Omdat leedvermaak boven alles, plus we hadden een toffe motiverende groep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Abunai
[..]
Okeej.... Waarom zou je daaraan meedoen?
persoonlijk vind ik dat er heel anime gewoon een erg trage start hebben omdat ze vaak wat info geven over de personages of andere redenen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
een serie die slecht start moet wel heel bijzonder zijn om nog goed te worden..
iets met eerste indruk enzo..
Soms is dat nodig inderdaadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef Gaddle het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat er heel anime gewoon een erg trage start hebben omdat ze vaak wat info geven over de personages of andere redenen.
Ik vind dat die dingen juist gewoon in de serie moeten duidelijk gemaakt worden. Begin gewoon met dikke actie en dan snappen we later waarom en hoe of wat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms is dat nodig inderdaad
het mag opzich best een trage start hebben, maar niet te traag..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef Gaddle het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat er heel anime gewoon een erg trage start hebben omdat ze vaak wat info geven over de personages of andere redenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:27 schreef .Cake. het volgende:
Ligt ook aan het soort anime.
Net Steins;Gate 16 gekeken, de eerste is anderhalve maand ofzo! Heerlijk! Geen desynchronisatie, geen haperingen. Smooooooth...
Ben nu Bakemonogatari aan het downloaden voor een rewatch, kan niet wachten!!
![]()
Ik hou van m'n nieuwe laptop.psst..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat doe ik al jaren![]()
overigens: enige echt jammere van mijn mediaspeler (eminent EM7080) is dat die niet zo goed met dingen als vertaalde borden enzo: daar gaat de ondertiteling de mist in en vallen sommige series erg lastig te volgen..
ik zit nu dan ook te denken hoe ik dat ga oplossen..
mijn eigen pc aansluiten is geen optie, server aansluiten zou e.v.t. kunnen maar is niet ideaal...
Ik gebruik gewoon een oude laptop als media center voor mijn TV. Heb alle anime (en films en series) op shares staan en kijk het op die manierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
psst..
dat doe ik al jaren![]()
overigens: enige echt jammere van mijn mediaspeler (eminent EM7080) is dat die niet zo goed met dingen als vertaalde borden enzo: daar gaat de ondertiteling de mist in en vallen sommige series erg lastig te volgen..
ik zit nu dan ook te denken hoe ik dat ga oplossen..
mijn eigen pc aansluiten is geen optie, server aansluiten zou e.v.t. kunnen maar is niet ideaal...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:27 schreef .Cake. het volgende:
Ligt ook aan het soort anime.
Net Steins;Gate 16 gekeken, de eerste is anderhalve maand ofzo! Heerlijk! Geen desynchronisatie, geen haperingen. Smooooooth...
Ben nu Bakemonogatari aan het downloaden voor een rewatch, kan niet wachten!!
![]()
Ik hou van m'n nieuwe laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ennuh.. Amagami SS![]()
ik merk het gelukkig niet vaak, maar ik vraag me af of er mediaspelers zijn die dat wel goed weer geven (en dus niet direct een pc of laptop zijn)quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon een oude laptop als media center voor mijn TV. Heb alle anime (en films en series) op shares staan en kijk het op die manier
Durf ik niet te zeggen, het is zou net die configureerbaarheid van een PC die dat dus makkelijk maakt. Mediaplayers doen het op een vaste voorgeleerde manier, waar je op een pc of laptop gewoon een mediaplayer installeert die het wel kan zoals je het wil. Elke subgroep doet het ook weer op een andere manierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik merk het gelukkig niet vaak, maar ik vraag me af of er mediaspelers zijn die dat wel goed weer geven (en dus niet direct een pc of laptop zijn)
grootste probleem is niet zozeer de configureerbaarheid: het is de interpetatie van de styled subtitles..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, het is zou net die configureerbaarheid van een PC die dat dus makkelijk maakt. Mediaplayers doen het op een vaste voorgeleerde manier, waar je op een pc of laptop gewoon een mediaplayer installeert die het wel kan zoals je het wil. Elke subgroep doet het ook weer op een andere manier
Is het niet mogelijk er custom firmware op te zetten? Die kan misschien wel ASS/SSA subtitles renderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
grootste probleem is niet zozeer de configureerbaarheid: het is de interpetatie van de styled subtitles..
die worden bij mij nu geconverteerd naar normale subtitels, probeer je maar eens in te denken wat er gebeurd als er 3 borden worden vertaald, en er mensen praten...
ik heb wel gezien dat er een custom firmware beschikbaar was maar dat was vooral voor het menu, ik ga nog eens op zoek voor ASS/SSA ondersteuning..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk er custom firmware op te zetten? Die kan misschien wel ASS/SSA subtitles renderen.
Dude, dat zijn geen grapjes! Ik werd ooit wakker met een spin onder mijn oksel die ik pas zag bij het gapen en uitrekken... Trauma-moment2kquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:35 schreef robin007bond het volgende:
Dit geloven jullie niet
Ik zat Amagami SS te kijken en ik leef altijd heel erg mee met de personages.
De hele tijd had ik mijn handen gespannen op het toetsenbord afwachtend tot er een volgend stuk komt, blijkt er de hele tijd een enorme spin-achtig beest onder m'n hand te zitten.
Ik schrok me dood
Het was ook geen grapje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, dat zijn geen grapjes! Ik werd ooit wakker met een spin onder mijn oksel die ik pas zag bij het gapen en uitrekken... Trauma-moment2k
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was ook geen grapje.
Wel vervelend man. Oh en 2k? It's over 9000! Trauma-moment9k.
Met mkvtoolnix kan je er zelf nog subtitles inzetten misschien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef Yi-Long het volgende:
BluRay rip van Rurouni Kenshin gedownload. Ziet er echt heel goed uit, maar er zitten geen subs bij(!)Terwijl hij wel bij TT tussen de Anime stond, en niet tussen de Raws...
Daarnaast Broken Blade 1-6 aan het binnenhalen (goed?) en Kurage Hime (goed?)
Stond in de comments eronder een link naar waar ik de subs kon downloaden, dus dat gedaan, in zelfde map geplaatst, en nu alles OKquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met mkvtoolnix kan je er zelf nog subtitles inzetten misschien?
Mss ligt het aan mij maar broken blade vond ik best goed alleen wat zwak aan het einde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:52 schreef Yi-Long het volgende:
BluRay rip van Rurouni Kenshin gedownload. Ziet er echt heel goed uit, maar er zitten geen subs bij(!)Terwijl hij wel bij TT tussen de Anime stond, en niet tussen de Raws...
Daarnaast Broken Blade 1-64 aan het binnenhalen goed en Kurage Hime (goed?)
Thanks.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mss ligt het aan mij maar broken blade vond ik best goed alleen wat zwak aan het einde.
Kuragahime vond ik schattig/grappig, maar niet afgekeken (geen idee waarom)
Ja, maar nu ik ze heb dan wil ik natuurlijk wel graag de subs ervoor hebben, ipv dat ik opnieuw afleveringen met subs moet gaan downloadenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:42 schreef outcast_within het volgende:
kuragahime hoef je echt niet de blu ray rips van te hebben.
Ok... Dan download ik hem ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:05 schreef wdn het volgende:
Bleach movie 4 is goooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
bleach al heel lang niet meer gevolgd.. moet ik dat doen voor de film?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:05 schreef wdn het volgende:
Bleach movie 4 is goooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
Meestal zijn de films apart van het verhaal uitgaande van de Naruto films.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
bleach al heel lang niet meer gevolgd.. moet ik dat doen voor de film?
Het staat totaal los van de film. Zit eigenlijk maar 1 probleem in de film als je Bleach niet kent: het begin is 1 grote spoiler van 1 gevecht verder in de serie. Ik neem aan dat iedereen weet welk gevecht ik bedoel. Je krijgt dus 1 upgrade te zien van Ichigo die je niet zult kennenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
bleach al heel lang niet meer gevolgd.. moet ik dat doen voor de film?
Die was goed jaquote:
Dat bedoel ikquote:
de hele film draait ook om ichigo en dat maakt het al gelijk goed, die andere films over hitsugaya en scheisse zijn gewoon een stuk minder interesant.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:21 schreef Qunix het volgende:
Slecht was hij zeker niet... Maar 'goed' ook niet.
Wel leuk oke om te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreugde moet gedeeld worden!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:58 schreef Bakakame het volgende:
Waarom post je hier, ga verder kijken!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:02 schreef Bakakame het volgende:
Die kwamen net uit toen ik begon met kijken, dus kon ze ineen keer doorkijken, Maar je moet ze zeker wel gaan kijken, maakt namelijk ook deel uit van Kizumonogatari. Waar ik volgens mij net bij de eerste aflevering ook stukjes van heb gezien, bedenk ik me net ;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
gezien, en er komt een season 2quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:12 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet of jullie al Amagami SS hebben gezien, maar het is wel een aanrader. Leuk concept ook, hoe het opgedeeld is in stukjes
Inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef .Cake. het volgende:
Woooow, Steins;Gate is écht een hele goeie serie. Ben heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen!
vallen er dooien?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef .Cake. het volgende:
Woooow, Steins;Gate is écht een hele goeie serie. Ben heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Horriblesubs heeft echt vreselijke encoding. Commie is gewoon goed, al heb ik de eerste aflevering van Mazui gedaan, aangezien ik een voorkeur voor ze hebquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef hexje het volgende:
Even vergelijken
http://www.ji-hi.net/sp11/steins/
Commie. Voor de nieuwe afleveringen Horriblesubs, aangezien die altijd eerder is. Zijn de subs van Commie er, dan moet je die gewoon downloaden en je Horriblesubs afleveringen verwijderenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef Bakakame het volgende:
Oké, welke subbers voor steins? Nadat zelfs cake ervoor zwicht moet ik ook maar haha
Speciaalbieravond op terrasje yoohoo!
Nogal wat ja.quote:
Ik heb ze van Steins;Sub. Serieus goeie serie, hoewel de hij nogal traag van start gaat. Maar hou vol, you'll be glad you did!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef Bakakame het volgende:
Oké, welke subbers voor steins? Nadat zelfs cake ervoor zwicht moet ik ook maar haha
Speciaalbieravond op terrasje yoohoo!
ik snap niet helemaal wat die japanners er zo tof aan vinden..quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:30 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb toen ik 9 was eens een Japanse datingsim van mijn moeder's toenmalige vriend gespeeld, maar ik snapte er niet zoveel van. Was al blij dat ik een meisje halfnaakt in het gymhok kreeg.
The yuri is strong in this one.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:30 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb toen ik 9 was eens een Japanse datingsim van mijn moeder's toenmalige vriend gespeeld, maar ik snapte er niet zoveel van. Was al blij dat ik een meisje halfnaakt in het gymhok kreeg.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
The yuri is strong in this one.
[..]
Horrible is goed te zien op een televisie vanwege de dikke kantlijn om de tekst heen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef hexje het volgende:
Even vergelijken
http://www.ji-hi.net/sp11/steins/
Vind Horrible prima. Alleen bij wat telefoon momentjes in de serie maakte ie er in combi met mijn mediaspeler een zooitje van. Had de eerste afleveringen Commie, maar daar vielen subs weg en/of bleef het beeld hangen. Nu alles Horrible, want wil wel alle afleveringen in dezelfde versie hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:10 schreef Qunix het volgende:
Horrible is goed te zien op een televisie vanwege de dikke kantlijn om de tekst heen.
Maar zo slecht is het ook niet.
Hey, vet, ik was niet de enige Fok!ker op Abunai.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
* Kabuto_Raiger is half dood van abunai
Maar het was een leuk weekend en zaterdag helemaal losgegaan op het feest :3
haha jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:52 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Hey, vet, ik was niet de enige Fok!ker op Abunai.De Deshima-disco was inderdaad zo ontzettend baas.
OT: Ik denk dat ik dat Steins;Gate ook maar even ga checken, het klinkt goed.
Zo herkenbaar. Die figuurtjes zijn heel leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:15 schreef Weakling het volgende:
Ik denk dat ik de verleiding voor deze Steins;Gate Mayuri nendoroid niet ga weerstaan
[ afbeelding ]
http://www.goodsmile.info(...)d+Mayuri+Shiina.html
![]()
Deshima klonk wel goed. Baalde dat ik naar een ander hotel moest om te overnachten. Nog wat boeiends gedaan op de con?quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
* Kabuto_Raiger is half dood van abunai
Maar het was een leuk weekend en zaterdag helemaal losgegaan op het feest :3
[..]
dat is idd wel opvallend vaak ja..quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Die figuurtjes zijn heel leuk.
Makise is mijn favoriete character. Bij heel veel anime gedragen de meisjes zich altijd heel dom. Zij lijkt een van de weinige met wat intellect in huis![]()
![]()
moet ik dat volgen dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:39 schreef shifto het volgende:
iedereen uiteraard al de nieuwe One Piece gezien?
Dom, hmm, zeker bij Mayuri zou ik zeggen kinderlijk, maar ik vermoed dat ze allesbehalve dom is. Niet zozeer op wetenschappelijk gebied, maar wel als het gaat over persoonlijke dingen. Een gemiddeld IQ, maar een hoog EQ.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:02 schreef robin007bond het volgende:
Zo herkenbaar. Die figuurtjes zijn heel leuk.
Makise is mijn favoriete character. Bij heel veel anime gedragen de meisjes zich altijd heel dom. Zij lijkt een van de weinige met wat intellect in huis![]()
![]()
Tja, dat is misschien wel zo, maar ik blijf het jammer vinden. Makise lijkt me ook zo'n dame waarmee je een leuke politieke discussie mee kan voeren, dat zie ik nog niet zo snel gebeuren bij Mayuri.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dom, hmm, zeker bij Mayuri zou ik zeggen kinderlijk, maar ik vermoed dat ze allesbehalve dom is. Niet zozeer op wetenschappelijk gebied, maar wel als het gaat over persoonlijke dingen. Een gemiddeld IQ, maar een hoog EQ.
typisch nederlanders weer: altijd maar weer die politiek overal bij betrekkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, dat is misschien wel zo, maar ik blijf het jammer vinden. Makise lijkt me ook zo'n dame waarmee je een leuke politieke discussie mee kan voeren, dat zie ik nog niet zo snel gebeuren bij Mayuri.
Makise lijkt me wel liberaal en Mayuri lijkt me meer een PvdA'er, die niet goed weet waarop ze stemt.
Welke liberale partij in Nederland heb je het over dan. Want D66 is toch best wel PvdA georienteerd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, dat is misschien wel zo, maar ik blijf het jammer vinden. Makise lijkt me ook zo'n dame waarmee je een leuke politieke discussie mee kan voeren, dat zie ik nog niet zo snel gebeuren bij Mayuri.
Makise lijkt me wel liberaal en Mayuri lijkt me meer een PvdA'er, die niet goed weet waarop ze stemt.
VVD, alhoewel het niet meer liberaal isquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Welke liberale partij in Nederland heb je het over dan. Want D66 is toch best wel PvdA georienteerd.
Tja, Random Curiosity blijft ook de enige waar ik altijd naar terug ga.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef Bakakame het volgende:
Ik check het bijna niet meer maar voor mij blijft Random Curiosity de beste. Nederlandse weet ik niet
Engels blog met Nederlandse ondertiteling.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tja, Random Curiosity blijft ook de enige waar ik altijd naar terug ga.
Heb eigenlijk alleen animeblog.nl gevonden, maar die heeft bijna niks van het huidige seizoen. Misschien is dit een gat in de markt en moeten we zelf een nederlandse blog opzetten?
Dat zeg ik. De VVD bestaat uit conservatieve racistische klootzakken. Doe mij de PvdA dan maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
VVD, alhoewel het niet meer liberaal is
Ik wil dat ze teruggaan naar hun klassiek-liberale rootsquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat zeg ik. De VVD bestaat uit conservatieve racistische klootzakken. Doe mij de PvdA dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |