abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127449962
Hallo allemaal,

2 jaar geleden ontmoette ik een leuke meid via chatplaza.
we hebben afgesproken met elkaar en er was een klik.

een week later belde ze en vertelde mij dat ze eigenlijk nog samenwoonde met haar ex omdat ze nog niets voor zichzelf had gevonden en ik trap daar in natuurlijk...

Daarna is ze vaak bij mij geweest, want ik kon natuurlijk niet naar haar toe ivm haar ex.
Ik heb haar betrapt op het smsen met haar ex, terwijl ze vaak bij mij was.
Heb haar toen een keer gedreigd om haar midden in de nacht uit mijn auto te gooien, omdat ze niet wou laten zien met wie ze aan het smsen was ( natuurlijk met haar ex).
ze woont 150 km verderop dus ze begon hem te knijpen want als ik haar eruit zou gooien, kon ze nergens meer heen zo laat in de nacht. Haar reactie was 'je mag alles met me doen, zolang je me maar weer meeneemt naar je woning !'.

Daarna een tijd lang uit elkaar geweest, toch weer bij elkaar gekomen.
Toen lagen we een keer in bed, net klaar met sex... belt haar ex of ze soms bij mij is.
Hij had haar laptop over hoop gehaald en mijn nummer in een chatsessie van msn terug gevonden...

Weer een tijd uit elkaar geweest, weer bij elkaar gekomen en ze was niet meer bij haar ex. ze woonde op zichzelf.
Vaak bij haar geweest in haar eigen woning. leuke tijden gehad, maar ze bleek nog steeds contact te hebben met haar ex.
Ze heeft zelfs een keer met me afgesproken EN met haar ex, zonder dat we het van elkaar wisten. dus een confrontatie. Ze vertelde me toen doodleuk dat ze toch voor haar ex ging en nietg voor mij. Ik loop weg en nog geen minuut later rent ze me achterna met de medling dat ze toch voor mij wil gaan. Dus ik weer als een blinde naar haar woning toe.

Nu een tijd later, hebben we nog wel contact, via mail.
Ik houd het af maar wil weten of zij een borderliner kan zijn...

Lees hier veel over in dit toppic en lees ook veel verhalen van anderen waarin ik mijn 'relatie met haar herken'.

Ze is me blijven mailen (onlangs) met de melding dat ze weer bij haar ex was, maar door navraag gedaan te hebben bij haar ex, gaf hij toe dat ze nu niet meer bij elkaar zijn en ze weer op zichzelf woont. Ze heeft me dit wijs gemaakt, in de hoop dat ik daardoor geen contact meer zou opnemen met haar. m.a.w. ze kan zelf niet het contact verbreken. Soms wel voor een paar dagen, maar als ik een tijdje niet meer reageer dan krijg ik ineens weer een mail van haar... 'welterusten' of 'hoe is het nu met je'.
Als ik dan vraag waarom ze mailt dan is het 'een zwak momentje' van haar en dan zeg ik dat ik het dan ook maar beschouw als een 'zwak momentje' en ik reageer dan niet meer.

Omdat ze toch weer naar haar ex terug ging, heb ik natuurlijk wel afgesproken met andere vrouwen en heb sex gehad met andere vrouwen en toen ze daar achter kwam, lag natuurlijk alles aan mij en ze werd er kwaad om.

Toen we bij elkaar waren ( in de leuke tijden ), vertelde ze me altijd dat ze ABSOLUUT geen sex meer met andere jongens kon hebben en geen sex meer had gehad met haar ex. geloofwaardig of niet ?

Sex moest bij haar ook altijd 'liefdevol' zijn, op haar manier. Ze was wel zo onzeker over zichzelf dat het altijd in het donker moest, ik mocht haar benen niet zien, aanraken etc... en ik deed vaak alles verkeerd in bed volgens haar. Ook moest het altijd onder een deken, want anders zou ik haar lichaam zen en dat kon niet.

Als we een discussie hadden dan ging ze ineens van 'my gooood, mijn make up moet bijgewerkt worden of ze begon gewoon ergens anders over. En dat ik met andere vrouwen ging afspreken was allemaal fout en heb haar nooit aan het verstand kunnen brengen dat ik dat deed omdat zij toch altijd naar haar ex terug ging.

Wat kan ik hier op uit maken ?

groet !
pi_127450076
Ze zit je in de maling te nemen.
pi_127450087
Wat denk je zelf? :') Jezus, dat je het uithoudt met zo'n gedrocht.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:20:24 #4
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_127450096
Dat zij knetter is en jij een zacht gekookt ei misschien?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_127450199
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:20 schreef drijfhout het volgende:
Worry is a misuse of imagination
pi_127450208
Wat je uit dit hele verhaal kan opmaken? Dat het een raar mens is waar je niks aan hebt en dus beter het contact gewoon mee verbreekt. Hoe mensen iets zo ver laten komen zal ik hopelijk nooit begrijpen.
pi_127450225
quote:
Hahah zie deze baas is gaan.

Naah je hebt deels wel gelijk hoor. Er is een punt waar het leuk is geweest.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:25:25 #8
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_127450303
quote:
Adequate samenvatting. 9,5/10
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:27:25 #9
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_127450395
Doe een soa test, blijf uit de buurt van deze psychopaten.
pi_127450695
Ik had haar allang Maarten laten pijpen, of ziets. Met zulke wijven wil ik niks van doen hebben. Alleen maar narigheid.
pi_127450985

Hier kan niets stabiels uit voortkomen...
pi_127451160
Als ik je verhaal zo lees.
Was ik direct na de eerste keer neuken met haar al afgehaakt. En ze is gestoord.
pi_127451302
Borderline geval dus ?
pi_127451307
stel je deze vraag nou echt?

Lees het verhaal zelf nog eens zou ik zeggen.
pi_127451628
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef gimmethat het volgende:
Borderline geval dus ?
Wat boeit t? Zoek een ander. Als je bij haar blijft vraag ik me af of je zelf geen borderline hebt.

:')
pi_127452321
quote:
Haha :D
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:57:34 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_127454069
quote:
Dit dus.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_127454257
Dat klinkt voor beiden als een hele stabiele relatie :? En wat boeit het of ze borderline heeft of niet. Het is iemand die niet trouw kan zijn niet weet wat ze wil en jij nogal over je heen laat lopen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:09:43 #19
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_127454655
Hoeveel méér redenen heb jij nodig om haar aan de kant te schuiven en nooit meer om te kijken TS? |:(
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:39:22 #20
404237 nickterdoest
Ik woon in een boomhut.
pi_127456281
Verbaast me dat ze nog niks van je heeft gestolen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:07:01 #21
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_127457941
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef gimmethat het volgende:
Borderline geval dus ?
Wat maakt dat nou uit? Als we nou zeggen "ja", wat doe je dan? En als we zeggen "nee"?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:13:15 #22
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_127458318
The bitch has issues
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_127458617
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hoeveel méér redenen heb jij nodig om haar aan de kant te schuiven en nooit meer om te kijken TS? |:(
Ik denk nog dertig keer dat hij het moet ontdekken.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:21:45 #24
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_127458846
Ik zou haar nog 1 keer naar haar ex laten terugkeren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_127460901
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:16 schreef gimmethat het volgende:
Wat kan ik hier op uit maken ?
dat je uberhaupt zon lap tekst aan haar besteedt. Gaat het wel goed met je?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')