Naruto is sowieso filler. Succes!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:16 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb trouwens al een hele tijd geen anime meer gekeken, behalve laatst Hellsing Ultimate episode 8 en een stukje van Naruto 224, tot ik erachter kwam dat het fillers waren
Ik heb niks van het nieuwe seizoen gezien nog
Maar dat komt later wel, nu eerst slapen en dan morgen (hopelijk) tentamen en daarmee mijn P halen!
Ja, best jammer want ze zouden nog zo'n 60 weken door kunnen gaan tot ze in de buurt van de manga komen. Maarja, de reis die ze nu ondernemen is maar een weekje ofzo, ik hoop dat ze dat niet in zo'n 20 filler afleveringen proppen..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
Naruto is sowieso filler. Succes!
Bedankt voor de spoilerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:33 schreef shifto het volgende:
Ik kijk naruto al tijden niet meer door de fillers, er zal ooit wel een lijst uitkomen met welke filler zijn en welke niet en rush ik er wel doorheen. De manga is wel leuk.
Weet iemand of bleach al weer is gestopt met filleren? Kijk ook al niet meer sinds Aizen d00d is.
Stein's Gate is goed ongeacht of de eerste 2 eps goed zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
een serie die slecht start moet wel heel bijzonder zijn om nog goed te worden..
iets met eerste indruk enzo..
dat valt te bezien..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Stein's Gate is goed ongeacht of de eerste 2 eps goed zijn
Steins;Gate is sowieso een pareltje vind ik. Vooral voor mij persoonlijk. Veel visual novel adapties kunnen de emoties niet goed brengen, die de VN wel heeft. Alleen Clannad en Steins;Gate doen dat heel goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:47 schreef wdn het volgende:
Bleach zijn fillers maar deze zijn zeer zeker de moeite waard om te kijken.
In tegenstelling tot Naruto trouwens.
[..]
Stein's Gate is goed ongeacht of de eerste 2 eps goed zijn
Death Note staat op eenzame hoogte en kent geen gelijke. Dat was gewoon een unieke anime. 'Monster' misschien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:53 schreef ezelbayraktar het volgende:
ik had destijds veel gezocht naar anime dat iets heeft van death note en/of code geass, is er inmiddels al anime in die genre?
introniq, shog, hennes. Ik haal jullie een beetje door elkaar. Was jij ooit op een meet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
Naruto is sowieso filler. Succes!
Virtual Novelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die VN's ook wel kan waarderen![]()
Ik wacht nog steeds op de vertaling
en dan veranderd het plaatjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:29 schreef outcast_within het volgende:
Visual novel in a nutshell.
brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
Enter
brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
Enter
brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
Enter
brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra?
save
nice hat
enter
brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra.... reload
Nice sunglasses
enter
brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
enter.
Je kan veel zeggen, maar vaak zijn de verhalen echt heel goed. Je moet het ook niet doen voor de actie, het is meer als een boek met ondersteunende plaatjes van characters en scenery, met interactie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en dan veranderd het plaatje
Maar zo moet je het ook niet zien dus. Gewoon doen alsof je een boek leest, dat je de personages kan zien en soms keuzes maakt is er mooi bij meegenomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:02 schreef outcast_within het volgende:
Maar het "game" element is dan echt niet te doen.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Dragon_Ball_Z_episodesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:29 schreef LetsGame het volgende:
Worden er nog steeds Dragon Ball Z afleveringen gemaakt?
Dan wacht ik wel ff op de vertaling. Nog nooit een VN gelezen. Lijkt me wel lollig. Zou graag japans willen kunnen, maar na diverse pogingen moet ik tot de conclusie komen dat ik: of in japan moet gaan wonen, of niet het brein heb om nog een taal te leren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
voor degene wil ik dan ook de Steins;Gate VN aanraden.
Het is wel een vereisteom japans te kunnen lezen tho
(of geduld te hebbem op de vertaling die ergnes aan het eind dit jaar gereleased wordt)
Ligt er ook voornamelijk aan hoe oud je bent. Idealiter zou je het leren als je 3 of 4 jaar oud bent, maar dat gaat m niet meer worden denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:02 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel ff op de vertaling. Nog nooit een VN gelezen. Lijkt me wel lollig. Zou graag japans willen kunnen, maar na diverse pogingen moet ik tot de conclusie komen dat ik: of in japan moet gaan wonen, of niet het brein heb om nog een taal te leren.
Dan ben ik al veel te oud om ook nog maar iets te leren gok ik zo. Vergeten lukt wel steeds beter!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef .Cake. het volgende:
Ligt er ook voornamelijk aan hoe oud je bent. Idealiter zou je het leren als je 3 of 4 jaar oud bent, maar dat gaat m niet meer worden denk ikOver het algemeen geldt wel dat hoe ouder jebent, hoe minder snel je een taal eigen maakt. En helemaal met zo'n krankzinnig moeilijke taal als japans. s
Nee, vertel eens?quote:Had ik al gezegd dat ik van mijn nieuwe laptop houd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |