Mag ik mijn ex nomineren voor de "worst ex of 2011 awards"? Of zou dat te veel eer zijn..
In het kort even, want ik heb al eerder over hem dingen gepost:
Hij heeft mij gedumpt, iets van 2 maanden geleden. We hadden maar kort iets, maar hij wilde het zelf graag een relatie noemen. Hij was in het begin heel enthousiast, later ging hij raar gedrag vertonen. Werd ineens kwaad om niets, zei de klefste dingen en een paar uur later wou hij mij niet meer. En dat herhaalde zich constant. Ik zat in een emotionele achtbaan zeg maar. Ik hield me steeds in, want hij kon mij vanalles verwijten, maar oh wee als ik maar 1 dingetje terug zei, dan wilde hij me niet meer. En dat uitte zich dan vaak in compleet negeren.
Moet je je voorstellen, het ene moment voel je je veilig in iemands armen, hoor je dat hij stapel op je is, en het andere moment ben je lucht voor hem.
Nou ja goed. Uiteindelijk dumpte hij mij zo hard en duidelijk dat het echt klaar was. Ik zat nog wel met vragen, heb hem een paar keer gemaild en nooit meer echt wat terug gehad, behalve dan dat ik de schuld kreeg van de break-up.
Ondertussen ging hij via chatsites op zoek naar zo snel mogelijk seks met een ander.
Totdat... ik ineens na al die weken out of the blue een mailtje kreeg van meneer dat hij spijt had en me miste. Daarna een paar keer gezellig heen en weer gemaild van "hoe gaat het met jou".
Paar dagen geleden sprak ik hem op msn en ik kreeg ineens weer mailtjes dat hij me terug wou, hij kon me niet vergeten. Ik ging er heel luchtig op in, niet inhoudelijk over "ons", maar meer van okee, laten we een keer afspreken. Aanvankelijk wou hij dat dolgraag.
Maar surprise surprise, het duurde niet lang of hij sloeg om. "Nee, het gaat niet werken".
Even later.. "hmm.. misschien toch.. wat had je in gedachten?"
Even later: "nee is nee. het gaat niet werken."
Ondertussen, dus echt serieus
ondertussen, probeerde hij driftig via de chatsite met vrouwen een seksafspraak te maken voor de avond waarop wij zouden afspreken!!
Is dat alles? Nee. Hij werd in het mailcontact ook echt bot naar mij toe. Steeds als ik zei van "okee, dan laten we het hierbij", stuurde hij toch weer wat terug. Dus bleef ik ook wat sturen. En ineens vroeg hij mij of ik puur voor de seks met hem wilde afspreken, want meer dan dat zat er niet in.

Dat staat in zo'n schril contrast met wat hij eerder stuurde dat het gewoon surreëel is.
Moet ik blij zijn dat ik van die engerd af ben? Tuurlijk. Maar hoe is het mogelijk dat iemand zo kan zijn? Zo ga je toch niet met iemand om? Na 2 maanden weer wat sturen, helemaal happy zijn als ik reageer, maar als het puntje bij het paaltje komt dan wil hij helemaal niet afspreken en gaat ie vervolgens nog bot doen ook. Ik kan er met mijn hoofd niet bij, help me?? Somebody please??