Hoeveel posts per pagina ? Want op 300 pp zie ik nog niets hoor ?quote:
Volgens mij heb ik 25 p.p.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Hoeveel posts per pagina ? Want op 300 pp zie ik nog niets hoor ?
De posts graag, ik heb de boel op 300 staan.quote:
Ik zet ook straks op 300. Lekker makkelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De posts graag, ik heb de boel op 300 staan.
Naja, ik heb geen tijd om alle posts terug te gaan lezen. Sorry.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De posts graag, ik heb de boel op 300 staan.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:14 schreef hunter.h4 het volgende:
Steun kun je elders vinden. Mensen onderling die elkaar steunen. Heb je een denkbeeldige god niet voor nodig.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:18 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik heb last van geloof. Dus ik pak geloof aan.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef hunter.h4 het volgende:
Discriminatie is op huidskleur bezig zijn.
Je mag tegenwoordig vloeken. Vloeken is niet meer verboden. Ik mag Godverdomme zeggen wanneer ik wil.
Zomaar wat quote's op een rij. Hij valt misschien niet direct aan, maar hier vallen wel veel mensen over. Een TS die mag zeggen wat hij wil, dat kan alleen in een eigen wereld, daar zit hij dus in. Hij verbind die aan FOK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:18 schreef hunter.h4 het volgende:
Nee
Het collectieve mag niet besmet zijn.
Oja joh?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef hunter.h4 het volgende:
Steun kun je dus echt bij mensen vinden. Bij familie en goede vrienden. Ook bij je buren.
Mensen die de kerk opzoeken zijn eenzaam vaak. Best triest.
Ik put er steun uit, wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet zo is? De duivel zoals je in je eerste topic zei? Die haalde je in een paar posts geleden zelf weer keihard onderuitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef hunter.h4 het volgende:
Steun kun je dus echt bij mensen vinden. Bij familie en goede vrienden. Ook bij je buren.
Mensen die de kerk opzoeken zijn eenzaam vaak. Best triest.
En DAT noem jij discriminatie ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zomaar wat quote's op een rij. Hij valt misschien niet direct aan, maar hier vallen wel veel mensen over. Een TS die mag zeggen wat hij wil, dat kan alleen in een eigen wereld, daar zit hij dus is. Hij verbind die aan FOK!
Fout lijkt mij
Mensen die het topic niet doorlezenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
En DAT noem jij discriminatie ?
Nou, dan wordt het leven nog zwaar voor je.
Mensen die denken dat gebrek aan respect voor welk geloof dan ook discriminatie is:
Nou, ik lees het topic-en de vorige topics-allemaal mee, en TS discrimineert niet hoor, hij heeft aan alle geloven even grote hekel, dus ik begrijp niet dat de discriminatiekaart gespeeld wordt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Mensen die het topic niet doorlezen![]()
ik zei in mijn post ook, hij valt niet direct aan. Geen discriminatiequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik lees het topic-en de vorige topics-allemaal mee, en TS discrimineert niet hoor, hij heeft aan alle geloven even grote hekel, dus ik begrijp niet dat de discriminatiekaart gespeeld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |