Zo snel krijg ik geen ban. Ik hou me aan de regels.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:58 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Je mag het best weten, ik heb een topic report gedaan, dus spui het er maar lekker uit
Erg grappig dat je jezelf tegen spreekt. Want als je een hond al moet vrij laten en niet moet commanderen, dan moet jij vooral niet tegen mensen zeggen dat ze niet moeten geloven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:50 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik bewijs niet op commando. Ik ben geen hond. En zelfs honden commandeer je niet en laat je vrij.
Het woord kneus analyseer ik ook nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Erg grappig dat je jezelf tegen spreekt. Want als je een hond al moet vrij laten en niet moet commanderen, dan moet jij vooral niet tegen mensen zeggen dat ze niet moeten geloven.
Kneus.
Al bij jezelf terecht gekomen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Het woord kneus analyseer ik ook nog.
Ik analyseer mezelf niet. Heb dat lang genoeg gedaan. Nu analyseer ik het systeem. Heb mezelf zo lang geanalyseerd dat ik klaar was.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:01 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Al bij jezelf terecht gekomen?
Ja hoi, we kennen TS heel goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:49 schreef Sjapoela het volgende:
Kun je dat bewijzen? Nee.
Hoelang ga je nog door met posten via 3 accounts? totdat ban
Hoelang ga je nog door met je eigen topics vol posten met bijna allemaal onzin? totdat ban
Wanneer ga je naar de psychiater? Ik hoop zsm, echt. Het beste voor hemzelf
En ben je tot de conclusie gekomen dat je een psychopaat bent?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:01 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik analyseer mezelf niet. Heb dat lang genoeg gedaan. Nu analyseer ik het systeem. Heb mezelf zo lang geanalyseerd dat ik klaar was.
Psychopaat is in the shining van Stephen King. Ook opzet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En ben je tot de conclusie gekomen dat je een psychopaat bent?
Hoi, ik wist niet dat je je eigen topics zo mocht volspammen en sommige dingen als TS mocht zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi, we kennen TS heel goed.
Al die TR's zijn dan ook niet zo nodig, en ja we lezen mee.
Boeit me niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Psychopaat is in the shining van Stephen King. Ook opzet.
Word.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Sjapoela het volgende:
Ik vat sommige posts op als discriminatie, sterker nog, het is discriminatie
In dit topic?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Sjapoela het volgende:
Welnee, TS discrimineert iedereen, dus niet 1 specifieke groep.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Sjapoela het volgende:
Dan nog..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, TS discrimineert iedereen, dus niet 1 specifieke groep.
Leven en laten levenquote:
Het is in mijn ogen ongepast, maarja jij bent de baas he en als jij toestemming geeft om zulke uitspraken te doen. Your choice.quote:
Wijs nou ff die discriminatie aan, dan kan ik daar wat mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen ongepast, maarja jij bent de baas he en als jij toestemming geeft om zulke uitspraken te doen. Your choice.
En onzichtbaar!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zijn niet gek, we zijn een paarse unicorn
* plant ijsje op voorhoofdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
We zijn niet gek, we zijn een paarse unicorn
Je moest er weer bij zijn he Gijsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
En onzichtbaar!
Tandjes, ik MOEST hier echt posten, Sorry yvonne
Jij mag datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
En onzichtbaar!
Tandjes, ik MOEST hier echt posten, Sorry yvonne
Pagina 1 en 2.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wijs nou ff die discriminatie aan, dan kan ik daar wat mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |