Psychopaat is in the shining van Stephen King. Ook opzet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En ben je tot de conclusie gekomen dat je een psychopaat bent?
Hoi, ik wist niet dat je je eigen topics zo mocht volspammen en sommige dingen als TS mocht zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi, we kennen TS heel goed.
Al die TR's zijn dan ook niet zo nodig, en ja we lezen mee.
Boeit me niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Psychopaat is in the shining van Stephen King. Ook opzet.
Word.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Sjapoela het volgende:
Ik vat sommige posts op als discriminatie, sterker nog, het is discriminatie
In dit topic?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Sjapoela het volgende:
Welnee, TS discrimineert iedereen, dus niet 1 specifieke groep.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Sjapoela het volgende:
Dan nog..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, TS discrimineert iedereen, dus niet 1 specifieke groep.
Leven en laten levenquote:
Het is in mijn ogen ongepast, maarja jij bent de baas he en als jij toestemming geeft om zulke uitspraken te doen. Your choice.quote:
Wijs nou ff die discriminatie aan, dan kan ik daar wat mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen ongepast, maarja jij bent de baas he en als jij toestemming geeft om zulke uitspraken te doen. Your choice.
En onzichtbaar!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zijn niet gek, we zijn een paarse unicorn
* plant ijsje op voorhoofdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zijn niet gek, we zijn een paarse unicorn
Je moest er weer bij zijn he Gijsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
En onzichtbaar!
Tandjes, ik MOEST hier echt posten, Sorry yvonne
Jij mag datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
En onzichtbaar!
Tandjes, ik MOEST hier echt posten, Sorry yvonne
Pagina 1 en 2.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wijs nou ff die discriminatie aan, dan kan ik daar wat mee.
Hoeveel posts per pagina ? Want op 300 pp zie ik nog niets hoor ?quote:
Volgens mij heb ik 25 p.p.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Hoeveel posts per pagina ? Want op 300 pp zie ik nog niets hoor ?
De posts graag, ik heb de boel op 300 staan.quote:
Ik zet ook straks op 300. Lekker makkelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De posts graag, ik heb de boel op 300 staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |