abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97589866
Mag ik mijn ex nomineren voor de "worst ex of 2011 awards"? Of zou dat te veel eer zijn..

In het kort even, want ik heb al eerder over hem dingen gepost:
Hij heeft mij gedumpt, iets van 2 maanden geleden. We hadden maar kort iets, maar hij wilde het zelf graag een relatie noemen. Hij was in het begin heel enthousiast, later ging hij raar gedrag vertonen. Werd ineens kwaad om niets, zei de klefste dingen en een paar uur later wou hij mij niet meer. En dat herhaalde zich constant. Ik zat in een emotionele achtbaan zeg maar. Ik hield me steeds in, want hij kon mij vanalles verwijten, maar oh wee als ik maar 1 dingetje terug zei, dan wilde hij me niet meer. En dat uitte zich dan vaak in compleet negeren.

Moet je je voorstellen, het ene moment voel je je veilig in iemands armen, hoor je dat hij stapel op je is, en het andere moment ben je lucht voor hem.

Nou ja goed. Uiteindelijk dumpte hij mij zo hard en duidelijk dat het echt klaar was. Ik zat nog wel met vragen, heb hem een paar keer gemaild en nooit meer echt wat terug gehad, behalve dan dat ik de schuld kreeg van de break-up. :?
Ondertussen ging hij via chatsites op zoek naar zo snel mogelijk seks met een ander.

Totdat... ik ineens na al die weken out of the blue een mailtje kreeg van meneer dat hij spijt had en me miste. Daarna een paar keer gezellig heen en weer gemaild van "hoe gaat het met jou".
Paar dagen geleden sprak ik hem op msn en ik kreeg ineens weer mailtjes dat hij me terug wou, hij kon me niet vergeten. Ik ging er heel luchtig op in, niet inhoudelijk over "ons", maar meer van okee, laten we een keer afspreken. Aanvankelijk wou hij dat dolgraag.

Maar surprise surprise, het duurde niet lang of hij sloeg om. "Nee, het gaat niet werken".
Even later.. "hmm.. misschien toch.. wat had je in gedachten?"
Even later: "nee is nee. het gaat niet werken."

Ondertussen, dus echt serieus ondertussen, probeerde hij driftig via de chatsite met vrouwen een seksafspraak te maken voor de avond waarop wij zouden afspreken!!

Is dat alles? Nee. Hij werd in het mailcontact ook echt bot naar mij toe. Steeds als ik zei van "okee, dan laten we het hierbij", stuurde hij toch weer wat terug. Dus bleef ik ook wat sturen. En ineens vroeg hij mij of ik puur voor de seks met hem wilde afspreken, want meer dan dat zat er niet in. :r Dat staat in zo'n schril contrast met wat hij eerder stuurde dat het gewoon surreëel is.

Moet ik blij zijn dat ik van die engerd af ben? Tuurlijk. Maar hoe is het mogelijk dat iemand zo kan zijn? Zo ga je toch niet met iemand om? Na 2 maanden weer wat sturen, helemaal happy zijn als ik reageer, maar als het puntje bij het paaltje komt dan wil hij helemaal niet afspreken en gaat ie vervolgens nog bot doen ook. Ik kan er met mijn hoofd niet bij, help me?? Somebody please??
pi_97589947
Wat dacht van de block op zijn mails, hyves etc en hem gewoon negeren. Hij doet waarschijnlijk omdat die aandacht te kort komt en jij reageert gewoon.
  PR/Manusje van alles woensdag 1 juni 2011 @ 18:26:10 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_97589985
kweek eens ballen en laat je niet gebruiken....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_97590055
@ formerjellybean:
Maar ik wilde hem juist geen ego-boost geven, ik had al een beetje het idee dat hij daar misschien naar op zoek was, omdat het hem nog niet gelukt was iemand anders te vinden.

Dus ik heb niets "liefs" gezegd zeg maar. Ik heb niet gestuurd dat ik hem miste, of dat ik hem terug wou, of dat ik weer voor "ons" wilde gaan. Ik heb gewoon een casual praatje gehouden en gezegd gezellig te willen afspreken en meer niet. Hij daarentegen, heeft al die dingen wel gezegd! Dat maakt het zo achterlijk dat hij daarna weer zo raar reageert. Wel te verwachten van hem, maar nog steeds achterlijk.
pi_97590072
Je laat je wel heel erg gebruiken zo zeg. Helemaal als je op zijn voorstel in gaat. Hij heeft sex met andere vrouwen, en krijgt liefde/aandacht van jou. Lekker makkelijk.
pi_97590078
Ze zeggen ook wel dat een ezel zich niet 2 keer stoot aan dezelfde steen, laat staan meerdere keren. Gewoon al het contact met die gast verbreken en niet meer naar om kijken.
Who motivates the motivator?
pi_97590198
joh je weet dat iemand die je zulke vage berichtjes stuurt en je daarop antwoord en niet eens lief dan weet je al dat je in een spelletje gaat terechtkomen.
Hij stuurt iets jij hapt, daarna gaat die weer terugkrabbelen, je bent kwaad op hem maar jij laat je gebruiken omdat jij weer in zijn geintjes trapt. Dat iemand je mailt hoeft nog niet te zeggen dat je moet reageren hoor.
pi_97590223
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:28 schreef vraagjeenz het volgende:
Je laat je wel heel erg gebruiken zo zeg. Helemaal als je op zijn voorstel in gaat. Hij heeft sex met andere vrouwen, en krijgt liefde/aandacht van jou. Lekker makkelijk.
Nee nee, ik ging natuurlijk niet op dat seksvoorstel in. Het kan ook zijn dat hij dat alleen maar zei om me te testen. Kan ie dan vervolgens weer tegen me gebruiken als het hem uitkomt. Of hij meende het echt. In beide gevallen super gevoelloos en bot natuurlijk.

Maar het einde van het liedje was in ieder geval dat hij niet meer wilde afspreken.
pi_97590318
Maar why the fuck stuurt hij zoiets in de eerste plaats?

Laten we het omdraaien. Als ik iemand gedumpt zou hebben en pijn zou hebben gedaan, dan zou ik diegene uit respect met rust laten. Mocht ik later toch nog gaan mailen dat ik diegene mis en terug wil, dan zou ik dat ook echt menen en dan zou ik er eerst goed overna hebben gedacht. Dan verander ik niet binnen een dag van gedachten. Laat staan dat ik dan bot ga worden.

Hoe is zoiets mogelijk?? Ik ben echt verbijsterd.
pi_97590474
Waarom heb je uberhaupt gereageerd toen hij mailde? Hij heeft jou gedumpt en je wist toen al hoe hij was. Dat je er vervolgens meerdere malen opnieuw min of meer intrapt, dat ligt toch echt meer aan jou dan aan hem.
Waarschijnlijk kon hij als hij mailde dat hij je graag weer wilde zien tijdelijk even niemand anders krijgen, en van jou wist ie wel dat je toch wel weer zou antwoorden. En als er dan iemand anders beschikbaar was, dan was jij niet interessant meer voor hem. Jij bent er straks immers ook nog wel, terwijl de meesten niet zo naïef zijn om er toch steeds weer op in te gaan.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:42:03 #11
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_97590553
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:21 schreef JustKiss het volgende:

Ondertussen, dus echt serieus ondertussen, probeerde hij driftig via de chatsite met vrouwen een seksafspraak te maken voor de avond waarop wij zouden afspreken!!

Hoe weet jij dat?
pi_97590559
Die gast heeft duidelijk schijt aan je en is enkel geïnteresseerd in pussy. En dan ook nog heel sneu op sexchats rondhangen :') m`en je hebt echt met een sneu figuur te maken. Tenzij jij ook alleen maar interesse had in sex. Maar je gaat me niet vertellen dat je na de 1e emotieachtbaan niet datzelfde dacht.
.
pi_97590573
Blokkeer en verwijder alle contact met hem: e-mail, msn, hyves, mobielnummer enz.

Klaar. :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:45:20 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_97590696
Mannen kunnen ook borderline hebben hoor :). Of in ieder geval borderline-achtige trekjes hebben zoals ik het nu lees :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_97590735
TS valt op sukkeltjes. Zoek eens een echte vent.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_97590785
Zo ernstig vind ik dit niet hoor. Behalve een aantal irritante mailtjes doet hij niks.
Hij wil gewoon seks hebben, net zoals toen hij een 'relatie' met jou had en doet alles om dat te bewerkstelligen. Dat noem ik gewoon mannelijk.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_97590795
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef jogy het volgende:
Mannen kunnen ook borderline hebben hoor :). Of in ieder geval borderline-achtige trekjes hebben zoals ik het nu lees :').
Mensen die diagnones via internet stellen. :')
pi_97590872
"Lief dagboek.
Vandaag zat ik in een emotionele achtbaan."
pi_97590930
quote:
We hebben weer een nieuwe huis-, tuin- en keuken psychiater in tha house!
pi_97591053
quote:
Nou even serieus, ik vind hem inderdaad af en toe borderline trekjes hebben.

Hij heeft trouwens wel echt een psychiater, maar ik ga de details over zijn situatie hier niet zetten want dan wordt het te specifiek. Laten we het erop houden dat hij zijn leven niet op orde heeft. Het KAN ermee te maken hebben, maar ik vind zo'n stoornis toch echt geen excuus voor deze mate van asshole gedrag, sorry.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:52:57 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_97591057
Dat je er nog op in gaat op zo'n figuur. Ik zou hem meteen blocken, deleten etc.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_97591204
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef JustKiss het volgende:

[..]

Nou even serieus, ik vind hem inderdaad af en toe borderline trekjes hebben.

Hij heeft trouwens wel echt een psychiater, maar ik ga de details over zijn situatie hier niet zetten want dan wordt het te specifiek. Laten we het erop houden dat hij zijn leven niet op orde heeft. Het KAN ermee te maken hebben, maar ik vind zo'n stoornis toch echt geen excuus voor deze mate van asshole gedrag, sorry.
Het interesseert je erg veel. Ben je over hem heen? Het is je ex.
pi_97591373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het interesseert je erg veel. Ben je over hem heen? Het is je ex.
Haha als ik over hem heen zou zijn, no way dat ik dan ooit nog op hem gereageerd zou hebben, laat staan dat ik nog met hem af had willen spreken, laat staan dat ik dit topic over hem zou openen. ;)

Natuurlijk doet hij mij nog iets, daarom vind ik het ook zo gemeen dat hij zo met me omgaat. Hij had me al genoeg gekwetst, hij had me daarna ook met rust kunnen laten, ipv dingen opnieuw aan te wakkeren en me vervolgens weer keihard te laten vallen.
Hij zocht weer contact, ik niet.
Hij deed weer klef, wilde me terug, wilde afspreken, ik reageerde alleen, maar niet klef.
Ik bleef beleefd en vriendelijk, hoe raar hij ook deed. Hij werd bot. Waarom? God mag het weten.
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:00:15 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_97591381
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mensen die diagnones via internet stellen. :')
'zoals ik het lees' hè Kan natuurlijk anders zijn maar kom op zeg. :'). Met blauwe ballen kan je ook borderline achtige trekjes krijgen als man zijnde B-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_97591432
:').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')