quote:
Stand AKQ #2384quote:
Ik reken het goed.quote:
In de geneeskunde wordt volgens mij letterlijk een tekort aan zuurstof bedoeld..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:26 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik reken het goed.
Van hypoxie in water is sprake wanneer het zuurstofgehalte in het water zo laag wordt dat organismen als kokkels, mosselen en krabben hierin niet kunnen overleven.
Vandaar dat ik het ook direct goed rekende. Ik had er bij moeten zetten dat ik hypoxie in water bedoelde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In de geneeskunde wordt volgens mij letterlijk een tekort aan zuurstof bedoeld..
Stand AKQ #2384quote:
Nee, een sporterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef BusterPosey het volgende:
Welke richting moet ik op denken? Ergens komt dat gezicht me wel bekend voor...
Is het een zanger?
Zoiets, doet me ook denken aan een soapacteur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef BusterPosey het volgende:
Welke richting moet ik op denken? Ergens komt dat gezicht me wel bekend voor...
Is het een zanger?
Oh, wacht, dan is het wellicht Jesse Huta Galung?quote:
Geef dan geen antwoord.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:52 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Oh, wacht, dan is het wellicht Jesse Huta Galung?
(If so, ik moet weg, dochter wordt wakker. Iemand anders mag een vraag stellen...)
Stand AKQ #2384quote:
Hehequote:
Sorry hoor... na het typen van het antwoord hoorde ik mijn dochter van 13 maanden schreeuwen. Ik vond het wel zo netjes om nog snel even te melden dat ik even afwezig zou zijn. Als je je er zo aan ergert, trek je het punt maar af. Zal mij een zorg zijn.quote:
Dat punt aftrekken is al gebeurd, maar daar gaat het niet om. Vaak is het zo dat het spel een uur stil ligt ofzo als diegene met het juiste antwoord geen nieuwe vraag stelt. Als je dus weet dat je geen tijd hebt om een nieuwe vraag te stellen, geef dan geen antwoord of stel nog snel een vraag en zet het antwoord in een spoiler zodat anderen het kunnen controleren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:50 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Sorry hoor... na het typen van het antwoord hoorde ik mijn dochter van 13 maanden schreeuwen. Ik vond het wel zo netjes om nog snel even te melden dat ik even afwezig zou zijn. Als je je er zo aan ergert, trek je het punt maar af. Zal mij een zorg zijn.
Prima, zal ik rekening mee houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:56 schreef ß het volgende:
[..]
Dat punt aftrekken is al gebeurd, maar daar gaat het niet om. Vaak is het zo dat het spel een uur stil ligt ofzo als diegene met het juiste antwoord geen nieuwe vraag stelt. Als je dus weet dat je geen tijd hebt om een nieuwe vraag te stellen, geef dan geen antwoord of stel nog snel een vraag en zet het antwoord in een spoiler zodat anderen het kunnen controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |