abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101196701
quote:
8s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef Ascendancy het volgende:
weer zo'n falende TT.
^O^
pi_101196714
quote:
8s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:49 schreef Ascendancy het volgende:
weer zo'n falende TT.
Echnie.
pi_101196840
Hmm ik ook nog niet. Toch maar eens aan beginnen dan, blijkbaar!
pi_101196939
Waarom gaat iedereen het nou kijken?! Biker Mice from Mars stond er laatst ook in, daar klaagde ook iedereen over :(

Ik heb pas 3 topics geopend in deze hele reeks :o
pi_101197117
Ik heb trouwens al een hele tijd geen anime meer gekeken, behalve laatst Hellsing Ultimate episode 8 en een stukje van Naruto 224, tot ik erachter kwam dat het fillers waren :P

Ik heb niks van het nieuwe seizoen gezien nog ;(

Maar dat komt later wel, nu eerst slapen en dan morgen (hopelijk) tentamen en daarmee mijn P halen! *O*
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:17:34 #36
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101197148
Hmm... ik denk dat ik maar vroeg naar bed ga vannacht en Totoro opzet. Al een tijd niet meer gezien.
pi_101197149
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:16 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb trouwens al een hele tijd geen anime meer gekeken, behalve laatst Hellsing Ultimate episode 8 en een stukje van Naruto 224, tot ik erachter kwam dat het fillers waren :P

Ik heb niks van het nieuwe seizoen gezien nog ;(

Maar dat komt later wel, nu eerst slapen en dan morgen (hopelijk) tentamen en daarmee mijn P halen! *O*
Naruto is sowieso filler. Succes!
pi_101197419
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:17 schreef Intronic het volgende:

[..]

Ja, best jammer want ze zouden nog zo'n 60 weken door kunnen gaan tot ze in de buurt van de manga komen. Maarja, de reis die ze nu ondernemen is maar een weekje ofzo, ik hoop dat ze dat niet in zo'n 20 filler afleveringen proppen..
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:33:14 #39
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_101197645
Ik kijk naruto al tijden niet meer door de fillers, er zal ooit wel een lijst uitkomen met welke filler zijn en welke niet en rush ik er wel doorheen. De manga is wel leuk.

Weet iemand of bleach al weer is gestopt met filleren? Kijk ook al niet meer sinds Aizen d00d is.
Thinking about thinking of you.
pi_101198078
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:33 schreef shifto het volgende:
Ik kijk naruto al tijden niet meer door de fillers, er zal ooit wel een lijst uitkomen met welke filler zijn en welke niet en rush ik er wel doorheen. De manga is wel leuk.

Weet iemand of bleach al weer is gestopt met filleren? Kijk ook al niet meer sinds Aizen d00d is.
Bedankt voor de spoiler :P

Ik ben gestopt bij episode 100, maar wil wel weer verder kijken.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:47:59 #41
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_101198082
Bleach zijn fillers maar deze zijn zeer zeker de moeite waard om te kijken.
In tegenstelling tot Naruto trouwens.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:54 schreef mschol het volgende:

[..]

een serie die slecht start moet wel heel bijzonder zijn om nog goed te worden..

iets met eerste indruk enzo..
Stein's Gate is goed ongeacht of de eerste 2 eps goed zijn :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_101198146
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:47 schreef wdn het volgende:
[..]

dat valt te bezien..
pi_101198151
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:47 schreef wdn het volgende:
Bleach zijn fillers maar deze zijn zeer zeker de moeite waard om te kijken.
In tegenstelling tot Naruto trouwens.

[..]

Steins;Gate is sowieso een pareltje vind ik. Vooral voor mij persoonlijk. Veel visual novel adapties kunnen de emoties niet goed brengen, die de VN wel heeft. Alleen Clannad en Steins;Gate doen dat heel goed.
pi_101198253
ik had destijds veel gezocht naar anime dat iets heeft van death note en/of code geass, is er inmiddels al anime in die genre?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:59:07 #45
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_101198392
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:53 schreef ezelbayraktar het volgende:
ik had destijds veel gezocht naar anime dat iets heeft van death note en/of code geass, is er inmiddels al anime in die genre?
Death Note staat op eenzame hoogte en kent geen gelijke. Dat was gewoon een unieke anime. 'Monster' misschien.

Code Geass. Mobile Suit Gundam komt dan in me op. En Eureka Seven.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_101199417
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:17 schreef Intronic het volgende:

[..]

introniq, shog, hennes. Ik haal jullie een beetje door elkaar. Was jij ooit op een meet?
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2011 @ 02:17:31 #47
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_101200291
Ik kijk geen Steins;Gate :s)
:')
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2011 @ 02:18:05 #48
pi_101200302
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die VN's ook wel kan waarderen _O_

Ik wacht nog steeds op de vertaling :P
Virtual Novel :')
pi_101200480
Visual novel in a nutshell.

brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
Enter

brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
Enter

brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
Enter

brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra?
save
nice hat
enter

brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra.... reload

Nice sunglasses
enter

brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
enter.
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2011 @ 02:35:49 #50
pi_101200563
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:29 schreef outcast_within het volgende:
Visual novel in a nutshell.

brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
Enter

brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
Enter

brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
Enter

brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra?
save
nice hat
enter

brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra.... reload

Nice sunglasses
enter

brahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbrabrahbra
enter.
en dan veranderd het plaatje :{
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 02:39:29 #51
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101200637
Damn, 2e 3e pagina alweer, dan is het te laat om over de TT te klagen. Wat ik dan ook niet doe, want voor een keertje is de TT niet compleet kut maar gewoon een feit. En terecht overigens.

Ik denk dat ik mijn laptop net zo ga noemen als Mio haar bas heeft genoemd: Elizabet-tu.

O+
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_101200669
Beter dan je harde schijf noemen naar een soon to be ex :')
pi_101200864
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

en dan veranderd het plaatje :{
Je kan veel zeggen, maar vaak zijn de verhalen echt heel goed. Je moet het ook niet doen voor de actie, het is meer als een boek met ondersteunende plaatjes van characters en scenery, met interactie.

Ook is het relatief goedkoop te maken, instapdrempel om er een te maken is niet zo hoog. Veel studio's kunnen ook doorgroeien in de anime of gameindustrie. De VN's van Key zijn bijvoorbeeld allemaal anime van gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2011 03:00:22 ]
pi_101200906
Maar het "game" element is dan echt niet te doen.
pi_101201018
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 03:02 schreef outcast_within het volgende:
Maar het "game" element is dan echt niet te doen.
Maar zo moet je het ook niet zien dus. Gewoon doen alsof je een boek leest, dat je de personages kan zien en soms keuzes maakt is er mooi bij meegenomen.

Het heet niet voor niets 'visual novel' ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2011 03:14:24 ]
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 03:29:32 #56
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_101201192
Worden er nog steeds Dragon Ball Z afleveringen gemaakt?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_101201428
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 03:29 schreef LetsGame het volgende:
Worden er nog steeds Dragon Ball Z afleveringen gemaakt?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Dragon_Ball_Z_episodes

Hihi leer googlen. In het eerste wiki resultaat op 'Dragon Ball Z' staat het al gelijk :')
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:02:37 #58
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101203769
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
voor degene wil ik dan ook de Steins;Gate VN aanraden.
Het is wel een vereisteom japans te kunnen lezen tho :P
(of geduld te hebbem op de vertaling die ergnes aan het eind dit jaar gereleased wordt :P )
Dan wacht ik wel ff op de vertaling. Nog nooit een VN gelezen. Lijkt me wel lollig. Zou graag japans willen kunnen, maar na diverse pogingen moet ik tot de conclusie komen dat ik: of in japan moet gaan wonen, of niet het brein heb om nog een taal te leren.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:42:44 #59
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101206940
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:02 schreef Weakling het volgende:

[..]

Dan wacht ik wel ff op de vertaling. Nog nooit een VN gelezen. Lijkt me wel lollig. Zou graag japans willen kunnen, maar na diverse pogingen moet ik tot de conclusie komen dat ik: of in japan moet gaan wonen, of niet het brein heb om nog een taal te leren.
Ligt er ook voornamelijk aan hoe oud je bent. Idealiter zou je het leren als je 3 of 4 jaar oud bent, maar dat gaat m niet meer worden denk ik ;) Over het algemeen geldt wel dat hoe ouder jebent, hoe minder snel je een taal eigen maakt. En helemaal met zo'n krankzinnig moeilijke taal als japans. s

Had ik al gezegd dat ik van mijn nieuwe laptop houd?

O+
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:57:25 #60
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101207453
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef .Cake. het volgende:
Ligt er ook voornamelijk aan hoe oud je bent. Idealiter zou je het leren als je 3 of 4 jaar oud bent, maar dat gaat m niet meer worden denk ik ;) Over het algemeen geldt wel dat hoe ouder jebent, hoe minder snel je een taal eigen maakt. En helemaal met zo'n krankzinnig moeilijke taal als japans. s
Dan ben ik al veel te oud om ook nog maar iets te leren gok ik zo. Vergeten lukt wel steeds beter!
quote:
Had ik al gezegd dat ik van mijn nieuwe laptop houd?

O+
Nee, vertel eens?
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')