Sorry dan. Kusje erop?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:29 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel. Daarom heb ik je terecht gewezen :S
Zag pas nog een stel motorrijders even helemaal los gaan nadat de brug weer dicht was. Politie kneep schijnbaar een oogje toe want ze stonden vrolijk met een motor agent te lullen terwijl de brug open stond. Vind ik dan wel weer tofquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Wel tof als je vooraan staat. Brug weer dicht en je hebt een gigantische dragstrip voor je neus
Dan gaat je brug dus ieder half uur open, praktisch is dus anders.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:44 schreef classpc het volgende:
Gewoon de regel invoeren dat de brug pas open gaat als er meer dan 10 boten wachten of de eerste boot langer dan een half uur wacht.
Dan zijn ze er vroeg bij met hun midlife crisis.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:11 schreef monkyyy het volgende:
En wat nou als het begin dertigers zijn met een zeilboot?
Dat zijn dus vaste tijden. Dan kun je daar gewoon rekening mee houden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dan gaat je brug dus ieder half uur open, praktisch is dus anders.
De brug over Zijkanaal C wordt geopend tussen 5 en 6, 12 en 13 en 19:30 en 20:30. Kom jij dus om kwart over 6 aan met je zeilboot dan zul je moeten wachten tot 12 uur of, als je mazzel hebt, totdat er beroepsvaart doorheen komt.
ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zie nog steeds een kenteken in de OP
TR gemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zie nog steeds een kenteken in de OP
Goed gehandeldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Topicreport en Postreport verstuurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |