De aardappelkistjes liggen nog in de schuur. Maar is dit een goed moment?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef Renesite het volgende:
-V-? Die tetatette van ons afgelopen zondag... zullen we het op een akkoordje gooien?
Ja! Uit het oog op het aardappelkistje! Schamperen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De aardappelkistjes liggen nog in de schuur. Maar is dit een goed moment?
Jawel. Ik ben helemaal verdrietigquote:
Flamoesen zijn dan ook gewoon overratedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben helemaal verdrietigBen niet zo flamoeserig momenteel.
Tja. Ik kom er wel uit, begreep ik laatst.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Flamoesen zijn dan ook gewoon overrated
Je kwam niet uit de VIP uitgang?...Ik ook niet hoor...gewoon de artiesten uitgangquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja. Ik kom er wel uit, begreep ik laatst.
Moeilijk voor te stellen.
Jeetje. Dat moet naar geweest zijn? Via den darmkanaal?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kwam niet uit de VIP uitgang?...Ik ook niet hoor...gewoon de artiesten uitgang
Dat laatste ja...kreukvrij de wereld inkomen....Dan hoef je niet eerst langs de vouwen van de flamoes van je moederquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje. Dat moet naar geweest zijn? Via den darmkanaal?
Ik ben verder heel gewoon geweest. En gebleven.
Of bedoel je het keizerkanaal?
Hahaha, ik zat ff met hem te hatenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef Laysa het volgende:
nah...ga het maar goed maken met je scattie
Jullie moeten liever doen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat ff met hem te haten!!
Trusten!
Geef DK nog maar een por van me. Hij moet liever doen![]()
Als je hem ooit ontmoet zal je zien dat niets is wat het lijktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
Ja, platonisch.
Wacht maar tot-ie roze ondergoed gaat dragen. Hij begon al over handtasjes.
owhelpgodthelord...Ze hebben DK geklonedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
ZzzzzzIk ga maar eens slapen. DK ligt er al.
Arm schaap...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ehm, ik denk dat ik zo maar gewoon vroeg ga slapen. Ik vrees dat het de komende nachten laat/vroeg zal worden
Doe je toch nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Arm schaap...
even tal terror de komende dag
Jij snapt het knul!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik Patrique nog eens extra ophits...
Noord- of Zuidpolen?quote:
Ja.. mijn maandkaart loopt vnadaag af.. dus ik dacht.. zal ik een weekabonnement nemen of gewoon weer een maand halen.. maar een week kan maar tot en met 3 sterren, en ik moet 5quote:
Ja?quote:
Ik heb twee flesjes met nog een heel klein beetje nagellakremover, ander merk maar oké, kan ik die bij elkaar pleuren zonder dat het ontploft?quote:
hihi uhhh, goeie vraag... Ik denk dat het wel kan hoor..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb twee flesjes met nog een heel klein beetje nagellakremover, ander merk maar oké, kan ik die bij elkaar pleuren zonder dat het ontploft?
Ben aan het opruimen
Dat zijn bitches, jij bent liefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi uhhh, goeie vraag... Ik denk dat het wel kan hoor..Heb het zelf echter nog nooit gedaan.
anders ook even op het Show hier je nagels topic vragen op LIF
aaah hihiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn bitches, jij bent liefIk ga het gewoon proberen, als mijn vingers eraf vallen dan laat ik het wel weten
Ik heb iets van vijf keer in dat topic gekeken en altijd was er hommelesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
aaah hihi![]()
maar waarom zijn die dames daar bitches?![]()
Oow nou sterkte, wel een foto plaatsen van voor en na he
is inderdaad veel gezeik daar ja.. Ik postte daar in 2009/2010 zowat dagelijks, nu al ruim een jaar niet meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb iets van vijf keer in dat topic gekeken en altijd was er hommeles
Tuurlijk, zonder spoiler!
Veel plezier!! Tot vanavondquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
is inderdaad veel gezeik daar ja.. Ik postte daar in 2009/2010 zowat dagelijks, nu al ruim een jaar niet meer.
Ok, ik ga hier afsluiten op mijn werk en naar Rotterrrrrdam, met een vriendin afgesproken. En dan doe ik mijn best om op tijd thuis te zijn straks voor HGT
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef ValHallen het volgende:
Tja Benny is even een paar dagen weg en het hele topic valt stil. Wat zouden we ooit zonder hem moeten
Lasagnequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Straks maar eens eten halen, en wijn voor vanavond..
wat zal ik klaarmaken?
Ben niet zo van het vis..quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben niet zo van het vis..
ik denk gewoon dat ik wat paprika, ui, champignon, knoflook, en kip in de pan flikker
Ik herken het probleemquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef ValHallen het volgende:
Tja Benny is even een paar dagen weg en het hele topic valt stil. Wat zouden we ooit zonder hem moeten
Awwwwquote:
Dat ga ik zo wel doen jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
Je hebt die hamburgers zélf gebakken, laysa?
Verjaardag toe en visite hier, zondag zwemmen druk druk dusquote:
Ow, hier lekker chill. Zaterdagmiddag boodschappies met de mamma en 's avonds Pat hier. We denken erover om een bordspel te gaan doen en daarna ruig slapennnn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Verjaardag toe en visite hier, zondag zwemmen druk druk dus
Ik wil ook zo'n weekendquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, hier lekker chill. Zaterdagmiddag boodschappies met de mamma en 's avonds Pat hier. We denken erover om een bordspel te gaan doen en daarna ruig slapennnn.
Ow ja, moet nog word installeren voor hem.
Ik volgende week op de Ikea na, maar dat is voor een goed doelquote:
Cool cool. Jij hebt ook tegenwoordig internettijd tussen 16:30 en 18:00 merk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik volgende week op de Ikea na, maar dat is voor een goed doel
Whehe, sorry mijn aandacht wordt 's avonds door andere zaken bezigt gehoudenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cool cool. Jij hebt ook tegenwoordig internettijd tussen 16:30 en 18:00 merk ik! Lekker burgertrutten jij
keiharde neuckseqksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehe, sorry mijn aandacht wordt 's avonds door andere zaken bezigt gehouden
Euh nee soms gaat dat niet enzulksquote:
Ja maar dat mag niet. Je handtas weent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehe, sorry mijn aandacht wordt 's avonds door andere zaken bezigt gehouden
Mijn handtas krijgt genoeg aandacht van me via Whatsappquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar dat mag niet. Je handtas weent.
Ow die whatsapp waar ik anders normaal gesproken nooit een reactie op krijgt omdat er wordt vergeten om op verzenden te drukkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn handtas krijgt genoeg aandacht van me via Whatsapp
Krijg tieten, gisteren kreeg ik een uur later pas een reactie van jou jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow die whatsapp waar ik anders normaal gesproken nooit een reactie op krijgt omdat er wordt vergeten om op verzenden te drukken
Jij was de enige vandaagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Beetje met elkaar whatsappen, en mij over slaan
Klopt. Ik ben een man, kan geen twee dingen tegelijk doen. Ik laat mijn msn nu ook al 10 seconden met rust.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Krijg tieten, gisteren kreeg ik een uur later pas een reactie van jou ja
Jij bent een man? Maar...maar...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben een man, kan geen twee dingen tegelijk doen. Ik laat mijn msn nu ook al 10 seconden met rust.
OKeejen. Tot vanavond?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:01 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat ik ga douchen, dan ga ik spareribs bestellen en dan doe ik geen klap meer
En een hele leukequote:
quote:
quote:
Recht door het hartquote:
Ja, godverdomme... Oneerlijke marktwerking wat ik je brom.quote:
Me like kwattenquote:
Goomsterquote:
Ja, je kunt er veel toeters en bellen in kwijt. Het leven is een feestje, je moet wel zelf voor de slingers zorgen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik vind jou meer het type kerstboom
Klinkt heel solide.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zekers zekers. Lekker dansen op Drum 'n Bass!
Woar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:28 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan
ik vanavond naar drenthe. maar geloof dat we de data niet goed gekozen hebben
Ja zeker. Helemaal te waus/quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, je kunt er veel toeters en bellen in kwijt. Het leven is een feestje, je moet wel zelf voor de slingers zorgen!
Hope yur heart still jam on the beat of drum and bass so it is pumpin' blood in your bodyparts gurl!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
Hate it or love it the underdogs on top and im gonna shine homey till mah heart stop.
Ho ho! Dat is meer mijn afdeling.quote:
Alles helemaal top hier jaquote:
niet ver bij assen vandaan dacht ik. zo een park met huisjes. zitten we met een vriendengroep. doen we elk jaar laatste week van augustus. gewoon ergens in nl een park en dan paar huisjes huren en een weekje beestenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Woar?
[..]
Ja zeker. Helemaal te waus/
Re-annie-mahtion.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
Hate it or love it the underdogs on top and im gonna shine homey till mah heart stop.
k dan.quote:
YW! Laat je heupen lekker wiegen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is het mooiste compliment dat ik ooit heb gehad![]()
Vaduz is een echte Noorse spar jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik vind jou meer het type kerstboom
Doen we alquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:34 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan.
en zat van de week ff beetje mee te lezen hier, maar gaan jij en ian nou samenwonen? of las ik t verkeerd?
Dank jequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:39 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, ok dan las ik t een beetje goed
maar feli alle 2 he
Witte?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:33 schreef gomi het volgende:
[..]
niet ver bij assen vandaan dacht ik. zo een park met huisjes. zitten we met een vriendengroep. doen we elk jaar laatste week van augustus. gewoon ergens in nl een park en dan paar huisjes huren en een weekje beesten
Godzijdank niet, anders hadden we hem moeten martelen op de meets met waxquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Godzijdank niet, anders hadden we hem moeten martelen op de meets met wax
Vertel!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm ik zie de vergelijking wel ja.
ah ff kijken kan ms wel leuk zijn iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:41 schreef Renesite het volgende:
Gomi: In Groningen is morgen 'bommen berend'. > www.feestinstad.nl
Alles min eeeee-heeeeenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jullie zijn beide tekstueel briljant.
Ik ga me bij hem melden, nummers voor z'n nieuwe cd kan ie vast gebruiken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jullie zijn beide tekstueel briljant.
Dat is een tekst van Gooische Vrouwen, bij die doop maakt hij een kralenketting voor haar en dan zegt hij kijk alle kleurtjes zitten er in, ik denk dat ik toen een beetje dood ging van het lachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:50 schreef Bellatrix het volgende:
Kally, alle kleurtjes? Is een clown in je klaar gekomen?
Weer schijnt alleen kak te worden... Maar anders gaan we even zwaaien uit de stadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ff kijken kan ms wel leuk zijn idd
yeah maar t weer is in drenthe ws niet beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weer schijnt alleen kak te worden... Maar anders gaan we even zwaaien uit de stad
Wel opeens je porto leeg. Duh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkig werd ik gelijk gebeld door een oud collega van sdb die er nog wel werkt
Ok, en nu?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef Renesite het volgende:
!!!!!
Pat kijkt naar andere piemels.
Godverdomme.
[ afbeelding ]
Heb je mazzel mee! Lang leve de connectiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkig werd ik gelijk gebeld door een oud collega van sdb die er nog wel werkt
Joahquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je mazzel mee! Lang leve de connecties
Hihi, jij zei pik!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:08 schreef Renesite het volgende:
Ik ga denk ik eens meeposten met HGT live topiks
Kijken mag, mijn broer zei altijd als ik een vriendin heb stuur ik haar naar de chippendales, dan komt ze opgewonden thuis en hoef ik niks meer te doen, de luie donderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef Renesite het volgende:
!!!!!
Pat kijkt naar andere piemels.
Godverdomme.
[ afbeelding ]
Whihhiihiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijken mag, mijn broer zei altijd als ik een vriendin heb stuur ik haar naar de chippendales, dan komt ze opgewonden thuis en hoef ik niks meer te doen, de luie donder
Ik vond het wel een goed planquote:
Crv ca va?quote:
quote:
Dat doe je dan niet goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Kally
Ja zijn gangetje. leven bestaat zo'n beetje uit werken en slapen
Soms heb je geen keus helaasquote:
Wat is je buit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef Avey het volgende:
Goedemiddag!
Ik ben flink aan het hamsteren geweest
xquote:
Veel water. Gelukkig ben ik niet thuis dit weekendquote:
Waarom sla je dan in?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Veel water. Gelukkig ben ik niet thuis dit weekend
Voor zondagavond als we weer thuis komenquote:
Dan is alles al geplunderd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:38 schreef Avey het volgende:
[..]
Voor zondagavond als we weer thuis komenJe weet maar nooit!
Neem jij ze maar mee. Dat doen vrouwen toch altijd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb jij condooms voor vanavond? of moet ik die meenemen?
Nee, dat zijn de mannen schatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neem jij ze maar mee. Dat doen vrouwen toch altijd?
Ow. Mag je je ook eens man voelen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de mannen schat
Waarom denk je dat ik een nerd gehosseld heb?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:03 schreef Renesite het volgende:
Ik mag doen daar waar ik eigenlijk voor ben gehosseld..
Zijn laptop eventjes up to date maken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een nerd gehosseld heb?
eerst komt het zuur en daarna het zoetquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:03 schreef Renesite het volgende:
Ik mag doen daar waar ik eigenlijk voor ben gehosseld..
Zijn laptop eventjes up to date maken![]()
![]()
Zout.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
eerst komt het zuur en daarna het zoet
En toch houd ik van zuurquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat mag ook als je dat lekkerder vindt
productiefquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:49 schreef Renesite het volgende:
Zo.
Vannacht goede gesprekken gevoerd met mensen
Uitgeslapen
Gedoucht
Word geinstalleerd op lappie van mams
Boodschappen gedaan
Gesocialized met twee oud-leerkrachten in de suup en met de buuf
Kamer gefatsoeneerd.
En, dat was de ochtend
Inceptionquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:55 schreef MissJ het volgende:
regen regen regen hiero... ik ga lekker films kijken! Nog tips hier?
Ik hou vooral van thrillers en zulks
Inception heb ik al gezienquote:
Se7en en Memento al gezien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Inception heb ik al gezien![]()
die andere 2 nog niet..
Se7en wel, Memento nog niet volgens mij.quote:
ja, toch welquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
I saw that!
Waarom verkeerd verbeteren
Ow?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:50 schreef ValHallen het volgende:
Dan ben je van plan een avondje lekker te stuiteren op Drum 'n Bass, kom je terecht op een grote homopartyMan wat een epische avond gister
en je belt mij niet even he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:50 schreef ValHallen het volgende:
Dan ben je van plan een avondje lekker te stuiteren op Drum 'n Bass, kom je terecht op een grote homopartyMan wat een epische avond gister
Drum 'n Bass feest was uitverkocht dus Faye en ik hebben een tijdje door Utrecht gezwerfd. Kwamen bij de Ekko uit, zag er wel tof uit dus wij netjes in de wachtrij, entree betaald, staan we 5 minuten binnen zegt Faye: "Jij hebt het ook door he?" Je zag echt overal zoenende en droogneukende holebi's staanquote:
quote:
Jeetje.. En toen heb je maar een man op de bek gepakt? Ja toch ja ja? En Faye? Lekkere lesboistische dingen gedingest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Drum 'n Bass feest was uitverkocht dus Faye en ik hebben een tijdje door Utrecht gezwerfd. Kwamen bij de Ekko uit, zag er wel tof uit dus wij netjes in de wachtrij, entree betaald, staan we 5 minuten binnen zegt Faye: "Jij hebt het ook door he?" Je zag echt overal zoenende en droogneukende holebi's staan
Hmm ik had op het begin wel sjans maar ik was te overduidelijk hetero denk ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:56 schreef Renesite het volgende:
[..]!
[..]
Jeetje.. En toen heb je maar een man op de bek gepakt? Ja toch ja ja? En Faye? Lekkere lesboistische dingen gedingest?
Net of jij nooit homo's op de bek paktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:56 schreef Renesite het volgende:
[..]!
[..]
Jeetje.. En toen heb je maar een man op de bek gepakt? Ja toch ja ja? En Faye? Lekkere lesboistische dingen gedingest?
Maar, dat vinden homo's juist geil... you did something wrong!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm ik had op het begin wel sjans maar ik was te overduidelijk hetero denk ikIdem voor Faye
Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er circuleren weer foto's rond toch?
Maar wat danquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, dat vinden homo's juist geil... you did something wrong!
Haha, écht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, dat zal het geweest zijnIk was inderdaad 1 van de weinige mensen met shirt aan
de kruimels?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en dat stuurt mijn fuckbuddy dan he..
die krijgt niks vanacht
True.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en dat stuurt mijn fuckbuddy dan he..
die krijgt niks vanacht
Serieus?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, dat zal het geweest zijnIk was inderdaad 1 van de weinige mensen met shirt aan
Ja, ik slaap wel thuis!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:01 schreef Renesite het volgende:
Vannacht lekker rustig slapen denk ik!
ik slaap al tijden rustig snachtsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:01 schreef Renesite het volgende:
Vannacht lekker rustig slapen denk ik!
In het begin viel het nog mee, maar hoe later het werd hoe meer kleding er uit gingquote:
Mijn god dit is een van de betere vondsten op FOK!.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In het begin viel het nog mee, maar hoe later het werd hoe meer kleding er uit gingMaar die feestjes zijn echt pure porno, tering hey. Iedereen daar is er met 1 doel: Neuken en wel zo snel mogelijk.
De vondst van Tong was minder spannend?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn god dit is een van de betere vondsten op FOK!.
Ja.. dan zie je maar.. zelfs mijn vooroordelen kloppen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In het begin viel het nog mee, maar hoe later het werd hoe meer kleding er uit gingMaar die feestjes zijn echt pure porno, tering hey. Iedereen daar is er met 1 doel: Neuken en wel zo snel mogelijk.
Nooit een vooroordeel hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. dan zie je maar.. zelfs mijn vooroordelen kloppen!
Vooroordelen van een homo over homo's. Te fucking vet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. dan zie je maar.. zelfs mijn vooroordelen kloppen!
Die was niet meer geil te krijgen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |