abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:33:47 #101
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_127468395
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef gimmethat het volgende:
Nou,

hier is dan die zogenaamd egoistische klootzak...waar het in dit verhaal om draait.

' Justkiss' en ik hebben nog steeds contact met elkaar want ze blijft me mailen, ook als ik niet eens meer reageer.

Wat ze in haar topic omschrijft, klopt allemaal wel. Alleen mevrouw vergeet er bij te vermelden dat ze op de eerste dates met mij heft verzwegen dat ze nog een vriend had. m.a.w ; mevrouw ging vreemd met mij en haar toenmalige vriend, wist daar niets vanaf.

Toen we dus op een dag met elkaar in bed lagen en we net sex hadden gehad, werd ik gebeld door die vriend van haar. Hij had haar hele laptop overhoop gehaald en heeft uit een msn chat mijn nummer weten te halen en net op dat, op die dag,belde die ex van haar mij dus... ' is ze bij jou op dit moment ' .

Laat ik even duidelijk maken dat ik vanaf dag 1 al gek op haar was, maar mevrouw bleef dus steeds terug gaan naar die ex en als ze hem zat was dan was ik weer in beeld en begon ze mij te mailen.

Helaas voor mij ben ik verliefd geworden op haar en heb haar nooit echt kunnen vergeten.
Hoopte altijd dat het nog wat zou worden. Als ik haar mee uit vroeg had mevrouw nooit tijd en had ze wat anders te doen. Maar ik bleef proberen... verblind door verliefdheid.

Mijn felle reacties naar haar toe tijdens de sex en mijn egoistische gedrag, zijn denk ik nu wel te verklaren ; ze heeft me nooit serieus genomen en is vaker dan 1 keer weer terug ging naar haar ex.

Op een gegeven moment ging ze op vakantie naar Texel met die ex ( zonder dat ze haar ex vermelde natuurlijk ) en via die ex heb ik weer te horen gekregen dat ze daar hebben liggen neuken met elkaar.

Later ben ik zelf ook op zoek gegaan naar andere vrouwen en als ik haar daar mee confronteerde dan was ik een lul en IK was degene die de klootzak was. tuurlijk...

Ze wil gewoon niet begrijpen dat ik echt oprecht om haar heb gegeven, maar dat ik nooit echt toenadering heb durven zoeken omdat die ex nog steeds in beeld was.

En dat vrienden, dat is het echte verhaal van Justkiss en mij.

En nog hebben we contact... ze mailt me als ik niets laat horen en dan is het 'een zwak momenje' van haar.

Ze heeft me zojuist verteld dat ze dus ook op dit forum zat 2 jaar geleden en ik was weleens benieuwd naar wat ze te melden had en vooral naar wat ze er NIET bij vermelde ; Dat ze vreemd is gegaan met mij vanaf dag 1.

Dank u :)

We hebben nu nog contact en ze geeft mij van alle
Godverdomme, klootzak.
Lees ik de hele OP, wil ik reageren blijkt het 2 jaar na dato te zijn. :(
pi_127468408
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:31 schreef gimmethat het volgende:
nou ja, weet je wat het is, ik had bij haar wel het gevoel dat ze echt om me gaf.

Eigenlijk nooit eerder gehad dat gevoel ( ja we hebben ook fijne tijden gehad ).

Maar dat ze mij hier zo naar beneden halt, terwijl ze er zelf niet bij vermeld dat ze vreemd is gegaan vanaf dag 1 ( ik kwam daar later pas achter ) en dat ze dan niet snapt dat ik zo egoistisch was...

ik vind het gewoon sneu. Ik was stapelgek op die meid.
Kerel, doe dit jezelf nou niet aan.

Delete en block haar en ga door met je leven.
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:34:58 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_127468438
quote:
nou ja, weet je wat het is, ik had bij haar wel het gevoel dat ze echt om me gaf.

Eigenlijk nooit eerder gehad dat gevoel ( ja we hebben ook fijne tijden gehad ).

Maar dat ze mij hier zo naar beneden halt, terwijl ze er zelf niet bij vermeld dat ze vreemd is gegaan vanaf dag 1 ( ik kwam daar later pas achter ) en dat ze dan niet snapt dat ik zo egoistisch was...

Ze geeft niet echt om jou, ze geeft om drama.

Terecht dat je hier komt melden dat zij een vriend had, maar dit topic is 2 jaar geleden, niemand hier heeft zelfs maar een idee wie jij bent of wie zij is. Who cares wat een stel wildvreemden ervan vinden?

Maar dat is nu net het probleem. Jij geeft er duidelijk wel nog om, je hoopt misschien nog steeds dat het iets wordt. En ondertussen heeft zij weer een fijn dramaatje om jou verder leeg te zuigen.
Resistance is futile.
pi_127468476
Oh mijn god , dit topic jullie zijn allebei knetter |:(

Oh en trouwens volgens mij beiden een beetje drama gevoelig , ik snap uberhaupt niet als iemand al zoveel gezeik geef dat je er bij blijft , ik had al lang zoiets van te veel drama doei
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:36:20 #105
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_127468492
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef gimmethat het volgende:
Nou,

hier is dan die zogenaamd egoistische klootzak...waar het in dit verhaal om draait.

' Justkiss' en ik hebben nog steeds contact met elkaar want ze blijft me mailen, ook als ik niet eens meer reageer.

Wat ze in haar topic omschrijft, klopt allemaal wel. Alleen mevrouw vergeet er bij te vermelden dat ze op de eerste dates met mij heft verzwegen dat ze nog een vriend had. m.a.w ; mevrouw ging vreemd met mij en haar toenmalige vriend, wist daar niets vanaf.

Toen we dus op een dag met elkaar in bed lagen en we net sex hadden gehad, werd ik gebeld door die vriend van haar. Hij had haar hele laptop overhoop gehaald en heeft uit een msn chat mijn nummer weten te halen en net op dat, op die dag,belde die ex van haar mij dus... ' is ze bij jou op dit moment ' .

Laat ik even duidelijk maken dat ik vanaf dag 1 al gek op haar was, maar mevrouw bleef dus steeds terug gaan naar die ex en als ze hem zat was dan was ik weer in beeld en begon ze mij te mailen.

Helaas voor mij ben ik verliefd geworden op haar en heb haar nooit echt kunnen vergeten.
Hoopte altijd dat het nog wat zou worden. Als ik haar mee uit vroeg had mevrouw nooit tijd en had ze wat anders te doen. Maar ik bleef proberen... verblind door verliefdheid.

Mijn felle reacties naar haar toe tijdens de sex en mijn egoistische gedrag, zijn denk ik nu wel te verklaren ; ze heeft me nooit serieus genomen en is vaker dan 1 keer weer terug ging naar haar ex.

Op een gegeven moment ging ze op vakantie naar Texel met die ex ( zonder dat ze haar ex vermelde natuurlijk ) en via die ex heb ik weer te horen gekregen dat ze daar hebben liggen neuken met elkaar.

Later ben ik zelf ook op zoek gegaan naar andere vrouwen en als ik haar daar mee confronteerde dan was ik een lul en IK was degene die de klootzak was. tuurlijk...

Ze wil gewoon niet begrijpen dat ik echt oprecht om haar heb gegeven, maar dat ik nooit echt toenadering heb durven zoeken omdat die ex nog steeds in beeld was.

En dat vrienden, dat is het echte verhaal van Justkiss en mij.

En nog hebben we contact... ze mailt me als ik niets laat horen en dan is het 'een zwak momenje' van haar.

Ze heeft me zojuist verteld dat ze dus ook op dit forum zat 2 jaar geleden en ik was weleens benieuwd naar wat ze te melden had en vooral naar wat ze er NIET bij vermelde ; Dat ze vreemd is gegaan met mij vanaf dag 1.

Dank u :)

We hebben nu nog contact en ze geeft mij van alle
Interresant, jullie trekken steeds naar elkaar toe.
Ken het helaas. :'(
pi_127468500
oh nou ja.. ze weet dat ik het effe heb aangevuld en ze heft me geblocked op de mail zegt ze.

kan ze weer terug naar die ex van haar. al denk ik niet dat die er nog op zit te wachten.

Ze heeft mij gewoon van alles de schuld gegeven en ik baal er gewoon van dat ze niet eerlijk is geweest hier. de halve waarheid vertellen en alle schuld in mijn schoenen schuiven.
pi_127468518
quote:

Tering man, jij staat al dus 2 jaar stil :')

Emailtjes wissen en doorgaan met ademhalen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:37:31 #108
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_127468534
*kuch* borderline *kuch* (of de mannelijke variant die ze mannen meestal geven; anti-sociale persoonlijkheidsstoornis)

Wegwezen van deze kerel.
Zelfs met de beste wil en inzet vallen deze mensen niet te veranderen. Niet door jou in ieder geval.
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:37:57 #109
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_127468552
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tering man, jij staat al dus 2 jaar stil :')

Emailtjes wissen en doorgaan met ademhalen.
Dit dus.
DIT GAAT HELAAS NOOIT WERKEN!!!

Knoop dat goed in je oren.
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:40:05 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_127468627
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:36 schreef gimmethat het volgende:
oh nou ja.. ze weet dat ik het effe heb aangevuld en ze heft me geblocked op de mail zegt ze.

kan ze weer terug naar die ex van haar. al denk ik niet dat die er nog op zit te wachten.

Ze heeft mij gewoon van alles de schuld gegeven en ik baal er gewoon van dat ze niet eerlijk is geweest hier. de halve waarheid vertellen en alle schuld in mijn schoenen schuiven.
Wat had je dan verwacht van een vrouw die er niet voor schroomt om haar vriend te besodemieteren? Dat ze haar hart uit zou storten op een forum en daarbij ook nog eerlijk vertellen dat het eigenlijk haar side projectje betrof?

NATUURLIJK ZOU ZE JOU DE SCHULD IN DE SCHOENEN SCHUIVEN.

Maar goed, jij bent ook niet geheel onschuldig in dit verhaal. Je had ook gewoon kunnen zeggen 'fuck you, jij ongelofelijke teringhoer, ik hoef je niet meer te zien', zonder je mee te laten trekken in haar drama's en zonder haar mee te trekken in jouw drama's.

Dus allebei lekker verknipt bezig.
Resistance is futile.
pi_127468635
Ik weet gewoon dat ze dit gaat checken... al zegt ze van niet.

Dan weet ze nu dat ik echt om haar heb gegeven en dat mijn egoism is voortgekomen door haar vreemdgaan met mij.

just settle the score hier...
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:41:28 #112
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_127468684
Jezus je schopt een oud topic omhoog in de hoop dat ze nadat ze je geblockt heeft alsnog hier reageert ??? Beetje desperate niet
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:42:15 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_127468702
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:40 schreef gimmethat het volgende:
Ik weet gewoon dat ze dit gaat checken... al zegt ze van niet.

Dan weet ze nu dat ik echt om haar heb gegeven en dat mijn egoism is voortgekomen door haar vreemdgaan met mij.

just settle the score hier...
De enige manier waarop jij kunt winnen is een leuke vriendin zoeken die 100% voor jou wil gaan, en nooit meer aandacht schenken aan dit wijf.
Resistance is futile.
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:43:39 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_127468754
Ze heeft zich overigens 646 dagen geleden voor het laatst aangemeld.
Resistance is futile.
pi_127468784
dat getal veranderd nog wel in een datum van deze week ;)
  donderdag 6 juni 2013 @ 00:45:21 #117
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_127468821
Waarom kiezen jullie btw niet voor elkaar, Gimmethat?
En zeker als het al zo fucking lang duurt.
pi_127469143
Wickedmen...

Hoe denk je dat dat nog goed zou kunnen komen ?

Als ze niet inziet dat alles bij haar is begonnen en terwijl ik dus aan haar deur stond, moest zij de foto van haar ex nog opruimen en stond ik vaak een 10 minuten buiten te wachten. ( dat van die foto weet ik van haar ex ).

Ik zou willen dat het goed had kunnen verlopen, als zij gewoon eens een keer de ballen toont en zegt dat ze ergens spijt van heeft, maar dat gebeurd nooit...

Het ligt allemaal aan mij en ze WIL gewoon niet begrijpen dat ik al die tijd om echt om haar heb gegeven.

ze wil het niet snappen, dan kan ik er niets meer aan veranderen.
  donderdag 6 juni 2013 @ 01:05:01 #119
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_127469338
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:56 schreef gimmethat het volgende:
Wickedmen...

Hoe denk je dat dat nog goed zou kunnen komen ?

Als ze niet inziet dat alles bij haar is begonnen en terwijl ik dus aan haar deur stond, moest zij de foto van haar ex nog opruimen en stond ik vaak een 10 minuten buiten te wachten. ( dat van die foto weet ik van haar ex ).

Ik zou willen dat het goed had kunnen verlopen, als zij gewoon eens een keer de ballen toont en zegt dat ze ergens spijt van heeft, maar dat gebeurd nooit...

Het ligt allemaal aan mij en ze WIL gewoon niet begrijpen dat ik al die tijd om echt om haar heb gegeven.

ze wil het niet snappen, dan kan ik er niets meer aan veranderen.
Heb het met haar erover, zo niet, not gonna happen. Close it!
pi_127469438
Euhm...ja.

Daar zit dus het probleem...

Ze wil er niets van weten en ze wil niet inzien dat ik om haar geef en ze wil niet inzien dat ik zo 'egoistisch' ben gaan doen omdat ik toch steeds het idee had dat die ex niet uit het spel was.

En ze heft mijn mail geblocked ( zoals ze al vaker heft aangegeven ), dus ik zou niet weten HOE ik het haar duidelijk moet maken.

Ik heb het haar de afgelopen al zo vaak duidelijk willen maken, excuses gemaakt voor de dingen die ik heb gedaan ( ben ook geen lieverdje geweest, maar de oorzaak is nu dus duidelijk ).

Van haar komen alleen maar verwijten, verwijten en verwijten...

Als ze me mailt is het ' een zwak momentje' van haar en daar moet ik het dan weer mee doen.

If I could, I would.
pi_127469484
kan trouwens maarzo zijn dat ze over een paar dagen weer een vaag mailtje stuurt en dan vraag ik wat ze wil en dan krijg je als antwoord ; ja nou dan niet. of iets in die richting.

Ik snap haar soms echt niet
pi_127469538
Nog even ter aanvulling ;

Ik heb al zo vaaaaak geprobeerd om haar te vergeten, chatten met andere vrouwen... het interesseert me helemaal nog niet. Op de een of andere manier blijf ik aan haar denken.

Bang voor het onbekende. de leegte.

Dunno :(
pi_127469663
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 00:44 schreef gimmethat het volgende:
dat getal veranderd nog wel in een datum van deze week ;)
Dat hoeft niet hè, je hoeft niet in te loggen om mee te lezen :P

Maar zoals je vandaag al meerdere keren hebt gelezen: laat het rusten en ga verder met je leven!
pi_127469893
Nou ja... misschien is dat wel het beste maar aan de andere kant...

Zucht :(

Ik heb haar weleens gezegd dat als ik haar op een andere manier was tegen gekomen, ik heel anders had gereageerd.

ik heb overigens geen psychische klachten, ik ben autist :P En zoiets als wat zij heft gedaan, moet je dus net NIET bij een autist doen... stemmingswisselingen... ja bij haar inderdaad wel, maar dit verhaal gaat dus al over die begintijd, in de tijd dat ze nog rotzooide met haar ex.

en kijk dan waar ze mij neerzet, terwijl ze zelf is vreemdgegaan.

Kan daar slecht tegen. Vertel dan gewoon ook het hele verhaal, zodat anderen snappen waarom ik zo reageerde als ik bij haar was.

Tuurlijk, ik heb ook nasty dingen uitgevreten, ben met anderen naar bed geweest. Zij bleef met haar ex klooien en als ze erachter kwam dat ik met andere vrouwen aan de gang ging ( via mijn telefoon, ze keek er vaak in en ik liet dat ook vaak gewoon toe ), dan flipte ze helemaal en was het weer mijn schuld dat ik zoiets had van... wat jij kan, kan ik beter. ofzo...

Heb haar ook heel vaak gevraagd of ik met haar eens kon gaan stappen maar dat is er nooit van gekomen. kon niet. koninginnedag vorig jaar, mijn verjaardag, carnaval...etc... kon niet. Ja... kon wel, maar als het erop aan kwam, kon het niet,

Nu woont ze weer op zichzelf, terwijl ze vorige week nog vol hield dat ze bij haar ex woonde ( waarschijnlijk zodat ik het contact zou stoppen en dat zij het niet had hoeven te doen ).

it drives me crazy. en nog... nog kan ik me er niet over heen zetten, terwijl ik weet dat het beter is als ik het wel zou doen. Al die negatieve energy die je erin moet stoppen... ik voel me er gewoon KUT door en dat al 2,5 jaar lang.

Als zij kon toegeven en kon snappen waarom dit zo gelopen is... maar verwijten is alles wat ik naar me toe geslingerd krijg....

Ben zelfs nog 2 keer naar haar gereden (300 km heen en terug ), maar als ik vraag kom bij mij dan moet het alsnog zoals zij het wil... eerst ergens anders afspreken, maar daar heb ik geen zin meer in als zij niet eens wil toegeven.

en als ze dit leest... mja. dan leest ze dit. en ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze het gaat lezen.

het had zo mooi kunnen zijn, maar ja... vreemdgaan is gewoon niet de manier.
Ooit komt er wel een dag dat ze dat gaat beseffen. maar dan is het voor haar waarschijnlijk al te laat.

FINE.
pi_127472699
En nog steeds heeft geen van beide het contact verbroken / de ander geblokt? Vind je het gek dat je je kut voelt. Sluit het toch een keer af man..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')