De aardappelkistjes liggen nog in de schuur. Maar is dit een goed moment?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef Renesite het volgende:
-V-? Die tetatette van ons afgelopen zondag... zullen we het op een akkoordje gooien?
Ja! Uit het oog op het aardappelkistje! Schamperen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De aardappelkistjes liggen nog in de schuur. Maar is dit een goed moment?
Jawel. Ik ben helemaal verdrietigquote:
Flamoesen zijn dan ook gewoon overratedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben helemaal verdrietigBen niet zo flamoeserig momenteel.
Tja. Ik kom er wel uit, begreep ik laatst.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Flamoesen zijn dan ook gewoon overrated
Je kwam niet uit de VIP uitgang?...Ik ook niet hoor...gewoon de artiesten uitgangquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja. Ik kom er wel uit, begreep ik laatst.
Moeilijk voor te stellen.
Jeetje. Dat moet naar geweest zijn? Via den darmkanaal?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kwam niet uit de VIP uitgang?...Ik ook niet hoor...gewoon de artiesten uitgang
Dat laatste ja...kreukvrij de wereld inkomen....Dan hoef je niet eerst langs de vouwen van de flamoes van je moederquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje. Dat moet naar geweest zijn? Via den darmkanaal?
Ik ben verder heel gewoon geweest. En gebleven.
Of bedoel je het keizerkanaal?
Hahaha, ik zat ff met hem te hatenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef Laysa het volgende:
nah...ga het maar goed maken met je scattie
Jullie moeten liever doen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat ff met hem te haten!!
Trusten!
Geef DK nog maar een por van me. Hij moet liever doen![]()
Als je hem ooit ontmoet zal je zien dat niets is wat het lijktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
Ja, platonisch.
Wacht maar tot-ie roze ondergoed gaat dragen. Hij begon al over handtasjes.
owhelpgodthelord...Ze hebben DK geklonedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
ZzzzzzIk ga maar eens slapen. DK ligt er al.
Arm schaap...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ehm, ik denk dat ik zo maar gewoon vroeg ga slapen. Ik vrees dat het de komende nachten laat/vroeg zal worden
Doe je toch nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Arm schaap...
even tal terror de komende dag
Jij snapt het knul!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik Patrique nog eens extra ophits...
Noord- of Zuidpolen?quote:
Ja.. mijn maandkaart loopt vnadaag af.. dus ik dacht.. zal ik een weekabonnement nemen of gewoon weer een maand halen.. maar een week kan maar tot en met 3 sterren, en ik moet 5quote:
Ja?quote:
Ik heb twee flesjes met nog een heel klein beetje nagellakremover, ander merk maar oké, kan ik die bij elkaar pleuren zonder dat het ontploft?quote:
hihi uhhh, goeie vraag... Ik denk dat het wel kan hoor..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb twee flesjes met nog een heel klein beetje nagellakremover, ander merk maar oké, kan ik die bij elkaar pleuren zonder dat het ontploft?
Ben aan het opruimen
Dat zijn bitches, jij bent liefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi uhhh, goeie vraag... Ik denk dat het wel kan hoor..Heb het zelf echter nog nooit gedaan.
anders ook even op het Show hier je nagels topic vragen op LIF
aaah hihiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn bitches, jij bent liefIk ga het gewoon proberen, als mijn vingers eraf vallen dan laat ik het wel weten
Ik heb iets van vijf keer in dat topic gekeken en altijd was er hommelesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
aaah hihi![]()
maar waarom zijn die dames daar bitches?![]()
Oow nou sterkte, wel een foto plaatsen van voor en na he
is inderdaad veel gezeik daar ja.. Ik postte daar in 2009/2010 zowat dagelijks, nu al ruim een jaar niet meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb iets van vijf keer in dat topic gekeken en altijd was er hommeles
Tuurlijk, zonder spoiler!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |