abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96005200
Ik zie dat mijn vorige topic van ongeveer een maand geleden is. Toen dacht ik het licht gezien te hebben: ik was op een rotmanier gedumpt, heel onverwachts, en dat was niet de eerste keer dat hij ineens zo raar tegen me deed. Hij had me gewoon gebruikt en ik had het moeten snappen, en niet moeten pikken.

Ik bleef toen nog een paar dagen contact met hem zoeken, maar toen hij niet reageerde begon ik aan het "verwerkingsproces". Maar let op, net als je dan denkt te weten wat een eikel hij is, komt ie toch ineens weer met allerlei slijmerige mailtjes aanzetten! :?

Gevolg: het proces herhaalde zich nog een paar keer. Ik had 'm wel een paar weken niet gezien trouwens. Toen ik hem uiteindelijk weer zag kwam hij wel naar mij toe gereisd (paar uur reizen), hij bleek me nog steeds leuk te vinden en het was weer een weekje goed. Ik kreeg allemaal lieve smsjes, mailtjes, een e-card. De week daarop kwam hij weer naar mij toe. Ik ging daarna met 'm mee, bleef slapen, geen seks gehad (gelukkig!!), want de volgende dag kregen we een discussie en hoppa, meneer had ineens helemaal genoeg van me! Ik ben nog nooit op zo'n gemene manier gedumpt en het ergste van alles was dat hij zo kwaad bleef doen.
Ik bedoel.. HIJ doet MIJ pijn.. niet andersom.. dan kan ie toch op z'n minst wel wat respectvoller de relatie beeindigen? Bovendien snap ik niet waarom hij kwaad op mij zou moeten zijn. Hij heeft toch zelf geen gevoelens meer, dan doet het hem toch niks meer?

Maargoed, ik bleef 'm nog een paar dagen mailen, kreeg 1 onaardig mailtje terug. De week daarop weer een paar mailtjes verstuurd. Kreeg niks terug. Ik begon me er eindelijk overheen te zetten.. checkte al minder vaak mijn mail want ik verwachtte toch niks. Het voelde zo heerlijk rustig.. het deed nog wel pijn, maar het begon al te slijten.

Aantal dagen later kreeg ik ineens wel weer een aardig mailtje terug. Hij zei niet dat hij me terug wou, dat niet, maar ik kan er niks aan doen, ik krijg dan toch weer hoop. |:(
Dus ik heb 'm weer een paar mailtjes gestuurd, maar nog niks terug gehad. Ik heb het idee dat hij gewoon verder gaat met zijn leven en dat ik dat ook zou moeten doen. Maar why, fucking why, speelt hij zo met mijn gevoelens.. het was ook zo'n raar mailtje wat ik van hem kreeg. Heel positief over mij en de tijd dat we bij elkaar waren, maar niks over de rare dingen die hij zelf op het einde heeft gezegd en gedaan.. geen verklaring voor dat. En daar had ik wel op gehoopt eigenlijk.

Nou ja. Sorry voor het onsamenhangende verhaal. Het is er in ieder geval weer even uit. ;)
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:47:25 #2
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_96005463
quote:
Gevolg: het proces herhaalde zich nog een paar keer. Ik had 'm wel een paar weken niet gezien trouwens. Toen ik hem uiteindelijk weer zag kwam hij wel naar mij toe gereisd (paar uur reizen), hij bleek me nog steeds leuk te vinden en het was weer een weekje goed. Ik kreeg allemaal lieve smsjes, mailtjes, een e-card. De week daarop kwam hij weer naar mij toe. Ik ging daarna met 'm mee, bleef slapen, geen seks gehad (gelukkig!!)
Hij wilde wel seks met jou en niet alleen maar een kusje.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:50:20 #3
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_96005614
Liefde maakt blind...

TS jij bent toch veel meer waard dan dit? Het lijkt er niet op dat deze gozer ook maar enige respect heeft voor jou gevoelens! Daar heb je toch geen zin in? Hou de eer aan jezelf en negeer die lompe player gewoon. Zet er voor jezelf een punt achter, nu. Jij weet zelf ook wel dat het anders alleen maar zo doorgaat! Hij krijgt heus niet ineens respect voor je!
Google is your friend!
www.justfuckinggoogleit.com/
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:51:11 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96005665
Blocken. E-mail block, facebook-block, telefoon-block en cockblock gewoon helemaal uit je leven vegen. Je bent blijkbaar niet sterk genoeg om met hem in discussie te gaan zonder dat je hartje sneller begint te kloppen dus moet het maar zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_96006091
Ja dat blocken had ik al eerder gedaan, maar ik ben dan zo zwak dat ik 3 dagen later toch even wil kijken of ie niet toch iets gestuurd heeft.

Het ging trouwens best goed, ik had zeker een week niks meer van hem gehoord, dus ik dacht echt dat ie never nooit meer ging reageren. En ik stuurde hem dus ook niks meer, ging prima.
Waarom hij dan toch ineens weer wat stuurt snap ik ook gewoon echt niet. Okee, ik had er wel om gevraagd, maar ik bedoelde dan een ander soort mailtje. En waarom duurt het dan zo lang voordat hij antwoord geeft, dat heeft toch geen zin?
Het was echt zo'n irritant mailtje, heel lief, maar dan zonder mij terug te willen. En dan toch een paar zinnetjes erin schrijven dat ik hem gebruikt zou hebben (waar de f*ck haalt ie dat vandaan?), en dat kan ik dan weer niet negeren.

Ik hoopte gewoon zo dat ALS hij dan iets zou sturen, dat het iets anders zou zijn. Meer zo van:
"Sorry voor hoe het gelopen is, en dat ik je zoveel pijn gedaan heb, maar ik kwam er gewoon achter dat ik toch niet meer genoeg voor je voelde. Ik had dat zelf ook te laat door, ik ben ermee doorgegaan omdat ik toch wilde kijken of het niet toch kon werken, en heb dingen tegen je gezegd die ik allang niet meer voelde." etc etc.
Zoiets had ik heerlijk gevonden.. of bestaan dat soort mailtjes alleen in mijn droomwereld ofzo? :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:01:46 #6
42366 Staal
pi_96006175
Vergeet dat hormonenbommetje. Zet hem uit je hoofd.
Un certain jeune homme
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:01:53 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96006181
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef JustKiss het volgende:
Ja dat blocken had ik al eerder gedaan, maar ik ben dan zo zwak dat ik 3 dagen later toch even wil kijken of ie niet toch iets gestuurd heeft.

Het ging trouwens best goed, ik had zeker een week niks meer van hem gehoord, dus ik dacht echt dat ie never nooit meer ging reageren. En ik stuurde hem dus ook niks meer, ging prima.
Waarom hij dan toch ineens weer wat stuurt snap ik ook gewoon echt niet. Okee, ik had er wel om gevraagd, maar ik bedoelde dan een ander soort mailtje. En waarom duurt het dan zo lang voordat hij antwoord geeft, dat heeft toch geen zin?
Het was echt zo'n irritant mailtje, heel lief, maar dan zonder mij terug te willen. En dan toch een paar zinnetjes erin schrijven dat ik hem gebruikt zou hebben (waar de f*ck haalt ie dat vandaan?), en dat kan ik dan weer niet negeren.

Ik hoopte gewoon zo dat ALS hij dan iets zou sturen, dat het iets anders zou zijn. Meer zo van:
"Sorry voor hoe het gelopen is, en dat ik je zoveel pijn gedaan heb, maar ik kwam er gewoon achter dat ik toch niet meer genoeg voor je voelde. Ik had dat zelf ook te laat door, ik ben ermee doorgegaan omdat ik toch wilde kijken of het niet toch kon werken, en heb dingen tegen je gezegd die ik allang niet meer voelde." etc etc.
Zoiets had ik heerlijk gevonden.. of bestaan dat soort mailtjes alleen in mijn droomwereld ofzo? :P
Ah ja, closure. Ik ken het :'). Leuk om te krijgen maar soms moet je het zelf maar afsluiten ookal ben je de (tegen beter weten in) verliefde partij.
Vrijheid
pi_96006359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:01 schreef Staal het volgende:
Vergeet dat hormonenbommetje. Zet hem uit je hoofd.
Ja, dat probeer ik heel hard!! Maar zo'n dubieus mailtje van zijn kant helpt ook echt niet. Het roept gewoon vragen op. Het mailtje ging namelijk over het onderwerp waar we voordat het uitging een discussie over hadden, ipv over de verschrikkelijk foute break-up van zijn kant.
En ik wou juist dat hij over dat laatste iets zou zeggen, dat hele discussie-onderwerp boeit mij toch voor geen meter meer...
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:06:16 #9
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_96006383
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef JustKiss het volgende:
of bestaan dat soort mailtjes alleen in mijn droomwereld ofzo? :P
Nee die stuur alleen ik :P Maar serieus, je bent boos en verdrietig, dat is heel logisch. Maar je wilt iets van hem dat hij je echt NIET gaat geven. Wat dat is weet alleen jij. Wat wil je van hem? Zijn liefde, zijn verontschuldiging, dat ie zegt dat ie je geweldig vind? Op dat alles hoef je niet te rekenen denk ik. Je moet niet zo met je laten sollen joh!
Google is your friend!
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:06:50 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96006414
Closure is ook maar een subjectief niemandsdalletje.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:10:29 #11
42366 Staal
pi_96006589
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef JustKiss het volgende:

[..]

Ja, dat probeer ik heel hard!! Maar zo'n dubieus mailtje van zijn kant helpt ook echt niet. Het roept gewoon vragen op. Het mailtje ging namelijk over het onderwerp waar we voordat het uitging een discussie over hadden, ipv over de verschrikkelijk foute break-up van zijn kant.
En ik wou juist dat hij over dat laatste iets zou zeggen, dat hele discussie-onderwerp boeit mij toch voor geen meter meer...
Dat begrijp ik wel. Er is maar 1 oplossing en hem weer uit je hoofd zetten.
Je was bij de eerste break al kort goed op weg. Verbreek alle contact en dan lukt het je weer. Je moet er even doorheen bijten want je moet afkicken van die gozer.

Zorg voor afleiding met vriendinnen etc. Niet kniezen en wachten.
Un certain jeune homme
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:10:29 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96006591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:06 schreef Re het volgende:
Closure is ook maar een subjectief niemandsdalletje.
True maar wel erg ok als je het kan krijgen.
Vrijheid
pi_96006630
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:06 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:

[..]

Nee die stuur alleen ik :P Maar serieus, je bent boos en verdrietig, dat is heel logisch. Maar je wilt iets van hem dat hij je echt NIET gaat geven. Wat dat is weet alleen jij. Wat wil je van hem? Zijn liefde, zijn verontschuldiging, dat ie zegt dat ie je geweldig vind? Op dat alles hoef je niet te rekenen denk ik. Je moet niet zo met je laten sollen joh!
Nee weet ik.. ik wil ook niet met me laten sollen, verdorie! ;)
Wat ik van hem wou was inderdaad zijn verontschuldiging en dat hij gewoon heel eerlijk, oprecht en realistisch aan mij zou uitleggen wat er nou precies gebeurd was en waarom hij deed zoals hij deed. En dan zonder verwijten naar mij toe, of een schuldgevoel bij mij neer te leggen. Als hij mij zat is, dan moet hij daar eerlijk voor uit kunnen komen, vind ik.
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:12:56 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96006731
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef JustKiss het volgende:

[..]

Wat ik van hem wou was inderdaad zijn verontschuldiging en dat hij gewoon heel eerlijk, oprecht en realistisch aan mij zou uitleggen wat er nou precies gebeurd was en waarom hij deed zoals hij deed. En dan zonder verwijten naar mij toe, of een schuldgevoel bij mij neer te leggen. Als hij mij zat is, dan moet hij daar eerlijk voor uit kunnen komen, vind ik.
Dat krijg je niet. Doe het maar gewoon andersom, sluit het af zonder verwijten naar wie dan ook, accepteer dat jullie niet bij elkaar passen en move on.
Vrijheid
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:17:21 #15
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_96006961
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef JustKiss het volgende:

[..]

Nope dat ga je niet krijgen. Het is tijd dat jij het zelf afsluit. Dus nu ECHT blokkeren, niet meer je mail voor hem checken. Accepteer voor jezelf dat het is afgelopen, maak die keuze, en move on. Ga leuke dingen doen met vrienden! Ga uit! Ga sporten, of wat dan ook. En als hij weer contact zoekt: negeren. Ook de mailtjes niet meer lezen, en het beste gewoon meteen verwijderen. Je moet echt bewust de keuze maken dat het nu gewoon 100% afgelopen is! Het is tijd om voor jezelf te kiezen. :)
Google is your friend!
pi_96006965
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel. Er is maar 1 oplossing en hem weer uit je hoofd zetten.
Je was bij de eerste break al kort goed op weg. Verbreek alle contact en dan lukt het je weer. Je moet er even doorheen bijten want je moet afkicken van die gozer.

Zorg voor afleiding met vriendinnen etc. Niet kniezen en wachten.
Ja ik zorg ook voor afleiding, ik heb gelukkig ook dagen waarop ik niet op internet kan, dus dat scheelt al heel veel. Dus ja, als hij nu nooit meer wat stuurt dan is het klaar en ga ik verder met mijn leven. :)

Alleen wat ik ook niet snap is waarom hij mij dan negeert.
Moet je je voorstellen, je ligt het ene moment nog klef met iemand te zijn in bed, hij zegt dat hij helemaal gek op je is, en een aantal uur later ziet hij je niet meer zitten door een of andere suffe discussie (maar eigenlijk gewoon omdat hij al langer niets meer voelde).
Uiteindelijk praten jullie het uit, blijf je nog een nachtje slapen (maar heel afstandelijk van beide kanten). De volgende ochtend word je wakker en alles is mis van zijn kant. Hij kan niet meer normaal doen, gedraagt zich extreem lullig, is je spuugzat, zegt niks meer voor je te voelen, wil niet meer praten, niks meer horen en brengt je naar het station.

Daar kun je het dan mee doen en voor de rest word je genegeerd. Dat is toch ook gewoon erg raar.. :?
pi_96007132
Iemand kan alleen met je gevoel spelen als jij dat toelaat, jij geeft hem de macht om zo met jou om te gaan en het antwoord op de vraag waarom je daarvoor (bewust/onbewust) voor kiest weet alleen jij, moet je alleen wel verder kijken naar hem en hoe hij zich gedraagt ;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:22:40 #18
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_96007229
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef JustKiss het volgende:

[..]

Ja ik zorg ook voor afleiding, ik heb gelukkig ook dagen waarop ik niet op internet kan, dus dat scheelt al heel veel. Dus ja, als hij nu nooit meer wat stuurt dan is het klaar en ga ik verder met mijn leven. :)

Alleen wat ik ook niet snap is waarom hij mij dan negeert.
Moet je je voorstellen, je ligt het ene moment nog klef met iemand te zijn in bed, hij zegt dat hij helemaal gek op je is, en een aantal uur later ziet hij je niet meer zitten door een of andere suffe discussie (maar eigenlijk gewoon omdat hij al langer niets meer voelde).
Uiteindelijk praten jullie het uit, blijf je nog een nachtje slapen (maar heel afstandelijk van beide kanten). De volgende ochtend word je wakker en alles is mis van zijn kant. Hij kan niet meer normaal doen, gedraagt zich extreem lullig, is je spuugzat, zegt niks meer voor je te voelen, wil niet meer praten, niks meer horen en brengt je naar het station.

Daar kun je het dan mee doen en voor de rest word je genegeerd. Dat is toch ook gewoon erg raar.. :?
Ja dat is ook raar! Echter, we kunnen hier nu wel gaan zitten speculeren over waarom hij dat doet, maar dat heeft eigenlijk helemaal geen zin. Ik kan je nu al garanderen dat we daar toch niet achter komen. ;)
Google is your friend!
pi_96007734
Da's waar :)
pi_96039418
Hmm ik ben er inmiddels achtergekomen dat hij zich totaal niet meer met mij bezighoudt en actief op zoek is naar een nieuw slachtoffer voor seks.

Waarom doet dit mij verdorie zo'n pijn.. je zou zeggen dat iemand met de jaren wat "harder" wordt, maar ik voel me nog net zo ongelukkig wat dit betreft als toen ik 16 was. Ik ben geloof ik veel te kwetsbaar.

Verliefd zijn sucks bigtime.. echt. :'(
  woensdag 27 april 2011 @ 12:36:33 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_96039496
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef JustKiss het volgende:
Hmm ik ben er inmiddels achtergekomen dat hij zich totaal niet meer met mij bezighoudt en actief op zoek is naar een nieuw slachtoffer voor seks.

Waarom doet dit mij verdorie zo'n pijn.. je zou zeggen dat iemand met de jaren wat "harder" wordt, maar ik voel me nog net zo ongelukkig wat dit betreft als toen ik 16 was. Ik ben geloof ik veel te kwetsbaar.
Waarschijnlijk alleen bij hem. Naja, je hebt je closure, niet de mooie met bloemetjes omlijnde knuffelclosure maar toch closure. Eelt op je ziel en verder buffelen.

quote:
Verliefd zijn sucks bigtime.. echt. :'(
Neh.
Vrijheid
  woensdag 27 april 2011 @ 12:47:04 #22
42366 Staal
pi_96039823
Sterkte JK, je hebt er nu niks aan maar echt, het slijt en waarschijnlijk sneller dan je denkt.
Un certain jeune homme
pi_96040368
Ongeacht hoe jij vindt dat dingen moet worden afgehandeld/afgesloten/you name it, hij is je niets verplicht. Verspil in godsnaam je tijd niet met het wachten op closure (al vraag ik me wel af in hoeverre je daar genoegen mee zou nemen), hij heeft uit genoeg laten blijken dat hij hier klaar mee is, of er iig heel anders in staat.

Hoe jij hier verder nog mee omgaat, hangt af van jouw eigenwaarde en zelfrespect. Je hebt al een aantal keren dezelfde fout gemaakt, en het verbaast me dat zijn gedragingen nog als een verrassing lijken te komen voor jou. Hij is namelijk wel consequent in zijn aparte gedrag, dat moet je hem nageven.

Je kan of hier genoegen mee nemen, teren op de anderhalf uur per maand dat het wel leuk is en dit nog jaren zo blijven proberen tot je wordt vervangen, of het een halt toeroepen omdat je zelf ook ziet dat dit kansloos is.
pi_96043426
Bedankt allemaal :)

@ Dauntl3ss: ik snap op zich wel dat hij mij niets verplicht is, maar toch voelt het een beetje zo.
Als je op het ene moment nog superzwijmelig loopt te doen en een paar uur later, of de volgende dag, niets meer van iemand wilt weten, dan ben je gewoon verkeerd bezig geweest. Hij zei uit zichzelf dingen, waar ik niet om gevraagd had. Of het nou uit pure manipulatie is, of vanwege een gigantisch gebrek aan zelfkennis, of omdat ie zo wanhopig was dat ie nog niet alleen wou zijn, of een beetje van alles door elkaar. Als je zoiets doet en dan plotseling de ander dumpt, en ziet hoeveel pijn het haar doet, dan vind ik dat je gewoon uit redelijkheid wel een soort verplichting hebt om daar een wat uitleg bij te geven.
En als ik nou niets meer van me had laten horen, alla, dan had hij kunnen denken: prima, ze legt zich erbij neer. Mooi. Maar als hij ziet dat ik hem maar blijf lastigvallen met mailtjes... ik had in zijn plaats allang gewoon een open en eerlijk mailtje getypt hoor, al was het alleen maar om ervan af te zijn.

En ja blijkbaar heb ik te weinig zelfrespect waardoor ik niet gewoon denk van "ik hou de eer aan mezelf". Ik trek het gewoon echt niet dat hij zo tegen mij doet. Eerst een beetje de aardige jongen uithangen, maar zodra hij me zat is komt er me toch een egoistische klootzak naar boven... Het lijken wel 2 verschillende personen. Zo erg is dat.. ik zou zelf nooit zo met mensen kunnen omgaan.
pi_96045509
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:20 schreef JustKiss het volgende:
Bedankt allemaal :)

@ Dauntl3ss: ik snap op zich wel dat hij mij niets verplicht is, maar toch voelt het een beetje zo.
Als je op het ene moment nog superzwijmelig loopt te doen en een paar uur later, of de volgende dag, niets meer van iemand wilt weten, dan ben je gewoon verkeerd bezig geweest.
Klopt. Weet hij zelf ook.

quote:
Hij zei uit zichzelf dingen, waar ik niet om gevraagd had. Of het nou uit pure manipulatie is, of vanwege een gigantisch gebrek aan zelfkennis, of omdat ie zo wanhopig was dat ie nog niet alleen wou zijn, of een beetje van alles door elkaar. Als je zoiets doet en dan plotseling de ander dumpt, en ziet hoeveel pijn het haar doet, dan vind ik dat je gewoon uit redelijkheid wel een soort verplichting hebt om daar een wat uitleg bij te geven.
Vind jij. Hij is zelf niet het schoolvoorbeeld van fatsoenlijk gedrag, dus ik denk dat jij ook wel weet dat dat er bij hem niet inzit. Het boeit hem niet dat hij je kwetst.

quote:
En als ik nou niets meer van me had laten horen, alla, dan had hij kunnen denken: prima, ze legt zich erbij neer. Mooi. Maar als hij ziet dat ik hem maar blijf lastigvallen met mailtjes... ik had in zijn plaats allang gewoon een open en eerlijk mailtje getypt hoor, al was het alleen maar om ervan af te zijn.
Als jij niks van je had laten horen, had je nog enige class gehad, en zou hij zich eerder achter zijn oor krabben (if ever) dan wanneer jij je als een wanhopig wrak aan zijn voeten gooit. Je kan geen reactie afdwingen, en je zet op deze manier alleen jezelf voor gek. Dat jij serieus nog denkt dat dat hem ook maar boeit.. :')

quote:
En ja blijkbaar heb ik te weinig zelfrespect waardoor ik niet gewoon denk van "ik hou de eer aan mezelf". Ik trek het gewoon echt niet dat hij zo tegen mij doet. Eerst een beetje de aardige jongen uithangen, maar zodra hij me zat is komt er me toch een egoistische klootzak naar boven... Het lijken wel 2 verschillende personen. Zo erg is dat.. ik zou zelf nooit zo met mensen kunnen omgaan.
En juist daarom zou jij je te goed moeten voelen om je met zo'n type in te laten, en het niet als excuus moeten gebruiken om alsnog een reactie uit te lokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dauntl3ss op 27-04-2011 15:30:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')