De pleziervaart betaalt geen heffing?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:38 schreef voederbietel het volgende:
Bruggen in snelwegen gaan voor plezierjachten enkel op gezette tijdstippen open. Voor commerciële vaart, dus ook voor charter schepen, móeten zij ten alle tijden open gaan. Uiteraard betaald de commerciële vaart hier ook een heffing voor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef kikoooooo het volgende:
Op een aantal plekken in Nederland heb je nog bruggen op de snelwegBijvoorbeeld op de A20 of de A9, toch al niet de rustigste snelwegen.
Gisteravond stond ik ook weer eens 10 minuten stil voor de brug op de A9. En wie zorgde er weer eens voor dat ik nog later thuis was uit mijn werk dan dat ik al was? Juist, van die kut babyboomers met hun zeilboot. Flikker lekker op met dat ding, of klap je mast in.
Als die bruggen open moeten voor vrachtschepen oid, dat kan ik nog begrijpen, maar honderden auto's laten wachten omdat er zo'n mongool in een zeilboot door moet? Echt te belachelijk voor woorden. Ik hoop dat die mensen een paar honderd euro belasting moeten betalen per brugopening, wegens het creëren van een file met bijbehorende milieu en economische schade. Maar dat zal wel weer niet.
Het allerkutste is nog de brug op de A7. Nadat je daar stilstaat een paar kilometer voor de brug, in de file, duurt het echt zo gigantisch lang voordat je weer door kunt rijden. Minstens een half uur lang rijdt die hele club automobilisten bij elkaar in 1 grote kilometers lange colonne, en omdat er op de A7 bijna geen afslagen zitten duurt het zo gigantisch lang voordat dat blok automobilisten weer wat uit elkaar gereden is en de snelheid weer boven de 70 ligt.
Klacht:
Bruggen die snelwegen lam leggen. En dat in 2011 waar het toch al veel te druk is op de weg.
[ afbeelding ]
De brug op de A20
[ afbeelding ]
Gisteravond op de A9
[ afbeelding ]
Kut babyboomers
Waarom die op foto 1 niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef Crocodi1e het volgende:
terechte klacht.
Je moet trouwens wel het kenteken op plaatje 2 onherkenbaar maken.
Jawel, die betalen gewoon geld voor één doorgang, maar moeten of met de commerciële vaart me of op gezette tijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De pleziervaart betaalt geen heffing?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:19 schreef Hi_flyer het volgende:
Over babyboomers kan je een KLB-reeks maken. Fuck, wat haat ik die lui
Klopt. Auto moet maandag voor grote beurt, dan checken ze dat ook gelijk. Storing zit er sinds een week in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Je airbaglampje brandt trouwens, TS.
:S xdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:41 schreef polariteit het volgende:
terechte klach, vaak zijn het nog zeilbootjes die nog niet eens boven het brugdek uitkomen ook. is het nou echt zoveel moeite om dat kuttding effe in te klappen ofzo :S
ha ha ha echt een hele lueke vraag fred hi hi hiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:10 schreef FF het volgende:
Nu komt de leukste vraag.
Wat was er eerder de weg (brug) of de watering.
Misschien worden alle boten wel geblokkeerd door de auto's die over de brug rijden en mogen zij slechts x-keer per dag erdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gore NSB-er. Vraag anders lekker bij de crew of ze nog een plekje hebben. Meld er meteen even bij dat je ze best wil pijpen om in aanmerking te komen, gezien je zo machtsgeil als Khaddafi bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Topicreport en Postreport verstuurd.
soms hebben boten een vaste mast en kunnen ze hem niet inklappenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:41 schreef polariteit het volgende:
terechte klach, vaak zijn het nog zeilbootjes die nog niet eens boven het brugdek uitkomen ook. is het nou echt zoveel moeite om dat kuttding effe in te klappen ofzo :S
Pure objectiviteit bestaat niet, het is jouw interpretatie, altijd. Ik zou er niet over vallen als je het woord puur niet had gebruikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Als je even goed leest, dan zie je dat ik nergens mijn mening geef, maar puur objectief ben. Dat kun je niet van jullie zeggen. Dus we kunnen niet anders concluderen dat jullie de subjectieve fokkertjes zijn. En dus alle mooie "zelfreflectie" opmerkingen etc. falen een beetje.
Ik hoop dat je je niet bezeerd heb met je val?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:20 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Pure objectiviteit bestaat niet, het is jouw interpretatie, altijd. Ik zou er niet over vallen als je het woord puur niet had gebruikt.
Dat heb ik dus wel. Daarom heb ik je terecht gewezen :Squote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:28 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je niet bezeerd heb met je val?
Sorry dan. Kusje erop?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:29 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel. Daarom heb ik je terecht gewezen :S
Zag pas nog een stel motorrijders even helemaal los gaan nadat de brug weer dicht was. Politie kneep schijnbaar een oogje toe want ze stonden vrolijk met een motor agent te lullen terwijl de brug open stond. Vind ik dan wel weer tofquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Wel tof als je vooraan staat. Brug weer dicht en je hebt een gigantische dragstrip voor je neus
Dan gaat je brug dus ieder half uur open, praktisch is dus anders.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:44 schreef classpc het volgende:
Gewoon de regel invoeren dat de brug pas open gaat als er meer dan 10 boten wachten of de eerste boot langer dan een half uur wacht.
Dan zijn ze er vroeg bij met hun midlife crisis.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:11 schreef monkyyy het volgende:
En wat nou als het begin dertigers zijn met een zeilboot?
Dat zijn dus vaste tijden. Dan kun je daar gewoon rekening mee houden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dan gaat je brug dus ieder half uur open, praktisch is dus anders.
De brug over Zijkanaal C wordt geopend tussen 5 en 6, 12 en 13 en 19:30 en 20:30. Kom jij dus om kwart over 6 aan met je zeilboot dan zul je moeten wachten tot 12 uur of, als je mazzel hebt, totdat er beroepsvaart doorheen komt.
ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zie nog steeds een kenteken in de OP
TR gemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zie nog steeds een kenteken in de OP
Goed gehandeldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Topicreport en Postreport verstuurd.
Waterfossielquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef Yreal het volgende:
Of de brug op de lamenschans in leiden (n206) meteen file tot nieuw vennep zodra er zo'n waterfossiel langs komt.
Pleziervaart waar de brug voor open gaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Nevermind.. het volgende:
Brug bij westerhaven in Groningen. Midden maar dan ook echt midden in het centrum eenAl regent het, er zijn nog steeds mensen die er met een flutbootje langs moeten.
Zolang het geen drukke en belangrijke auto(snel)weg is, heb ik er minder moeite mee. Als ik voor een normaal stoplicht sta, weet ik ook niet wat al die mensen gaan doen waar ik dan op wacht. Dat kan ook wel een dagje uit zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Nevermind.. het volgende:
Brug bij westerhaven in Groningen. Midden maar dan ook echt midden in het centrum eenAl regent het, er zijn nog steeds mensen die er met een flutbootje langs moeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |