SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
Huidige deelnemerslijst:
1. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek VELDDOKTER
3. tdrone Profiel | History | Fotoboek
4. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Bodygoard
5. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Dorp
6. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Dorp
7. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
8. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
9. Naatje Profiel | History | Fotoboek
10.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek Nachtwaker
12. Its-Jojo-4you profiel | history | fotoboek SPION
13. Lutte Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
14. Soempie Profiel | History | Fotoeboek
15. gomi Profiel | History | Fotoboek
16. Calex Profiel | History | Fotoboek
17. Lynda Profiel | History | Fotoboek Onschuldig meisje
18. Rave_NL Profiel | History | FotoboekDorp
19. Tombolafan Profiel | History | Fotoboekbusdriver
20. Trevland Profiel | History | Fotoboek
21. GewoonFaye Profiel | History | Fotoboek
22. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
23. iBenny Profiel | History | Fotoboek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek DORP
25. EllaN Profiel | History | Fotoboek
26. DuTank Profiel | History | Fotoboek DORP
27. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
28. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek Dorp
29. 08gnot. Profiel | History | Fotoboek ZOMBIE
30. Monopoly Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: Tha_Erik en Liesje1979
Belangrijke posts:
Dag 1 (BM-uitslag)
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vindenAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
1 van de weinige die het echt gestructureerd deed en lekker duidelijk. Ik was ook maar een beetje overal en nergens aan het posten met mijn hints... Jammer van HT.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aahw, dat vind ik lief van je, dank je
Dat mens is niet dood te krijgen nee.quote:
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Willen jullie trouwens nog de regels van de voodooheks weten die we hadden opgelegd?
Jaaaaaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Willen jullie trouwens nog de regels van de voodooheks weten die we hadden opgelegd?
Je bent echt heel snel ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aahw, dat vind ik lief van je, dank je
Nee, want die doen we volgende ronde toch niet meer, omdat het een kutrol is, die mensen aanmoedigt zo min mogelijk hier te posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat was ook waarom ik je wilde killen met mijn vloek
je zocht te goed enzo
Eigen schuld, moet je maar niet zoveel mij uithoren op msnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent echt heel snel ook.
Ik was net met 1 hint op jojo, helemaal trots dat ik iets gevonden had.
Ik post en vervolgens zie ik jouw hele waslijst tegen hem staan.
nee die is wel leuk hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja
Voodooheks vind ik trouwens ook minder
Wellichtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, want die doen we volgende ronde toch niet meer, omdat het een kutrol is, die mensen aanmoedigt zo min mogelijk hier te posten.
Ik ook.... je kunt mensen echt proberen uit te lokken..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vind de voodoo heks wel leuk eigenlijk
Daarmee moedig je mensen aan zoveel mogelijk in je eigen hokje te blijven en te zoeken, en zo min mogelijk te posten. Terwijl ik juist zoveel mogelijk terug wil naar samenwerken, vooral ook in de topics. Voodooheks gaat dat tegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vind de voodoo heks wel leuk eigenlijk
random generator oid jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind de voodoo heks ook wel leuke regel.
Overigens, hoe bepalen de SL'ers de rollen ?
Een soort van PHP generator oid ?
Dan kan je de zombie er ook wel uitgooien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Die Busdriver komt alleen niet uit de verf, maar verder is het een prima rol. Maar een rol als orakel die één keer wat doet is gewoon saai
Maar die is nog van invloed op het spelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan kan je de zombie er ook wel uitgooien.
Da's wel de enige dorpsrol die maximaal functioneerde dit keerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan kan je de zombie er ook wel uitgooien.
True.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Busdriver is lastig voor de SLs, maar goeie toevoeging voor het spel, vind ik. Om de tactieken wat door de war te gooien.
Heks is wel grappig, een soort nachtwaker en velddokter ineenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Busdriver is lastig voor de SLs, maar goeie toevoeging voor het spel, vind ik. Om de tactieken wat door de war te gooien.
Orakel als hij doodgaat ook. Kan je je voorstellen dat je een BM hebt waarvan je gewoon zeker weet dat hij dorp is? Of een maffia geIDt krijgt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar die is nog van invloed op het spel
Eens en het hoeft ook niet per se lastig te zijn voor SL, maar kan wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:46 schreef timmmmm het volgende:
ik deed altijd 19 uur dagpost, 21 uur rollen binnen, 22 uur nachtpostquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind overigens de tijd van 19h goed, maar de nachttijd zou gewoon afhankelijk moeten zijn van het tijdstip wanneer alle kills binnen zijn met als limiet... (21h vond ik beter)
Leg dan ook even uit waaromquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als ik idd SL wordt komt er een 21:30 limit voor kills
Kan ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik deed altijd 19 uur dagpost, 21 uur rollen binnen, 22 uur nachtpost
Ja precies, die rol is best goed, alleen kwam ie nu gewoon niet tot uiting. Je kan er in ieder geval niet per ongeluk iemand mee vermoorden die je in leven wil houden (zoals met de zombie en nachtwaker wel kan).quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Orakel als hij doodgaat ook. Kan je je voorstellen dat je een BM hebt waarvan je gewoon zeker weet dat hij dorp is? Of een maffia geIDt krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Kanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Orakel als hij doodgaat ook. Kan je je voorstellen dat je een BM hebt waarvan je gewoon zeker weet dat hij dorp is? Of een maffia geIDt krijgt.
Ik vond koffie ook prima... komt Trev alleen niet online... en dat gevoel bij Ella lukte ook bijnaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
Gomi was trouwens een goeie heks. Zegt Lutte het woord te vroeg.
vandaar ook je reactie op haar zeker, omdat je zo verwonderd was over het woordje strandquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
yeah mijn voodoo was te sterkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
Hij PMde net en ze zei het in het topic iddquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
zodat we niet hoeven te stressen over het op tijd hebben van de nachtrollen zodat er geen gezeik komt van de spelers. Vond dat niet zo kosher, dat geblaat als de post er niet pronto op tijd wasquote:
Ik vind het echt knap van hemquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
Maar je had hier gewoon gezegd de dag vantevoren dat je de dag erna niet zo veel kon posten omadt je naar het strand gingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap van hemWe posten in twee dezelfde SC's dus hij weet wel dat ik nogal een kwek ben, maar dat ie het dan onthoudt en zo speelt
Moet dat dan? De SL halen we straks wel uit de lijst. Ik wil even weten met hoeveel mensen we gaan zijn.quote:
Nee ik was eigenlijk alleen verwonderd dat HT haar killde. Dat ze het woord strand zou zeggen (Of zoals gomi pmde: ik denk dat ze het woord gaat gebruiken als excuus voor haar afwezigheid) was wel een beetje te verwachten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vandaar ook je reactie op haar zeker, omdat je zo verwonderd was over het woordje strand?
liesje zei nog dat ze moest lachen om mijn woorden. zeg ik ah ze zal wel iets posten als dagje strand geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap van hemWe posten in twee dezelfde SC's dus hij weet wel dat ik nogal een kwek ben, maar dat ie het dan onthoudt en zo speelt
Hmm, okéquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik was eigenlijk alleen verwonderd dat HT haar killde. Dat ze het woord strand zou zeggen (Of zoals gomi pmde: ik denk dat ze het woord gaat gebruiken als excuus voor haar afwezigheid) was wel een beetje te verwachten.
In dat geval:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet dat dan? De SL halen we straks wel uit de lijst. Ik wil even weten met hoeveel mensen we gaan zijn.
Maar hoe groot is dan de kans dat ik de dag erna zeg van 'het strand was leuk' of weet ik veel wat ik zei.. 'Weer terug, even bijgelezen..' vind ik dan logischerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je had hier gewoon gezegd de dag vantevoren dat je de dag erna niet zo veel kon posten omadt je naar het strand ging.
WTF alweerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
En HT die PMt dat hij een belangrijke en speicale rol heeft aan de BM![]()
in dat geval: count me in.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we sowieso pas na het weekend beginnen? Dus zondagavond de rollen verdelen ed.
Oh, in dat geval: im in!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we sowieso pas na het weekend beginnen? Dus zondagavond de rollen verdelen ed.
Mja, als gomi of een andere maffia dan vraagt (onwetendheid faken) "waar was je naartoe dan?" Dan washet er zo uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar hoe groot is dan de kans dat ik de dag erna zeg van 'het strand was leuk' of weet ik veel wat ik zei.. 'Weer terug, even bijgelezen..' vind ik dan logischerNiet strand nog een keer noemen omdat SC enzo
hij pmde t mij ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
WTF alweer
Je zou toch verwachten dat ie er van geleerd zou hebben?! En hij laat zich nu niet meer zien hier he... laffaard
Hij is online geweest want ik kreeg een 'ja:)' terug op mijn donder-PMquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
WTF alweer
Je zou toch verwachten dat ie er van geleerd zou hebben?! En hij laat zich nu niet meer zien hier he... laffaard
Dat is te opvallend en ze had het de vorige dag al gezegd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, als gomi of een andere maffia dan vraagt (onwetendheid faken) "waar was je naartoe dan?" Dan washet er zo uit.
Oh daar was ik zo ingetraptquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, als gomi of een andere maffia dan vraagt (onwetendheid faken) "waar was je naartoe dan?" Dan washet er zo uit.
was crazy volgens mij die met 6 hints naar hem kwamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is online geweest want ik kreeg een 'ja:)' terug op mijn donder-PM
Ik was verdacht, volgens hem, omdat ik zes hints naar hem vond. En dat is niet eens waar.
Ach ja... hij bedoelt het niet verkeerd... als ik geen maffia was geweest was het zo gek nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
WTF alweer
dan nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja... hij bedoelt het niet verkeerd... als ik geen maffia was geweest was het zo gek nog niet geprobeerd
Jup.. En die was wčl maffia..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
was crazy volgens mij die met 6 hints naar hem kwam
ah hij was gewoon beetje te enthousiast in zijn doen, en ach zal hem niet weer gebeuren denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja... hij bedoelt het niet verkeerd... als ik geen maffia was geweest was het zo gek nog niet geprobeerd
Ik stem voor, voor een topic banquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is online geweest want ik kreeg een 'ja:)' terug op mijn donder-PM
Ik was verdacht, volgens hem, omdat ik zes hints naar hem vond. En dat is niet eens waar.
1 | [url=http://forum.fok.nl/user/profile/245701]Profiel[/url] | [url=http://fotoboek.fok.nl/user/245701]Fotoboek[/url] | [url=http://forum.fok.nl/user/history/245701]History[/url] |
Ik postte dinsdag bewust eenquote:
yups en die 6 hints bleven gewoon aan hem hangen. en in zijn rol als nw zou hij weer killen en zouden we weer naar hem kunnen hintenquote:
Ach hou op. Hij is de vorige ronde al daarop gebant. En dan nog flikt ie het naar 2 mensen ook gewoon he...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doe met de herfstvakantie weer mee.. Als ik weer naar school moet heb je niks aan mequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Overslaan wil ik niets over horen, schrijf je eens even allemaal heel snel in.
je bent alle dagen actief bezig met school? Ik school nu ook, maar heb genoeg tijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe met de herfstvakantie weer mee.. Als ik weer naar school moet heb je niks aan me
ben vanag morgen weekje vrij en ga ff weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Overslaan wil ik niets over horen, schrijf je eens even allemaal heel snel in.
Ik vond het ergens ook wel sneu maar het was een prima bliksemafleiderquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach hou op. Hij is de vorige ronde al daarop gebant. En dan nog flikt ie het naar 2 mensen ook gewoon he...
yeah me 2quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het ergens ook wel sneu maar het was een prima bliksemafleider
Ik ga om tien uur naar bedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent alle dagen actief bezig met school? Ik school nu ook, maar heb genoeg tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |