Maar ik heb helemaal geen leaseautoquote:
Beter een objectieve self declared internetjurist dan een subjectieve fokker die niet weet waar die over praatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:12 schreef jitzzzze het volgende:
Nee een wazige, self declared internetjurist is inderdaad een stuk beter![]()
Doet me denken aan Asterix en Obelix strips... "ENTEREEEEEN!"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jachten die enter ik altijd.
Zelfreflectie FTW.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Beter een objectieve self declared internetjurist dan een subjectieve fokker die niet weet waar die over praat
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen leaseauto
Moet ik je kielhalen ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan Asterix en Obelix strips... "ENTEREEEEEN!"
Jezus, wat een zelfkennisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Beter een objectieve self declared internetjurist dan een subjectieve fokker die niet weet waar die over praat
Doe je kofferbak dicht man!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef The_Dean het volgende:
Maak je niet druk gast, maak er gebruik van.
[ afbeelding ]
Als je even goed leest, dan zie je dat ik nergens mijn mening geef, maar puur objectief ben. Dat kun je niet van jullie zeggen. Dus we kunnen niet anders concluderen dat jullie de subjectieve fokkertjes zijn. En dus alle mooie "zelfreflectie" opmerkingen etc. falen een beetje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, wat een zelfkennisDan zijn we dus klaar met 'discussiëren'
Oh, sorry. TB-37-DFquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Doe je kofferbak dicht man!![]()
Ik zie je kenteken niet!
Ben je er nou al overuit dat, wanneer je pas de persoonsgegevens, behorende bij het kenteken plaats je strafbaar bezig bent?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Als je even goed leest, dan zie je dat ik nergens mijn mening geef, maar puur objectief ben. Dat kun je niet van jullie zeggen. Dus we kunnen niet anders concluderen dat jullie de subjectieve fokkertjes zijn. En dus alle mooie "zelfreflectie" opmerkingen etc. falen een beetje.
Sinds wanneer heeft een kenteken persoonsgegevens?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
de persoonsgegevens, behorende bij het kenteken
Sinds ze bij een eigenaar horenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:36 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een kenteken persoonsgegevens?
Alles wat bij een eigenaar hoort, heeft persoonsgegevens?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sinds ze bij een eigenaar horen
Goed. Het is wel duidelijk zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:41 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Alles wat bij een eigenaar hoort, heeft persoonsgegevens?
PM me anders even het adres waar je je oogkleppen hebt gekocht. Die lijken het wel goed te doen. Waar je je opleiding geniet/genoten hebt, hoef ik niet, want die is waardeloos.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Goed. Het is wel duidelijk zo.
Of je komt gewoon met inhoudelijke argumentenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:46 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
PM me anders even het adres waar je je oogkleppen hebt gekocht. Die lijken het wel goed te doen. Waar je je opleiding geniet/genoten hebt, hoef ik niet, want die is waardeloos.
Argumenten waarvoor? Als je even mijn posts terugleest, dan zie je dat ik nergens een standpunt in neem. In tegenstelling tot jullie die om het hardst schreeuwen dat wat jullie vinden de enige waarheid is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Of je komt gewoon met inhoudelijke argumentenen dan geen website van een internetjurristje
Ik pm je het adres voor een cursus redeneren. Heb je meer aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Argumenten waarvoor? Als je even mijn posts terugleest, dan zie je dat ik nergens een standpunt in neem. In tegenstelling tot jullie die om het hardst schreeuwen dat wat jullie vinden de enige waarheid is.
Die oogkleppen zijn echt goed! PM je me het adres nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |