Je zegt het zelf al. Je bent klaar met die gast.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:10 schreef JustKiss het volgende:
Help, zeg iets waar ik wat aan heb, please......
Ik ben voor 500% klaar met die gast, ik laat hem nooit meer toe in mijn leven, maar echt.. ik snap dit gewoon niet.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Probeer het niet te begrijpen, accepteer dat het nu klaar is en ga door met je leven.
Het is gewoon een lamlul, een klare lamlul.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:30 schreef JustKiss het volgende:
Ohja en wat me ook al die tijd al opviel, was dat het net leek alsof hij ervan genoot als er weer gedoe was tussen ons en vooral wanneer hij dan aandacht van mij kreeg terwijl hij mij negeerde. Alsof het een spelletje was. Maar op andere momenten dan weer huilen en emotioneel doen en onzeker en jaloers. Heel vreemd.
je twijfelt dus over het egoistische klootzak zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef JustKiss het volgende:
Wat ik eigenlijk ook wilde vragen, is of iemand dit herkent. Misschien van iemand uit je omgeving, die manisch depressief is of andere psychische problemen heeft.. Dat je zegt van: ja, sommige dingen die hij doet passen bij zijn aandoening.. ofzoiets..
Ja dit gezien TS haar vorige topics van het afgelopen jaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef lichtekooi het volgende:
Ook geloof nooit dat je echt klaar net hem bent, morgen staat ie op de stoep, zegt sorry en ik hou van jou en jij neemt hem vrolijk terug
Het klinkt als dezelfde, of TS heeft gewoon een heeeeeeeeeeeeele foute smaak.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef zeeeend het volgende:
Ex from Hell
of was dit een nieuw project ?
Heb precies het zelfde.. (Ben een vrouw).quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:30 schreef JustKiss het volgende:
Ohja en wat me ook al die tijd al opviel, was dat het net leek alsof hij ervan genoot als er weer gedoe was tussen ons en vooral wanneer hij dan aandacht van mij kreeg terwijl hij mij negeerde. Alsof het een spelletje was. Maar op andere momenten dan weer huilen en emotioneel doen en onzeker en jaloers. Heel vreemd.
En ook al weet je dit, toch trap je erin?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef JustKiss het volgende:
Dat was idd dezelfde jongen.. we zijn een tijdje uit elkaar geweest, een maand of 2.. daarna begon het weer opnieuw. En hij deed alsof hij veranderd was en alsof hij het opnieuw wilde proberen. Alsof hij niet meer zo wispelturig was. Hij heeft op een gegeven moment ook nog andere medicatie gebruikt wat het een en ander had moeten verbeteren maar daar is hij weer mee gestopt.
Ik snap dat het van buitenaf echt bizar klinkt dat ik opnieuw wat met hem ben begonnen. Maar het punt is dat hij ook ontzettend lief en verliefd over kan komen en daar best ver in gaat. En als je daar dan in mee wordt getrokken en je staat jezelf toe om er weer een beetje in te geloven dan komt het extra hard aan als er ineens een heel andere kant van hem naar bovenkomt.
Zo bizar.. echt zo'n Jekyll & Hyde iets.
En blijkbaar is het nog steeds niet duidelijk; want er wordt alweer een nieuw topic geopend. Het zou jou echt helemaal niets uit maken "waarom" hij zo doet/deed; wanneer je geen hoop/interesse meer had om het weer opnieuw te gaan proberen wanneer hij binnenkort weer naar je toe komt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef Id_do_her het volgende:
En ook al weet je dit, toch trap je erin?
In de regel vervallen we vaak op dezelfde types,dat is een vaststaand feitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het klinkt als dezelfde, of TS heeft gewoon een heeeeeeeeeeeeele foute smaak.
Als er patronen ontstaan met meerdere van dit soort vriendjes, dan is het foutquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef zeeeend het volgende:
[..]
In de regel vervallen we vaak op dezelfde types,dat is een vaststaand feit
hoe fout dat is ligt er maar wat jij ervan maakt.
Huh? Is dat nou serieus of sarcastisch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:50 schreef keste010 het volgende:
Volgens mij vind jij hem egoistisch als hij niet genoeg met jou bezig is en jou niet helemaal begrijpt? Dat zou ik eerder een egoistische gedachte noemen. Je vermogen om je in hem te verplaatsen vind ik nou ook niet echt optimaal.
Snap sowieso niet wat vrouwen aan dat soort mannen vinden. Hij geeft toe dat die zwak is en dat ie er niks aan kan doen. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef JustKiss het volgende:
Dat was idd dezelfde jongen.. we zijn een tijdje uit elkaar geweest, een maand of 2.. daarna begon het weer opnieuw. En hij deed alsof hij veranderd was en alsof hij het opnieuw wilde proberen. Alsof hij niet meer zo wispelturig was. Hij heeft op een gegeven moment ook nog andere medicatie gebruikt wat het een en ander had moeten verbeteren maar daar is hij weer mee gestopt.
Ik snap dat het van buitenaf echt bizar klinkt dat ik opnieuw wat met hem ben begonnen. Maar het punt is dat hij ook ontzettend lief en verliefd over kan komen en daar best ver in gaat. En als je daar dan in mee wordt getrokken en je staat jezelf toe om er weer een beetje in te geloven dan komt het extra hard aan als er ineens een heel andere kant van hem naar bovenkomt.
Uh jamaar daarvoor speelde toch ook vanalles?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef JustKiss het volgende:
Ja ehm.. gevoel versus verstand he..
Ik ben op zich niet heel erg dom hoorHet doet me gewoon enorm veel pijn, daarom open ik dit topic ook. En ergens wil je het snappen. Vooral ook die rare seks actie. Wie de fuck dumpt zijn vriendin nou tijdens te seks, om wat eigenlijk, om niets? Er was niets aan de hand.
Ben wel blij dat dit gebeurd is want anders was ik vrolijk seks met hem gaan hebben en dan was zijn ware aard een andere keer naar boven gekomen.
reddenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Snap sowieso niet wat vrouwen aan dat soort mannen vinden. Hij geeft toe dat die zwak is en dat ie er niks aan kan doen. Wat wil je nog meer?
Ik snap sowieso niet dat sommige mensen zich laten meetrekken door dat soort mensen.
Ummm het kan aan mij liggen maar als iemand raar gaat doen tijdens de sex , dan hoeft het voor mij helemaal niet meer. En zou ik me niet meer af vragen waarom die het doet maar ik zou er niets meer te maken mee willen hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef JustKiss het volgende:
Ik ben op zich niet heel erg dom hoorHet doet me gewoon enorm veel pijn, daarom open ik dit topic ook. En ergens wil je het snappen. Vooral ook die rare seks actie. Wie de fuck dumpt zijn vriendin nou tijdens te seks, om wat eigenlijk, om niets? Er was niets aan de hand.
Ben wel blij dat dit gebeurd is want anders was ik vrolijk seks met hem gaan hebben en dan was zijn ware aard een andere keer naar boven gekomen.
Ja daarom wordt het ook nooit wat met de wereld. Omdat er een paar rondlopen die zich helemaal niet willen verbeteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:56 schreef zeeeend het volgende:
[..]
redden
het moederlijke gevoel om je over hem te ontfermen
Het SAMEN komen we er wel uit
mensen veranderen niet ,en zeker niet door pillen.
We kunnen ons aanpassen voor een bepaalde duur als daar winst te behalen valt,maar we vervallen altijd terug op onze eigen identiteit merendeel gevormd door jeugd/gezinssituatie.
@TS; als je een andere emotioneel instabiele man zoekt om je ex te vergeten, stuur me dan ff een pm.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:56 schreef zeeeend het volgende:
[..]
redden
het moederlijke gevoel om je over hem te ontfermen
Het SAMEN komen we er wel uit
Ja, weet je waarom ik het "kleffe shit" noem? Omdat als alle dingen die hij zei waar zouden zijn, het totaal niet klopt dat hij mij amper een dag later tijdens de seks dumpt om niks. En omdat de dingen die hij zei niet normaal waren, ze waren heel overdreven. Je wordt zeg maar eerst een paar dagen genegeerd en je hoort niets van iemand. Vervolgens belt hij je om 1 uur 's nachts op en blijft met je bellen tot 6 uur 's ochtends. Je krijgt smsjes met "maak me week, genees me.." en weet ik veel wat. Diezelfde middag belt hij je weer op en je belt weer 2 uur met hem. Later krijg je nog een mailtje. En allemaal superlief en positief en emotioneel. Maar wel heel erg over zichzelf. En de volgende dag komt hij naar je toe en je hebt een fijne avond. Daarna wordt hij een beetje moe maar jullie hebben toch seks, je zegt 1 onzeker dingetje en meneer verandert in een brok steen en wil niets meer met je te maken hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
Volgens mij ligt het voor zeker 50 procent aan jezelf. 'Kleffe shit dit, kleffe shit dat, emotionele kleffe bui zus.' Wees blij trut dat ie in ieder geval geïnteresseerd is in je!
Ah maar ondertussen loopt ie wel te vertellen aan zijn vrienden hoe makkelijk je was. Want jij durft hem niet zwak te noemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef JustKiss het volgende:
[..]
Ja, weet je waarom ik het "kleffe shit" noem? Omdat als alle dingen die hij zei waar zouden zijn, het totaal niet klopt dat hij mij amper een dag later tijdens de seks dumpt om niks. En omdat de dingen die hij zei niet normaal waren, ze waren heel overdreven. Je wordt zeg maar eerst een paar dagen genegeerd en je hoort niets van iemand. Vervolgens belt hij je om 1 uur 's nachts op en blijft met je bellen tot 6 uur 's ochtends. Je krijgt smsjes met "maak me week, genees me.." en weet ik veel wat. Diezelfde middag belt hij je weer op en je belt weer 2 uur met hem. Later krijg je nog een mailtje. En allemaal superlief en positief en emotioneel. Maar wel heel erg over zichzelf. En de volgende dag komt hij naar je toe en je hebt een fijne avond. Daarna wordt hij een beetje moe maar jullie hebben toch seks, je zegt 1 onzeker dingetje en meneer verandert in een brok steen en wil niets meer met je te maken hebben.
Hoe geinteresseerd is iemand dan?
Who cares? Wees blij dat je van hem af bent. Waarom open je dit topic echt? Laat die gozer toch zitten, blijkbaar boeit het je nog steeds vreselijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef JustKiss het volgende:
Het hele relatievraagstuk is natuurlijk schromelijk overdreven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja daarom wordt het ook nooit wat in de wereld
Interessante uitspraak; ik kan me hier wel in vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Het hele relatievraagstuk is natuurlijk schromelijk overdreven.
Alsof iedereen geschikt is om jaar in jaar uit in goede en slechte tijden te delen en verantwoording af te leggen .
Van elke andere hobby/bezigheid kunnen we accepteren dat we talent missen ,maar een relatie moet maar lukken .
Onzin!
Genoeg mensen die totaal ongeschikt zijn om langer dan een middag mee uit te houden
Meld
Nee ik ben ook geen fan van een discussie tijdens de seks, maar dat doet HIJ dus. Ik bedoel, een week geleden werd de seks onderbroken omdat hij onzeker werd van een gast die op mijn deur klopte. Reageerde ik toen boos? Nee. Ik praatte er met hem over. Gaf hem alle kans om zijn gevoelens te uiten. Misschien fout van mij ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En ik zou er ook niet zo'n fan van zijn om tijdens de seks een discussie te beginnen (de 2e keer).
[..]
Zou het kunnen dat je niet zoveel eigenwaarde hebt?
En daarvoor hebben ze ballgags uitgevonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef JustKiss het volgende:
Nee ik ben ook geen fan van een discussie tijdens de seks, maar dat doet HIJ dus.
En daarom zou het simpelweg einde oefening moeten zijn. Jij kunt jezelf veranderen, maar niet hem. Wanneer een verandering aan jezelf niet tot het gewenste resultaat in de relatie zal leiden, dan zie ik er eerlijk gezegd geen toekomst in.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef JustKiss het volgende:
Op die manier is het toch eenrichtingsverkeer.. ik reageer toch ook niet zo raar als hij mij iets vraagt.
En dit is een contradictie als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef JustKiss het volgende:
Om je andere vraag te beantwoorden.. ik ben best onzeker over mezelf, vind het te belangrijk wat anderen van mij denken en vinden, maar ik hou wel van mezelf.
Nou dan was je grens waarschijnlijk al veel eerder bereikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef JustKiss het volgende:
Ballgags? Edit: nevermind, het duurde even.![]()
En nee dat is geen contradictie. Waarom kun je niet van jezelf houden als je toegeeft onzeker te zijn en het belangrijk te vinden wat anderen denken..
Ok, maar ik denk dat jullie allebei een beetje vreemd zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef JustKiss het volgende:
[..]
Ja, weet je waarom ik het "kleffe shit" noem? Omdat als alle dingen die hij zei waar zouden zijn, het totaal niet klopt dat hij mij amper een dag later tijdens de seks dumpt om niks. En omdat de dingen die hij zei niet normaal waren, ze waren heel overdreven. Je wordt zeg maar eerst een paar dagen genegeerd en je hoort niets van iemand. Vervolgens belt hij je om 1 uur 's nachts op en blijft met je bellen tot 6 uur 's ochtends. Je krijgt smsjes met "maak me week, genees me.." en weet ik veel wat. Diezelfde middag belt hij je weer op en je belt weer 2 uur met hem. Later krijg je nog een mailtje. En allemaal superlief en positief en emotioneel. Maar wel heel erg over zichzelf. En de volgende dag komt hij naar je toe en je hebt een fijne avond. Daarna wordt hij een beetje moe maar jullie hebben toch seks, je zegt 1 onzeker dingetje en meneer verandert in een brok steen en wil niets meer met je te maken hebben.
Hoe geinteresseerd is iemand dan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:15 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Nou meid gefeliciteerd.
Jij opent veel te veel van die drama topics 'waarom is het zo'n klootzak maar ik kan gewoon geen nee zeggen'. Kappen met sneu doen.
Niet zo aanstellen, het komt allemaal wel goed schatje.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef JustKiss het volgende:
Wat je eigen soort beetje afwimpelen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Who cares? Wees blij dat je van hem af bent. Waarom open je dit topic echt? Laat die gozer toch zitten, blijkbaar boeit het je nog steeds vreselijk.
Vrouwen.
Volgens TS wel 100 keer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef stefanhaan het volgende:
Waarom blijf je er idd intrappen...
Je zou zeggen een ezel stoot zich geen 3 keer
1 nulletje teveelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Volgens TS wel 1000 keer.
Een ezel stoot zich niet 100 keer aan dezelfde steen. Toch?!
En jij niet wou je beweren?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:10 schreef JustKiss het volgende:
...Mijn ex heeft psychische issues....
Nou ja, ik zal niet beweren dat ik stevig in mijn schoenen sta en stabiel ben. Maar ik heb wel gewoon werk, woon op mezelf, beheer mijn eigen financiën, gebruik geen medicatie voor psychiatrische aandoeningen, ben niet verslaafd geweest aan iets, niet opgenomen geweest, heb geen stemmingswisselingen en ik ken mezelf.quote:
Prima. Zoek dan een vent die dat allemaal ook heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:50 schreef JustKiss het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal niet beweren dat ik stevig in mijn schoenen sta en stabiel ben. Maar ik heb wel gewoon werk, woon op mezelf, beheer mijn eigen financiën, gebruik geen medicatie voor psychiatrische aandoeningen, ben niet verslaafd geweest aan iets, niet opgenomen geweest, heb geen stemmingswisselingen en ik ken mezelf.
Allemaal dingen die ik niet van mijn ex kan zeggen.
Zoals een groot pragmatist ooit eens zei:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:50 schreef JustKiss het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal niet beweren dat ik stevig in mijn schoenen sta en stabiel ben. Maar ik heb wel gewoon werk, woon op mezelf, beheer mijn eigen financiën, gebruik geen medicatie voor psychiatrische aandoeningen, ben niet verslaafd geweest aan iets, niet opgenomen geweest, heb geen stemmingswisselingen en ik ken mezelf.
Allemaal dingen die ik niet van mijn ex kan zeggen.
Ik zeg absoluut niet dat ik hem begrijp, maar jou begrijp ik ook allerminst. Je zegt dat je uren met hem hebt zitten praten, maar het klinkt niet alsof je daar echt veel wijzer van bent geworden. Volgens mij heb jij gewoon voor het gemak de conclusie getrokken dat het een psychoot is en dat het daar allemaal door komt. En dat is dus juist het gevaar van al die labeltjes..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:52 schreef JustKiss het volgende:
[..]
Huh? Is dat nou serieus of sarcastisch?Als jij je wel in die gast kunt verplaatsen, enlighten me..
Hier gaat 'ie. Heel Fok's R&P zegt iets tegen jou, dat heeft geen enkel effect, jij ziet dat zelf niet:quote:Hij heeft constant stemmingswisselingen en heeft dat zelf niet door, zo lijkt het, dus op het moment dat hij bijv. in een hele emotionele of juist chagrijnige of juist overdreven vrolijke bui is en je zegt dat tegen hem, dan heeft dat geen enkel effect, hij ziet dat zelf niet.
Hou dat vol!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:58 schreef JustKiss het volgende:
Vriendelijke reacties zo af en toe, lekker kort door de bocht. Ik heb nu al een paar dagen niets meer van me laten horen en ook niets meer van hem gehoord. Ik hoop dat dat zo blijft en ben nog steeds vast van plan om hem af te wijzen, mocht hij toch weer met iets komen.
Ja man, dit soort gezeik kunnen alleen wij produceren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat je eigen soort beetje afwimpelen?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:56 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ja man, dit soort gezeik kunnen alleen wij produceren.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:40 schreef Mint_Clansell het volgende:
TS reageert trouwens wel erg selectief op replies in dit topic.
Heel erg bedankt voor dit constructieve advies! Ik heb het gros van je tips uitgevoerd en het lijkt tot nu toe te werken. Vandaag ben ik maar eens op pad gegaan om wat leuks voor mezelf te doen, dus ben ik naar een workshop bloempottenschilderen geweest. Voor ik het wist was de dag voorbij, ik heb de hele tijd niet aan hem gedacht!quote:Ik daag je uit om het volgende te doen:
• Accepteer dat jij geen grenzen kan stellen, en dat je een slappe hap bent op relatie-gebied
• Post nooit meer een topic met klachten over "Hoe kan iemand zo'n egoistische klootzak zijn"
• Post voortaan topics over hoe je grenzen moet stellen
• Stuur hem een brief/mail en zeg dat hij slecht voor je is en dat je besloten hebt, hem nooit meer te zien
• Wis hem uit je telefoon en neem geen onbekende nummers meer op
• Zet een filter op je e-mail, zodat je zijn mails niet meer ziet
• Stuur hem weg als hij voor de deur staat
• Voer geen gesprekken meer met hem
• Ga leuke dingen doen
• Zoek een relatie waar je energie van krijgt
Aanzegging dat hij je aan het belagen is, dat contact ongewenst is en dat hij de wijkagent aan de deur kan verwachten als ie blijft etteren, wellicht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef JustKiss het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor dit constructieve advies! Ik heb het gros van je tips uitgevoerd en het lijkt tot nu toe te werken. Vandaag ben ik maar eens op pad gegaan om wat leuks voor mezelf te doen, dus ben ik naar een workshop bloempottenschilderen geweest. Voor ik het wist was de dag voorbij, ik heb de hele tijd niet aan hem gedacht!![]()
Ik hoop echt dat ik dit vol kan houden, helemaal als hij me straks weer gaat stalken. Heb je verder nog tips voor als hij contact probeert te zoeken?
Persoonlijk zou ik 1x terug sms'en "heb ik geen behoefte aan, blijf maar thuis, het is over!". En dan niets meer laten horen; geen discussies aangaan en niet oppakken als hij belt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef JustKiss het volgende:
Update: hij smst me nu ineens dat hij vanavond voor mijn deur staat. Wtf? Zo wispelturig is hij dus.. Nu moet ik echt stevig in mijn schoenen gaan staan, wish me luck!
Èn de deur niet open doen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik 1x terug sms'en "heb ik geen behoefte aan, blijf maar thuis, het is over!". En dan niets meer laten horen; geen discussies aangaan en niet oppakken als hij belt.
Misschien dat andere het zelfs beter zouden vinden om helemaal niet te reageren. Ik betwijfel het echter of hij die hint begrijpt en niet alsnog voor je deur verschijnt dan.
Kun je via de achterdeur niet naar een vriendin?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef JustKiss het volgende:
Update: hij smst me nu ineens dat hij vanavond voor mijn deur staat. Wtf? Zo wispelturig is hij dus.. Nu moet ik echt stevig in mijn schoenen gaan staan, wish me luck!
Dat is dan toch wel een foutje na alles gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:55 schreef Staal het volgende:
TS heeft de deur weer opengedaan. Dat is wel duidelijk.
Wrs. komt dat klaagverhaal er wel na het weekend. Geeft ook niet. Iedereen maakt wel eens fouten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel een foutje na alles gelezen te hebben.
Maargoed eige keuze dan.
Hoop niet dat er dan morgen weer een klaag verhaal van de TS komt.
Het is toch duidelijk als je het zo leest, TS is er klaar mee, maar blijft maar vallen voor die gast.
Hij kan geen contact met je zoeken als hij je niet kan bereiken. Als je weet dat je zwakke plek voor hem te groot is, neem dan desnoods een ander mobieltje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef JustKiss het volgende:
Heel erg bedankt voor dit constructieve advies! Ik heb het gros van je tips uitgevoerd en het lijkt tot nu toe te werken. Vandaag ben ik maar eens op pad gegaan om wat leuks voor mezelf te doen, dus ben ik naar een workshop bloempottenschilderen geweest. Voor ik het wist was de dag voorbij, ik heb de hele tijd niet aan hem gedacht!![]()
Ik hoop echt dat ik dit vol kan houden, helemaal als hij me straks weer gaat stalken. Heb je verder nog tips voor als hij contact probeert te zoeken?
Klinkt nog niet echt overtuigend...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:58 schreef JustKiss het volgende:
Vriendelijke reacties zo af en toe, lekker kort door de bocht. Ik heb nu al een paar dagen niets meer van me laten horen en ook niets meer van hem gehoord. Ik hoop dat dat zo blijft en ben nog steeds vast van plan om hem af te wijzen, mocht hij toch weer met iets komen.
Een cursus bloempotschilderen... sorry hoor maar in combinatie met de posthistorie moet dit toch wel een trol zijn... ok vrouwen kunnen naief zijn, maar dit kan toch niet echt zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef JustKiss het volgende:
[..]
Wees eerlijk tegenover jezelf: hij SMSt niet als hij weet dat het een kans heeft. Dus zeg hardop: "zo wispelturig ben ik dus".quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef JustKiss het volgende:
Update: hij smst me nu ineens dat hij vanavond voor mijn deur staat. Wtf? Zo wispelturig is hij dus..
Je "moet" helemaal niks. Wat gebeurd er nou precies? Hij staat voor de deur en jouw vlees is zwak? Dus ga vanavond de hort op, want je wilt helemaal niet thuis zijn.quote:Nu moet ik echt stevig in mijn schoenen gaan staan, wish me luck!
Hij spoort niet, jij net zo min. Kun je wel gaan lopen miepen dat hij zo'n klootzak is, maar jij bent de domme doos die niet meteen "fuck you" zei en opstapte.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef JustKiss het volgende:
Dat dus... Soort zoekt soortquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:13 schreef bart1977 het volgende:
Er zijn kleine dingen die weggeven dat je deze situatie nog niet in een gezond perspectief hebt.
[..]
Wees eerlijk tegenover jezelf: hij SMSt niet als hij weet dat het een kans heeft. Dus zeg hardop: "zo wispelturig ben ik dus".
[..]
Je "moet" helemaal niks. Wat gebeurd er nou precies? Hij staat voor de deur en jouw vlees is zwak? Dus ga vanavond de hort op, want je wilt helemaal niet thuis zijn.
Jij pikt dingen van je minnaars die jij van vrienden niet zou pikken. Vul je leven met respect en eerlijkheid door je persoonlijke grenzen beter te zetten.
Stiekem houden ze wel een beetje van dat drama in hun leven :-)quote:
Quote, just in case.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef gimmethat het volgende:
Nou,
hier is dan die zogenaamd egoistische klootzak...waar het in dit verhaal om draait.
' Justkiss' en ik hebben nog steeds contact met elkaar want ze blijft me mailen, ook als ik niet eens meer reageer.
Wat ze in haar topic omschrijft, klopt allemaal wel. Alleen mevrouw vergeet er bij te vermelden dat ze op de eerste dates met mij heft verzwegen dat ze nog een vriend had. m.a.w ; mevrouw ging vreemd met mij en haar toenmalige vriend, wist daar niets vanaf.
Toen we dus op een dag met elkaar in bed lagen en we net sex hadden gehad, werd ik gebeld door die vriend van haar. Hij had haar hele laptop overhoop gehaald en heeft uit een msn chat mijn nummer weten te halen en net op dat, op die dag,belde die ex van haar mij dus... ' is ze bij jou op dit moment ' .
Laat ik even duidelijk maken dat ik vanaf dag 1 al gek op haar was, maar mevrouw bleef dus steeds terug gaan naar die ex en als ze hem zat was dan was ik weer in beeld en begon ze mij te mailen.
Helaas voor mij ben ik verliefd geworden op haar en heb haar nooit echt kunnen vergeten.
Hoopte altijd dat het nog wat zou worden. Als ik haar mee uit vroeg had mevrouw nooit tijd en had ze wat anders te doen. Maar ik bleef proberen... verblind door verliefdheid.
Mijn felle reacties naar haar toe tijdens de sex en mijn egoistische gedrag, zijn denk ik nu wel te verklaren ; ze heeft me nooit serieus genomen en is vaker dan 1 keer weer terug ging naar haar ex.
Op een gegeven moment ging ze op vakantie naar Texel met die ex ( zonder dat ze haar ex vermelde natuurlijk ) en via die ex heb ik weer te horen gekregen dat ze daar hebben liggen neuken met elkaar.
Later ben ik zelf ook op zoek gegaan naar andere vrouwen en als ik haar daar mee confronteerde dan was ik een lul en IK was degene die de klootzak was. tuurlijk...
Ze wil gewoon niet begrijpen dat ik echt oprecht om haar heb gegeven, maar dat ik nooit echt toenadering heb durven zoeken omdat die ex nog steeds in beeld was.
En dat vrienden, dat is het echte verhaal van Justkiss en mij.
En nog hebben we contact... ze mailt me als ik niets laat horen en dan is het 'een zwak momenje' van haar.
Ze heeft me zojuist verteld dat ze dus ook op dit forum zat 2 jaar geleden en ik was weleens benieuwd naar wat ze te melden had en vooral naar wat ze er NIET bij vermelde ; Dat ze vreemd is gegaan met mij vanaf dag 1.
Dank u
We hebben nu nog contact en ze geeft mij van alle
Godverdomme, klootzak.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef gimmethat het volgende:
Nou,
hier is dan die zogenaamd egoistische klootzak...waar het in dit verhaal om draait.
' Justkiss' en ik hebben nog steeds contact met elkaar want ze blijft me mailen, ook als ik niet eens meer reageer.
Wat ze in haar topic omschrijft, klopt allemaal wel. Alleen mevrouw vergeet er bij te vermelden dat ze op de eerste dates met mij heft verzwegen dat ze nog een vriend had. m.a.w ; mevrouw ging vreemd met mij en haar toenmalige vriend, wist daar niets vanaf.
Toen we dus op een dag met elkaar in bed lagen en we net sex hadden gehad, werd ik gebeld door die vriend van haar. Hij had haar hele laptop overhoop gehaald en heeft uit een msn chat mijn nummer weten te halen en net op dat, op die dag,belde die ex van haar mij dus... ' is ze bij jou op dit moment ' .
Laat ik even duidelijk maken dat ik vanaf dag 1 al gek op haar was, maar mevrouw bleef dus steeds terug gaan naar die ex en als ze hem zat was dan was ik weer in beeld en begon ze mij te mailen.
Helaas voor mij ben ik verliefd geworden op haar en heb haar nooit echt kunnen vergeten.
Hoopte altijd dat het nog wat zou worden. Als ik haar mee uit vroeg had mevrouw nooit tijd en had ze wat anders te doen. Maar ik bleef proberen... verblind door verliefdheid.
Mijn felle reacties naar haar toe tijdens de sex en mijn egoistische gedrag, zijn denk ik nu wel te verklaren ; ze heeft me nooit serieus genomen en is vaker dan 1 keer weer terug ging naar haar ex.
Op een gegeven moment ging ze op vakantie naar Texel met die ex ( zonder dat ze haar ex vermelde natuurlijk ) en via die ex heb ik weer te horen gekregen dat ze daar hebben liggen neuken met elkaar.
Later ben ik zelf ook op zoek gegaan naar andere vrouwen en als ik haar daar mee confronteerde dan was ik een lul en IK was degene die de klootzak was. tuurlijk...
Ze wil gewoon niet begrijpen dat ik echt oprecht om haar heb gegeven, maar dat ik nooit echt toenadering heb durven zoeken omdat die ex nog steeds in beeld was.
En nog hebben we contact... ze mailt me als ik niets laat horen en dan is het 'een zwak momenje' van haar.
Ze heeft me zojuist verteld dat ze dus ook op dit forum zat 2 jaar geleden en ik was weleens benieuwd naar wat ze te melden had en vooral naar wat ze er NIET bij vermelde ; Dat ze vreemd is gegaan met mij vanaf dag 1.
Dank u
Kerel, doe dit jezelf nou niet aan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:31 schreef gimmethat het volgende:
nou ja, weet je wat het is, ik had bij haar wel het gevoel dat ze echt om me gaf.
Eigenlijk nooit eerder gehad dat gevoel ( ja we hebben ook fijne tijden gehad ).
Maar dat ze mij hier zo naar beneden halt, terwijl ze er zelf niet bij vermeld dat ze vreemd is gegaan vanaf dag 1 ( ik kwam daar later pas achter ) en dat ze dan niet snapt dat ik zo egoistisch was...
ik vind het gewoon sneu. Ik was stapelgek op die meid.
Ze geeft niet echt om jou, ze geeft om drama.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:31 schreef gimmethat het volgende:
nou ja, weet je wat het is, ik had bij haar wel het gevoel dat ze echt om me gaf.
Eigenlijk nooit eerder gehad dat gevoel ( ja we hebben ook fijne tijden gehad ).
Maar dat ze mij hier zo naar beneden halt, terwijl ze er zelf niet bij vermeld dat ze vreemd is gegaan vanaf dag 1 ( ik kwam daar later pas achter ) en dat ze dan niet snapt dat ik zo egoistisch was...
Interresant, jullie trekken steeds naar elkaar toe.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef gimmethat het volgende:
Nou,
Dank u
Tering man, jij staat al dus 2 jaar stilquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:31 schreef gimmethat het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering man, jij staat al dus 2 jaar stil
Emailtjes wissen en doorgaan met ademhalen.
Wat had je dan verwacht van een vrouw die er niet voor schroomt om haar vriend te besodemieteren? Dat ze haar hart uit zou storten op een forum en daarbij ook nog eerlijk vertellen dat het eigenlijk haar side projectje betrof?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:36 schreef gimmethat het volgende:
oh nou ja.. ze weet dat ik het effe heb aangevuld en ze heft me geblocked op de mail zegt ze.
kan ze weer terug naar die ex van haar. al denk ik niet dat die er nog op zit te wachten.
Ze heeft mij gewoon van alles de schuld gegeven en ik baal er gewoon van dat ze niet eerlijk is geweest hier. de halve waarheid vertellen en alle schuld in mijn schoenen schuiven.
De enige manier waarop jij kunt winnen is een leuke vriendin zoeken die 100% voor jou wil gaan, en nooit meer aandacht schenken aan dit wijf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:40 schreef gimmethat het volgende:
Ik weet gewoon dat ze dit gaat checken... al zegt ze van niet.
Dan weet ze nu dat ik echt om haar heb gegeven en dat mijn egoism is voortgekomen door haar vreemdgaan met mij.
just settle the score hier...
Heb het met haar erover, zo niet, not gonna happen. Close it!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:56 schreef gimmethat het volgende:
Wickedmen...
Hoe denk je dat dat nog goed zou kunnen komen ?
Als ze niet inziet dat alles bij haar is begonnen en terwijl ik dus aan haar deur stond, moest zij de foto van haar ex nog opruimen en stond ik vaak een 10 minuten buiten te wachten. ( dat van die foto weet ik van haar ex ).
Ik zou willen dat het goed had kunnen verlopen, als zij gewoon eens een keer de ballen toont en zegt dat ze ergens spijt van heeft, maar dat gebeurd nooit...
Het ligt allemaal aan mij en ze WIL gewoon niet begrijpen dat ik al die tijd om echt om haar heb gegeven.
ze wil het niet snappen, dan kan ik er niets meer aan veranderen.
Dat hoeft niet hè, je hoeft niet in te loggen om mee te lezenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:44 schreef gimmethat het volgende:
dat getal veranderd nog wel in een datum van deze week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |