Inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef .Cake. het volgende:
Woooow, Steins;Gate is écht een hele goeie serie. Ben heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen!
vallen er dooien?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef .Cake. het volgende:
Woooow, Steins;Gate is écht een hele goeie serie. Ben heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Horriblesubs heeft echt vreselijke encoding. Commie is gewoon goed, al heb ik de eerste aflevering van Mazui gedaan, aangezien ik een voorkeur voor ze hebquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef hexje het volgende:
Even vergelijken
http://www.ji-hi.net/sp11/steins/
Commie. Voor de nieuwe afleveringen Horriblesubs, aangezien die altijd eerder is. Zijn de subs van Commie er, dan moet je die gewoon downloaden en je Horriblesubs afleveringen verwijderenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef Bakakame het volgende:
Oké, welke subbers voor steins? Nadat zelfs cake ervoor zwicht moet ik ook maar haha
Speciaalbieravond op terrasje yoohoo!
Nogal wat ja.quote:
Ik heb ze van Steins;Sub. Serieus goeie serie, hoewel de hij nogal traag van start gaat. Maar hou vol, you'll be glad you did!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef Bakakame het volgende:
Oké, welke subbers voor steins? Nadat zelfs cake ervoor zwicht moet ik ook maar haha
Speciaalbieravond op terrasje yoohoo!
ik snap niet helemaal wat die japanners er zo tof aan vinden..quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:30 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb toen ik 9 was eens een Japanse datingsim van mijn moeder's toenmalige vriend gespeeld, maar ik snapte er niet zoveel van. Was al blij dat ik een meisje halfnaakt in het gymhok kreeg.
The yuri is strong in this one.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:30 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb toen ik 9 was eens een Japanse datingsim van mijn moeder's toenmalige vriend gespeeld, maar ik snapte er niet zoveel van. Was al blij dat ik een meisje halfnaakt in het gymhok kreeg.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
The yuri is strong in this one.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:44 schreef outcast_within het volgende:
[..]
The yuri is strong in this one.
Horrible is goed te zien op een televisie vanwege de dikke kantlijn om de tekst heen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef hexje het volgende:
Even vergelijken
http://www.ji-hi.net/sp11/steins/
Vind Horrible prima. Alleen bij wat telefoon momentjes in de serie maakte ie er in combi met mijn mediaspeler een zooitje van. Had de eerste afleveringen Commie, maar daar vielen subs weg en/of bleef het beeld hangen. Nu alles Horrible, want wil wel alle afleveringen in dezelfde versie hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:10 schreef Qunix het volgende:
Horrible is goed te zien op een televisie vanwege de dikke kantlijn om de tekst heen.
Maar zo slecht is het ook niet.
Hey, vet, ik was niet de enige Fok!ker op Abunai.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
* Kabuto_Raiger is half dood van abunai
Maar het was een leuk weekend en zaterdag helemaal losgegaan op het feest :3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |