel het mooiste stuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:28 schreef BasOne het volgende:
[..]
Da's al weer een heel stuk verder in het nummer
quote:
quote:
Oh, die bedoelde ik iddquote:
Foei, naar de naam van het plaatje kijken is spiekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:36 schreef Baszh het volgende:
lama's
OT:
Engeland lijkt me (.co.uk) -> Plymouth?
Met een mouseover, zie het nu pasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:46 schreef Baszh het volgende:
Naam komt automatisch in beeld omdat plaatje wordt verkleind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NN folks, moet er over 5 en een half uur weer uit
Zie jullie weer over...... 14 uur
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
quote:
quote:
Ik ga voor de laatste optiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:52 schreef Baszh het volgende:
Eentje waarin mannen met sixpacks een heleboel andere mannen vermoorden.
Eentje met uilen
Eentje met zombies in een winkelcentrum
Eentje met superhelden waaronder een blauwe (geen xman)
(anders wel een andere vraag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusteWaarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Metselverband waarbij de stootvoegen niet op eenzelfde lijn liggen. Dit verband is het oudste omdat vroeger de maten van de handgebakken stenen niet alle gelijk waren en dus geen fraaie gelijkmatige stootvoegen op een lijn waren te krijgen.
Nooit geweten dat Mozart zo'n goede metselaar wasquote:
Met het eerste deel zit je nog redelijk vlakbij ookquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Operatie waar de milt wordt verwijderd?
quote:is een rond het midden van de 20e eeuw toegepaste chirurgische operatie waarbij de verbinding van het voorhoofdsgedeelte van de hersenen en de rest van de hersenen en het zenuwstelsel door een insnijding bijna geheel wordt verbroken. De chirurg boorde eerst twee gaten in de schedel van de plaatselijk verdoofde patiënt en maakte de incisie in de hersenen. Nadien ontstond een snellere methode zonder boren: een instrument werd onder plaatselijke verdoving boven de oogbol onder het ooglid doorheen de schedel gedreven en dan heen en weer bewogen in de hersenen.
Een-tweetjequote:
Dat is waar, maar waarom wordt hij beschouwd als de grondlegger, de 'vader' van de Westerse geneeskunde? Wat maakte hem zo anders als andere 'genezers'?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:28 schreef PhysicsRules het volgende:
hij was de eerste filosoof die de taken en verantwoordelijkheden van artsen beschreef
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef BusterPosey het volgende:
Hij was de eerste in de Westerse wereld die diagnose stelde op basis van lichamelijke klachten, ipv alles aan godsdienst op te hangen.
quote:
Stand AKQ #2384quote:
Ik reken het goed.quote:
In de geneeskunde wordt volgens mij letterlijk een tekort aan zuurstof bedoeld..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:26 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik reken het goed.
Van hypoxie in water is sprake wanneer het zuurstofgehalte in het water zo laag wordt dat organismen als kokkels, mosselen en krabben hierin niet kunnen overleven.
Vandaar dat ik het ook direct goed rekende. Ik had er bij moeten zetten dat ik hypoxie in water bedoelde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In de geneeskunde wordt volgens mij letterlijk een tekort aan zuurstof bedoeld..
Stand AKQ #2384quote:
Nee, een sporterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef BusterPosey het volgende:
Welke richting moet ik op denken? Ergens komt dat gezicht me wel bekend voor...
Is het een zanger?
Zoiets, doet me ook denken aan een soapacteur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef BusterPosey het volgende:
Welke richting moet ik op denken? Ergens komt dat gezicht me wel bekend voor...
Is het een zanger?
Oh, wacht, dan is het wellicht Jesse Huta Galung?quote:
Geef dan geen antwoord.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:52 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Oh, wacht, dan is het wellicht Jesse Huta Galung?
(If so, ik moet weg, dochter wordt wakker. Iemand anders mag een vraag stellen...)
Stand AKQ #2384quote:
Hehequote:
Sorry hoor... na het typen van het antwoord hoorde ik mijn dochter van 13 maanden schreeuwen. Ik vond het wel zo netjes om nog snel even te melden dat ik even afwezig zou zijn. Als je je er zo aan ergert, trek je het punt maar af. Zal mij een zorg zijn.quote:
Dat punt aftrekken is al gebeurd, maar daar gaat het niet om. Vaak is het zo dat het spel een uur stil ligt ofzo als diegene met het juiste antwoord geen nieuwe vraag stelt. Als je dus weet dat je geen tijd hebt om een nieuwe vraag te stellen, geef dan geen antwoord of stel nog snel een vraag en zet het antwoord in een spoiler zodat anderen het kunnen controleren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:50 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Sorry hoor... na het typen van het antwoord hoorde ik mijn dochter van 13 maanden schreeuwen. Ik vond het wel zo netjes om nog snel even te melden dat ik even afwezig zou zijn. Als je je er zo aan ergert, trek je het punt maar af. Zal mij een zorg zijn.
Prima, zal ik rekening mee houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:56 schreef ß het volgende:
[..]
Dat punt aftrekken is al gebeurd, maar daar gaat het niet om. Vaak is het zo dat het spel een uur stil ligt ofzo als diegene met het juiste antwoord geen nieuwe vraag stelt. Als je dus weet dat je geen tijd hebt om een nieuwe vraag te stellen, geef dan geen antwoord of stel nog snel een vraag en zet het antwoord in een spoiler zodat anderen het kunnen controleren.
quote:
Stand AKQ #2384quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:31 schreef lubje25 het volgende:
Dat een auto een snellere auto moeten doorlaten als ze bijv gedubbeld worden?
Stand AKQ #2384quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef PhysicsRules het volgende:
genesis
exodus
leviticus
numeri
deuteronomium
Stand AKQ #2384quote:
Goed.quote:
Helemaal goed.quote:
quote:
Tja, ik moet toch iets door die bezuinigingen bij Defensie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
He Cobra, nieuwe baan? Mod geworden zie ik
Ik zeg het nogmaalsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, ik moet toch iets door die bezuinigingen bij Defensie.
Goh, hoe kom je eropquote:
waar schrijft Asap Abe de Vries? Ik lees dat hij Bob de Vries heeft getypt?quote:
Blijkbaar ge.edit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:45 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
waar schrijft Asap Abe de Vries? Ik lees dat hij Bob de Vries heeft getypt?
kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:46 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Lubje het zelf geedit
why?quote:
Ik postte zonder de vraag te zien en zonder de anderen te lezenquote:
Paping maakte 4 en van den Berg 5quote:
Abe de Vries in 1933quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:46 schreef Wasknijper21 het volgende:
is er dan een bob de vries of een abe de vries die heeft gewonnen?
Yep, voor Kramer en Hedrickquote:
Stand AKQ #2384quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:05 schreef Wasknijper21 het volgende:
bjorn, benny, agnetha anni-fried
quote:
Volgens mij is dat Frankrijkquote:
Stand AKQ #2384quote:
quote:
quote:Bij een(Oudgrieks :
= weinig en
= heersen) is de macht in handen van enkelen uit een bevoorrechte klasse (zoals adel, regentendom, priesterkaste, superrijken, multinationals). In een
is de autoriteit van de wetten afgeleid van de autoriteit van deze gesloten elite. Het is een van de drie staatsvormen beschreven door Aristoteles, die de
identificeert als de 'slechte' variant van aristocratie omdat die uitsluitend de bevoordeling van de eigen klasse voor ogen heeft.
zie quotequote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |