Godverdomme, klootzak.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef gimmethat het volgende:
Nou,
hier is dan die zogenaamd egoistische klootzak...waar het in dit verhaal om draait.
' Justkiss' en ik hebben nog steeds contact met elkaar want ze blijft me mailen, ook als ik niet eens meer reageer.
Wat ze in haar topic omschrijft, klopt allemaal wel. Alleen mevrouw vergeet er bij te vermelden dat ze op de eerste dates met mij heft verzwegen dat ze nog een vriend had. m.a.w ; mevrouw ging vreemd met mij en haar toenmalige vriend, wist daar niets vanaf.
Toen we dus op een dag met elkaar in bed lagen en we net sex hadden gehad, werd ik gebeld door die vriend van haar. Hij had haar hele laptop overhoop gehaald en heeft uit een msn chat mijn nummer weten te halen en net op dat, op die dag,belde die ex van haar mij dus... ' is ze bij jou op dit moment ' .
Laat ik even duidelijk maken dat ik vanaf dag 1 al gek op haar was, maar mevrouw bleef dus steeds terug gaan naar die ex en als ze hem zat was dan was ik weer in beeld en begon ze mij te mailen.
Helaas voor mij ben ik verliefd geworden op haar en heb haar nooit echt kunnen vergeten.
Hoopte altijd dat het nog wat zou worden. Als ik haar mee uit vroeg had mevrouw nooit tijd en had ze wat anders te doen. Maar ik bleef proberen... verblind door verliefdheid.
Mijn felle reacties naar haar toe tijdens de sex en mijn egoistische gedrag, zijn denk ik nu wel te verklaren ; ze heeft me nooit serieus genomen en is vaker dan 1 keer weer terug ging naar haar ex.
Op een gegeven moment ging ze op vakantie naar Texel met die ex ( zonder dat ze haar ex vermelde natuurlijk ) en via die ex heb ik weer te horen gekregen dat ze daar hebben liggen neuken met elkaar.
Later ben ik zelf ook op zoek gegaan naar andere vrouwen en als ik haar daar mee confronteerde dan was ik een lul en IK was degene die de klootzak was. tuurlijk...
Ze wil gewoon niet begrijpen dat ik echt oprecht om haar heb gegeven, maar dat ik nooit echt toenadering heb durven zoeken omdat die ex nog steeds in beeld was.
En dat vrienden, dat is het echte verhaal van Justkiss en mij.
En nog hebben we contact... ze mailt me als ik niets laat horen en dan is het 'een zwak momenje' van haar.
Ze heeft me zojuist verteld dat ze dus ook op dit forum zat 2 jaar geleden en ik was weleens benieuwd naar wat ze te melden had en vooral naar wat ze er NIET bij vermelde ; Dat ze vreemd is gegaan met mij vanaf dag 1.
Dank u
We hebben nu nog contact en ze geeft mij van alle
Kerel, doe dit jezelf nou niet aan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:31 schreef gimmethat het volgende:
nou ja, weet je wat het is, ik had bij haar wel het gevoel dat ze echt om me gaf.
Eigenlijk nooit eerder gehad dat gevoel ( ja we hebben ook fijne tijden gehad ).
Maar dat ze mij hier zo naar beneden halt, terwijl ze er zelf niet bij vermeld dat ze vreemd is gegaan vanaf dag 1 ( ik kwam daar later pas achter ) en dat ze dan niet snapt dat ik zo egoistisch was...
ik vind het gewoon sneu. Ik was stapelgek op die meid.
Ze geeft niet echt om jou, ze geeft om drama.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:31 schreef gimmethat het volgende:
nou ja, weet je wat het is, ik had bij haar wel het gevoel dat ze echt om me gaf.
Eigenlijk nooit eerder gehad dat gevoel ( ja we hebben ook fijne tijden gehad ).
Maar dat ze mij hier zo naar beneden halt, terwijl ze er zelf niet bij vermeld dat ze vreemd is gegaan vanaf dag 1 ( ik kwam daar later pas achter ) en dat ze dan niet snapt dat ik zo egoistisch was...
Interresant, jullie trekken steeds naar elkaar toe.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef gimmethat het volgende:
Nou,
hier is dan die zogenaamd egoistische klootzak...waar het in dit verhaal om draait.
' Justkiss' en ik hebben nog steeds contact met elkaar want ze blijft me mailen, ook als ik niet eens meer reageer.
Wat ze in haar topic omschrijft, klopt allemaal wel. Alleen mevrouw vergeet er bij te vermelden dat ze op de eerste dates met mij heft verzwegen dat ze nog een vriend had. m.a.w ; mevrouw ging vreemd met mij en haar toenmalige vriend, wist daar niets vanaf.
Toen we dus op een dag met elkaar in bed lagen en we net sex hadden gehad, werd ik gebeld door die vriend van haar. Hij had haar hele laptop overhoop gehaald en heeft uit een msn chat mijn nummer weten te halen en net op dat, op die dag,belde die ex van haar mij dus... ' is ze bij jou op dit moment ' .
Laat ik even duidelijk maken dat ik vanaf dag 1 al gek op haar was, maar mevrouw bleef dus steeds terug gaan naar die ex en als ze hem zat was dan was ik weer in beeld en begon ze mij te mailen.
Helaas voor mij ben ik verliefd geworden op haar en heb haar nooit echt kunnen vergeten.
Hoopte altijd dat het nog wat zou worden. Als ik haar mee uit vroeg had mevrouw nooit tijd en had ze wat anders te doen. Maar ik bleef proberen... verblind door verliefdheid.
Mijn felle reacties naar haar toe tijdens de sex en mijn egoistische gedrag, zijn denk ik nu wel te verklaren ; ze heeft me nooit serieus genomen en is vaker dan 1 keer weer terug ging naar haar ex.
Op een gegeven moment ging ze op vakantie naar Texel met die ex ( zonder dat ze haar ex vermelde natuurlijk ) en via die ex heb ik weer te horen gekregen dat ze daar hebben liggen neuken met elkaar.
Later ben ik zelf ook op zoek gegaan naar andere vrouwen en als ik haar daar mee confronteerde dan was ik een lul en IK was degene die de klootzak was. tuurlijk...
Ze wil gewoon niet begrijpen dat ik echt oprecht om haar heb gegeven, maar dat ik nooit echt toenadering heb durven zoeken omdat die ex nog steeds in beeld was.
En dat vrienden, dat is het echte verhaal van Justkiss en mij.
En nog hebben we contact... ze mailt me als ik niets laat horen en dan is het 'een zwak momenje' van haar.
Ze heeft me zojuist verteld dat ze dus ook op dit forum zat 2 jaar geleden en ik was weleens benieuwd naar wat ze te melden had en vooral naar wat ze er NIET bij vermelde ; Dat ze vreemd is gegaan met mij vanaf dag 1.
Dank u
We hebben nu nog contact en ze geeft mij van alle
Tering man, jij staat al dus 2 jaar stilquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:31 schreef gimmethat het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering man, jij staat al dus 2 jaar stil
Emailtjes wissen en doorgaan met ademhalen.
Wat had je dan verwacht van een vrouw die er niet voor schroomt om haar vriend te besodemieteren? Dat ze haar hart uit zou storten op een forum en daarbij ook nog eerlijk vertellen dat het eigenlijk haar side projectje betrof?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:36 schreef gimmethat het volgende:
oh nou ja.. ze weet dat ik het effe heb aangevuld en ze heft me geblocked op de mail zegt ze.
kan ze weer terug naar die ex van haar. al denk ik niet dat die er nog op zit te wachten.
Ze heeft mij gewoon van alles de schuld gegeven en ik baal er gewoon van dat ze niet eerlijk is geweest hier. de halve waarheid vertellen en alle schuld in mijn schoenen schuiven.
De enige manier waarop jij kunt winnen is een leuke vriendin zoeken die 100% voor jou wil gaan, en nooit meer aandacht schenken aan dit wijf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:40 schreef gimmethat het volgende:
Ik weet gewoon dat ze dit gaat checken... al zegt ze van niet.
Dan weet ze nu dat ik echt om haar heb gegeven en dat mijn egoism is voortgekomen door haar vreemdgaan met mij.
just settle the score hier...
Heb het met haar erover, zo niet, not gonna happen. Close it!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:56 schreef gimmethat het volgende:
Wickedmen...
Hoe denk je dat dat nog goed zou kunnen komen ?
Als ze niet inziet dat alles bij haar is begonnen en terwijl ik dus aan haar deur stond, moest zij de foto van haar ex nog opruimen en stond ik vaak een 10 minuten buiten te wachten. ( dat van die foto weet ik van haar ex ).
Ik zou willen dat het goed had kunnen verlopen, als zij gewoon eens een keer de ballen toont en zegt dat ze ergens spijt van heeft, maar dat gebeurd nooit...
Het ligt allemaal aan mij en ze WIL gewoon niet begrijpen dat ik al die tijd om echt om haar heb gegeven.
ze wil het niet snappen, dan kan ik er niets meer aan veranderen.
Dat hoeft niet hè, je hoeft niet in te loggen om mee te lezenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:44 schreef gimmethat het volgende:
dat getal veranderd nog wel in een datum van deze week
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |