Ehr, okay ...quote:
Mag ik u feliciteren met uw bewonderingswaardig doorzettingsvermogen?quote:
pff echte kerels kijken het welquote:
Noezzzzquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben vast blijven zitten op EP2.. nog niet gedropt.. maar scheelt weinig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, gister keek ik Origins: Spirits of the Past, maar ik viel ook bijna in slaap. Geen idee waarom eigenlijk, had de hele dag niks gedaan hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:14 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben te druk voor anime marathons, en als ik dan eens tijd heb, ben ik zo moe dat ik halverwege in slaap val.
dan moet de serie niet boeiend zijn, maar daar hou ik ook geen marathons vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:14 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben te druk voor anime marathons, en als ik dan eens tijd heb, ben ik zo moe dat ik halverwege in slaap val.
Het is meer een gebrek aan slaap.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet de serie niet boeiend zijn, maar daar hou ik ook geen marathons van
Waarom moet je zo vroeg op dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het is meer een gebrek aan slaap.
Speaking of which, ik ben al weer veel te laat. (moet weer om 6 uur op)....
Als ik om 8 uur moet beginnen wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom moet je zo vroeg op dan?
Of moet je altijd zo vroeg op voor de Hema?
Eindelijk iemand die VN's ook wel kan waarderenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
voor degene wil ik dan ook de Steins;Gate VN aanraden.
Het is wel een vereisteom japans te kunnen lezen tho
(of geduld te hebbem op de vertaling die ergnes aan het eind dit jaar gereleased wordt)
Oh wacht eens. Het is al half 12.. Dagje in de UB betekent geen gevoel voor tijd meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als ik om 8 uur moet beginnen wel.
Mijn vorige vrije dag heb ik tot 1 uur geslapen, toen tot 3 uur in mijn nest gelegen met de laptop en toen maar eens ontbijt naar binnen geschoffeld.
een serie die slecht start moet wel heel bijzonder zijn om nog goed te worden..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Falers die steins gate na 1 of 2 afleveringen droppen. Het begin moet je echt doorheen, daarna wordt het zooo goed. Spanning, sensatie, plottwists, heerlijk!
Pff. Je moet het vergelijken met een dame die op het eerste gezicht redelijk is, maar niet heel knap. En uiteindelijk blijkt ze de ideale fuckbuddyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
een serie die slecht start moet wel heel bijzonder zijn om nog goed te worden..
iets met eerste indruk enzo..
Klopt, maar mijn eerste indruk van de serie was ook niet top. Vond het nog een beetje saai, onduidelijk en vergezocht allemaal. Toen las ik hier veel positiefs en had ik even doorgezet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Naruto is sowieso filler. Succes!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:16 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb trouwens al een hele tijd geen anime meer gekeken, behalve laatst Hellsing Ultimate episode 8 en een stukje van Naruto 224, tot ik erachter kwam dat het fillers waren
Ik heb niks van het nieuwe seizoen gezien nog
Maar dat komt later wel, nu eerst slapen en dan morgen (hopelijk) tentamen en daarmee mijn P halen!
Ja, best jammer want ze zouden nog zo'n 60 weken door kunnen gaan tot ze in de buurt van de manga komen. Maarja, de reis die ze nu ondernemen is maar een weekje ofzo, ik hoop dat ze dat niet in zo'n 20 filler afleveringen proppen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
Naruto is sowieso filler. Succes!
Bedankt voor de spoilerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:33 schreef shifto het volgende:
Ik kijk naruto al tijden niet meer door de fillers, er zal ooit wel een lijst uitkomen met welke filler zijn en welke niet en rush ik er wel doorheen. De manga is wel leuk.
Weet iemand of bleach al weer is gestopt met filleren? Kijk ook al niet meer sinds Aizen d00d is.
Stein's Gate is goed ongeacht of de eerste 2 eps goed zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat valt te bezien..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Stein's Gate is goed ongeacht of de eerste 2 eps goed zijn
Steins;Gate is sowieso een pareltje vind ik. Vooral voor mij persoonlijk. Veel visual novel adapties kunnen de emoties niet goed brengen, die de VN wel heeft. Alleen Clannad en Steins;Gate doen dat heel goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:47 schreef wdn het volgende:
Bleach zijn fillers maar deze zijn zeer zeker de moeite waard om te kijken.
In tegenstelling tot Naruto trouwens.
[..]
Stein's Gate is goed ongeacht of de eerste 2 eps goed zijn
Death Note staat op eenzame hoogte en kent geen gelijke. Dat was gewoon een unieke anime. 'Monster' misschien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:53 schreef ezelbayraktar het volgende:
ik had destijds veel gezocht naar anime dat iets heeft van death note en/of code geass, is er inmiddels al anime in die genre?
introniq, shog, hennes. Ik haal jullie een beetje door elkaar. Was jij ooit op een meet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
Naruto is sowieso filler. Succes!
Virtual Novelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die VN's ook wel kan waarderen![]()
Ik wacht nog steeds op de vertaling
en dan veranderd het plaatjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:29 schreef outcast_within het volgende:
Visual novel in a nutshell.
brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
Enter
brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
Enter
brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
Enter
brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra?
save
nice hat
enter
brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra.... reload
Nice sunglasses
enter
brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
enter.
Je kan veel zeggen, maar vaak zijn de verhalen echt heel goed. Je moet het ook niet doen voor de actie, het is meer als een boek met ondersteunende plaatjes van characters en scenery, met interactie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en dan veranderd het plaatje
Maar zo moet je het ook niet zien dus. Gewoon doen alsof je een boek leest, dat je de personages kan zien en soms keuzes maakt is er mooi bij meegenomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:02 schreef outcast_within het volgende:
Maar het "game" element is dan echt niet te doen.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Dragon_Ball_Z_episodesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:29 schreef LetsGame het volgende:
Worden er nog steeds Dragon Ball Z afleveringen gemaakt?
Dan wacht ik wel ff op de vertaling. Nog nooit een VN gelezen. Lijkt me wel lollig. Zou graag japans willen kunnen, maar na diverse pogingen moet ik tot de conclusie komen dat ik: of in japan moet gaan wonen, of niet het brein heb om nog een taal te leren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
voor degene wil ik dan ook de Steins;Gate VN aanraden.
Het is wel een vereisteom japans te kunnen lezen tho
(of geduld te hebbem op de vertaling die ergnes aan het eind dit jaar gereleased wordt)
Ligt er ook voornamelijk aan hoe oud je bent. Idealiter zou je het leren als je 3 of 4 jaar oud bent, maar dat gaat m niet meer worden denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:02 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel ff op de vertaling. Nog nooit een VN gelezen. Lijkt me wel lollig. Zou graag japans willen kunnen, maar na diverse pogingen moet ik tot de conclusie komen dat ik: of in japan moet gaan wonen, of niet het brein heb om nog een taal te leren.
Dan ben ik al veel te oud om ook nog maar iets te leren gok ik zo. Vergeten lukt wel steeds beter!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef .Cake. het volgende:
Ligt er ook voornamelijk aan hoe oud je bent. Idealiter zou je het leren als je 3 of 4 jaar oud bent, maar dat gaat m niet meer worden denk ikOver het algemeen geldt wel dat hoe ouder jebent, hoe minder snel je een taal eigen maakt. En helemaal met zo'n krankzinnig moeilijke taal als japans. s
Nee, vertel eens?quote:Had ik al gezegd dat ik van mijn nieuwe laptop houd?
Mijn 2e pagina pas! En mijn laptop heet Lappiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:39 schreef .Cake. het volgende:
Damn, 2e 3e pagina alweer, dan is het te laat om over de TT te klagen. Wat ik dan ook niet doe, want voor een keertje is de TT niet compleet kut maar gewoon een feit. En terecht overigens.
Ik denk dat ik mijn laptop net zo ga noemen als Mio haar bas heeft genoemd: Elizabet-tu.
voor mij is het totaal niet weggelegd.. ik heb echt helemaal niks met buitenlandse talen, op engels naquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ligt er ook voornamelijk aan hoe oud je bent. Idealiter zou je het leren als je 3 of 4 jaar oud bent, maar dat gaat m niet meer worden denk ikOver het algemeen geldt wel dat hoe ouder jebent, hoe minder snel je een taal eigen maakt. En helemaal met zo'n krankzinnig moeilijke taal als japans. s
Same here. Engels komt volkomen natuurlijk voor me (standaard 10-en op school en leraren die zich openlijk afvroegen vergaderingen waarom ze me niet konden betrappen terwijl ik overduidelijk aan het afkijken was enzo...(!)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
voor mij is het totaal niet weggelegd.. ik heb echt helemaal niks met buitenlandse talen, op engels na
*steekt hand op...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:29 schreef outcast_within het volgende:
Zijn er hier windows 7 gebruikers die thumbnails te zien kijrgen van video bestanden?
Ik heb 2 codecpacks geprobeerd maar het lukt niet.
quote:Q: I am not getting thumbnails for .mkv files on Windows 7
A: By default Windows 7 uses its own decoders for video formats such as H.264 and Xvid. The Microsoft decoder does not work properly when Explorer want to generate a thumbnail.
The solution is to set ffdshow (or some other third party decoder) as the preferred decoder for H.264 video. You can do that with the Win7DSFilterTweaker tool.
After you have changed the settings, you need to reboot to make the settings take effect in Windows Explorer
Was inderdaad bij CCCP ook een vinkje in de installatie volgens mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
*steekt hand op...
werk met k-lite codec pack, thumbnails was volgens mij een apart vinkje ergens tijdens de installatie
-edit-
even opgezocht in de help:
[..]
Nou zweer ik toch dat ik thumbnails zie in mijn Win7 64bit zie bij mkv files en heb nooit een codec pack geinstalleerd of een tweaktool gebruikt, maar misschien is dat automatisch goed gekomen bij de diverse videobewerkingsprogramma's die ik er op heb staan. Straks eens even kijken als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef mschol het volgende:
*steekt hand op...
werk met k-lite codec pack, thumbnails was volgens mij een apart vinkje ergens tijdens de installatie
-edit-
...
Hmm ik denk dat ik het nu binnen een uur wel aan de praat krijg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
*steekt hand op...
-edit-
[..]
Vinkje niet gevonden. Nog een keer maar klite proberen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Was inderdaad bij CCCP ook een vinkje in de installatie volgens mij.
Dat hoort ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Vinkje niet gevonden. Nog een keer maar klite proberen.
Trouwens nu ik windows 7 gebruik is het normaal dat de pics zo onduidelijk in een mapje achterelkaar zit? In xp had je gewoon een vierkantje met 4 pics.
Als jij mij kan vertellen, dat linux zonder skills en kennis mogelijk is en mostly plug and play is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat hoort ja.
Misschien een goed moment om over te stappen op een linux distributie?
Maar die skills zijn juist leuk om te leren. Ubuntu is wel redelijk plug and play.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als jij mij kan vertellen, dat linux zonder skills en kennis mogelijk is en mostly plug and play is.
Of je zet een pic met de naam folder.jpg in die map en dan wordt dat het mapicoontje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:00 schreef outcast_within het volgende:
Vinkje niet gevonden. Nog een keer maar klite proberen.
Trouwens nu ik windows 7 gebruik is het normaal dat de pics zo onduidelijk in een mapje achterelkaar zit? In xp had je gewoon een vierkantje met 4 pics.
Ik werk alleen met RHES zonder gui uiteraardquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar die skills zijn juist leuk om te leren. Ubuntu is wel redelijk plug and play.
Het allerleukste is natuurlijk gewoon om alles zelf te configureren. Arch Linux, je begint gewoon met een terminal scherm en je kan alles zelf er bij toevoegen
Er is een remake gemaakt, dragonball kaiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:29 schreef LetsGame het volgende:
Worden er nog steeds Dragon Ball Z afleveringen gemaakt?
Heb ik nog gevolgd ja, beetje jammer dat ze de Buu saga niet gedaan hebben, eindigde een beetje abrupt naar mijn idee. We stukken beter dan Z!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is een remake gemaakt, dragonball kai
Eureka Seven is wel redelijk luchtig in het beginquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:12 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga denk ik een luchtige anime zoeken om te kijken als ik moe ben, bij Kaiji moet ik steeds opletten.
Kijk gewoon Yakitate Japan ofzo, lekker luchtig!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:12 schreef Xaryna het volgende:
Ik ga denk ik een luchtige anime zoeken om te kijken als ik moe ben, bij Kaiji moet ik steeds opletten.
No one cared! grrrrrquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eureka Seven is wel redelijk luchtig in het begin
Oh en voor de Steins;Gate fans, preview van volgende episode:
Ik ga niet klikken, ik ga niet klikken, ik ga niet klikken ... aaarghh!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef robin007bond het volgende:
Oh en voor de Steins;Gate fans, preview van volgende episode:
Ach..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken, ik ga niet klikken, ik ga niet klikken ... aaarghh!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]Of dat willen ze je laten denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:17 schreef blessed19 het volgende:
Op abunai meegedaan aan silent libary. Heb er een brandwond aan over gehouden.
Ja, was een paar keer de lul. En 1 straf was een kokend hete mok op mijn borstkas, maar 'per ongeluk' floepte het theezakje eruit.quote:
Die spelshow waar ze in een bieb zitten en allerlei pijnlijke dingen moeten doen maar geen geluid mogen maken!quote:
Abunaiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:14 schreef Yi-Long het volgende:
Mij vriendin belde net vanaf station Eindhoven dat ze een stel blanke bleekscheten zag verkleed als animefiguren enzo...
... is er een anime-convention ofzo?
Okeej.... Waarom zou je daaraan meedoen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Die spelshow waar ze in een bieb zitten en allerlei pijnlijke dingen moeten doen maar geen geluid mogen maken!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:04 schreef robin007bond het volgende:
OMG IK HEB EEN STEINS;GATE SPOILER!!!1111!!111Ik ga weer niet klikken, ik ga weer niet klikken, ik ga weer niet klikken ... aaarghh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Omdat Japanse cultuur en spelletjes >> alles!!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Abunai
[..]
Okeej.... Waarom zou je daaraan meedoen?
Ah oki, thanks...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Abunai
[..]
Okeej.... Waarom zou je daaraan meedoen?
Nee nog niet, heb eingelijk nogal weinig tijd gehad om wat tijd door te brengen met mijn nieuwe liefde. Vandaag en morgen heb ik denk ik wel genoeg tijd om een serie te downloaden, dus dan kan ik eindelijk gaan kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mijn 2e pagina pas! En mijn laptop heet Lappie![]()
Heb je alles al uit kunnen proberen? 720p of zelfs 1080p episodes van Bakemonogatari, bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |