abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:41:25 #1
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192598

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemt heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van 's nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beīnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 22:00 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers:
Huidige deelnemerslijst:
1. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek VELDDOKTER
3. tdrone Profiel | History | Fotoboek
4. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Bodygoard
5. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Dorp
6. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Dorp
7. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
8. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
9. Naatje Profiel | History | Fotoboek
10.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek Nachtwaker
12. Its-Jojo-4you profiel | history | fotoboek SPION
13. Lutte Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
14. Soempie Profiel | History | Fotoeboek
15. gomi Profiel | History | Fotoboek
16. Calex Profiel | History | Fotoboek
17. Lynda Profiel | History | Fotoboek Onschuldig meisje
18. Rave_NL Profiel | History | FotoboekDorp
19. Tombolafan Profiel | History | Fotoboekbusdriver
20. Trevland Profiel | History | Fotoboek
21. GewoonFaye Profiel | History | Fotoboek
22. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
23. iBenny Profiel | History | Fotoboek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek DORP
25. EllaN Profiel | History | Fotoboek
26. DuTank Profiel | History | Fotoboek DORP
27. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
28. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek Dorp
29. 08gnot. Profiel | History | Fotoboek ZOMBIE
30. Monopoly Profiel | History | Fotoboek

Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!

Spelleiders deze ronde: Tha_Erik en Liesje1979

Belangrijke posts:
Dag 1 (BM-uitslag)
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3

HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Deze OP is hier te vinden
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101192603
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef Lutte het volgende:

[..]

Aahw, dat vind ik lief van je, dank je O+
1 van de weinige die het echt gestructureerd deed en lekker duidelijk. Ik was ook maar een beetje overal en nergens aan het posten met mijn hints... Jammer van HT.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101192608
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef gomi het volgende:

[..]

granny is te sterk imo
Dat mens is niet dood te krijgen nee. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101192619
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Willen jullie trouwens nog de regels van de voodooheks weten die we hadden opgelegd :D?
Ja :Y

Voodooheks vind ik trouwens ook minder :P
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:42:02 #5
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101192628
quote:
Willen jullie trouwens nog de regels van de voodooheks weten die we hadden opgelegd :D?
Jaaaaa
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101192662
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef Lutte het volgende:

[..]

Aahw, dat vind ik lief van je, dank je O+
Je bent echt heel snel ook.

Ik was net met 1 hint op jojo, helemaal trots dat ik iets gevonden had.

Ik post en vervolgens zie ik jouw hele waslijst tegen hem staan. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:42:51 #7
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192667
Het was heel simpel, een 6-letterwoord en het moest een zelfstandig naamwoord zijn :+. En dan niet te obvious, maar gomi was heel redelijk en vrij goed in zijn woorden kiezen.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:42:53 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101192668
quote:
Nee, want die doen we volgende ronde toch niet meer, omdat het een kutrol is, die mensen aanmoedigt zo min mogelijk hier te posten.
Laffe huichelaar
pi_101192671
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef gomi het volgende:

[..]

maar dat was ook waarom ik je wilde killen met mijn vloek

je zocht te goed enzo
Whehe :D O+ Dat is nog een eervolle reden om dood te gaan!

Als de SL's de nacht om half tien ofzo laten eindigen kan ik nog... O-)

Oh en Faye, jup, heet daar ook Lutte :Y
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:42:58 #10
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101192673
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:42 schreef Soempie het volgende:

[..]

Je bent echt heel snel ook.

Ik was net met 1 hint op jojo, helemaal trots dat ik iets gevonden had.

Ik post en vervolgens zie ik jouw hele waslijst tegen hem staan. :D
Eigen schuld, moet je maar niet zoveel mij uithoren op msn O-)
With four other people
And aliens
pi_101192695
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ja :Y

Voodooheks vind ik trouwens ook minder :P
nee die is wel leuk hoor.

en maffia moet er zo een figuur bij.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:43:31 #12
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192699
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee, want die doen we volgende ronde toch niet meer, omdat het een kutrol is, die mensen aanmoedigt zo min mogelijk hier te posten.
Wellicht :D. het was ook een uitprobeersel _O-. Net als het onschuldige meisje, het orakel en voor mij en liesje ook de busdriver :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_101192701
ik vind de voodoo heks wel leuk eigenlijk :@
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:43:54 #14
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101192717
Ik vind de voodooheks ook leuk.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101192747
Waar vind je die rollen?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101192749
Ik vind de voodoo heks ook wel leuke regel.

Overigens, hoe bepalen de SL'ers de rollen ?
Een soort van PHP generator oid ?
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:44:52 #17
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101192766
koffiemanager.nl kan rollen bepalen. gooi ze erin, en vis ze er een voor een uit :P
With four other people
And aliens
pi_101192768
Die Busdriver komt alleen niet uit de verf, maar verder is het een prima rol. Maar een rol als orakel die één keer wat doet is gewoon saai :P
pi_101192769
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ook.... je kunt mensen echt proberen uit te lokken.. :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:45:07 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101192781
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daarmee moedig je mensen aan zoveel mogelijk in je eigen hokje te blijven en te zoeken, en zo min mogelijk te posten. Terwijl ik juist zoveel mogelijk terug wil naar samenwerken, vooral ook in de topics. Voodooheks gaat dat tegen.
Laffe huichelaar
pi_101192802
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind de voodoo heks ook wel leuke regel.

Overigens, hoe bepalen de SL'ers de rollen ?
Een soort van PHP generator oid ?
random generator oid ja
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:45:55 #22
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101192811
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Die Busdriver komt alleen niet uit de verf, maar verder is het een prima rol. Maar een rol als orakel die één keer wat doet is gewoon saai :P
Dan kan je de zombie er ook wel uitgooien.
Laffe huichelaar
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:46:09 #23
169210 liesje1979
pi_101192820
Voodooheks was echt wel leuk. Busdriver vond ik verschrikkelijk. Toen ik eergisteravond een kwartier voor tijd de kills binnen kreeg, daardoor een stukje niet meer klopte sloeg de stress echt heel erg toe. _O-
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:46:53 #24
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101192860
Busdriver is lastig voor de SLs, maar goeie toevoeging voor het spel, vind ik. Om de tactieken wat door de war te gooien.
Laffe huichelaar
pi_101192863
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar die is nog van invloed op het spel :P
pi_101192892
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Da's wel de enige dorpsrol die maximaal functioneerde dit keer :D
pi_101192896
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Busdriver is lastig voor de SLs, maar goeie toevoeging voor het spel, vind ik. Om de tactieken wat door de war te gooien.
True.
pi_101192929
quote:
Heks is wel grappig, een soort nachtwaker en velddokter ineen :P
pi_101192941
Ik vind overigens de tijd van 19h goed, maar de nachttijd zou gewoon afhankelijk moeten zijn van het tijdstip wanneer alle kills binnen zijn met als limiet... (21h vond ik beter)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:48:38 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101192955
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Maar die is nog van invloed op het spel :P
Orakel als hij doodgaat ook. Kan je je voorstellen dat je een BM hebt waarvan je gewoon zeker weet dat hij dorp is? Of een maffia geIDt krijgt.
Laffe huichelaar
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:49:02 #31
169210 liesje1979
pi_101192974
quote:
Eens en het hoeft ook niet per se lastig te zijn voor SL, maar kan wel.
pi_101192987
als ik idd SL wordt komt er een 21:30 limit voor kills :Y
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:49:23 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101193002
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind overigens de tijd van 19h goed, maar de nachttijd zou gewoon afhankelijk moeten zijn van het tijdstip wanneer alle kills binnen zijn met als limiet... (21h vond ik beter)
ik deed altijd 19 uur dagpost, 21 uur rollen binnen, 22 uur nachtpost
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:49:31 #34
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101193011
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als ik idd SL wordt komt er een 21:30 limit voor kills :Y
Leg dan ook even uit waarom :+
With four other people
And aliens
pi_101193024
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

ik deed altijd 19 uur dagpost, 21 uur rollen binnen, 22 uur nachtpost
Kan ook.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:49:55 #36
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101193036
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Orakel als hij doodgaat ook. Kan je je voorstellen dat je een BM hebt waarvan je gewoon zeker weet dat hij dorp is? Of een maffia geIDt krijgt.
Ja precies, die rol is best goed, alleen kwam ie nu gewoon niet tot uiting. Je kan er in ieder geval niet per ongeluk iemand mee vermoorden die je in leven wil houden (zoals met de zombie en nachtwaker wel kan).
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:50:22 #37
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101193061
:o

Ik ging eigenlijk slapen, maar keek toch nog even hier en zie dat de maffia gewonnen heeft. :N

Dus, Sorry dorp, gefeliciteerd maffiosi :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101193071
Ik ga maar eens slapen... een ronde SL zijn en dan vervolgens in een driedubbele rol meespelen is best vermoeiend :D

Ik denk dat mijn baas ook blij is dat het afgelopen is... ik heb vandaag meer gefokt dan gewerkt _O-
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:50:38 #39
169210 liesje1979
pi_101193075
Gomi was trouwens een goeie heks. Zegt Lutte het woord te vroeg. _O-
pi_101193103
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kan :P
pi_101193132
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond koffie ook prima... komt Trev alleen niet online... en dat gevoel bij Ella lukte ook bijna _O-

Goed gedaan ja :D
pi_101193134
quote:
vandaar ook je reactie op haar zeker, omdat je zo verwonderd was over het woordje strand :D ?
pi_101193143
quote:
yeah mijn voodoo was te sterk :)
pi_101193155
quote:
Hij PMde net en ze zei het in het topic idd :D _O-
pi_101193164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Leg dan ook even uit waarom :+
zodat we niet hoeven te stressen over het op tijd hebben van de nachtrollen zodat er geen gezeik komt van de spelers. Vond dat niet zo kosher, dat geblaat als de post er niet pronto op tijd was
Live from Chicago
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:52:25 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101193175
Inschrijven maar jongens!

1 timmmmm
Laffe huichelaar
pi_101193177
quote:
Ik vind het echt knap van hem :o We posten in twee dezelfde SC's dus hij weet wel dat ik nogal een kwek ben, maar dat ie het dan onthoudt en zo speelt _O_
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_101193194
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef timmmmm het volgende:

1 timmmmm
Hebben we al een SL dan? :P
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:53:29 #49
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101193228
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik vind het echt knap van hem :o We posten in twee dezelfde SC's dus hij weet wel dat ik nogal een kwek ben, maar dat ie het dan onthoudt en zo speelt _O_
Maar je had hier gewoon gezegd de dag vantevoren dat je de dag erna niet zo veel kon posten omadt je naar het strand ging :D.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:53:30 #50
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101193229
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Moet dat dan? De SL halen we straks wel uit de lijst. Ik wil even weten met hoeveel mensen we gaan zijn.
Laffe huichelaar
pi_101193236
je hebt geen SL nodig om je in te schrijven. Het is duidelijk dat er SL's komen,alleen nog niet bekend welke. Wordt het timmm dat schrijft ie zich weer uit
Live from Chicago
pi_101193238
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Inschrijven kan altijd toch?
Anonimity is a bliss
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:53:52 #53
169210 liesje1979
pi_101193251
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

vandaar ook je reactie op haar zeker, omdat je zo verwonderd was over het woordje strand :D ?
Nee ik was eigenlijk alleen verwonderd dat HT haar killde. Dat ze het woord strand zou zeggen (Of zoals gomi pmde: ik denk dat ze het woord gaat gebruiken als excuus voor haar afwezigheid) was wel een beetje te verwachten. :+
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:54:09 #54
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101193261
Ik twijfel of ik zin heb. Wacht morgen even af :s).
Hoogachtend,
Erik.
pi_101193268
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef Lutte het volgende:

[..]

liesje zei nog dat ze moest lachen om mijn woorden. zeg ik ah ze zal wel iets posten als dagje strand geweest

post je dat zo een beetje letterlijk ook
pi_101193274
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:53 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee ik was eigenlijk alleen verwonderd dat HT haar killde. Dat ze het woord strand zou zeggen (Of zoals gomi pmde: ik denk dat ze het woord gaat gebruiken als excuus voor haar afwezigheid) was wel een beetje te verwachten. :+
Hmm, oké :P
pi_101193302
Ik schrijf me zondag pas in, tenzij jullie het niet erg vinden dat er een 3 dagen schaap tussen de deelnemers komt.
pi_101193308
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Moet dat dan? De SL halen we straks wel uit de lijst. Ik wil even weten met hoeveel mensen we gaan zijn.
In dat geval:

1 timmmmm
2 Maarten-Pieter
pi_101193313
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Maar je had hier gewoon gezegd de dag vantevoren dat je de dag erna niet zo veel kon posten omadt je naar het strand ging :D.
Maar hoe groot is dan de kans dat ik de dag erna zeg van 'het strand was leuk' of weet ik veel wat ik zei.. 'Weer terug, even bijgelezen..' vind ik dan logischer :@ Niet strand nog een keer noemen omdat SC enzo :D
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:55:41 #60
345170 Roger_Epiales
pi_101193342
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef timmmmm het volgende:
1 timmmmm
2 Maarten-Pieter
3 Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek

Zo, en nu slapen :P
Feel free to insult me.
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 22:55:58 #61
169210 liesje1979
pi_101193352
Ik heb na morgen twee weken vakantie, dus ik denk dat ik nog nog een rondje meedoe.
Met nieuwe kijk op het spel. :D
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 22:55:58 #62
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101193353
1 timmmmm
2 Maarten-Pieter
3 Roger_Epiales
4 Etc
With four other people
And aliens
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:56:33 #63
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101193393
Zullen we sowieso pas na het weekend beginnen? Dus zondagavond de rollen verdelen ed.
Laffe huichelaar
pi_101193396
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
En HT die PMt dat hij een belangrijke en speicale rol heeft aan de BM _O- :D

:')
WTF alweer :{

Je zou toch verwachten dat ie er van geleerd zou hebben?! En hij laat zich nu niet meer zien hier he... laffaard
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101193407
Ik sla een ronde over, om drama te voorkomen als ik afwezig ben
Anonimity is a bliss
pi_101193415
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we sowieso pas na het weekend beginnen? Dus zondagavond de rollen verdelen ed.
in dat geval: count me in.
pi_101193430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Oh, in dat geval: im in!
Anonimity is a bliss
pi_101193431
1 timmmmm
2 Maarten-Pieter
3 Roger_Epiales
4 Etc
5. Naatje
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:57:19 #69
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101193437
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef Lutte het volgende:

[..]

Maar hoe groot is dan de kans dat ik de dag erna zeg van 'het strand was leuk' of weet ik veel wat ik zei.. 'Weer terug, even bijgelezen..' vind ik dan logischer :@ Niet strand nog een keer noemen omdat SC enzo :D
Mja, als gomi of een andere maffia dan vraagt (onwetendheid faken) "waar was je naartoe dan?" Dan washet er zo uit :P.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101193447
1 timmmmm
2 Maarten-Pieter
3 Roger_Epiales
4 Etc
5. Naatje
6. Faye
Anonimity is a bliss
pi_101193450
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zou toch verwachten dat ie er van geleerd zou hebben?! En hij laat zich nu niet meer zien hier he... laffaard
hij pmde t mij ook

meteen nadat ik postte dat ik hem wel geloofde dat hij geen maffia was
pi_101193453
quote:

[..]

Hij is online geweest want ik kreeg een 'ja:)' terug op mijn donder-PM :')

Ik was verdacht, volgens hem, omdat ik zes hints naar hem vond. En dat is niet eens waar.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_101193465
Doe even met de linkjes vlindertjes van me O+
Live from Chicago
pi_101193468
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Mja, als gomi of een andere maffia dan vraagt (onwetendheid faken) "waar was je naartoe dan?" Dan washet er zo uit :P.
Dat is te opvallend en ze had het de vorige dag al gezegd.
pi_101193470
1 timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2 Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
4 Etc Profiel | History | Fotoboek
5 Naatje Profiel | History | Fotoboek
6 Faye Profiel | History | Fotoboek
7 IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek

Na het weekend is prrrrrima.

Oh, en linkjes ga ik even in-editen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101193484
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Oh daar was ik zo ingetrapt :D
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_101193506
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik was verdacht, volgens hem, omdat ik zes hints naar hem vond. En dat is niet eens waar.
was crazy volgens mij die met 6 hints naar hem kwam
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:58:37 #78
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101193511
Gaat straks een iemand al die linkjes doen ofzo :')? Pour soul.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101193526
quote:

[..]

Ach ja... hij bedoelt het niet verkeerd... als ik geen maffia was geweest was het zo gek nog niet geprobeerd :')
pi_101193545
1. timmmmm
2. Maarten-Pieter
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. Etc
5. Naatje
6. Faye
7. IJsdraakje
8. Bartjebart Profiel | Fotoboek | History
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101193561
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ach ja... hij bedoelt het niet verkeerd... als ik geen maffia was geweest was het zo gek nog niet geprobeerd :')
dan nog.
pi_101193576
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:58 schreef gomi het volgende:

[..]

was crazy volgens mij die met 6 hints naar hem kwam
Jup.. En die was wčl maffia..
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_101193594
Ik sla ook een ronde over, was erg intimiderend allemaal dit :')
pi_101193598
quote:

[..]

ah hij was gewoon beetje te enthousiast in zijn doen, en ach zal hem niet weer gebeuren denk ik
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:00:43 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101193622
Overslaan wil ik niets over horen, schrijf je eens even allemaal heel snel in.
Laffe huichelaar
pi_101193630
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik stem voor, voor een topic ban :P
pi_101193648
8 Bartjebart Profiel | Fotoboek | History
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101193657
1 [url=http://forum.fok.nl/user/profile/245701]Profiel[/url] | [url=http://fotoboek.fok.nl/user/245701]Fotoboek[/url] | [url=http://forum.fok.nl/user/history/245701]History[/url]

Kan iemand deze even toevoegen?

Edit: ja dus
pi_101193664
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:58 schreef Lutte het volgende:

[..]

Oh daar was ik zo ingetrapt :D
Ik postte dinsdag bewust een :O-smiley waarop Crazy volgens mij zei..."een lekker bakkie koffie"

Ik hoopte dat Trevland dat mee zou doen maar die kwam niet online _O-

Ik ben echt te hyper om te slapen maar ook moe tegelijk :')
pi_101193682
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:59 schreef Lutte het volgende:

[..]

Jup.. En die was wčl maffia..
yups en die 6 hints bleven gewoon aan hem hangen. en in zijn rol als nw zou hij weer killen en zouden we weer naar hem kunnen hinten :)

en ik wist bijna zeker dat hij voor jou zou gaan.

en dan zou hij in de lynch wel volgen en hadden wij als maffia maximaal geprofiteerd van de nw
pi_101193691
quote:

[..]

Ach hou op. Hij is de vorige ronde al daarop gebant. En dan nog flikt ie het naar 2 mensen ook gewoon he...
pi_101193706
quote:
8s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik doe met de herfstvakantie weer mee.. Als ik weer naar school moet heb je niks aan me :N
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_101193737
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:02 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik doe met de herfstvakantie weer mee.. Als ik weer naar school moet heb je niks aan me :N
je bent alle dagen actief bezig met school? Ik school nu ook, maar heb genoeg tijd.
pi_101193757
quote:
8s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef timmmmm het volgende:
ben vanag morgen weekje vrij en ga ff weg.

ik sla dus over. daarna ms weer meespelen, maar in sept ga ik ook nog met vakantie dus ms pas weer spelen als ik daarvan terug ben
pi_101193766
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ach hou op. Hij is de vorige ronde al daarop gebant. En dan nog flikt ie het naar 2 mensen ook gewoon he...
Ik vond het ergens ook wel sneu maar het was een prima bliksemafleider :')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:04:50 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101193836
Laat die honkeybonkey toch met rust joh. Hij snapt het spel nog niet zo goed, hij heeft de verkeerde beslissing genomen. Kan gebeuren man, laat die jongen toch met rust.
Laffe huichelaar
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 23:04:57 #97
169210 liesje1979
pi_101193847
:P
pi_101193854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vond het ergens ook wel sneu maar het was een prima bliksemafleider :')
yeah me 2

voelde me wel een beetje lullig hoe ik hem beetje uithoorde enzo.
pi_101193857
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

je bent alle dagen actief bezig met school? Ik school nu ook, maar heb genoeg tijd.
Ik ga om tien uur naar bed :@ En dan school, huiswerk, eten.. Dan kan ik om half zes hints gaan zoeken, dan is het allemaal wel een beetje uitgekauwd :D

Als ik meedoe wil ik wel iets kunnen betekenen, en niet achter de rest aanhobbelen, en ik kan ook nog eens een rol krijgen waarvoor je wel wat meer tijd en aandacht nodig hebt.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_101193880
quote:
15s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Laat die honkeybonkey toch met rust joh. Hij snapt het spel nog niet zo goed, hij heeft de verkeerde beslissing genomen. Kan gebeuren man, laat die jongen toch met rust.
precies

volgende keer maakt hij die fout niet weer.
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 23:05:55 #102
169210 liesje1979
pi_101193891
Ik vind dat je best mag bluffen over je rol, zolang je geen screenshots oid stuurt. Of het handig is, is een tweede.
pi_101193898
pi_101193910
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat je best mag bluffen over je rol, zolang je geen screenshots oid stuurt. Of het handig is, is een tweede.
Soms kan het positief uitpakken. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 23:06:48 #105
169210 liesje1979
pi_101193932
Wat is er met mijn linkje?
pi_101193933
quote:
idd, en hij had vooraf aan jullie gevraagd of hij wel mocht zeggen wat hij zei.
zoiets herinner ik me nog wel
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:07:21 #107
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101193968
quote:
Ik vind dat ook :D. Dat is deel van het spel, mensen doen geloven dat je onschuldig bent. En ik vind dat je daar best ver in mag gaan :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101193971
9. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101193982
quote:
15s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is er met mijn linkje?
Er miste een ] ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101193986
quote:
15s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Ja ik vond dit ook minder erg dan de vorige keer hoor :D

Hij heeft nu in principe alleen net even iets teveel gezegd tegen de verkeerde (hij heeft in ieder geval niet zijn rol helemaal verklapt) maar da's het spel... dus wat mij betreft doet ie gewoon weer mee :Y
pi_101193990
Honkey had mij ook gezegd onschuldig te zijn/een speciale rol te hebben :P
pi_101194000
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:05 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik ga om tien uur naar bed :@ En dan school, huiswerk, eten.. Dan kan ik om half zes hints gaan zoeken, dan is het allemaal wel een beetje uitgekauwd :D

Als ik meedoe wil ik wel iets kunnen betekenen, en niet achter de rest aanhobbelen, en ik kan ook nog eens een rol krijgen waarvoor je wel wat meer tijd en aandacht nodig hebt.
Juist aan het einde kan je nog veel betekenen. Dan kan je alles nog eens even rustig controleren, kijken of er nog andere motieven mogelijk zijn. Ik had om 19h nog niet alle hints goed ontdekt bij wijze van spreken. Bovendien is het maar de vraag of er mensen zijn die evengoed associaties kunnen leggen als jou :P
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:09:28 #113
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101194056
Ik vind het heel lastig om als iedereen al een topic heeft volgepraat om dan nog eens verbanden en verborgen dingen te gaan zoeken :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_101194063
Ik had echt wel redenen om op Lutte te stemmen (Dacht ik op het moment ;))
pi_101194066
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Honkey had mij ook gezegd onschuldig te zijn/een speciale rol te hebben :P
volgende keer kan hij t ms zelfs gebruiken als bluf,
pi_101194080
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik vind dat ook :D. Dat is deel van het spel, mensen doen geloven dat je onschuldig bent. En ik vind dat je daar best ver in mag gaan :D.
Ja oke, maar onschuldig zijn of gaan pochen met een speciale en belangrijke rol?
pi_101194091
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef honkeytonk het volgende:
Ik had echt wel redenen om op Lutte te stemmen (Dacht ik op het moment ;))
sorry nog he voor die pm wisseling
pi_101194094
Ik heb volgens mij ook wel eens uit pure frustratie hier in het topic geroepen dat ik nachtwaker was... wat ik ook echt bleek te zijn.... werd ik toch gelynched _O-
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:10:21 #119
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101194098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja oke, maar onschuldig zijn of gaan pochen met een speciale en belangrijke rol?
Waarom niet :D?
Hoogachtend,
Erik.
pi_101194099
11. HonkeytonkProfiel | History | Fotoboek
pi_101194130
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb volgens mij ook wel eens uit pure frustratie hier in het topic geroepen dat ik nachtwaker was... wat ik ook echt bleek te zijn.... werd ik toch gelynched _O-
Zoiets staat me bij ja
pi_101194174
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Juist aan het einde kan je nog veel betekenen. Dan kan je alles nog eens even rustig controleren, kijken of er nog andere motieven mogelijk zijn. Ik had om 19h nog niet alle hints goed ontdekt bij wijze van spreken. Bovendien is het maar de vraag of er mensen zijn die evengoed associaties kunnen leggen als jou :P
Komend potje nog niet, eerst even opstarten met school en kijken hoe ik uitkom met tijden.

Als het dan allemaal meevalt kan ik het wel een keer proberen ofzo :P Kijken of ik nog iets toevoeg :D

Als iedereen nou naar jou had geluisterd..
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_101194176
Nu maar hopen dat HT geen maffia wordt, want nu weten we allemaal dat hij zich goed verdacht kan maken, dus we stemmen niet meer op hem...
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:11:48 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101194183
quote:

[..]

Ik had vorige ronde tegen jou kunnen zeggen dat ik een speciale rol had: de paus, en dat mijn doel was elke dag minstens 5 lompe opmerkingen te maken, en mensen tegen elkaar op te stoken. Is het waar, nee, mag ik dat tegen jou zeggen, waarom niet? Het is aan jou of je mij gelooft.
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:13:13 #125
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101194259
Dit was deel van mijn berekening of het dorp nog kon winnen :')...

Hoogachtend,
Erik.
pi_101194262
quote:

[..]

Op het moment dat ie dat tegen mij zei leek hij al verloren in de lynch... dus het was echt een laatste redmiddel in de hoop dat ik mijn stem nog zou veranderen... het risico dat ik maffia was speelde volgens mij op dat moment dus helemaal niet voor hem....

Het is niet slim misschien maar ik kan me hier meer bij voorstellen dan de vorige keer toen wij hem moesten SL-killen :D
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 23:13:25 #127
169210 liesje1979
pi_101194268
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik had vorige ronde tegen jou kunnen zeggen dat ik een speciale rol had: de paus, en dat mijn doel was elke dag minstens 5 lompe opmerkingen te maken, en mensen tegen elkaar op te stoken. Is het waar, nee, mag ik dat tegen jou zeggen, waarom niet? Het is aan jou of je mij gelooft.
Dus het was geen rol? -O-
pi_101194312
Ik had mij vergist, ik dacht dat Lutte de 6 hints naar mij had gevonden i.p.v Crazy-M!
pi_101194318
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:

[ afbeelding ]
_O- _O_

Je hebt een mooie f!
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_101194338
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:

[..]

_O- _O_

Je hebt een mooie f!
Ja echt he :o
Anonimity is a bliss
pi_101194347
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Op het moment dat ie dat tegen mij zei leek hij al verloren in de lynch... dus het was echt een laatste redmiddel in de hoop dat ik mijn stem nog zou veranderen... het risico dat ik maffia was speelde volgens mij op dat moment dus helemaal niet voor hem....

Het is niet slim misschien maar ik kan me hier meer bij voorstellen dan de vorige keer toen wij hem moesten SL-killen :D
yups ging toen tussen hem en tong en wij twijfelden aan zijn schuld waarop hij ons probeerden te overtuigen om niet op hem te stemmen.

was gewoon lullig dat t net maffia was die hij probeerde
pi_101194366
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:14 schreef honkeytonk het volgende:
Ik had mij vergist, ik dacht dat Lutte de 6 hints naar mij had gevonden i.p.v Crazy-M!
Nou kroel dan *;
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:15:28 #133
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101194370
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dus het was geen rol? -O-
Ik doe altijd net alsof ;)

Het moraal van het verhaal, je mag je rol best aan anderen vertellen. Ze kunnen echter maffia zijn, en als ontvangende partij moet je je altijd bedenken dat dat ook gelogen kan zijn, om je vertrouwen te winnen.

Zolang er geen screenshots rondgaan, om het echt te bewijzen, en je het alleen maar vertelt, niets aan de hand.

Iedereen duidelijk?
Laffe huichelaar
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 23:15:35 #134
169210 liesje1979
pi_101194377
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:

[..]

_O- _O_

Je hebt een mooie f!
Ik wil z'n y juist, misschien knapt m'n achternaam er een beetje van op. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101194384
Vind ik overigens wel een leuke, de paus:

Iedere nacht mag jij iemand inzegenen die een goddelijke genezing van God zal ontvangen.

Ter vervanging van de velddoctor.
pi_101194390
Ah, benny heeft mij dus vermoord, dat dacht ik gelijk al.. maar kon niks zeggen ;(
pi_101194411
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:

[ afbeelding ]
Kan je hem ergens anders uploaden? :P

Ik kan 'm niet zien :P
pi_101194413
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, benny heeft mij dus vermoord, dat dacht ik gelijk al.. maar kon niks zeggen ;(
Ik vond CaLeX wel lief, ging me DM-en dat hij me vermoord had. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101194436
Ik vond het wel lief dat Liesje mij een lieve PM stuurde :D
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:16:53 #141
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101194444
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Kan je hem ergens anders uploaden? :P

Ik kan 'm niet zien :P
Geen zin in :@ :').
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:17:11 #142
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101194463
Liesje was een SL met een hart :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101194467
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Liesje was een SL met een hart :D.
O+
pi_101194494
Nou, ik ga nu ergens slapen :W
pi_101194503
ik kan nu geen 2 doodschrijfverhalen in mijn fobo zetten. Had gehoopt dat het spel nog tot vrijdag door zou gaan, dan zou ik mijzelf zo idioot maken dat ik gelyncht werd. Kon ik rustig mijn weekend doorbrengen en kijken was passiert ist. :') Nouja, deze komt sowieso in mijn fobo.
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 23:18:17 #146
169210 liesje1979
pi_101194505
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vond het wel lief dat Liesje mij een lieve PM stuurde :D
Ik kon je geworstel niet langer aanzien, ik moest je even sterkte wensen. :'(
pi_101194515
Ik heb niet eens gelogen in het spel :7
pi_101194532
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik kon je geworstel niet langer aanzien, ik moest je even sterkte wensen. :'(
Het was een moeilijke tijd ;(
pi_101194638
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:18 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb niet eens gelogen in het spel :7
We hebben je heerlijk gebruikt O+
pi_101194665
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Misbruikt
pi_101194673
Jongens, we beginnen zondag/maandag pas weer toch?
Anonimity is a bliss
pi_101194680
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:21 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Misbruikt
klein detail
Anonimity is a bliss
pi_101194691
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:21 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Misbruikt
yeah, eigenlijk wel

maar we waren harteloze maffia
pi_101194708
Bedankt Erik en Liesje trouwens ^O^
pi_101194722
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jij was echt goed _O- Sowieso, een driedubbele rol fixen waardoor je superveel macht hebt, en echt de hele tij aanwezig in het topic.

Toen ik met een hint richting Crazy kwam gelijk 'dat is toeval' en zo bij iedereen die een hint richting maffia gaf :D
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:23:21 #156
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101194763
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:22 schreef Lutte het volgende:

[..]

Jij was echt goed _O- Sowieso, een driedubbele rol fixen waardoor je superveel macht hebt, en echt de hele tij aanwezig in het topic.

Toen ik met een hint richting Crazy kwam gelijk 'dat is toeval' en zo bij iedereen die een hint richting maffia gaf :D
En de rest er maar mak achteraan :'). Met soms een andere maffia die nog even bevestigde wat TV allemaal zei :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101194810
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En de rest er maar mak achteraan :'). Met soms een andere maffia die nog even bevestigde wat TV allemaal zei :D.
yu[ps en af en toe beetje bijsturen en t dorp volgde wel :)
pi_101194859
quote:

[..]

Dank je O+

Nou met die tweelingrol was ik eigenlijk helemaal niet zo blij.... MP is nogal fanatiek... maar een PM van mij dat hij niet te actief moest doen omdat het het dorp kon schaden was genoeg om hem kalm te krijgen :D

En ondertussen een van je twee bodyguards die vanaf moment 1 zei: Ik vertrouw je niet _O-
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:26:00 #159
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101194893
12. tdrone Profiel | History | Fotoboek
Wat doe ik hier?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:26:30 #160
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101194915
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dank je O+

Nou met die tweelingrol was ik eigenlijk helemaal niet zo blij.... MP is nogal fanatiek... maar een PM van mij dat hij niet te actief moest doen omdat het het dorp kon schaden was genoeg om hem kalm te krijgen :D

En ondertussen een van je twee bodyguards die vanaf moment 1 zei: Ik vertrouw je niet _O-
Dat laatste is vaste prik :'). Bij mij dan. Maar mij vertrouwt nooit iemand als ik BM ben :'). Misschien omdat ik dan ook tot nu toe altijd maffia ben geweest _O-.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101194988
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongens, we beginnen zondag/maandag pas weer toch?
Anonimity is a bliss
pi_101195043
ik doe ook weer mee, denk ik
pi_101195053
quote:

[..]

Ik zal het je nog eens leuker maken, de 2e nacht, toen TV perse honkey eruit wilde hebben, heb ik TV gedmt, 'Even op vertrouwen dat jij dorp bent, alszijnde BM: Crazy-M stemt wederom anders (PS deze keer, vorige keer jojo, maffia weet niet wie spion is) samen met tdrone (die ook omgekeerdetong stemde), er zijn hints naar Crazy-M gevonden, zoals je weet.'

Komt er terug: ja dat is me ook opgevallen, wat mij betreft is hij morgen hoofdverdachte nummer 1!

maar natuurlijk, niet helemaal: wat me wel weer opvalt trouwens als ik naar die stempatronen kijk... Crazy heeft bij de lynches op de spion gestemd uiteindelijk... dat is ook wel apart dan weer...

Ik overtuig hem: wat me wel weer opvalt trouwens als ik naar die stempatronen kijk... Crazy heeft bij de lynches op de spion gestemd uiteindelijk... dat is ook wel apart dan weer...
dat de maffia dus niet weet wie de spion is.

TV: nee da's ook weer zo natuurlijk... ik word altijd helemaal gek van die patronen... ze zijn er maar ik zie ze nooit goed

Ik ga er in ieder geval vanuit dat we nu een maffiaatje killen

....
C'est horrible :')
pi_101195076
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

zou ik wel denken tbh

zaterdag is een klote dag om te beginnen
pi_101195137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef gomi het volgende:

[..]

zou ik wel denken tbh

zaterdag is een klote dag om te beginnen
Timmmmmmm wou ook zondag/maandag pas doen toch? Ik doe alleen mee als we dan beginnen, ik wil niet weer uitgekotst worden omdat ik tijdelijk een leven heb gevonden en niet actief ben ;(
Anonimity is a bliss
pi_101195183
13. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
pi_101195209
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Timmmmmmm wou ook zondag/maandag pas doen toch? Ik doe alleen mee als we dan beginnen, ik wil niet weer uitgekotst worden omdat ik tijdelijk een leven heb gevonden en niet actief ben ;(
anders gewoon ff dagje wachten met inschrijven, en morgen kijken wat de sl's zeggen.

maar zondag lijkt mij wel op zijn vroegst tbh.
pi_101195223
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik zal het je nog eens leuker maken, de 2e nacht, toen TV perse honkey eruit wilde hebben, heb ik TV gedmt, 'Even op vertrouwen dat jij dorp bent, alszijnde BM: Crazy-M stemt wederom anders (PS deze keer, vorige keer jojo, maffia weet niet wie spion is) samen met tdrone (die ook omgekeerdetong stemde), er zijn hints naar Crazy-M gevonden, zoals je weet.'

Komt er terug: ja dat is me ook opgevallen, wat mij betreft is hij morgen hoofdverdachte nummer 1!

maar natuurlijk, niet helemaal: wat me wel weer opvalt trouwens als ik naar die stempatronen kijk... Crazy heeft bij de lynches op de spion gestemd uiteindelijk... dat is ook wel apart dan weer...

Ik overtuig hem: wat me wel weer opvalt trouwens als ik naar die stempatronen kijk... Crazy heeft bij de lynches op de spion gestemd uiteindelijk... dat is ook wel apart dan weer...

TV: nee da's ook weer zo natuurlijk... ik word altijd helemaal gek van die patronen... ze zijn er maar ik zie ze nooit goed

....
_O- je wil niet weten hoeveel mensen ik zo het bos in heb moeten sturen in mijn dm's _O-
pi_101195244
Ik vertrouw de BM standaard niet :D
Anonimity is a bliss
pi_101195250
De kwaadaardige Paus:

Iedere nacht zegent de Paus 1 maffia die succesvol zal zijn. Deze zal, ondanks het tegenwicht van bijvoorbeeld een dokter, gewoon doodgaan. Aanwezige personen echter, zoals de dokter, ondervinden geen last van deze kwaadaardige Paus. De Paus kan zelf niet vermoorden, maar wint als het dorp dood is.

Net zelf bedacht.
pi_101195396
Ik zwaai af hier, ik lees het morgen allemaal wel :)

Houdoooee :W
Anonimity is a bliss
pi_101195413
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
De kwaadaardige Paus:

Iedere nacht zegent de Paus 1 maffia die succesvol zal zijn. Deze zal, ondanks het tegenwicht van bijvoorbeeld een dokter, gewoon doodgaan. Aanwezige personen echter, zoals de dokter, ondervinden geen last van deze kwaadaardige Paus. De Paus kan zelf niet vermoorden, maar wint als het dorp dood is.

Net zelf bedacht.
Vind je het gek als ik hem niet snap... wie gaat er nu dood.... de paus of de target? :D
pi_101195469
Wat is mijn PMbox stil O+
pi_101195511
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:38 schreef iBenny het volgende:
Wat is mijn PMbox stil O+
Heerlijk O+
pi_101195595
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Vind je het gek als ik hem niet snap... wie gaat er nu dood.... de paus of de target? :D
target gaat dood als maffia er iemand stuurt samen met de paus. ook als de velddokter er is.

die paus heft dan de dokter op

zo begrijp ik t althans
pi_101195614
Pfff, wat posten jullie veel!
Ik twijfel een beetje of ik weer mee doe, was echt een faaldorpeling. Als ik weer mee doe wil ik het beter doen, maar ik ben nog niet zo sterk in hints zoeken en weet niet hoeveel tijd ik heb.
Lastig...
pi_101195647
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pfff, wat posten jullie veel!
Ik twijfel een beetje of ik weer mee doe, was echt een faaldorpeling. Als ik weer mee doe wil ik het beter doen, maar ik ben nog niet zo sterk in hints zoeken en weet niet hoeveel tijd ik heb.
Lastig...
Gewoon doen!
pi_101195671
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Heerlijk O+
Ik ben opeens een stuk blijer met mijn rol als normale dorpsbewoner _O-
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:42:43 #179
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101195672
Honkey zei tegen mij dat hij geen maffia was vanaf het begin.. dus ik vertrouwde hem (gelukkig)
Wat doe ik hier?
pi_101195733
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik hoef eigenlijk ook liever even niets na een drukke SL-ronde en deze rol :D
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:44:17 #181
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101195747
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

Fijn is dat eigenlijk he :'), dat je ook niet zo aan tijden gebonden zit enzo :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101195752
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef tdrone het volgende:
Honkey zei tegen mij dat hij geen maffia was vanaf het begin.. dus ik vertrouwde hem (gelukkig)
Wij vertrouwden hem ook hoor
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 23:45:13 #183
169210 liesje1979
pi_101195793
Zodra de kills er stonden begon maffia gewoon met een laar man heel hard te roepen, lijstje hints erbij, en maar blijven herhalen! En hup, één voor één gingen ze erachter aan met hier en daar een uitzondering. En dan zeiden we tegen elkaar: we moeten echt wat makkelijker hints doen hoor! Maar er werd gewoon echt niet zo goed gekeken, of het ging via pm ofzo. En TV die gister al zei: nee hoor, veel te vroeg, dubbele lynch! Hoezo te vroeg?! Hoe eerder hoe beter. :D
pi_101195821
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Fijn is dat eigenlijk he :'), dat je ook niet zo aan tijden gebonden zit enzo :D.
Dat. En die theorieën die snel wisselen als er ook maar iets in het topic wordt gezegd :')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:46:39 #185
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101195861
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:45 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat. En die theorieën die snel wisselen als er ook maar iets in het topic wordt gezegd :')
I know, ik ben er ook een die elke vijf minuten een andere WINNENDE theorie heeft :').
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 23:47:05 #186
169210 liesje1979
pi_101195882
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Heerlijk O+
Ik heb er nog 5 ongeopend. Ik geloof het allemaal. Zie ik morgen wel ofzo. :+
pi_101195943
Zo, en nu wil ik een leuke rol.. en niet in nacht 1 dood.. das echt saai :')
pi_101195973
Zo bijgelezen..
Wat ben ik blij dat AZ tenminste wel met 6-0 heeft gewonnen _O-
pi_101195979
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

I know, ik ben er ook een die elke vijf minuten een andere WINNENDE theorie heeft :').
Dat dus. Ik weet inmiddels ook wel wie wat bij houdt en wie het actief speelt.
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 23:52:23 #190
169210 liesje1979
pi_101196156
Oh, ik heb juist altijd heel erg last van tunnelvisie. Dan zoek ik me helemaal rot tot ik wat vind, omdat ik vind dat die persoon maffia is. :')

En dan krijg ik niemand mee, maar ik ben zo zeker van mijn zaak dan, en dan voel ik me altijd een beetje boos. :')
pi_101196185
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef lynda het volgende:
Zo bijgelezen..
Ik vond het wel gezellig dat je op bezoek kwam! ;)

quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Gewoon doen!
Naar jou luister ik niet, ik heb nog wel op je gestemd! Hihi nee hoor, maar wacht nog even af wat er verder gebeurt. Was eerst al als maffia vermoord door granny, en nu was ik faaldorpeling. My track record sucks. :P
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 23:54:43 #192
169210 liesje1979
pi_101196264
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef lynda het volgende:
Zo bijgelezen..
Ik vond het zo sneu dat je op het allerlaatste moment nog wijzigde bij wie je ging logeren!
Dorp had sowieso verloren, maar dan was je blijven leven. Dorp switchte als laatste naar Albino. :')
pi_101196287
Ik wisselde op het laatste moment nog van Etc (omdat die opeens op iemand ging stemmen die helemaal nog niet genoemd was) ;(

Ow en nu is dus ook wel duidelijk wat de echte reden was van de BM-verkiezing..
pi_101196305
quote:
11s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:54 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik vond het zo sneu dat je op het allerlaatste moment nog wijzigde bij wie je ging logeren!
Dorp had sowieso verloren, maar dan was je blijven leven. Dorp switchte als laatste naar Albino. :')
Ik hoorde het van Crazy-m die zat mij tijdens voetbal nog rustig te sms'en ook |:(
pi_101196309
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:55 schreef lynda het volgende:
Ik wisselde op het laatste moment nog van Etc (omdat die opeens op iemand ging stemmen die helemaal nog niet genoemd was) ;(

Ow en nu is dus ook wel duidelijk wat de echte reden was van de BM-verkiezing..
TV wordt nooit meer BM :')
pi_101196323
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:55 schreef lynda het volgende:

[..]

Ik hoorde het van Crazy-m die zat mij tijdens voetbal nog rustig te sms'en ook |:(
Je bedoeld Crazy-Maffia? :P
pi_101196404
quote:
11s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
Oh, ik heb juist altijd heel erg last van tunnelvisie. Dan zoek ik me helemaal rot tot ik wat vind, omdat ik vind dat die persoon maffia is. :')

En dan krijg ik niemand mee, maar ik ben zo zeker van mijn zaak dan, en dan voel ik me altijd een beetje boos. :')
Als je het maar genoeg herhaalt Lies... dat zie je wel :D

Ik ga slapen.... en nu echt :')

Trusten :W
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:58:49 #198
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101196434
ik hoop op iets minder mensen volgend potje, nu kon ik maar een paar mensen ertussenuit zoeken waarbij ik naar hints zocht omdat het er te veel waren
Wat doe ik hier?
pi_101196438
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

TV wordt nooit meer BM :')
Mooier dan dit word het toch niet meer denk ik :D
pi_101196507
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:58 schreef tdrone het volgende:
ik hoop op iets minder mensen volgend potje, nu kon ik maar een paar mensen ertussenuit zoeken waarbij ik naar hints zocht omdat het er te veel waren
Ik hoop op meer mensen zoals Naatje die weer terug is en ook weer lekker uitgebreid zoeken ^O^ :@
pi_101196520
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mooier dan dit word het toch niet meer denk ik :D
Ga naar bed! o|O
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:01:01 #202
169210 liesje1979
pi_101196530
quote:
Je kan ook afspreken met andere users wie, bij wie zoekt. Moet je ze wel vertrouwen, Je kan ook random tweetallen vormen om dat te ondervangen etc.
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:02:26 #203
169210 liesje1979
pi_101196580
En Maffia die zoveel mogelijk per tweetallen killt want minder hints per persoon, ik vond het wel slim.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:03:46 #204
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101196621
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
En Maffia die zoveel mogelijk per tweetallen killt want minder hints per persoon, ik vond het wel slim.
van de ene kant wel van de andere kant kan dat natuurlijk ook verkeerd uitlopen ..
Wat doe ik hier?
pi_101196651
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Dat heeft heel veel verwarring opgeleverd
pi_101196709
Slimme maffia pakt het altijd zo aan en eigenlijk ken ik ook niet anders..
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:07:10 #207
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101196745
wat ik ook apart vond deze ronde was dat mensen bijna alleen maar naar de afgelopen nacht keken.. de onopgeloste kills van de eerste nacht waren in de 2e nacht al lang weer vergeten
Wat doe ik hier?
pi_101196792
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:07 schreef tdrone het volgende:
wat ik ook apart vond deze ronde was dat mensen bijna alleen maar naar de afgelopen nacht keken.. de onopgeloste kills van de eerste nacht waren in de 2e nacht al lang weer vergeten
alleen de hints die naar honkey wezen niet he ;)
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:08:30 #209
169210 liesje1979
pi_101196795
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:06 schreef lynda het volgende:
Slimme maffia pakt het altijd zo aan en eigenlijk ken ik ook niet anders..
Dat kan ook, het was me echt nog nooit eerder opgevallen.
Wat ik al zeg, ik zal de stukjes enzo nu heel anders lezen na SL te zijn geweest.
En mensen een stuk minder snel vertrouwen ook, Man, man man wat kunnen smmige mensen liegen, bedriegen en beinvloeden. Ik schrok daar wel een beetje van. :')
Nu zou ik zelfs wel een keer maffia willen zijn. _O-
pi_101196830
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:08 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat ik al zeg, ik zal de stukjes enzo nu heel anders lezen na SL te zijn geweest.
En mensen een stuk minder snel vertrouwen ook, Man, man man wat kunnen smmige mensen liegen, bedriegen en beinvloeden. Ik schrok daar wel een beetje van. :')
ik was voor t eerst maffia en is echt leuk hoor
zo anders dan als je dorp bent
pi_101196871
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:08 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Haha ja als spelleider leer je ook wat leuke nieuwe trucjes enzo :D
En dan voor elke rol wel
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:11:14 #212
169210 liesje1979
pi_101196904
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:09 schreef gomi het volgende:

[..]

ik was voor t eerst maffia en is echt leuk hoor
zo anders dan als je dorp bent
Ja jou bekijk ik vanaf nu ook met andere ogen. :D
En ik vond je rol echt heel leuk, vooral spannend voor SL en Maffia denk ik. Misschien toch de volgende keer de regels wel van te voren aan het dorp duidelijk maken.
Ik had niet echt het idee dat mensen woorden vermeden, behalve EllaN misschien met gevoel.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:11:24 #213
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101196914
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:12:31 #214
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101196952
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:32 schreef PatriQue89 het volgende:

14. Theatermama ProfielHistory Fotoboek
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101196971
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

En ik vond je rol echt heel leuk, vooral spannend voor SL en Maffia denk ik. Misschien toch de volgende keer de regels wel van te voren aan het dorp duidelijk maken.
Ik had niet echt het idee dat mensen woorden vermeden, behalve EllaN misschien met gevoel.
Algemeen:
Ik vond mijn rol aan de ene kant vet kut aan de andere kant is het leuk dat je wat kan vluchten.. Maar verder ja je mist toch wel de wapens :7 ..
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:15:09 #216
169210 liesje1979
pi_101197067
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:10 schreef lynda het volgende:

[..]

Haha ja als spelleider leer je ook wat leuke nieuwe trucjes enzo :D
En dan voor elke rol wel
Het heeft me vooral veel geleerd over het gedrag van mensen.
Denk ik. :D
Zelfs al lijkt het allemaal zo duidelijk, de volgende keer ga ik toch zelf nog even verder zoeken denk ik, voor ik klakkeloos stem. Als mensen zeggen: wooow weer dorp dood, ik kan er niet meer tegen, we pakken ze hoor! Morgen..... Tja dan zet ik vanaf nu mijn vraagtekens wat sneller, dat soort dingen.
pi_101197142
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

hehe, maar ik vond die rol ook echt leuk. in t begin zat ik nog wel met wat vragen. maar was een hele leuke.

ellan ging ook nog meteen off ook omdat ze moe was. dat was ook wel een domper
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:18:12 #218
169210 liesje1979
pi_101197169
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:12 schreef lynda het volgende:

[..]

Algemeen:
Ik vond mijn rol aan de ene kant vet kut aan de andere kant is het leuk dat je wat kan vluchten.. Maar verder ja je mist toch wel de wapens :7 ..
Snap ik, maar je kan inderdaad best lang in leven blijven en actief hints zoeken. Het is een goede rol voor een actieve dorper denk ik. Je kan keihard roepen dat de BM maffia is, hele lijsten hints posten en vervolgens bij een maffia in huis kruipen, ze vinden je nooit!
Of je hebt pech, dat kan natuurlijk altijd. :D
pi_101197190
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Zelfs al lijkt het allemaal zo duidelijk, de volgende keer ga ik toch zelf nog even verder zoeken denk ik, voor ik klakkeloos stem. Als mensen zeggen: wooow weer dorp dood, ik kan er niet meer tegen, we pakken ze hoor! Morgen..... Tja dan zet ik vanaf nu mijn vraagtekens wat sneller, dat soort dingen.
yeah zelf echt zoeken is toch wel t beste idd.
pi_101197358
Oh trouwens, wat ik dan wel weer leuk vond in het verhaaltje: ik ben serieus allergisch voor nikkel. :9

Maar ga meedoen, met de instelling om zelf ook actief hints te zoeken en niet blind anderen te volgen. Al wil ik stiekem voodoo-heks zijn want dat vind ik een geweldige rol. :D

1. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
4. Etc Profiel | History | Fotoboek
5. Naatje Profiel | History | Fotoboek
6. Faye Profiel | History | Fotoboek
7. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
14. Theatermama Profiel | History | Fotoboek
15. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
pi_101197413
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh trouwens, wat ik dan wel weer leuk vond in het verhaaltje: ik ben serieus allergisch voor nikkel. :9

Maar ga meedoen, met de instelling om zelf ook actief hints te zoeken en niet blind anderen te volgen. Al wil ik stiekem voodoo-heks zijn want dat vind ik een geweldige rol. :D

Moet zeggen dat ik het idd een leuke toevoeging vind!
pi_101197450
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Haha en dat deel van het spel vind ik nou het leukste.. Wat iedereen ook roept of zegt je zit de hele tijd aan dat stomme spel te denken en aan elke speler enzo.. Dat maakt, denk ik een user ook op een leuke manier actiever in het topic
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:29:07 #223
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101197516
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dank je O+

Nou en gelijk had ik!!!
Live from Chicago
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:29:25 #224
169210 liesje1979
pi_101197530
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:26 schreef lynda het volgende:

[..]

Haha en dat deel van het spel vind ik nou het leukste.. Wat iedereen ook roept of zegt je zit de hele tijd aan dat stomme spel te denken en aan elke speler enzo.. Dat maakt, denk ik een user ook op een leuke manier actiever in het topic
Ik ben meestal wel redelijk actief, maar nu weet ik gewoon beter waar ik op moet letten. En niet meer zo snel mensen vertrouwen, wat minder op gevoel spelen.
pi_101197590
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:29 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik ben meestal wel redelijk actief, maar nu weet ik gewoon beter waar ik op moet letten. En niet meer zo snel mensen vertrouwen, wat minder op gevoel spelen.
Ja was ook gewoon algemeen bedoeld hoor, niet specifiek op jou als speler ^O^
TV leer ik ook nooit meer dingen tijdens het Spelleiden.. hij luisterde te goed blijkt nu _O-
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:37:01 #226
169210 liesje1979
pi_101197769
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:31 schreef lynda het volgende:

[..]

Ja was ook gewoon algemeen bedoeld hoor, niet specifiek op jou als speler ^O^
TV leer ik ook nooit meer dingen tijdens het Spelleiden.. hij luisterde te goed blijkt nu _O-
Ik had nattigheid moeten voelen bij de PM Calex: ja hoi, als we 2 maffia sturen, hoeveel hints krijgen we dan per persoon? Na even overleg besloten we dat twee best reeel was. :')

In het begin vond ik het nog leuk dat maffia zo actief was, op den duur wilde ik dorp wel toeschreeuwen! :')

Maar al met al, leuk!

En wat FB zou best fijn zijn trouwens, waren de hints echt te moeilijk?
Want dat vond ik nog best lastig in te schatten, de balans tussen niet te doen, en er te dik bovenop. :@
pi_101198092
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik had nattigheid moeten voelen bij de PM Calex: ja hoi, als we 2 maffia sturen, hoeveel hints krijgen we dan per persoon? Na even overleg besloten we dat twee best reeel was. :')

In het begin vond ik het nog leuk dat maffia zo actief was, op den duur wilde ik dorp wel toeschreeuwen! :')

Maar al met al, leuk!

Want dat vond ik nog best lastig in te schatten, de balans tussen niet te doen, en er te dik bovenop. :@
Heb zelf niet de tijd gehad actief te zoeken, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Als ik ze teruglees lijkt het wel redelijk, maar kan het niet echt beoordelen als onervaren speelster.
pi_101198287
Voor zover ik nu snel zie/lees:
Ik denk/vind dat vele wel goed zijn, TV speelde er ook lekker op in door topics van andere te pakken.
Monopoly werd uiteindelijk nog met bijv gamen ook nog genoemd vandaag (euh gister inmiddels).
Calex zijn ondertitel enz. Naatje heeft Crazy nog geroepen..

Met 2 hints wordt het sowieso ook al lastiger.. :P
"Vroegah" zocht bijna iedereen nog en vielen dat soort dingen ook meer op denk ik. Maar dat is niets tegen jullie als spelleiders
pi_101198547
Ik ga ook echt m'n best doen om actiever te zoeken. Want vind mezelf wel een flutdorpeling zo.
Ga nu in ieder geval slapen. Tot morgen!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:11:26 #230
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101198757
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar al met al, leuk!

Ik deed per persoon altijd 3 hints, 1 grote hint, en 2 doordenkhints. Bijvoorbeeld: Onder de douche was [vul hier een slachtoffer in] Waterloo aan het neurien. Waterloo=songfestival, en de moordenaar heeft als favoforum ESF. Dan moet je ook echt nadenken over de hints, in plaats van alleen maar opzoeken.

Vind ik persoonlijk altijd leuker, kan me herinneren dat dat vroeger ook zo was., weet niet of dat nog gebeurd.

en dan dus per moordenaar 1 duidelijke die rechtsstreeks verwijst naar de dader zijn profiel, fobo ondertitel ed
Laffe huichelaar
pi_101198815
Men wil nu wel eens te letterlijk zoeken :Y
Hele spel is meer beetje zo geworden lijkt het
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:28:30 #232
169210 liesje1979
pi_101199245
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik deed per persoon altijd 3 hints, 1 grote hint, en 2 doordenkhints. Bijvoorbeeld: Onder de douche was [vul hier een slachtoffer in] Waterloo aan het neurien. Waterloo=songfestival, en de moordenaar heeft als favoforum ESF. Dan moet je ook echt nadenken over de hints, in plaats van alleen maar opzoeken.

Vind ik persoonlijk altijd leuker, kan me herinneren dat dat vroeger ook zo was., weet niet of dat nog gebeurd.

en dan dus per moordenaar 1 duidelijke die rechtsstreeks verwijst naar de dader zijn profiel, fobo ondertitel ed
Ik wou dat ik die tijd mee had gemaakt, dat had ik geweldig gevonden! Maar vergis je niet, er zijn tegenwoordig vrij veel passieve spelers en dat is zo jammer. Ik vooral letterlijke hints gebruiks maar zelfs dat werd amper opgepikt, Ik zou dolgraag jouw ideaalbeeld spelen, maar vraag me af of dat nog werkt. :@
Bring it on!
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:35:50 #233
169210 liesje1979
pi_101199450
En dan heb je ook nog te maken met het vriendjes gebeuren, mensen maken elkaar enthousiast waarbij je vervolgens op 5 precies dezelfde pohi stuit. Al die reeksen.. Heb je hint gevonden blijken ze plus 2 ook helemaal op iemand anders te slaan. :')
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:39:18 #234
169210 liesje1979
pi_101199545
Slaap lekker! Ik ga vannacht hopelijk niet meer over het spel dromen.
Timmmmm ik was een beetje bang vooooor je soms, maar ik zie er naar uit om je als SL te hebben.!
pi_101199559
Misschien daarom toch maar een keer proberen de grootste reeksen helemaal uitsluiten?
pi_101199567
Slaap lekker :W
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 02:07:09 #237
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101200135
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:39 schreef lynda het volgende:
Misschien daarom toch maar een keer proberen de grootste reeksen helemaal uitsluiten?
dan hebben sommige mensen niks meer over..

misschien eerder instellen dat mensen net zoals ze een fobo moetne hebben ook in wat andere topics moeten posten (dat hoeven er niet veel te zijn zolang de pohi niet alleen maar 2 reeksen beslaat)
Wat doe ik hier?
pi_101200642
erik en liesje bedankt, ik heb (ondanks mijn gespam, volgens mij was ik wel weer verantwoordelijk voor een groot deel van jullie pms en dms :@ ) nog nooit zo weinig tijg gehad voor het spel.

Ik ben tot maandag iig afwezig, want mijn beste vriendje en vriendinnetje gaan trouwen :D (vandaar mijn afwezigheid)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_101200655
ow en PS had deze schurk al sorry geroepen? :@
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 02:42:49 #240
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101200692
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:40 schreef CaLeX het volgende:
ow en PS had deze schurk al sorry geroepen? :@
nooit genoeg. Mijn ziel doet pijn. Gaan we nou SL'en, jij rotzak?
Live from Chicago
pi_101200803
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

nooit genoeg. Mijn ziel doet pijn. Gaan we nou SL'en, jij rotzak?
als we maandag starten dan wil ik je toyboy wel zijn :Y
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 03:09:00 #242
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101200975
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:54 schreef CaLeX het volgende:

[..]

als we maandag starten dan wil ik je toyboy wel zijn :Y
fine. Jij mag alle rotklusjes opknappen en ik zal regeren als een koningin
Live from Chicago
pi_101201198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 03:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

fine. Jij mag alle rotklusjes opknappen en ik zal regeren als een koningin
uiteraard, ik ben je hofnar wel ;)
pi_101201220
Ik ben nu pas thuis en heb niet alles gelezen... Maaarr..

TheVulture.. Ik wist het :')!! Jij was ook vannacht mijn orakel persoon. Ik dacht dat ik vanavond wel vermoord zou worden en dan zou jij onthuld zijn. Vooral toen je tegen de dubbele lynch was.. Toen wist ik het zeker.

Ik snapte ook echt niet dat mensen niet zagen hoeveel er op Honkey werd gestemd en dat dat duidelijk een maffia streek was.

Overigens heb ik geen enkel woord gemeden eigenlijk. Heb geluk gehad ;).

Goed gespeeld maffia :).

Bedankt SL's :D. Wat blijft het een heerlijk, doch frustrerend spel :D.
pi_101202156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:55 schreef lynda het volgende:
Voor zover ik nu snel zie/lees:
Ik denk/vind dat vele wel goed zijn, TV speelde er ook lekker op in door topics van andere te pakken.
Monopoly werd uiteindelijk nog met bijv gamen ook nog genoemd vandaag (euh gister inmiddels).
Calex zijn ondertitel enz. Naatje heeft Crazy nog geroepen..

Met 2 hints wordt het sowieso ook al lastiger.. :P
"Vroegah" zocht bijna iedereen nog en vielen dat soort dingen ook meer op denk ik. Maar dat is niets tegen jullie als spelleiders
Ik dacht echt serieus na kill 1 van dag 1 dat jij me wel zou ontmaskeren. Die hints naar mij waren zo duidelijk, zeker voor mensen die mij wel redelijk kennen. Maar ik bleef maar tegen je zeggen dat ik geen maffia was en jij geloofde het zo mooi :@ :@ :@

sorry :* :* maar je was best nuttig voor mij ;)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101202213
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

....
Door een interne fout waren we vergeten wie de spion was. Maar we hebben express de stemmen van ons als maffia zoveel mogelijk geprobeerd te spreiden. Dat als de rechercheur zou vragen hoeveel maffia er op iemand had gestemd dit nooit veel kon zijn.

Daarbij Komt dat alleen uit nacht 1 mijn vote bekend werd dat het een maffia was. Nacht 2 is niet bekend geworden wie het was, daardoor kon ik weer gaan roepen dat ik juist degene was die nog geen dorpbewoners de dood in had gejaagd ;)
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_101202455
Ik zal wel nooit meer BM worden denk ik :')
pi_101204384
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 07:10 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Door een interne fout waren we vergeten wie de spion was. Maar we hebben express de stemmen van ons als maffia zoveel mogelijk geprobeerd te spreiden. Dat als de rechercheur zou vragen hoeveel maffia er op iemand had gestemd dit nooit veel kon zijn.

Daarbij Komt dat alleen uit nacht 1 mijn vote bekend werd dat het een maffia was. Nacht 2 is niet bekend geworden wie het was, daardoor kon ik weer gaan roepen dat ik juist degene was die nog geen dorpbewoners de dood in had gejaagd ;)
fouten doen wij niet aan he ;)
pi_101204662
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:25 schreef CaLeX het volgende:

[..]

fouten doen wij niet aan he ;)
Wie was de spion vergeten :P
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:35:18 #250
30252 Soempie
Procreating
pi_101204683
We waren niet vergeten wie de spion was. Het is in elk geval de reden dat ik niet op jojo stemde, terwijl ik in eerste instantie wel een hint naar hem had gezocht. :P

Ik was vooral verbaasd dat niemand meer keek naar het stemmen op de BM. Daar was al zo ontzettend veel info uit te halen. Pas op het eind keek naatje er naar?

Ik heb in elk geval juist nu meer tijd. Lijkt me leuk -en frustrerend :') - om het spel van de andere kant mee te maken.

16. Soempie Profiel | History | Fotoboek
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101204771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:35 schreef Soempie het volgende:
We waren niet vergeten wie de spion was. Het is in elk geval de reden dat ik niet op jojo stemde, terwijl ik in eerste instantie wel een hint naar hem had gezocht. :P

Ik was vooral verbaasd dat niemand meer keek naar het stemmen op de BM. Daar was al zo ontzettend veel info uit te halen. Pas op het eind keek naatje er naar?

Ik heb in elk geval juist nu meer tijd. Lijkt me leuk -en frustrerend :') - om het spel van de andere kant mee te maken.

ach jah, het kuddevolk :P
en de honkey tonky train :) ik doe pas weer mee als ik weer vakantie heb
Ik luister NL-Talig
pi_101204867
De Honkytonk-train is wel een mooi begrip ja :D

Ik vermoed alleen dat ik dit rondje snel dood ben.. volgens mij zijn er mensen die wraak willen _O-
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:46:11 #253
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101205037
Sinds wanneer weet de maffia wie de spion is dan?
Laffe huichelaar
pi_101205603
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:46 schreef timmmmm het volgende:
Wisten we niet, ik twijfelde tussen lynda en jojo, maar kon net zo goed een andere zijn geweest
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:11:37 #255
30252 Soempie
Procreating
pi_101205854
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:46 schreef timmmmm het volgende:
Het was af te leiden uit de BM verkiezing.

Alleen vertelde jojo later dat het puur toeval was dat hij op TV had gestemd. _O-
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:12:23 #256
30252 Soempie
Procreating
pi_101205884
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:04 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Wisten we niet, ik twijfelde tussen lynda en jojo, maar kon net zo goed een andere zijn geweest
Inderdaad. De kans was heel groot dat het jojo was.
pi_101206062
Het was wel balen dat Jojo door 08gnoT. te pakken werd genomen... ik had eigenlijk verwacht dat die gewoon voor Honky zou gaan als wraak :D
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:27:57 #258
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101208463
17. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
Hoogachtend,
Erik.
pi_101209022
Ik val in een zwart gat -O-
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:46:48 #260
30252 Soempie
Procreating
pi_101209060
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:45 schreef TheVulture het volgende:
Ja nu moet je weer aan de slag op je werk. :D
pi_101209104
quote:
ik ken het :'(
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:54:29 #262
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101209368
quote:
Ik geniet van de rust en de vrijheid om gewoon weer 's avonds zonder schuldgevoel iets te kunnen doen _O-.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101210875
ik doe mee! Mobiel dus ik voeg me vanavond wel toe :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_101216064
ik twijfel nog
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:10:58 #265
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_101218799
Ik pas.
Ben volgende week weg.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:18:03 #266
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_101221100
quote:
Ergens vorig jaar hadden we een rolverdeling bij zoveel mensen. Dus dan zoekt die op 1 t/m 5 en die op 5 t/m 10, etc. (is een indicatie) Dan uiteraard nog je eigen verdachten, maar zo is het te doen.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:40:44 #267
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_101221868
Oh, ik heb niet naar de BM verkiezing gekeken, alleen naar de eerste lynch en daaruit kon je eigenlijk wel halen dat HT een legitieme verdachte was, want alle dorpse mensen, die al dood waren, gingen voor HT... Dat geeft weer aan hoe sullerig het dorp al was bij de eerste lynch (niet goed naar hints gekeken), maar aan de andere kant ook hoe zeer HT zichzelf wederom in de nesten had gewerkt... Toen ik nl wat beter naar de hints ging kijken, zag ik dat het een magere bewijslast was. Wat hints betreft: ik vond ze goed te doen. Die stier (ri. CM) is een voorbeeld van een goede hint, imo.
pi_101222151
HT werd eigenlijk een beetje per abuis in die rol gedwongen ook... ik vond wat vage aanwijzingen... postte die en toen ging het balletje vanzelf rollen :D
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:29:17 #269
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_101223235
Misschien moet HT maar SL worden met een hele ervaren SL, snapt hij het spel misschien beter :+
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:41:19 #270
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101225398
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien moet HT maar SL worden met een hele ervaren SL, snapt hij het spel misschien beter :+
zoveel heeft hij niet fout gedaan hoor, en andere hebben ook zeker fouten gemaakt door TV zo te vertrouwen en te veel te vertrouwen op hints van anderen
Wat doe ik hier?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:44:41 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_101225506
Je mag gewoon rollen claimen, de enige fout van Honkey is dat hij klakkeloos mensen vertrouwt blijkbaar, maar goed, dat kwam omdat hij wilde leven. Ik vind het echt flauw dat hij van iedereen de volle laag krijgt ):O
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:46:06 #272
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101225563
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag gewoon rollen claimen, de enige fout van Honkey is dat hij klakkeloos mensen vertrouwt blijkbaar, maar goed, dat kwam omdat hij wilde leven. Ik vind het echt flauw dat hij van iedereen de volle laag krijgt ):O
Dat zei ik dus ook al. We hebben allemaal wel newbfouten gemaakt, sterker nog, de helft hier zit nog in de maffialuiers, dus laat die arme jongen toch
Laffe huichelaar
pi_101225716
quote:
precies, hij wilde overleven, dorp vertrouwde hem niet, en hij zag paar mensen die hem wel leken te geloven.
hij greep die strohalm, maar was alleen te goed van vertrouwen.

kan gebeuren he. een volgende keer maakt hij die fout niet weer
pi_101231419
quote:
Ik was helemaal niet té vol van vertrouwen. Ik heb 7 mensen overgehaald via de PM om niet op mij te stemmen en dat hebben ze de eerste nacht ook niet gedaan, anders had ik die helemaal niet overleefd ;)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:50:32 #275
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_101233633
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Het was wel balen dat Jojo door 08gnoT. te pakken werd genomen... ik had eigenlijk verwacht dat die gewoon voor Honky zou gaan als wraak :D
Ik liet die aan de nachtwaker over, om de een of andere reden had ik ook het gevoel dat HT dat zélf was en zo niet zou de nachtwaker hem wel pakken. :P

Ik doe weer mee trouwens, met deze ronde hopelijk meer tijd om hints te zoeken. Al is dat altijd onvoorspelbaar.

18. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_101235458
quote:
Van ons als maffia zijnde niet hoor :)
Hij was perfect voor ons :P
Ik luister NL-Talig
pi_101235954
Dit is zo grappig _O- Mensen oordelen mijn acties terwijl ze 0,01% wisten wat er aan de hand was. Niemand hier weet waarom ik wat deed, wat anders gebeurd zou zijn, wat mijn fouten maken, wie ik om welke reden verdacht. Niemand weet ook maar iets :)
pi_101236435
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef honkeytonk het volgende:
Dit is zo grappig _O- Mensen oordelen mijn acties terwijl ze 0,01% wisten wat er aan de hand was. Niemand hier weet waarom ik wat deed, wat anders gebeurd zou zijn, wat mijn fouten maken, wie ik om welke reden verdacht. Niemand weet ook maar iets :)
ik oordeel niet hoor. In elke ronde zitten de maffia te poberen de rest van het dorp op een dwaalspoor te brengen.

Deze ronde lukte dat perfect, dat jij het leidende voorwerp was, is niet aan jou af te schrijven. Maar aan het dorp dat erg aan het volgen was.

Als jij het niet was, was het een ander die slachtoffer zou worden
pi_101236577
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ik oordeel niet hoor. In elke ronde zitten de maffia te poberen de rest van het dorp op een dwaalspoor te brengen.

Deze ronde lukte dat perfect, dat jij het leidende voorwerp was, is niet aan jou af te schrijven. Maar aan het dorp dat erg aan het volgen was.

Als jij het niet was, was het een ander die slachtoffer zou worden
Jij misschien niet ;) Maar volgens andere mensen is dit compleet de schuld van mij, ben ik dom, naief en kinderlijk :D En eigenlijk vind ik het wel grappig dat ze dat denken, ik heb waarschijnlijk toch meer mee gemaakt dan zij ooit zullen meemaken :)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:48:11 #280
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_101236707
Excuses, ik zal het nooit meer voor je opnemen.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:50:29 #281
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_101236809
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
Excuses, ik zal het nooit meer voor je opnemen.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:50:31 #282
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101236811
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:44 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Jij misschien niet ;) Maar volgens andere mensen is dit compleet de schuld van mij, ben ik dom, naief en kinderlijk :D En eigenlijk vind ik het wel grappig dat ze dat denken, ik heb waarschijnlijk toch meer mee gemaakt dan zij ooit zullen meemaken :)
Mijn god, we hebben een dramaqueen. :')

Als je alleen maar kan janken over hoe zwaar je het wel niet hebt, je ballen kun je inleveren bij harajuku., en dan zit rechtboven het kruisje. Kan je stil in je bedje huilen ipv mij ermee lastig vallen.
Laffe huichelaar
pi_101236928
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef CaLeX het volgende:

Ja, logisch, dat het dorp volgt als hij aan het leiden is :+ _O-
pi_101237035
18. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
19. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
pi_101237087
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mijn god, we hebben een dramaqueen. :')

Als je alleen maar kan janken over hoe zwaar je het wel niet hebt, je ballen kun je inleveren bij harajuku., en dan zit rechtboven het kruisje. Kan je stil in je bedje huilen ipv mij ermee lastig vallen.
Ik vind de onbewuste hypocriciteit bij sommige mensen gewoon grappig ;)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:05:29 #286
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_101237549
honkey, srsly, please.
pi_101237582
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
honkey, srsly, please.
17 en gefrustreed bro14.gif13.gif
pi_101237695
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:05 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

17 en gefrustreed bro[ afbeelding ][ afbeelding ]
Aangenaam, ik ben Tombolafan w/
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:09:05 #289
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_101237762
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:05 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

17 en gefrustreed bro[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je maakt jezelf alleen maar nog meer gehaat op deze manier.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:11:26 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_101237877
Ik ben verkracht en vermoord en geadopteerd ook nog.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:14:32 #291
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_101238015
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:11 schreef Harajuku. het volgende:
Dat vind ik heel typisch, je bent vermoord en schrijft dit nu nog?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:15:08 #292
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_101238044
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Oh Naatje, wat ben jij scherp!
pi_101238072
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

tja, de geest van hara is onsterfelijk
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:16:49 #294
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_101238131
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh Naatje, wat ben jij scherp!
Goh, dan moet jij wel Jezus zijn heh.
pi_101238174
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:11 schreef Harajuku. het volgende:
geadopteerd door mij O+
pi_101238744
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, logisch, dat het dorp volgt als hij aan het leiden is :+ _O-
damn, ik heb het nog verwijderd omdat ik het zag.... Schrijf ik nog een keer hetzelfde :')
pi_101238829
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:29 schreef CaLeX het volgende:

[..]

damn, ik heb het nog verwijderd omdat ik het zag.... Schrijf ik nog een keer hetzelfde :')
_O- Das best dom :+
pi_101239301
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:09 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik ben gefrustreerd omdat mensen A zeggen in PM, B posten in dit topic, en dan C DM'en. Die mensen weten dat zelf ook en die lachen zich vast helemaal kapot op het moment :)
pi_101239322
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:09 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ohja, en zolang dit op internet is mogen mensen mij haten :D
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:59:55 #300
169210 liesje1979
pi_101239974
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:43 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik ben gefrustreerd omdat mensen A zeggen in PM, B posten in dit topic, en dan C DM'en. Die mensen weten dat zelf ook en die lachen zich vast helemaal kapot op het moment :)
Het is maar een spelletje he? Waarin een leugentje om bestwil best mag. Trek het niet zo persoonlijk aan man, :')
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:02:06 #301
345170 Roger_Epiales
pi_101240084
C'mon people, happy thoughts. :P
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')