abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97589866
Mag ik mijn ex nomineren voor de "worst ex of 2011 awards"? Of zou dat te veel eer zijn..

In het kort even, want ik heb al eerder over hem dingen gepost:
Hij heeft mij gedumpt, iets van 2 maanden geleden. We hadden maar kort iets, maar hij wilde het zelf graag een relatie noemen. Hij was in het begin heel enthousiast, later ging hij raar gedrag vertonen. Werd ineens kwaad om niets, zei de klefste dingen en een paar uur later wou hij mij niet meer. En dat herhaalde zich constant. Ik zat in een emotionele achtbaan zeg maar. Ik hield me steeds in, want hij kon mij vanalles verwijten, maar oh wee als ik maar 1 dingetje terug zei, dan wilde hij me niet meer. En dat uitte zich dan vaak in compleet negeren.

Moet je je voorstellen, het ene moment voel je je veilig in iemands armen, hoor je dat hij stapel op je is, en het andere moment ben je lucht voor hem.

Nou ja goed. Uiteindelijk dumpte hij mij zo hard en duidelijk dat het echt klaar was. Ik zat nog wel met vragen, heb hem een paar keer gemaild en nooit meer echt wat terug gehad, behalve dan dat ik de schuld kreeg van de break-up. :?
Ondertussen ging hij via chatsites op zoek naar zo snel mogelijk seks met een ander.

Totdat... ik ineens na al die weken out of the blue een mailtje kreeg van meneer dat hij spijt had en me miste. Daarna een paar keer gezellig heen en weer gemaild van "hoe gaat het met jou".
Paar dagen geleden sprak ik hem op msn en ik kreeg ineens weer mailtjes dat hij me terug wou, hij kon me niet vergeten. Ik ging er heel luchtig op in, niet inhoudelijk over "ons", maar meer van okee, laten we een keer afspreken. Aanvankelijk wou hij dat dolgraag.

Maar surprise surprise, het duurde niet lang of hij sloeg om. "Nee, het gaat niet werken".
Even later.. "hmm.. misschien toch.. wat had je in gedachten?"
Even later: "nee is nee. het gaat niet werken."

Ondertussen, dus echt serieus ondertussen, probeerde hij driftig via de chatsite met vrouwen een seksafspraak te maken voor de avond waarop wij zouden afspreken!!

Is dat alles? Nee. Hij werd in het mailcontact ook echt bot naar mij toe. Steeds als ik zei van "okee, dan laten we het hierbij", stuurde hij toch weer wat terug. Dus bleef ik ook wat sturen. En ineens vroeg hij mij of ik puur voor de seks met hem wilde afspreken, want meer dan dat zat er niet in. :r Dat staat in zo'n schril contrast met wat hij eerder stuurde dat het gewoon surreëel is.

Moet ik blij zijn dat ik van die engerd af ben? Tuurlijk. Maar hoe is het mogelijk dat iemand zo kan zijn? Zo ga je toch niet met iemand om? Na 2 maanden weer wat sturen, helemaal happy zijn als ik reageer, maar als het puntje bij het paaltje komt dan wil hij helemaal niet afspreken en gaat ie vervolgens nog bot doen ook. Ik kan er met mijn hoofd niet bij, help me?? Somebody please??
pi_97589947
Wat dacht van de block op zijn mails, hyves etc en hem gewoon negeren. Hij doet waarschijnlijk omdat die aandacht te kort komt en jij reageert gewoon.
  PR/Manusje van alles woensdag 1 juni 2011 @ 18:26:10 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_97589985
kweek eens ballen en laat je niet gebruiken....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_97590055
@ formerjellybean:
Maar ik wilde hem juist geen ego-boost geven, ik had al een beetje het idee dat hij daar misschien naar op zoek was, omdat het hem nog niet gelukt was iemand anders te vinden.

Dus ik heb niets "liefs" gezegd zeg maar. Ik heb niet gestuurd dat ik hem miste, of dat ik hem terug wou, of dat ik weer voor "ons" wilde gaan. Ik heb gewoon een casual praatje gehouden en gezegd gezellig te willen afspreken en meer niet. Hij daarentegen, heeft al die dingen wel gezegd! Dat maakt het zo achterlijk dat hij daarna weer zo raar reageert. Wel te verwachten van hem, maar nog steeds achterlijk.
pi_97590072
Je laat je wel heel erg gebruiken zo zeg. Helemaal als je op zijn voorstel in gaat. Hij heeft sex met andere vrouwen, en krijgt liefde/aandacht van jou. Lekker makkelijk.
pi_97590078
Ze zeggen ook wel dat een ezel zich niet 2 keer stoot aan dezelfde steen, laat staan meerdere keren. Gewoon al het contact met die gast verbreken en niet meer naar om kijken.
Who motivates the motivator?
pi_97590198
joh je weet dat iemand die je zulke vage berichtjes stuurt en je daarop antwoord en niet eens lief dan weet je al dat je in een spelletje gaat terechtkomen.
Hij stuurt iets jij hapt, daarna gaat die weer terugkrabbelen, je bent kwaad op hem maar jij laat je gebruiken omdat jij weer in zijn geintjes trapt. Dat iemand je mailt hoeft nog niet te zeggen dat je moet reageren hoor.
pi_97590223
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:28 schreef vraagjeenz het volgende:
Je laat je wel heel erg gebruiken zo zeg. Helemaal als je op zijn voorstel in gaat. Hij heeft sex met andere vrouwen, en krijgt liefde/aandacht van jou. Lekker makkelijk.
Nee nee, ik ging natuurlijk niet op dat seksvoorstel in. Het kan ook zijn dat hij dat alleen maar zei om me te testen. Kan ie dan vervolgens weer tegen me gebruiken als het hem uitkomt. Of hij meende het echt. In beide gevallen super gevoelloos en bot natuurlijk.

Maar het einde van het liedje was in ieder geval dat hij niet meer wilde afspreken.
pi_97590318
Maar why the fuck stuurt hij zoiets in de eerste plaats?

Laten we het omdraaien. Als ik iemand gedumpt zou hebben en pijn zou hebben gedaan, dan zou ik diegene uit respect met rust laten. Mocht ik later toch nog gaan mailen dat ik diegene mis en terug wil, dan zou ik dat ook echt menen en dan zou ik er eerst goed overna hebben gedacht. Dan verander ik niet binnen een dag van gedachten. Laat staan dat ik dan bot ga worden.

Hoe is zoiets mogelijk?? Ik ben echt verbijsterd.
pi_97590474
Waarom heb je uberhaupt gereageerd toen hij mailde? Hij heeft jou gedumpt en je wist toen al hoe hij was. Dat je er vervolgens meerdere malen opnieuw min of meer intrapt, dat ligt toch echt meer aan jou dan aan hem.
Waarschijnlijk kon hij als hij mailde dat hij je graag weer wilde zien tijdelijk even niemand anders krijgen, en van jou wist ie wel dat je toch wel weer zou antwoorden. En als er dan iemand anders beschikbaar was, dan was jij niet interessant meer voor hem. Jij bent er straks immers ook nog wel, terwijl de meesten niet zo naïef zijn om er toch steeds weer op in te gaan.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:42:03 #11
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_97590553
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:21 schreef JustKiss het volgende:

Ondertussen, dus echt serieus ondertussen, probeerde hij driftig via de chatsite met vrouwen een seksafspraak te maken voor de avond waarop wij zouden afspreken!!

Hoe weet jij dat?
pi_97590559
Die gast heeft duidelijk schijt aan je en is enkel geïnteresseerd in pussy. En dan ook nog heel sneu op sexchats rondhangen :') m`en je hebt echt met een sneu figuur te maken. Tenzij jij ook alleen maar interesse had in sex. Maar je gaat me niet vertellen dat je na de 1e emotieachtbaan niet datzelfde dacht.
.
pi_97590573
Blokkeer en verwijder alle contact met hem: e-mail, msn, hyves, mobielnummer enz.

Klaar. :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:45:20 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_97590696
Mannen kunnen ook borderline hebben hoor :). Of in ieder geval borderline-achtige trekjes hebben zoals ik het nu lees :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_97590735
TS valt op sukkeltjes. Zoek eens een echte vent.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_97590785
Zo ernstig vind ik dit niet hoor. Behalve een aantal irritante mailtjes doet hij niks.
Hij wil gewoon seks hebben, net zoals toen hij een 'relatie' met jou had en doet alles om dat te bewerkstelligen. Dat noem ik gewoon mannelijk.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_97590795
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef jogy het volgende:
Mannen kunnen ook borderline hebben hoor :). Of in ieder geval borderline-achtige trekjes hebben zoals ik het nu lees :').
Mensen die diagnones via internet stellen. :')
pi_97590872
"Lief dagboek.
Vandaag zat ik in een emotionele achtbaan."
pi_97590930
quote:
We hebben weer een nieuwe huis-, tuin- en keuken psychiater in tha house!
pi_97591053
quote:
Nou even serieus, ik vind hem inderdaad af en toe borderline trekjes hebben.

Hij heeft trouwens wel echt een psychiater, maar ik ga de details over zijn situatie hier niet zetten want dan wordt het te specifiek. Laten we het erop houden dat hij zijn leven niet op orde heeft. Het KAN ermee te maken hebben, maar ik vind zo'n stoornis toch echt geen excuus voor deze mate van asshole gedrag, sorry.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:52:57 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_97591057
Dat je er nog op in gaat op zo'n figuur. Ik zou hem meteen blocken, deleten etc.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_97591204
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef JustKiss het volgende:

[..]

Hij heeft trouwens wel echt een psychiater, maar ik ga de details over zijn situatie hier niet zetten want dan wordt het te specifiek. Laten we het erop houden dat hij zijn leven niet op orde heeft. Het KAN ermee te maken hebben, maar ik vind zo'n stoornis toch echt geen excuus voor deze mate van asshole gedrag, sorry.
Het interesseert je erg veel. Ben je over hem heen? Het is je ex.
pi_97591373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het interesseert je erg veel. Ben je over hem heen? Het is je ex.
Haha als ik over hem heen zou zijn, no way dat ik dan ooit nog op hem gereageerd zou hebben, laat staan dat ik nog met hem af had willen spreken, laat staan dat ik dit topic over hem zou openen. ;)

Natuurlijk doet hij mij nog iets, daarom vind ik het ook zo gemeen dat hij zo met me omgaat. Hij had me al genoeg gekwetst, hij had me daarna ook met rust kunnen laten, ipv dingen opnieuw aan te wakkeren en me vervolgens weer keihard te laten vallen.
Hij zocht weer contact, ik niet.
Hij deed weer klef, wilde me terug, wilde afspreken, ik reageerde alleen, maar niet klef.
Ik bleef beleefd en vriendelijk, hoe raar hij ook deed. Hij werd bot. Waarom? God mag het weten.
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:00:15 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_97591381
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mensen die diagnones via internet stellen. :')
'zoals ik het lees' hè Kan natuurlijk anders zijn maar kom op zeg. :'). Met blauwe ballen kan je ook borderline achtige trekjes krijgen als man zijnde B-).
Vrijheid
pi_97591432
:').
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:02:28 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_97591453
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:52 schreef JustKiss het volgende:

[..]

Een reden hoeft geen excuus te zijn hoor. Blij zijn dat je ervan af bent en verder gaan. Dat je hem zelfs nog wel een beetje zag zitten na die gekkigheid is ook niet geheel gezond volgens mij, maar ok.
Vrijheid
pi_97591542
quote:
8s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:00 schreef jogy het volgende:

[..]

'zoals ik het lees' hè Kan natuurlijk anders zijn maar kom op zeg. :'). Met blauwe ballen kan je ook borderline achtige trekjes krijgen als man zijnde B-).
Newsflash; iedereen herkent zich in meer of mindere mate in een van de persoonlijkheidsstoornissen. Politici hebben bijvoorbeeld sneller narcistische trekjes, je buurvrouw hangt wellicht regelmatig het theatrale wijf uit.
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:05:29 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_97591572
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Newsflash; iedereen herkent zich in meer of mindere mate in een van de persoonlijkheidsstoornissen. Politici hebben bijvoorbeeld sneller narcistische trekjes, je buurvrouw hangt wellicht regelmatig het theatrale wijf uit.
Goed punt. Iedereen aan de medicatie dan maar.
Vrijheid
pi_97591659
Ja deze gast is ook echt psychiatrisch ziek, en gebruikt medicatie. Maar nogmaals, ik vind dat geen excuus.
pi_97591691
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:07 schreef JustKiss het volgende:
Ja deze gast is ook echt psychiatrisch ziek, en gebruikt medicatie. Maar nogmaals, ik vind dat geen excuus.
En wat is er wel leuk aan hem dat hij je toch nog wat doet?
pi_97591714
Gevoelens, that's all.
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:09:01 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_97591720
quote:
Mwoah, als iemand aan de medicijnen is voor psychische problemen en dan psychisch in de war over komt dan vind ik het een simpel rekensommetje.
Vrijheid
pi_97591721
quote:
Jij bent zelf ook niet zo lekker in je hoofd blijkbaar. :')

Bonus :') : Psychiatrisch ziek :')
pi_97591795
Haha en bedankt weer :P
pi_97591827
Geen probleem :)
pi_97591939
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:08 schreef JustKiss het volgende:
Gevoelens, that's all.
Kun je uitleggen waar die gevoelens vandaan komen?
pi_97591962
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kun je uitleggen waar die gevoelens vandaan komen?
Zal ik het laten zien met een plaatje?:)
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:18:29 #38
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97592053
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:42 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
Ze kreeg een mailtje op haar andere adres _O-
pi_97592151
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:18 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ze kreeg een mailtje op haar andere adres _O-
De grap uitleggen. :'(
pi_97592316
Haha gaat weer lekker mensen, dit is serieuze business hoor :+

Waar komen die gevoelens vandaan? Naja als ze er zijn, zijn ze lastig weg te krijgen.
pi_97592420
Ff serieus...

Kan iemand zich in hem verplaatsen en mij uitleggen hoe dit gedrag mogelijk is??
pi_97592634
quote:
Eerste wat ik ook dacht inderdaad, duidelijk gevalletje borderline. Schizofrenie kan ook nog.
pi_97592726
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:28 schreef JustKiss het volgende:
Ff serieus...

Kan iemand zich in hem verplaatsen en mij uitleggen hoe dit gedrag mogelijk is??
Ja, Het kan je zelfs uitgelegd worden in een liedje! :D
pi_97592776
quote:
Ff serieus...

Gewone mensen* kunnen zich niet in borderliners verplaatsen. Borderliners kunnen zich überhaupt niet in een ander verplaatsen. Kortom: nee, niemand kan dat.

*Met 'gewone mensen' bedoel ik: iedereen die geen borderliner is, inclusief Sheldon Cooper.
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:40:01 #45
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_97592814
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

De grap uitleggen. :'(
je snapte hem gewoon niet he!
pi_97592856
quote:
Ff serieus...

Ja, even serieus: LET. IT. GO.
pi_97592870
quote:
16s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:40 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

je snapte hem gewoon niet he!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je de uitleg in een liedje TS?
pi_97592915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:41 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je de uitleg in een liedje TS?
Ben benieuwd welk liedje hier bij past.
pi_97592979

SPOILER
pi_97593154
Dat je nog reageert op hem. Dan vraag je er ook wel een beetje om. En ook nog met hem af willen spreken... :')
pi_97593195
LET IT GO.

En anders wilt een fokker jou hier er vast wel mee helpen om het te vergeten.
pi_97593355
Ik vind hem nogal een aandachtshoer als ik het zo lees. Als ik in jouw schoenen stond zou ik er niet zoveel energie in gaan stoppen en het voor gezien houden. Je kunt hem toch niet redden, en de enige die last gaat ondervinden van deze situatie ben jij.
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:57:59 #53
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97593398
Noem je dit een ex from hell? Dit is kinderspel vergeleken bij mijn ex. :')

Anyway, je zorgt er mede zelf voor dat 'ie je kan blijven aanspreken. Gewoon negeren die handel, dan houdt 'ie vanzelf wel op.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_97593415
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:52 schreef Snoepje5 het volgende:
En anders wilt een fokker jou hier er vast wel mee helpen om het te vergeten.
Haha ohja? Elke mogelijkheid om die asshole te vergeten is welkom. :+
pi_97593431
Pics. Zonder je hoofd, wel zo anoniem.
pi_97593448
Stel je niet zo aan. Je trekt het op jezelf sowieso.
pi_97593450
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:57 schreef goofy_goober het volgende:
Noem je dit een ex from hell? Dit is kinderspel vergeleken bij mijn ex. :')
Kan niet.. Ik heb het hier zo kort mogelijk gehouden he. ;)
pi_97593457
Ik wil me bij deze wel aanmelden.
Waar je ex het nare disturbed liedje is, ben ik meer iets vrolijks als dit:

:D

Zullen we dansen?
pi_97593548
Beterrrrrr. Moet je je liedje niet weer aanpassen natuurlijk.

Nee ik snap dat het verhaal raar overkomt voor jullie, maar als je er middenin zit is het nogal hard hoor. :N
pi_97593566
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:58 schreef JustKiss het volgende:

[..]

Haha ohja? Elke mogelijkheid om die asshole te vergeten is welkom. :+
Haha foto en waar woon je?

Nee maar laat het gewoon gaan. Hij is een eikel en als hij ooit nog een relatie heeft die langer stand houdt dan weet ik veel hoe kort, dan zal dat met een dove zijn. Ga op zoek naar iets beters :)
pi_97593586
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:02 schreef JustKiss het volgende:
Beterrrrrr. Moet je je liedje niet weer aanpassen natuurlijk.
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:09:27 #62
333374 Lithia
Too serious
pi_97593837
Je kan wel blijven analyseren, maar het heeft verder geen nut. Laat het nou gaan.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_97593852
Opgelost, slotje :D
pi_97598512
quote:
8s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:00 schreef jogy het volgende:

[..]

borderline kunnen mannen ook gewoon hebben hoor.

En ik ken ergere exen :P
pi_97604203
Je ex is een loser, gebruik het als een wijze les om je de volgende keer dit soort gedoe te besparen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 23:55:17 #66
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_97605148
Je hebt weinig eigenwaarde, negeer die gast, voor hem vele anderen
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_97607752
Alhoewel ik al zoveel mensen heb zien komen en gaan in m'n leven als we het over oude klasgenoten en vrienden van toen hebben, ben ik in het geval van relaties nog steeds net zo nuchter. Ik verwijder ze net zoals je een e-mail verwijdert zo uit m'n leven : DELETE. Na 3 dagen voel je je zoveel beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suncatcher op 02-06-2011 01:01:02 ]
pi_97607926
Tenzij je, afgaande op je vorige topics, het heerlijk vindt en ervan geniet om als stront behandeld te worden en het oke vindt dat je partner bij elke ruzie weer sexdates scoort. In dat geval wens ik je veel succes.

[ Bericht 18% gewijzigd door Suncatcher op 02-06-2011 01:01:57 ]
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:49:20 #69
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_97615756
Je gaat uit van hoe jij (en normale mensen die je kent) zou reageren in zo'n situatie: Maar hij is niet normaal.
Zoals jij zijn reacties beschrijft is het gewoon iemand met heel veel issues en/of een stoornis. Logisch dat je hem niet begrijpt en dat gaat je ook niet lukken. Blokken die gast en snel vergeten. :)
pi_97619345
Ex from hell.. Ik kan je nog veel ergere verhalen vertellen.. Exen.. pffff.. :P
Enniehoe.. Ik denk dat je er goed aan doet om deze man links te laten liggen. Er valt niks mee aan te vangen, dat is toch gewoon duidelijk?
pi_97620317
TS, wat is het adres van die chatsite?
pi_97620733
Serieus. Verwijder alles van deze persoon, blok hem waar je kan, en kom er nooit meer mee in contact. En voor de rest, I wish you a happy life. :Y) ^O^
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_97622387
Er zijn mannen die hun vrouwen fysiek misbruiken, verkrachten binnen een relatie en noem maar op. En dan zou jouw ex de ergste van 2011 zijn op grond van een paar minder prettige mailtjes. Stel je niet zo aan.
pi_97623258
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:46 schreef BazzieK het volgende:
Er zijn mannen die hun vrouwen fysiek misbruiken, verkrachten binnen een relatie en noem maar op. En dan zou jouw ex de ergste van 2011 zijn op grond van een paar minder prettige mailtjes. Stel je niet zo aan.
Het gaat in dit geval meer om de persoon, wiens gedrag moeilijk te plaatsen is, niet zozeer om wat hij gedaan heeft.
pi_97626007
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het gaat in dit geval meer om de persoon, wiens gedrag moeilijk te plaatsen is, niet zozeer om wat hij gedaan heeft.
Dat snap ik. Maar moeilijk te plaatsen gedrag verdient absoluut niet de titel ex from hell. Iedereen heeft wel lastige exen. Alleen als je zelf dom genoeg bent om op hun gedrag in te gaan heb je er last van.
pi_97626767
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:51 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar moeilijk te plaatsen gedrag verdient absoluut niet de titel ex from hell. Iedereen heeft wel lastige exen. Alleen als je zelf dom genoeg bent om op hun gedrag in te gaan heb je er last van.
Je moet natuurlijk wel bedenken dat deze nog niet de kans heeft gehad om veel uit te halen..
Tja, iedereen met een vervelende ex was dom genoeg om erin te tuinen natuurlijk.
Ok, mijn ex was vele malen erger.. Dus ik snap wat je bedoelt.
pi_97647734
ik las in de fp "worst van het jaar". Gecombineerd met ex from hell dacht ik... tja, sommige vinden het prettig andere niet. Maargoed ik had eventjes het nederlands met engels verward.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:40:49 #78
344029 HellsMaw
Eten is lekker
pi_97723910
Biggest Douche in the Universe award. Blijf voor altijd weg bij deze gozer.
pi_97724009
Als vrij permanente vrijgezel vind ik je eigenlijk een beetje een muts dat je met dat soort mannen een soort relatie aangaat terwijl er zoveel normale mannen heel graag een relatie willen maar niet kunnen krijgen omdat de vrouwtjes blijven vallen voor die eikeltjes :{w

Snap werkelijk waar niet waarom je uberhaupt nog antwoord geeft of met hem in gesprek gaat.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 5 juni 2011 @ 09:58:07 #80
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97727730
Omdat klootzakken interessant zijn (moeilijk te doorgronden) voor de vrouwtjes.
  zondag 5 juni 2011 @ 10:15:20 #81
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_97727991
Als je een klein beetje zelfrespect hebt reageer je helemaal niet op wat hij stuurt. Ongelofelijk dat mensen zich zo vernederen voor een ex.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_97741214
Je geeft die gast er immers alle aanleiding toe contact met jou te zoeken en je gaat
er ook nog een keer op in. :?

Je gaf zelf al aan dat dit meerdere keren is voorgevallen, waarom dan steeds meegaan
in zijn situatie? :?
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_97930326
Nu ik erop terugkijk zie ik dat ik weer precies heb gedaan wat ik juist niet wilde:

Ik heb me weer helemaal laten gaan in mijn blinde waas van verliefdheid. |:(

En het stomme is, op het moment zelf denk je dat het wel meevalt en dat je goed hebt nagedacht over de reacties die je teruggeeft. Ik dacht er ook wel over na, mijn reacties waren niet klef ofzo, maar het lag er te dik bovenop. Vanaf het moment dat hij weer ineens had gezegd dat hij me niet meer wou had ik het los moeten laten, maar in plaats daarvan ben ik er tegenin gegaan, en heb ik te vaak op hem gereageerd.

Het was ook zo raar.. ik kreeg eerst een mailtje op welke dag ik kon in het weekend, ik mailde terug dat ik niet kon afspreken in het weekend dus het zou een andere keer worden, en een paar uur later krijg ik terug "sorry, het gaat niet werken, als je er over nadenkt weet je dat zelf ook wel."
Terwijl hij 2 mailtjes ervoor nog sprak over dat hij me niet kon vergeten, dat hij hoopte dat er nog een "ons" was en weetikveelwat.
Het kwam gewoon WEER zo superhard aan en ik was echt teleurgesteld.

Het punt was al die tijd al dat ik dat rare wispelturige gedrag van hem niet kon negeren, ik raakte daar van in paniek en ging er te veel op in. Waarschijnlijk was ik daardoor meteen niet meer interessant genoeg. Hij wou mij terug toen hij dacht dat hij me niet meer kon krijgen. Toen hij door kreeg dat dat wel zou kunnen had hij er geen zin meer in.

Alsnog wel vet pijnlijk dat hij het halve land door wil reizen voor seksdates met vrouwen die hij een kwartiertje op msn heeft gesproken, maar niet meer voor mij.
pi_97930464
quote:
Borderline! Kom er maar in. ;(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:37:50 #85
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_97930578
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef seasushi het volgende:
Borderline! Kom er maar in. ;(
Ze is er op dit moment even niet.

Groetjes,

Bipolaire stoornis.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_97930581
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:44 schreef Knipoogje het volgende:
Als vrij permanente vrijgezel vind ik je eigenlijk een beetje een muts dat je met dat soort mannen een soort relatie aangaat terwijl er zoveel normale mannen heel graag een relatie willen maar niet kunnen krijgen omdat de vrouwtjes blijven vallen voor die eikeltjes :{w
Sorry.. :@
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:38:38 #87
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_97930600
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:37 schreef JustKiss het volgende:
Sorry.. :@
Geeft niks. Hij is lelijk, saai en kan geen vriendin krijgen. 'tis de kift! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_97930675
quote:
12s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:37 schreef SicSicSics het volgende:
Bipolaire stoornis.
Ja dat dus ondere andere.

En hij ging me verdorie nog helemaal zitten vertellen dat hij nu beter in zijn vel zat en minder last had van stemmingswisselingen enzo. Nou, ik heb het gezien. Hij draaide weer 180 graden om in korte tijd. Ik vraag me weleens af hoe hij zonder zijn medicijnen zou zijn, als hij nu al zo is.

[ Bericht 14% gewijzigd door JustKiss op 09-06-2011 11:58:39 ]
pi_97931725
quote:
Ik kan er met mijn hoofd niet bij, help me?? Somebody please??
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:41 schreef JustKiss het volgende:

[..]

Ja dat dus ondere andere.

En hij ging me verdorie nog helemaal zitten vertellen dat hij nu beter in zijn vel zat en minder last had van stemmingswisselingen enzo. Nou, ik heb het gezien. Hij draaide weer 180 graden om in korte tijd. Ik vraag me weleens af hoe hij zonder zijn medicijnen zou zijn, als hij nu al zo is.
Bipolairen hebben in manische perioden niet echt veel zelfkennis, dus ga jij je nou maar niet druk maken. Zijn probleem. Met wat mazzel komt hij na zo,n periode weer tot zelfinzicht en schaamt hij zich kapot. Wat overigens niet wil zeggen dat je dat dan maar moet pikken.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_97931833
Sorry maar je klinkt heel naïef ! Zeg tegen die kerel dat hij moet oprotten.

Er zijn zoveel jongens die wel normaal kunnen doen ;)
pi_97935218
voortaan gewoon negeren, niet meer reageren op zijn mailtjes. Ben je veel beter mee af.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_97935692
Hoe fokking kansloos ben je als je zo'n kerel aandacht blijft geven, met hem blijft mailen en zelfs de deur openhoudt voor een evt. nieuwe relatie met hem. Ja TS, ik heb het over jou. En dan huilie-huilie doen op een internetforum over het gedrag van die kerel. Je trekt dit soort kerels zelf aan als je werkelijk 0,0 eisen stelt aan een kerel.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:56:54 #93
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_97937933
Hij klinkt als iemand die veel aandacht nodig heeft maar het niet wilt geven en als iemand die niet weet wat hij wilt. Ik zou zeggen, zeg tegen hem dat je geen contact meer wilt, het is zo instabiel en rommelig en daar zit je niet op te wachten. Kan hij zich niet stil houden dan probeer hem te negeren, stuur ook niet over 2 maanden wat en kijk of hij je met rust laat. Is dit niet zo, doe je uiterste best om hem overal te blokkeren etc.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_97949292
quote:

Maar surprise surprise, het duurde niet lang of hij sloeg om. "Nee, het gaat niet werken".
Even later.. "hmm.. misschien toch.. wat had je in gedachten?"
Even later: "nee is nee. het gaat niet werken."
Zie die ex al zitten achter zijn PC hoor; tegelijkertijd mailen met TS en meisjes regelen in chatbox:

* Zo, ik ben weer single, tijd voor vrije sex. Eeens kijken, waar kan ik die het beste vinden (zoekt chatbox op)
* Hmm, die meisjes op deze site happen niet echt, laat ik toch maar even weer kijken of mijn ex hapt, wacht ik stuur haar een mailtje dat ik haar terugwil..
* Oh wacht eens even!! Deze site is veel beter (random andere chatbox), kijk eens... dit meisje wil vanavond nog afspreken!! Hmm, wel vervelend dat ik net dat mailtje aan mn ex verstuurd heb. Wacht, ik zeg wel dat "het niet gaat werken"..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  vrijdag 10 juni 2011 @ 06:51:06 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97969207
whahaa wat ben jij een meid die zich laat gebruiken zeg. ik begrijp hoe het voelt hoor maar jezus zeg ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97973836
vergeet die gozer gewoon ga genieten en er zijn genoeg mensen die je er bij willen helpen(denk ik)

en anders zijn er altijd op deze site genoeg mensen die je willen helpen;)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:16:34 #97
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97974134
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:04 schreef VonHinten het volgende:
Hoe fokking kansloos ben je als je zo'n kerel aandacht blijft geven, met hem blijft mailen en zelfs de deur openhoudt voor een evt. nieuwe relatie met hem. Ja TS, ik heb het over jou. En dan huilie-huilie doen op een internetforum over het gedrag van die kerel. Je trekt dit soort kerels zelf aan als je werkelijk 0,0 eisen stelt aan een kerel.
QFT enzo.
pi_98018822
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:21 schreef keste010 het volgende:

[..]

Zie die ex al zitten achter zijn PC hoor; tegelijkertijd mailen met TS en meisjes regelen in chatbox:

* Zo, ik ben weer single, tijd voor vrije sex. Eeens kijken, waar kan ik die het beste vinden (zoekt chatbox op)
* Hmm, die meisjes op deze site happen niet echt, laat ik toch maar even weer kijken of mijn ex hapt, wacht ik stuur haar een mailtje dat ik haar terugwil..
* Oh wacht eens even!! Deze site is veel beter (random andere chatbox), kijk eens... dit meisje wil vanavond nog afspreken!! Hmm, wel vervelend dat ik net dat mailtje aan mn ex verstuurd heb. Wacht, ik zeg wel dat "het niet gaat werken"..
Haha nee dat was dus niet zo, na dat mailtje aan mij bleef hij nog "doorzoeken" naar nieuwe dates, seksdates enzovoorts. Hij had er dus nog geen gevonden.
Maar hij verkoos het wel boven mij ja. Hij had met me af kunnen spreken, maar in plaats daarvan probeerde hij liever snel een ander te regelen. Auww.
pi_98021896
jezus ts... echt :')
dont get high on your own supply
pi_98024088
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 11:49 schreef JustKiss het volgende:

[..]

Haha nee dat was dus niet zo, na dat mailtje aan mij bleef hij nog "doorzoeken" naar nieuwe dates, seksdates enzovoorts. Hij had er dus nog geen gevonden.
Maar hij verkoos het wel boven mij ja. Hij had met me af kunnen spreken, maar in plaats daarvan probeerde hij liever snel een ander te regelen. Auww.
@TS; zit jij zelf ook op die sites hem te volgen of zo? Je bent hem namelijk nogal aan het volgen dat je dit allemaal zo gedetailleerd lijkt te weten.

Verder vind ik het lomp hoe sommige posters jouw 'advies' geven en je een kopje kleiner maken. Kan me voorstellen dat je zelfrespect aardig gedaald is door wat je meegemaakt hebt. Om dan hier een trap na te krijgen en je te zeggen dat je het allemaal zelf doet en huilie-huilie loopt te spelen is te kort door de bocht.

"Vergeten, blocken, deleten..." is het standaard makkelijke antwoord op Fok. Vraag voor jou - en dus advies - is hoe je eruit komt.

Dat begint met jezelf niets kwalijk te nemen. Zijn gedrag zegt niets over jou maar alles over je ex. Probeer ook geen antwoorden te krijgen op vragen. Je kunt rationeel geen irrationeel gedrag verklaren. Zie hem emotioneel als een kleuter verpakt in het lichaam van een volwassene. Dan kun je wellicht begrijpen dat je er zelf niets aan kunt doen.
Het enige wat je wel kunt doen is afstand te gaan maken. Natuurlijk zal je ex nog regelmatig door je hoofd spoken als ik jouw posts zo teruglees. Accepteer dat jij dat "blocken en deleten" niet kan en probeer dat dan ook niet. Dan vecht je tegen iets waar je je aan de andere kant net zo hard tegen verzet en dat gaat je alleen maar uitputten.

Doe het dus stapje voor stapje. Zie geen volwassen "ex" maar een emotionele kleuter. Zie dat je hem niet kunt veranderen en zie dat het enige waar je wel invloed op hebt je eigen gedrag is. Zie dan dat je jezelf alleen maar langer pijn blijft doen zolang je vragen wilt oplossen die gaan over merkwaardig "volwassen gedrag" en dat je jezelf dus de verkeerde vragen stelt. Dan ben je heel snel door je vragen heen en gaat het loslaten stukken eenvoudiger :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')