Ja, maar nu ik ze heb dan wil ik natuurlijk wel graag de subs ervoor hebben, ipv dat ik opnieuw afleveringen met subs moet gaan downloadenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:42 schreef outcast_within het volgende:
kuragahime hoef je echt niet de blu ray rips van te hebben.
Ok... Dan download ik hem ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:05 schreef wdn het volgende:
Bleach movie 4 is goooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
bleach al heel lang niet meer gevolgd.. moet ik dat doen voor de film?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:05 schreef wdn het volgende:
Bleach movie 4 is goooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
Meestal zijn de films apart van het verhaal uitgaande van de Naruto films.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
bleach al heel lang niet meer gevolgd.. moet ik dat doen voor de film?
Het staat totaal los van de film. Zit eigenlijk maar 1 probleem in de film als je Bleach niet kent: het begin is 1 grote spoiler van 1 gevecht verder in de serie. Ik neem aan dat iedereen weet welk gevecht ik bedoel. Je krijgt dus 1 upgrade te zien van Ichigo die je niet zult kennenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:16 schreef mschol het volgende:
[..]
bleach al heel lang niet meer gevolgd.. moet ik dat doen voor de film?
Die was goed jaquote:
Dat bedoel ikquote:
de hele film draait ook om ichigo en dat maakt het al gelijk goed, die andere films over hitsugaya en scheisse zijn gewoon een stuk minder interesant.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:21 schreef Qunix het volgende:
Slecht was hij zeker niet... Maar 'goed' ook niet.
Wel leuk oke om te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreugde moet gedeeld worden!quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:58 schreef Bakakame het volgende:
Waarom post je hier, ga verder kijken!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:02 schreef Bakakame het volgende:
Die kwamen net uit toen ik begon met kijken, dus kon ze ineen keer doorkijken, Maar je moet ze zeker wel gaan kijken, maakt namelijk ook deel uit van Kizumonogatari. Waar ik volgens mij net bij de eerste aflevering ook stukjes van heb gezien, bedenk ik me net ;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
gezien, en er komt een season 2quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:12 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet of jullie al Amagami SS hebben gezien, maar het is wel een aanrader. Leuk concept ook, hoe het opgedeeld is in stukjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |