Haha ohja? Elke mogelijkheid om die asshole te vergeten is welkom.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:52 schreef Snoepje5 het volgende:
En anders wilt een fokker jou hier er vast wel mee helpen om het te vergeten.
Kan niet.. Ik heb het hier zo kort mogelijk gehouden he.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:57 schreef goofy_goober het volgende:
Noem je dit een ex from hell? Dit is kinderspel vergeleken bij mijn ex.
Haha foto en waar woon je?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:58 schreef JustKiss het volgende:
[..]
Haha ohja? Elke mogelijkheid om die asshole te vergeten is welkom.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:02 schreef JustKiss het volgende:
Beterrrrrr. Moet je je liedje niet weer aanpassen natuurlijk.
borderline kunnen mannen ook gewoon hebben hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:00 schreef jogy het volgende:
[..]
'zoals ik het lees' hè Kan natuurlijk anders zijn maar kom op zeg.. Met blauwe ballen kan je ook borderline achtige trekjes krijgen als man zijnde
.
Het gaat in dit geval meer om de persoon, wiens gedrag moeilijk te plaatsen is, niet zozeer om wat hij gedaan heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:46 schreef BazzieK het volgende:
Er zijn mannen die hun vrouwen fysiek misbruiken, verkrachten binnen een relatie en noem maar op. En dan zou jouw ex de ergste van 2011 zijn op grond van een paar minder prettige mailtjes. Stel je niet zo aan.
Dat snap ik. Maar moeilijk te plaatsen gedrag verdient absoluut niet de titel ex from hell. Iedereen heeft wel lastige exen. Alleen als je zelf dom genoeg bent om op hun gedrag in te gaan heb je er last van.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval meer om de persoon, wiens gedrag moeilijk te plaatsen is, niet zozeer om wat hij gedaan heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |