Serieus? Toen ik er net lang fietste stond hij er nog...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:44 schreef hunter.h4 het volgende:
De wereld moet weg. De aarde is tot last. Je kunt niet oneindig veel ruimte maken met zand onder je voeten. De wereld moet geformateerd worden. Er is straks geen zand meer. De zandbak ook weg.
Al het zand weg.
Behalve dat zand dat gebruikt wordt voor computers.
Kun je dat bewijzen? Nee.quote:
Ik bewijs niet op commando. Ik ben geen hond. En zelfs honden commandeer je niet en laat je vrij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je dat bewijzen? Nee.
Hoelang ga je nog door met posten via 3 accounts?
Hoelang ga je nog door met je eigen topics vol posten met bijna allemaal onzin?
Wanneer ga je naar de psychiater?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je vindt het opzich wel lekker gaan?quote:
Je kunt smeken wat je wilt. Ik reageer wanneer ik wil. Pretty please with sugar on top by monkey island. Ook voorbedachte rade. Pretty please with sugar on top houdt suikerziekte erin.quote:
Je mag het best weten, ik heb een topic report gedaan, dus spui het er maar lekker uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:57 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Je kunt smeken wat je wilt. Ik reageer wanneer ik wil. Pretty please with sugar on top by monkey island. Ook voorbedachte rade. Pretty please with sugar on top houdt suikerziekte erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |