abonnement Unibet Coolblue
pi_101174386

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemt heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van 's nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.


De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 22:00 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers:
Huidige deelnemerslijst:
1. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek VELDDOKTER
3. tdrone Profiel | History | Fotoboek
4. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Bodygoard
5. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Dorp
6. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Dorp
7. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek
8. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
9. Naatje Profiel | History | Fotoboek
10.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek Nachtwaker
12. Its-Jojo-4you profiel | history | fotoboek SPION
13. Lutte Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
14. Soempie Profiel | History | Fotoeboek
15. gomi Profiel | History | Fotoboek
16. Calex Profiel | History | Fotoboek
17. Lynda Profiel | History | Fotoboek Onschuldig meisje
18. Rave_NL Profiel | History | FotoboekDorp
19. Tombolafan Profiel | History | Fotoboekbusdriver
20. Trevland Profiel | History | Fotoboek
21. GewoonFaye Profiel | History | Fotoboek
22. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
23. iBenny Profiel | History | Fotoboek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek DORP
25. EllaN Profiel | History | Fotoboek
26. DuTank Profiel | History | Fotoboek DORP
27. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek
28. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek Dorp
29. 08gnot. Profiel | History | Fotoboek ZOMBIE
30. Monopoly Profiel | History | Fotoboek

Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!

Spelleiders deze ronde: Tha_Erik en Liesje1979

Belangrijke posts:
Dag 1 (BM-uitslag)
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3

HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 25-08-2011 20:37:47 ]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:18:44 #2
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101174415
Hey deze TT was ik net aan het maken :D (en sinds wanneer opent de sluiter die ook SL is niet meer het topic?)
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:19:18 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101174432
Ja de OP moet nog geüpdated worden qua belangrijke posts ga ik doen rustig aan hold your horses.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:21:49 #4
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101174508
Hé, is er een reden waarom er baffen in plaats van blaffen staat in kill 3 van de eerste nacht? :D
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101174519
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, is er een reden waarom er baffen in plaats van blaffen staat in kill 3 van de eerste nacht? :D
TREVLAND!!!


ook goeiemorgen :')
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101174525
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey deze TT was ik net aan het maken :D (en sinds wanneer opent de sluiter die ook SL is niet meer het topic?)
Ik wilde wat zeggen, maar toen was 'ie gesloten. Dus toen opende ik maar zelf een topic :D

Het zijn er trouwens 7 + extra stem dorpsoudste ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:23:07 #7
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101174547
Als iemand ondertussen het huidige stemlijstje even wil posten O+. Dan gaarne.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101174568
Honkeytonk (12) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex, Trev
Crazy M (2) EllaN, Naatje
Puntenslijpsel (1) tdrone
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:24:11 #9
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101174581
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

TREVLAND!!!


ook goeiemorgen :')
Ik wist het en ook dat zwarte figuur dat in zijn fobo staat en die 2 pistolen...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101174583
Ik vind Trevland (vanwege (stem)gedrag) ook heel verdacht trouwens :Y

Maar of dat wat met dat baffen te maken heeft :')
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:24:28 #11
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101174588
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind Trevland (vanwege (stem)gedrag) ook heel verdacht trouwens :Y
en dit.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:24:37 #12
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101174594
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, is er een reden waarom er baffen in plaats van blaffen staat in kill 3 van de eerste nacht? :D
Ik gok dat het een typo is. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:27:52 #13
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101174711
In de eerste kill van vannacht staat 'kanme'...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101174735
Ik ga lekker schapen vandaag ;)

#vote HT


Honkeytonk (12) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex, Trev, PS
Crazy M (2) EllaN, Naatje
Puntenslijpsel (1) tdrone
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101174875
##vote Honkey


Honkeytonk (13) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex, Trev, PS, Monopoly
Crazy M (2) EllaN, Naatje
Puntenslijpsel (1) tdrone

Eindelijk Maffia afslachten!!!
pi_101174884
Zo is even de hints bekijken die er staan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:33:27 #17
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101174929
Aanvulling op de hints naar honkey ook bij kill 2 van vannacht:

'Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen.'

gamen --> Mario --> UI van Honkey
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:36:36 #18
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101175050
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

TREVLAND!!!


ook goeiemorgen :')
:')
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind Trevland (vanwege (stem)gedrag) ook heel verdacht trouwens :Y

Maar of dat wat met dat baffen te maken heeft :')
Voor zo ver ik weet ben ik altijd verdacht tot het spel afgelopen is of ik dood :')
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:36:39 #19
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101175054
Tevens, ook in kill 2, een verwijzing naar spelfouttrev:

'Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. '
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:37:31 #20
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101175091
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
In de eerste kill van vannacht staat 'kanme'...
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens, ook in kill 2, een verwijzing naar spelfouttrev:

'Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. '
Ga anders even alles goed na lezen want stel er staat een spelfaut in :')
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:38:56 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101175127
Trevland heeft dyslexie, als je daar hints voor plaatst, doe je dat met dyslexiefouten en niet met foute spaties, of het ene woord typen terwijl je het andere woord bedoeld. Dat is geen dyslexie.
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:39:16 #22
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101175136
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:37 schreef Trevland het volgende:

[..]


[..]

Ga anders even alles goed na lezen want stel er staat een spelfaut in :')
:* Het baffen viel me gewoon op :') en toen vielen meer dingen me op :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101175168
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:39 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

:* Het baffen viel me gewoon op :') en toen vielen meer dingen me op :')
"The mind sees, what the mind wants to see ;)"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2011 16:40:20 ]
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:40:12 #24
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101175169
en merk ook mijn PI op, toen ik beweerde dat jij maffia was omwille van al die dingen. Het was semi-serieus.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:40:17 #25
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101175175
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:39 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

:* Het baffen viel me gewoon op :') en toen vielen meer dingen me op :')
Zieke geest o|O
pi_101175212
En naar aanleiding van de volgende hints:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 01:30 schreef EllaN het volgende:

Kill 3 voor vandaag:

[..]

Puntenslijpsel

Films met vriendinnen: [AKQ SC #1102] romantische komedie romkom
Schaar in de borst: [Centraal] Borstverkleining deel 4
en:

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:38 schreef tdrone het volgende:
Kill 3
Ha! De week is alweer door midden, het weekend staat voor de deur! Tombolafan had grote plannen, ze zou het hele weekend niets doen en films kijken met haar vriendinnen. En misschien dat ze ook nog wel voor de grap een stripper lieten komen, gewoon omdat het kon. Ja ze had er zin en vrolijk maakte ze zich klaar om naar zijn werk te gaan.Ze hoopte dat ze vandaag veel zou kunnen doen. Ze wierp een blik in de badkamerspiegel, hmm, momelde ze tegen zichzelf, ik moet ook nodig weer eens naar de kapper, het begint echt te gek te worden nu. Maar dat is echt iets voor volgende week ofzo, dit weekend zou ze er geen tijd voor hebben. Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde. Tijd om lang te kijken had hij echter niet, de donkere figuur sprong met een luide gil bovenop haar en samen belandden ze op het waterbed/ De handboeien, die op het nachtkastje lagen te wachten voor leukere dagen kwamen het vreemde figuur goed uit en handig klikte hij ze om bij zijn slachtoffer. Vol afschuw keek tombolafan toe hoe de man die bovenop haar zat vervolgens een schaar en naald en draad uit zijn zak haalde. De man zette de schaar echter niet in haar borst maar begon een gat in het waterbed te knippen, toen het gat groot genoeg was duwde hij haar erin en vervolgens naaide hij het gat weer dicht. Hij bleef nog even wachten tot hij zeker wist dat tombolafan (Busdriver) verdronken was, daarna sloop hij weer net zo stiekem het huis uit als hij gekomen was.


Albinobambi:
heeft gepost in: Mooie haren topic #18
heeft gepost in: Films die je moet zien maar die je niet hebt gezien.
heeft gepost in: Sexy en sportieve herenstrings (is er vaag )

Puntenslijpsel:
ondertitel: lets waste some time
gepost in: PS, er zit een viespeuk in je kast
donker figuur in fobo
Ga ik voor Puntenslijpsel.

##vote Puntenslijpsel

Honkeytonk (13) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex, Trev, PS, Monopoly
Crazy M (2) EllaN, Naatje
Puntenslijpsel (2) tdrone, Crazy-M
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:42:12 #27
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101175246
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:40 schreef Trevland het volgende:

[..]

Zieke geest o|O
dat moet je toch ook hebben voor dit spel :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101175277
Teehee de schaar in de borst voor het borstverkleining topic vind ik wel lachen :@

Maar goed, ik ben geen maffia en iedereen die op mij stemt is het wel
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:44:46 #29
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101175326
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Teehee de schaar in de borst voor het borstverkleining topic vind ik wel lachen :@

Maar goed, ik ben geen maffia en iedereen die op mij stemt is het wel
Dat is wel verdacht :7
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:46:28 #30
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101175390
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:

Maar goed, ik ben geen maffia en iedereen die op mij stemt is het wel
goede logica ja :')

want er zijn totaal geen hints gevonden ofzo
Wat doe ik hier?
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:49:39 #31
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101175494
Kill 3 vannacht:

'Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde.'

Ik weet niet of het ver gezocht is, maar als je uit de kast komt, dan is de kast open. Samen met die roze gieter, zou er een HOMOposter kunnen/moeten zijn onder de maffia.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101175509
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:46 schreef tdrone het volgende:

[..]

goede logica ja :')

want er zijn totaal geen hints gevonden ofzo
ja dat heb ik allang toegegeven. Daarom denk ik busdriver.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:51:57 #33
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101175566
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

ja dat heb ik allang toegegeven. Daarom denk ik busdriver.
hmm, maar waarom zijn er dan hints richting jou? Als je als dorp verwisseld wordt met maffia, dan ga jij als dorp toch niet vermoorden?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:55:04 #34
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101175681
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

hmm, maar waarom zijn er dan hints richting jou? Als je als dorp verwisseld wordt met maffia, dan ga jij als dorp toch niet vermoorden?
ja dat denk ik ook
Wat doe ik hier?
pi_101175721
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

hmm, maar waarom zijn er dan hints richting jou? Als je als dorp verwisseld wordt met maffia, dan ga jij als dorp toch niet vermoorden?
Zo hebben wij het de vorige ronde wel gehanteerd hoor... dan gaan de clues richting de dorpeling!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101175783
:7
pi_101175790
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Kill 3 vannacht:

'Toen ze haar slaapkamer inliep zag ze dat ze de kast open had laten staan, en wilde hem net dichtduwen toen de kast nog verder openging. Verbaasd keek tombolafan naar het donkere figuur dat haar aanstaarde.'

Ik weet niet of het ver gezocht is, maar als je uit de kast komt, dan is de kast open. Samen met die roze gieter, zou er een HOMOposter kunnen/moeten zijn onder de maffia.
Ik had die roze gieter een paar dagen geleden al aan breezerslet gekoppeld met wat hints... ik kon er gisteren echter te weinig bij gevonden krijgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:59:24 #38
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101175843
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:56 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zo hebben wij het de vorige ronde wel gehanteerd hoor... dan gaan de clues richting de dorpeling!
oh, okido
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 17:01:07 #39
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101175902
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:46 schreef tdrone het volgende:

[..]

goede logica ja :')

want er zijn totaal geen hints gevonden ofzo
Er zijn ook hints die tegen jou pleiten, aangaande bijvoorbeeld het groentetuintje in de kill van IJsdraakje (foto van die playmobilwinkel), tevens een tetris spel als UI, wat gelinkt kan worden aan het gamen in de kill van rave.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:01:41 #40
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101175929
Ik vind de rol van busdriver echt zo ingewikkeld :@. Vind het vreselijk dat Tombo dood is, maar dat die rol eruit is scheelt een hoop administratief werk :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 17:02:56 #41
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101175974
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de rol van busdriver echt zo ingewikkeld :@. Vind het vreselijk dat Tombo dood is, maar dat die rol eruit is scheelt een hoop administratief werk :D.
_O-
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101176063
Crap! Ik ben net te laat he? Had het zo druk vandaag. :(

Wou op HonkeyTonk stemmen.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 17:06:18 #43
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101176083
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Crap! Ik ben net te laat he? Had het zo druk vandaag. :(
Waarvoor, je kan nog tot 19h stemmen?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:06:26 #44
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101176089
nee :? stemmen kan tot 19:00
Wat doe ik hier?
pi_101176090
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Crap! Ik ben net te laat he? Had het zo druk vandaag. :(

Wou op HonkeyTonk stemmen.
Je hebt nog een kleine twee uur de tijd!
pi_101176095
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Crap! Ik ben net te laat he? Had het zo druk vandaag. :(

Wou op HonkeyTonk stemmen.
je kan nog tot 19u stemmen lieve schat ;)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101176116
Oh ja, haha. 7 uur, 17 uur. Soms raak ik dan in de war. :@
Nouja, bij deze:

##vote HonkeyTonk

Honkeytonk (14) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex, Trev, PS, Monopoly, AlbinoBambi
Crazy M (2) EllaN, Naatje
Puntenslijpsel (2) tdrone, Crazy-M
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 17:11:06 #48
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101176266
Ik blijf die non-kill op mij raar vinden, er waren 2 personages die feest hadden gevierd :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 17:17:21 #49
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101176485
21 stemmen te vergeven, 18 al gegeven, 3 stemmen te gaan dus.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:18:48 #50
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101176540
Thanks voor de stats. Had gisteren trouwens iedereen gestemd?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:21:20 #51
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101176642
voor zover ik weet wel..
Wat doe ik hier?
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 17:22:30 #52
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101176689
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:21 schreef tdrone het volgende:
voor zover ik weet wel..
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:23:50 #53
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101176742
Top. Braaf van iedereen zeg O+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101176805
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik blijf die non-kill op mij raar vinden, er waren 2 personages die feest hadden gevierd :')
agreed... maar ik kan ook niks verzinnen dat het kan verklaren
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101177039
Kan het onschuldige meisje er niet iets mee te maken hebben gehad?
Ruil met Naatje nadat het meisje al op pad was oid?
Dus mislukt want meisje was niet thuis / naatje dus ook niet?

* lynda roept ook maar wat :@
pi_101177114
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:30 schreef lynda het volgende:
Kan het onschuldige meisje er niet iets mee te maken hebben gehad?
Ruil met Naatje nadat het meisje al op pad was oid?
Dus mislukt want meisje was niet thuis / naatje dus ook niet?

* lynda roept ook maar wat :@
Ik snap al die speciale rollen echt niet he :') Ik heb ze al 10 keer doorgelezen, sommige blijven te lastig voor mij ;(

En dat is dan hoogbegaafd ;( :')
Anonimity is a bliss
pi_101177121
Kill 2 nacht 1... "er is iets mis met deze zaden en ballen..." is het heeeel slecht van mij om te denken dat het dan om een HOMO poster kan gaan :') :@ :@
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 17:33:03 #58
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101177161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:30 schreef lynda het volgende:
Kan het onschuldige meisje er niet iets mee te maken hebben gehad?
Ruil met Naatje nadat het meisje al op pad was oid?
Dus mislukt want meisje was niet thuis / naatje dus ook niet?

* lynda roept ook maar wat :@
Het blijft een mysterieus voorval en ik hoop dat de SLs met heldere uitleg komen na afloop :P Als ik niet overleef, heb ik iig 2 'dood'schrijfteksten in mijn fobo :+
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101177487
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kill 2 nacht 1... "er is iets mis met deze zaden en ballen..." is het heeeel slecht van mij om te denken dat het dan om een HOMO poster kan gaan :') :@ :@
Is dat niet echt heel erg vergezocht?
Anonimity is a bliss
pi_101177503
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Het blijft een mysterieus voorval en ik hoop dat de SLs met heldere uitleg komen na afloop :P Als ik niet overleef, heb ik iig 2 'dood'schrijfteksten in mijn fobo :+
leuk om dat in ej fobo te zetten :Y
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 17:41:24 #61
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101177532
tdrone, ik vind je verdacht, de hint 'gamen' kan ook heel gemakkelijk jouw richting uitwijzen (UI). Bovendien valt de tekst 'uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.' te linken met je ondertitel: "oeeh vallende blokjes". Beiden uit kill 2 (rave). Daarnaast heb je in kill 2 (op ijsdraakje) een link met de groentetuin (het playmobilplaatje in je fobo). Hoewel ik daar nog niet zeker van ben (het kan die dag ook een andere kill zijn), ben jij mijn verdachte nummer 2 (na Crazy-M). Kom met uw weerwoord.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101177535
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

leuk om dat in ej fobo te zetten :Y
Ik heb alleen vermoord :7
Anonimity is a bliss
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 17:43:05 #63
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101177599
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kill 2 nacht 1... "er is iets mis met deze zaden en ballen..." is het heeeel slecht van mij om te denken dat het dan om een HOMO poster kan gaan :') :@ :@
Nee, want dat dacht ik ook :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101177629
gamen, trevland heeft een roze kirby
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:46:31 #65
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101177711
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
tdrone, ik vind je verdacht, de hint 'gamen' kan ook heel gemakkelijk jouw richting uitwijzen (UI). Bovendien valt de tekst 'uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.' te linken met je ondertitel: "oeeh vallende blokjes". Beiden uit kill 2 (rave). Daarnaast heb je in kill 2 (op ijsdraakje) een link met de groentetuin (het playmobilplaatje in je fobo). Hoewel ik daar nog niet zeker van ben (het kan die dag ook een andere kill zijn), ben jij mijn verdachte nummer 2 (na Crazy-M). Kom met uw weerwoord.
de groententuin hint is uit een andere kill en is wel heel erg vaag.

verder zijn de andere hints ook niet concreet te noemen, en als je gaat zoeken zal je bij zeker 5 mensen een hint naar gamen vinden.

dan blijft een hint over en daar kan ik inderdaad niks tegen in brengen
Wat doe ik hier?
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 17:47:59 #66
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101177768
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:46 schreef tdrone het volgende:

[..]

de groententuin hint is uit een andere kill en is wel heel erg vaag.

verder zijn de andere hints ook niet concreet te noemen, en als je gaat zoeken zal je bij zeker 5 mensen een hint naar gamen vinden.

dan blijft een hint over en daar kan ik inderdaad niks tegen in brengen
Kill 2
Dat stomme feest is niets voor mij, dacht IJsdraakje, ik ben veel liever in mijn groentetuintje aan het werk.

Nee hoor, ik zit goed ;)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:48:33 #67
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101177795
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Kill 2
Dat stomme feest is niets voor mij, dacht IJsdraakje, ik ben veel liever in mijn groentetuintje aan het werk.

Nee hoor, ik zit goed ;)
ik bedoelde uit een andere kill dan de andere 2 hints ;)
Wat doe ik hier?
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 17:49:11 #68
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101177823
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef tdrone het volgende:

[..]

ik bedoelde uit een andere kill dan de andere 2 hints ;)
Oh, ok, ja, maar die kill ben ik ook nog niet zeker van. Maar bedankt voor je weerwoord.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:57:10 #69
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101178106
Nog een uur! En een bietje.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101178132
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een uur! En een bietje.
Spannend :D
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:00:01 #71
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101178228
Ik denk niet dat het honkeytonk is.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101178326
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk niet dat het honkeytonk is.
Niets is zeker, dat is wel duidelijk.
Maar zo ontzettend veel bewijs. Er zou anders toch wel bewijs van iemand anders zo "overweldigend" moeten zijn?
Er is wel ander bewijs, en dat is niet zomaar af te schrijven, maar echt overduidelijk is het ook weer niet....
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:05:20 #73
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101178455
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Niets is zeker, dat is wel duidelijk.
Maar zo ontzettend veel bewijs. Er zou anders toch wel bewijs van iemand anders zo "overweldigend" moeten zijn?
Er is wel ander bewijs, en dat is niet zomaar af te schrijven, maar echt overduidelijk is het ook weer niet....
Ik weet het inderdaad niet zeker, maar ik vind een paar dingen opmerkelijk. De moord waar honkey naar wordt gelinkt, heeft 2 moordenaars, ik heb de ene al ongeveer gekozen, maar de andere, is dat wel honkey? Ik weet het niet, we zien het wel bij de lynch, ik rest mijn kaas. (anders gezegd: ik vind het bewijs niet zo overweldigend)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:06:59 #74
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101178524
Twijfel, twijfel, voortdurend twijfel.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:09:55 #75
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101178639
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Niets is zeker, dat is wel duidelijk.
Maar zo ontzettend veel bewijs. Er zou anders toch wel bewijs van iemand anders zo "overweldigend" moeten zijn?
Er is wel ander bewijs, en dat is niet zomaar af te schrijven, maar echt overduidelijk is het ook weer niet....
vorig potje was er ook heel veel bewijs naar mij maar toch was ik dorp..

mensen die weinig in reeksen posten en in veel diverse topics hebben bij dit spel de pech dat er meer hints naar hun gevonden worden
Wat doe ik hier?
pi_101178738
De groentetuin en roze gieter linkte ik eerder al aan breezerslet: homo, buitenlands fruit en posthistory.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101178795
nou ja, de lynch zal het uitwijzen aye
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:14:07 #78
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101178809
3 kwartiertjes.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 18:18:02 #79
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101179013
Aangezien Honkey toch al dood is, ga ik niet op hem stemmen :s) Ik vond het ontzettend verdacht dat EllaN nu al om een dubbele lynch vroeg.

Daarnaast vertrouw ik PS genoeg dat ze geen maffia is, en doet CrazyM wel erg z'n best.

Lastig :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:20:02 #80
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101179119
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook? las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht . ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.


Een biertje --> Crazy M's fobo: profielfoto en picture van Jupiler
computer afsluiten --> Crazy M's profiel: 'beroep: Ze zeggen iets met computers ...'
Nog eventjes voor de mensen die willen weten waarom ik crazy m stem.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:20:31 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101179140
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:18 schreef Etcetera het volgende:
Aangezien Honkey toch al dood is, ga ik niet op hem stemmen :s) Ik vond het ontzettend verdacht dat EllaN nu al om een dubbele lynch vroeg.

Daarnaast vertrouw ik PS genoeg dat ze geen maffia is, en doet CrazyM wel erg z'n best.

Lastig :P
Als honkey maffia is, EllaN ook, anders is EllaN dorp.
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 18:21:47 #82
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101179209
Overigens...
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef naatje_1 het volgende:
honkeytonk (12) Lutte (Rechercheur), Bartjebart, TV (burgemeester), 08gnot. (zombie), PS, tombo (busdriver), Lynda, CLX, rave (dorp), gewoonfaye, dopsoudste
08gnoT. (zombie) (12) honkeytonk, Soempie, Benny, EllaN, monopoly, tdrone, AlbinoBambi, gomi, Maarten-Pieter, Breezerslet17, Its-Jojo-4you (spion), Trevland
Its-Jojo-4you (spion) (3) Naatje, Crazy-M, Etcetera,
Naatje (1) timmmmm

Dit is het stemlijstje van gisteren, de rechercheur, de zombie, de busdriver én een dorpeling hebben allemaal op honkey gestemd en zijn nu dood. Jojo, spion, die dus al weet wie de maffia is, heeft juist niet op honkey gestemd. Bovendien heeft ook de dorpsoudste voor Honkey gekozen en natuurlijk, als één van de eersten, onze burgemeester TV. Dit alles even aangegeven in het stemlijstje, onderstreept = (behorend bij) maffia, schuin = op dit moment verdacht, dikgedrukt = (behorend bij) dorp.

Dit in ons achterhoofd, gaan we eens even kijken naar het stemverloop:

- Onze nu rustende rechercheur stemt op Honkey
- Onze verdachte honkeytonk stemt op 08gnoT.
- Ik stem op de spion, gebaseerd op een aantal (voor mij) sterke hints, op Jojo
- Soempie stemt alvast, op de zombie, in navolging van honkey
- Bartjebart kiest honkey, in navolging van Lutte
- De Burgemeester volgt het voorbeeld van Bartjebart en kiest ook honkey
- Benny volgt soempie op: omgekeerdetong
- EllaN doet hetzelfde: omgekeerdetong
- MP kiest in eerste instantie honkey, maar trekt zijn stem terug
- Mono gaat voor omgekeerdetong
- timmmmm vindt mij verdacht (zonder enige hints...)
- Faye gaat voor omgekeerdetong
- omgekeerdetong natuurlijk voor honkey
- tdrone voor omgekeerdetong
- PS voor honkey
- Busdriver voor honkey
- lynda voor honkey
- clx voor honkey
- Crazy M volgt mijn voorbeeld: jojo
- AlbinoBambi voor omgekeerdetong
- rave voor honkey
- gomi voor omgekeerdetong
- MP voor omgekeerdetong
- Etcetera volgt Crazy M: jojo
- Breezer voor omgekeerdetong
- Jojo (die weet heeft van wie maffia is en wie niet) voor omgekeerdetong
- Trev voor omgekeerdetong
- Faye toch maar voor honkey
- Dorpsoudste voor honkey

Haal eruit wat je eruit wilt halen, maar dit is het verloop.
Ik volg Crazy-M niet, maar ik volg juist Naatje omdat ik vind dat het sterke hints waren :P

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als honkey maffia is, EllaN ook, anders is EllaN dorp.
Hmm....
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:22:04 #83
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101179226
als honkey dorp blijkt te zijn word onze burgervader ook verdachter..
Wat doe ik hier?
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:22:10 #84
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101179233
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als honkey maffia is, EllaN ook, anders is EllaN dorp.
Jij roept wel vaker dingen die niet op grond van harde bewijzen rusten. 2 keer op mij stemmen, terwijl ik geen hints aan mijn broek heb. Als je zelf maffia bent, verzin je maar hints, maar ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:22:42 #85
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101179258
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:22 schreef tdrone het volgende:
als honkey dorp blijkt te zijn word onze burgervader ook verdachter..
Dat klopt.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 18:23:33 #86
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101179298
Ik volg m'n gevoel

##vote EllaN


Honkeytonk (14) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex, Trev, PS, Monopoly, AlbinoBambi
Crazy M (2) EllaN, Naatje
Puntenslijpsel (2) tdrone, Crazy-M
EllaN (1) Etc
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:25:54 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101179425
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Jij roept wel vaker dingen die niet op grond van harde bewijzen rusten. 2 keer op mij stemmen, terwijl ik geen hints aan mijn broek heb. Als je zelf maffia bent, verzin je maar hints, maar ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Leer quoten, dat jij op je pikkie getrapt ben omdat ik op je gestemd heb, heeft niets met de post te maken die jij quote. Dus waar slaat het wel op?

EllaN loopt te roepen dat honkeytonk echt geen mob is, en wil per se iemand anders lynchen. Als ze mob is, is EllaN dus verdacht, maar als ze gelijk had, minder verdacht. Lijkt me simpel, aye?

Dat jij niet logisch na kan denken, wil niet zeggen dat er dingen in mijn post niet kloppen.
Laffe huichelaar
pi_101179446
Waar is Honkey zelf eigenlijk? _O-
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:26:44 #89
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101179488
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef lynda het volgende:
Waar is Honkey zelf eigenlijk? _O-
Is der graf aant warmen.
Laffe huichelaar
pi_101179524
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef lynda het volgende:
Waar is Honkey zelf eigenlijk? _O-
Huilend in een hoekje
pi_101179574
Over een half uur *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:29:45 #92
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101179660
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef honkeytonk het volgende:
Over een half uur *O*
BOOM! Headshot
Laffe huichelaar
pi_101179680
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

BOOM! Headshot
*O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:30:49 #94
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101179714
Volgens mij wordt honkey nu verantwoordelijk gehouden voor kill 2 op Rave, mijn bevindingen daarover, waarom ik nu ernstig twijfel:


Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.


computer afsluiten: Crazy M (beroep op zijn profiel)
gamen: bijna bij iedereen mogelijk
biertje: Crazy M heeft 2 foto's/plaatjes over bier
vliegen: timmmmm heeft veel vliegen in zijn fobo staan (overigens ook in zijn PoHi een topictitel met daarin het woord games) en daarnaast heeft tdrone een tetris UI, kortom: blokjes die vallen en tegelijkertijd ook dus een link met games.

Gelet op de schuingedrukte zinsnedes, zijn het 2 maffia. Aangezien er met 2 maffia 4 hints in het stukje voorkomen, lijkt dit me het goede aantal. Daaruit volgt dus dat eigenlijk Crazy M 1 van de hoofdverdachten is, daarnaast zijn timmmmm (mede door zijn stemgedrag) en tdrone 2 verdachten voor het 2e personage dat de moord heeft gepleegd.

Gamen kan overigens ook met Trevland te maken hebben en met Honkey, waarvan de laatste nu in dit topic de hoofdverdachte is.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:32:34 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101179813
Ga je nou nog mij verdacht maken ook? :') Het zit je diep he, die stem op je.
Laffe huichelaar
pi_101179836
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef timmmmm het volgende:
Ga je nou nog mij verdacht maken ook? :') Het zit je diep he, die stem op je.
Mensen maken mij ook verdacht :)
Niet te persoonlijk opvatten :D
pi_101179934
Oh nu snap ik wat ze aan het begin bedoelde met 'we gaan door tot we elkaar niet meer kunnen uitstaan'
Anonimity is a bliss
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:34:52 #98
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101179941
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef timmmmm het volgende:
Ga je nou nog mij verdacht maken ook? :') Het zit je diep he, die stem op je.
Ik ga iedereen langs en kijk naar iedereen, die mogelijk wat met de hints te maken heeft. Dat jij er nu dus ook bijzit omdat je heel je fobo vol hebt staan met vliegen en een topictitel hebt staan met games erin, kan ik ook niets aan doen, daar ben je toch echt zelf verantwoordelijk voor. Mocht je zelf een idee hebben wie zou kunnen linken naar het vliegen, kom dan zelf met hints. Ik weet dat jij en iBenny mij verdenken, maar dat je zonder hints op mij stemt, vind ik inderdaad uiterst verdacht.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:36:09 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101180027
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik ga iedereen langs en kijk naar iedereen, die mogelijk wat met de hints te maken heeft. Dat jij er nu dus ook bijzit omdat je heel je fobo vol hebt staan met vliegen en een topictitel hebt staan met games erin, kan ik ook niets aan doen, daar ben je toch echt zelf verantwoordelijk voor. Mocht je zelf een idee hebben wie zou kunnen linken naar het vliegen, kom dan zelf met hints. Ik weet dat jij en iBenny mij verdenken, maar dat je zonder hints op mij stemt, vind ik inderdaad uiterst verdacht.
Ik moest hardop lachen, bedankt daarvoor O+
Laffe huichelaar
pi_101180111
Lui ik wil dubbele Lynch om zowel honkey als crazyM te pakken hè. Ik vind het bewijs tegen beide overduidelijk, maar niemand gaat in op naatje's hints richting crazy M.

Als ik maffia was geweest, zou ik nu alles op honkey gooien, dan blijf je met meer maffia over dan als mensen verder gaan kijken en dubbel gaan lynchen.

Verder zou ik iedereen die niet enkel voor honkey gaat, als verdacht bestempelen.

Ik vind dat dorp nu te blind naar honkey kijkt.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:37:22 #101
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101180112
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen, bedankt daarvoor O+
Ik doe het graag en ik kijk uit naar je hints.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101180138
Ik voel echt de liefde hier, ik denk dat ik na deze ronde niet meer mee doe. Wat een sfeer O+
Anonimity is a bliss
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:38:11 #103
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101180172
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik voel echt de liefde hier, ik denk dat ik na deze ronde niet meer mee doe. Wat een sfeer O+
Ogh meisje toch, kan je het niet aan _O-
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101180220
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik voel echt de liefde hier, ik denk dat ik na deze ronde niet meer mee doe. Wat een sfeer O+
Hel breekt pas helemaal los nadat mijn rol bekend wordt :7
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:39:05 #105
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101180221
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik voel echt de liefde hier, ik denk dat ik na deze ronde niet meer mee doe. Wat een sfeer O+
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 18:40:33 #106
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101180300
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef EllaN het volgende:
Lui ik wil dubbele Lynch om zowel honkey als crazyM te pakken hè. Ik vind het bewijs tegen beide overduidelijk, maar niemand gaat in op naatje's hints richting crazy M.

Als ik maffia was geweest, zou ik nu alles op honkey gooien, dan blijf je met meer maffia over dan als mensen verder gaan kijken en dubbel gaan lynchen.

Verder zou ik iedereen die niet enkel voor honkey gaat, als verdacht bestempelen.

Ik vind dat dorp nu te blind naar honkey kijkt.
Het nadeel van een lynch zo vroeg is vrij simpel: de mensen die nu veel posten vallen het meeste op. Terwijl er nog zat zijn die niet veel posten en evengoed maffia kunnen zijn.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:40:36 #107
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101180301
Stel dat honkeytonk dorp is en tweeling is met iemand anders, dan zijn we helemaal veraf...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101180321
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
Stel dat honkeytonk dorp is en tweeling is met iemand anders, dan zijn we helemaal veraf...
Maffia speelt goed, deze keer.
pi_101180328
Ik loop trouwens nergens te roepen dat honkey onschuldig is.

Wel een goeie poging om mij verdacht te maken.
pi_101180333
ik was de tweeling heel vergeten :o
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101180349
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ogh meisje toch, kan je het niet aan _O-
Ik heb een beetje liefde nodig

GEEF ME DIE LIEFDE, IK WIL EM VOELEN :'(
Anonimity is a bliss
pi_101180364
Oh wacht, dat kwam heel fout over :')
Anonimity is a bliss
pi_101180373
Ik heb zin in de nacht btw :D. Heb het gevoel dat dit een leuke gaat worden.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:42:03 #114
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101180378
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik heb een beetje liefde nodig

GEEF ME DIE LIEFDE, IK WIL EM VOELEN :'(
diep in je?
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:42:14 #115
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101180383
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik heb een beetje liefde nodig

GEEF ME DIE LIEFDE, IK WIL EM VOELEN :'(
Als ik cupido was, had ik je al mijn liefde gegeven die ik had
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101180388
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef EllaN het volgende:
Ik heb zin in de nacht btw :D.
Ik kan niet wachten!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:42:51 #117
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101180411
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef EllaN het volgende:
Ik heb zin in de nacht btw :D. Heb het gevoel dat dit een leuke gaat worden.
deze post komt heel maffia achtig over..
Wat doe ik hier?
pi_101180424
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik was de tweeling heel vergeten :o
Owja _O-
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 18:43:20 #119
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101180429
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

diep in je?
That's what she said!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101180435
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef tdrone het volgende:

[..]

deze post komt heel maffia achtig over..
Hihi, ik weet natuurlijk wie maffia is aangezien ik maffia ben :7
pi_101180503
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

diep in je?
heel diep.
Anonimity is a bliss
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:44:41 #122
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101180507
Nog een kwartier, heeft iedereen gestemd? Ik wil de lynch :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101180528
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Als ik cupido was, had ik je al mijn liefde gegeven die ik had
o|O
Anonimity is a bliss
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 18:45:17 #124
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101180541
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een kwartier, heeft iedereen gestemd? Ik wil de lynch :')
Dat wou ik net posten _O-
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_101180560
Breezer toch nog?
pi_101180572
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een kwartier, heeft iedereen gestemd? Ik wil de lynch :')
Als Honkey dorp is, ga ik echt janken.. of lachen.. :') Kweenie, zo slecht dat het grappig is.
Anonimity is a bliss
  Redactie Frontpage donderdag 25 augustus 2011 @ 18:46:32 #127
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_101180602
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Als Honkey dorp is, ga ik echt janken.. of lachen.. :') Kweenie, zo slecht dat het grappig is.
Dan breekt de hel hier los :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:46:41 #128
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101180608
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Als Honkey dorp is, ga ik echt janken.. of lachen.. :') Kweenie, zo slecht dat het grappig is.
Ik heb gezegd wat ik gezegd heb daarover.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101180649
Ik moet ergens zijn om 12 uur 19 uur. Kan het een beeeetje eerder pliess?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:47:44 #130
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101180668
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet ergens zijn om 12 uur 19 uur. Kan het een beeeetje eerder pliess?
Neen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:49:12 #131
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101180731
Monopoly, de username zelf zegt het al, kan overigens natuurlijk ook iets met games te maken hebben, dus die hint is te vaag om daar iemand op af te rekenen :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101180732
quote:
16s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Neen.
okee. -O- ;)
your call
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101180735
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dan breekt de hel hier los :')
dan PM ik iedereen dat ze me moeten killen :')
Anonimity is a bliss
pi_101180754
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
Monopoly, de username zelf zegt het al, kan overigens natuurlijk ook iets met games te maken hebben, dus die hint is te vaag om daar iemand op af te rekenen :')
Monopoly is geen game, het is een bordspel/familiespel :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2011 18:50:00 ]
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:50:09 #135
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101180767
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:49 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Monopoly is geen game, het is een bordspel :P
game --> ander woord voor spel :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:50:36 #136
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101180784
Huidige stemlijst, toch?

Honkeytonk (14) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex, Trev, PS, Monopoly, AlbinoBambi
Crazy M (2) EllaN, Naatje
Puntenslijpsel (2) tdrone, Crazy-M
EllaN (1) Etc


Mis ik nou nog twee stemmen?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:50:37 #137
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101180785
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:49 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Monopoly is geen game, het is een bordspel/familiespel :P
UHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhh, wat is game in het nederlands? (bord)spel misschien?
Laffe huichelaar
pi_101180788
En game is geen spel? :P
Ik vind het bijna jammer dat ik zo naar voetbal ga.. Mis ik de nachtpost ;(
pi_101180790
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:49 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Monopoly is geen game, het is een bordspel/familiespel :P
IK VIND JOU MAFFIA!

Kan ik alvast stemmen voor de volgende keer? :D
Anonimity is a bliss
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:50:50 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101180793
Ik en tellen, echt een combinatie van olie en water :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:51:03 #141
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101180806
De gedachte dat ik gewoon voor het eten de lynch al weet, is wel heerlijk trouwens :Y)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101180808
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Huidige stemlijst, toch?

Honkeytonk (14) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex, Trev, PS, Monopoly, AlbinoBambi
Crazy M (2) EllaN, Naatje
Puntenslijpsel (2) tdrone, Crazy-M
EllaN (1) Etc


Mis ik nou nog twee stemmen?
Honkey + Breezer
pi_101180809
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:50 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

game --> ander woord voor spel :P
Je hebt wel gelijk, alleen ikzelf zie een game meer als een digitaal spel ofzo :p
Maar officieel wel uiteraard!
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:52:33 #144
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101180878
Met 2 mensen kan je echt niet meer de dienst uitmaken, dus ik zou al wel alvast honkey doodschrijven. Kan deze meteen om 19h gepost worden.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101180883
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef tdrone het volgende:

[..]

deze post komt heel maffia achtig over..
Dan zou ik echt de domste maffia ever zijn :p.

Het gaat leuk worden, omdat ik wsl de pijp uit ga en excuses mag ontvangen.
pi_101180892
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef naatje_1 het volgende:
De gedachte dat ik gewoon voor het eten de lynch al weet, is wel heerlijk trouwens :Y)
Heb je nog niet gegeten? :o

trouwens, steun mij nou eens in plaats van over eten te beginnen ;(
Anonimity is a bliss
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:53:05 #147
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101180895
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef EllaN het volgende:

[..]

Dan zou ik echt de domste maffia ever zijn :p.

Het gaat leuk worden, omdat ik wsl de pijp uit ga en excuses mag ontvangen.
Tweeling met honkey :+ ?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101180920
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Heb je nog niet gegeten? :o

trouwens, steun mij nou eens in plaats van over eten te beginnen ;(
Rammadan ?
pi_101181005
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:53 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Tweeling met honkey :+ ?
Sst!
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:55:39 #150
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181009
Nou, mijn maffiahints.doc werk ik morgen wel weer bij, als ik nog leef. :P Er zijn voor mij 2 mogelijkheden, wat betreft doodgaan:

- NW denkt dat ik maffia ben
- Maffia vindt mij een te goede hintzoeker
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:56:41 #151
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181054
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef EllaN het volgende:

[..]

Sst!
in dat geval moet je uitkijken naar de lynch heh, want ik denk dat je dan tegelijk doodgaat.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101181067
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef EllaN het volgende:

[..]

Sst!
Als dit zo is he.. Waarom redden jullie elkaar dan niet :+
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 18:57:58 #153
169210 liesje1979
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:58:02 #154
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181126
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:56 schreef lynda het volgende:

[..]

Als dit zo is he.. Waarom redden jullie elkaar dan niet :+
Stel dat honkey maffia is, dan stemt ook de maffia op hem, dus dan is ze bij voorbaat hulpeloos.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:58:22 #155
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181139
2 minuten, hartkloppingen +10, nagelbijten +1
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101181155
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Stel dat honkey maffia is, dan stemt ook de maffia op hem, dus dan is ze bij voorbaat hulpeloos.
Ik zou bij mijn tweeling toch wel heel hard mijn best doen om die in leven te houden
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 18:59:01 #157
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181184
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef lynda het volgende:

[..]

Ik zou bij mijn tweeling toch wel heel hard mijn best doen om die in leven te houden
Het had geen zin meer, maar ik zeg niet dat ze het is :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:59:43 #158
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101181231
Dorpsoudste heeft gestemd.

Honkeytonk (15) timmmmm, iBenny, Maarten-Pieter, Bartjebart, Gewoonfaye, lynda, TV, gomi, Soempie,Calex, Trev, PS, Monopoly, AlbinoBambi, Dorpsoudste
Crazy M (2) EllaN, Naatje
Puntenslijpsel (2) tdrone, Crazy-M
EllaN (1) Etc
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101181235
Nog 1!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 18:59:51 #160
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101181242
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef lynda het volgende:

[..]

Ik zou bij mijn tweeling toch wel heel hard mijn best doen om die in leven te houden
En dat ook wel wat eerder zeggen, ipv 3 minuten voor tijd.
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:00:00 #161
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101181248
kijken of de voodooheks weer fout zat...
Wat doe ik hier?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:00:11 #162
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101181262

Honkeytonk voelde zich sinds gisteren al niet meer veilig in het dorp. Een vrijwillige opname in de gesloten afdeling van het ziekenhuis leek een fijne optie, maar zelfs daar wilde ze hem niet. Verafschuwd door vrijwel iedereen in het dorp zat hij maar thuis, de gordijnen gesloten, de deuren op slot en gebarricadeerd. Zachtjes zong hij wat kinderliedjes voor zich uit, terwijl voor hem op de grond nog een revolver met wat kogels lag. Gebruikt. Dat wel. Terwijl hij ‘Mieke heeft een lammetje’ neuriede werd de deur opengebroken en klonk er geschreeuw. Het leek alsof het hele dorp was uitgelopen om hem naar het schavot te brengen. Met grof geweld, zoals alleen woedende dorpelingen dat kunnen, braken ze door de barricade heen. “Meekomen jij! Iemand, pak de revolver, dat gaan we gebruiken!” Ruw werd Honkeytonk meegesleurd. Zijn ogen gefocust op iets ver buiten deze wereld. Lopen deed hij niet meer, dus sleurden ze hem maar mee. Zijn nette lakschoenen schuurden met de punten over de straat en lieten een zwart spoor achter.
Op het dorpsplein aangekomen werd Honkeytonk op de grond gegooid en een paar keer geschopt. “Maak plaats!” schreeuwde de man die de commando’s eerder ook al gaf. “Wie weet is zijn slechtheid besmettelijk, en als het niet zo is, dan wil je nog geen bloedspatters van dit beest op je!” Men stapte naar achter, behalve een iemand. Een man met een kap over zijn hoofd bleef staan en had de revolver van Honkeytonk in zijn hand. Hij vulde ‘m met de kogels alsof hij vogels stond te voeren, zo rustig.
Honkeytonk zong zachtjes: “Mieke heeft een lammetje, lammetje, lammetje. Mieke heeft een lammetje, het vachtje was van w-” PANG! Het lichaam van Honkeytonk (nachtwaker) werd diezelfde avond nog verbrand en er bleef niets over behalve een rode vlek op het plein.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:00:14 #163
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101181265
Post die shizzle!
Laffe huichelaar
pi_101181266
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En dat ook wel wat eerder zeggen, ipv 3 minuten voor tijd.
:Y
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:00:21 #165
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181272
LOL _O-
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:00:31 #166
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101181284
hihihaha oeps
Laffe huichelaar
pi_101181297
De nachtwaker _O- Damn mens maak jezelf niet zo verdacht _O-
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:00:49 #168
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101181309
wat zijn wij een faaldorp zeg :')
Wat doe ik hier?
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:01:17 #169
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181338
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef lynda het volgende:
De nachtwaker _O- Damn mens maak jezelf niet zo verdacht _O-
en kill mij vooral niet :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:01:48 #170
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181358
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef tdrone het volgende:
wat zijn wij een faaldorp zeg :')
Luistert dan ook naar mij!
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101181370
wtf, we hebben onze nw gekillt ;(

Ik ga alvast maar Italiaans leren :')
pi_101181386
BAM en iedereen die Honkey schreeuwde is ineens verdacht.

Zet voort wat naatje en ik begonnen zijn :').
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:02:16 #173
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101181388
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Luistert dan ook naar mij!
Ik stemde niet op Honkeytonk!
Wat doe ik hier?
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:02:35 #174
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181401
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij wordt honkey nu verantwoordelijk gehouden voor kill 2 op Rave, mijn bevindingen daarover, waarom ik nu ernstig twijfel:


Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.


computer afsluiten: Crazy M (beroep op zijn profiel)
gamen: bijna bij iedereen mogelijk
biertje: Crazy M heeft 2 foto's/plaatjes over bier
vliegen: timmmmm heeft veel vliegen in zijn fobo staan (overigens ook in zijn PoHi een topictitel met daarin het woord games) en daarnaast heeft tdrone een tetris UI, kortom: blokjes die vallen en tegelijkertijd ook dus een link met games.

Gelet op de schuingedrukte zinsnedes, zijn het 2 maffia. Aangezien er met 2 maffia 4 hints in het stukje voorkomen, lijkt dit me het goede aantal. Daaruit volgt dus dat eigenlijk Crazy M 1 van de hoofdverdachten is, daarnaast zijn timmmmm (mede door zijn stemgedrag) en tdrone 2 verdachten voor het 2e personage dat de moord heeft gepleegd.

Gamen kan overigens ook met Trevland te maken hebben en met Honkey, waarvan de laatste nu in dit topic de hoofdverdachte is. En gamen kan iets te maken hebben met monopoly.
told ya
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101181446
Ik ga echt huilen, Naat, wie zei jij nou dat het was?
Anonimity is a bliss
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:03:34 #176
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181453
In ieder geval kan ik niet meer door de nachtwaker vermoord worden ^O^ Op naar het echte werk.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101181546
"Il nostro villaggio è inondato dalla mafia" ;(
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:05:32 #178
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101181561
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef naatje_1 het volgende:
In ieder geval kan ik niet meer door de nachtwaker vermoord worden ^O^ Op naar het echte werk.
Jammer genoeg, want jij staat samen met onze BM op nr 1 van mijn lijstje Just so you know.

Als maffia wist jij heel goed dat tonkeytonkey geen maffia was, en nu kan je roepen dat je gelijk had, de beste bent en iedereen naar jou moet luisteren. Daar voorspelde ik voor de lynch al, en nog geen 5 minuten daarna, bingooooooo.
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:05:34 #179
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181563
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk niet dat het honkeytonk is.
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Niets is zeker, dat is wel duidelijk.
Maar zo ontzettend veel bewijs. Er zou anders toch wel bewijs van iemand anders zo "overweldigend" moeten zijn?
Er is wel ander bewijs, en dat is niet zomaar af te schrijven, maar echt overduidelijk is het ook weer niet....
Monopoly, jij bent nu ook verdacht.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:06:22 #180
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181606
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jammer genoeg, want jij staat samen met onze BM op nr 1 van mijn lijstje Just so you know.

Als maffia wist jij heel goed dat tonkeytonkey geen maffia was, en nu kan je roepen dat je gelijk had, de beste bent en iedereen naar jou moet luisteren. Daar voorspelde ik voor de lynch al, en nog geen 5 minuten daarna, bingooooooo.
Ik wil wel verontschuldigingen als ik dorp blijk te zijn.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:06:49 #181
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101181623
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik wil wel verontschuldigingen als ik dorp blijk te zijn.
Daar doe ik niet aan, dan weet je dat alvast
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:07:40 #182
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181654
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar doe ik niet aan, dan weet je dat alvast
Waarom niet? Je kan een nietsdoende dorp wel missen?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:12:45 #183
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101181890
Ik wil de hints naar mij zien overigens, want daar ben ik wel benieuwd naar.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101181907
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil de hints naar mij zien overigens, want daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik vertrouw je niet meer
Anonimity is a bliss
pi_101181969
Lol :')

Wij zijn slecht :')

Ik ben nu echt benieuwd wie het wel zijn :')

Zo op basis van gedrag verdenk ik Trevland, Naatje en Timmmmm.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:15:58 #186
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101182036
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik vertrouw je niet meer
Niemand vertrouwt elkaar _O- De vraag is, of men ook nog met hints gaat komen, of niet. Ik heb na de afgelopen nachten timmmmm 2 keer op mij zien stemmen, iBenny vond mij verdacht, jij wees naar mij alszijnde verdacht en honkey vond mij blijkbaar verdacht, dus NW moet mij treffen. Nu vraag ik: waar zijn die hints? Die 2 nachten zijn er geen hints gepost die mij verdacht zouden maken en volgens mij moet je toch echt hints posten om de rest van de mensen mee te krijgen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:16:49 #187
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101182077
Als je hints vindt, geef ik mij gewonnen en mag je kijken hoeveel mensen er uiteindelijk op mij stemmen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101182154
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Lol :')

Wij zijn slecht :')

Ik ben nu echt benieuwd wie het wel zijn :')

Zo op basis van gedrag verdenk ik Trevland, Naatje en Timmmmm.
Ik verdenk Naatje, EllaN, Timmmmm en Crazy M
Anonimity is a bliss
pi_101182176
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik verdenk Naatje, EllaN, Timmmmm en Crazy M
Oh ja, Crazy-M :)
pi_101182271
Jezus christus Honkey... ik dacht dat ie met een belangrijke dorpsrol zijn lesje wel geleerd zou hebben de vorige keer... maar nee... mijn eerste hints richting hem daar reageerde ie gelijk zo spastisch op dat ie juist daardoor alleen maar verdachter werd... en gisteren heb ik me dus duidelijk op de verkeerde kill gefocused... die van hem zelf -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101182496
Wat zijn de hints voor de kills die niet van Honkey komen?
pi_101182765
wtf.. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101182867
RIP aan de nabestaanden. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101182886
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat zijn de hints voor de kills die niet van Honkey komen?
Ik verdacht hem van kill 2 op Rave gisteren!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101182931
Wat gebeurt er eigenlijk als de nachtwaker én de maffia samen op een target afgaan? Zitten er dan ook aanwijzingen naar beiden in de kill?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101183080
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als de nachtwaker én de maffia samen op een target afgaan? Zitten er dan ook aanwijzingen naar beiden in de kill?
Lijkt mij een mislukte moord (+ hints) aangezien er altijd 1 eerder is?
pi_101183253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef lynda het volgende:

[..]

Lijkt mij een mislukte moord (+ hints) aangezien er altijd 1 eerder is?
Wordt het target dan niet gewoon vermoord door een van de 2? Dat lijkt me sterk... ik probeer namelijk de kill op Rave te plaatsen... of dat mogelijk door nachtwaker én maffia samen is gedaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101183311
:6
Al die hints die er waren gevonden richting mij, sloegen absoluut nergens op.
Tunnelvisie noemen ze dat ;) En als je mijn gedrag objectief had bekeken had je ook gezien dat daar niks op te baseren viel :D
En nu ben ik dood -O-
pi_101183698
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik verdacht hem van kill 2 op Rave gisteren!
Nee, ik bedoel meer wat de andere verdachten waren voor de moorden waar we Honkey van verdachten.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:51:21 #200
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101183770
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat zijn de hints voor de kills die niet van Honkey komen?
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij wordt honkey nu verantwoordelijk gehouden voor kill 2 op Rave, mijn bevindingen daarover, waarom ik nu ernstig twijfel:


Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.


computer afsluiten: Crazy M (beroep op zijn profiel)
gamen: bijna bij iedereen mogelijk
biertje: Crazy M heeft 2 foto's/plaatjes over bier
vliegen: timmmmm heeft veel vliegen in zijn fobo staan (overigens ook in zijn PoHi een topictitel met daarin het woord games) en daarnaast heeft tdrone een tetris UI, kortom: blokjes die vallen en tegelijkertijd ook dus een link met games.

Gelet op de schuingedrukte zinsnedes, zijn het 2 maffia. Aangezien er met 2 maffia 4 hints in het stukje voorkomen, lijkt dit me het goede aantal. Daaruit volgt dus dat eigenlijk Crazy M 1 van de hoofdverdachten is, daarnaast zijn timmmmm (mede door zijn stemgedrag) en tdrone 2 verdachten voor het 2e personage dat de moord heeft gepleegd.

Gamen kan overigens ook met Trevland te maken hebben en met Honkey, waarvan de laatste nu in dit topic de hoofdverdachte is.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:53:24 #201
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101183851
De eerste nacht kon honkey niet gemoord hebben, dus die hints zijn inderdaad bullshit. ff kijken, zit nu in het topic.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101183853
Ik ben voor mezelf aan het kijken wie nou maffia zou kunnen zijn: Ik vertrouw mijn eigen vriend niet meer, wat is deze? :')
Anonimity is a bliss
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:54:21 #203
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101183894
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben voor mezelf aan het kijken wie nou maffia zou kunnen zijn: Ik vertrouw mijn eigen vriend niet meer, wat is deze? :')
Hints?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:56:52 #204
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101184049
Enfin, we zijn de eerste nacht op kill 1 afgegaan voor honkey.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
Crazy-M:
• heeft een hond, zie FoBo en PH (Honden met foto’s)

Its- jojo-4you:

• heeft opleiding LTS zwakstroom, electrische schokken in kill.
• Twee mensen in ava.
• Telefoon -> Telefoon met abonnement kwijt in het buitenland in PH
• Filmen -> Camera en studio verhuur
• glazen in de keukenkastjes allemaal gebarsten waren -> topic met gebrokenglas als TS

Soempie:

• familie -> is verloofd, zie fobo

Gomi
• Duister figuur als FoBo-foto

CaLeX:
• ondertitel: HEY!; schreeuwen in kill

Trevland
• Bad Spellers ofthe World Untie als ondertitel, electrische en baffen ipv blaffen in kill

Tombolafan:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische

08gnoT.:
• Originele taal- en spelfouten op FOK! #55 -> baffen, electrische
• Hond -> samson in UI

Etcetera:
• zachte haren -> lush

Nou.. Dit heb ik gevonden! Er zitten ook echt slechte hints tussen, maar het is het eerste verhaaltje dus je weet niks van de stijl van schrijven en het is voor de SL's ook aftasten en ik ga niet riskeren dat ik iets had gevonden, wegwuifde en het later juist bleek te zijn!
jojo kon ook de moord niet hebben gedaan...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101184096
Het vervelende is gewoon dat Honkey de nachtwaker bleek... daardoor zijn in de 2e nacht hints naar hem verkeerd geinterpreteerd en daar heeft de maffia ook handig op in gespeeld denk ik... maar dan nog... hij deed in nacht 1 zo spastisch dat ik juist daardoor meer op hem gefocused was op dag 2... en het feit dat ie zijn halve posthistory had aangepast helpt dan ook niet mee :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 19:59:03 #206
169210 liesje1979
pi_101184198
Omdat we gister wat later waren dan gepland wilden we jullie vandaag een beetje tegemoet komen door wat eerder te komen met de kills, is dat ok?
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 19:59:25 #207
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101184213
quote:
11s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat we gister wat later waren dan gepland wilden we jullie vandaag een beetje tegemoet komen door wat eerder te komen met de kills, is dat ok?
ok :Y
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 19:59:37 #208
169210 liesje1979
pi_101184227
Alsof jullie daar wat over te zeggen hebben ook _O-
  One tough cookie donderdag 25 augustus 2011 @ 20:00:11 #209
169210 liesje1979
pi_101184253
Zitten jullie op het puntje van je stoel?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:00:26 #210
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101184263


Ding dong. De bel gaat. Albinobambi doet voorzichtig open. Met de afgelopen paar nachten was het maar beter om voorzichtig te zijn. Voor haar stond Lynda. Opgelucht gooide albinobambi de deur open en trok Lynda misschien ets te hardhandig naar binnen. “Leuk dat je er bent! Heb je hard doorgefietst? Je bent buiten adem,” zei Albinobambi. “Ja,” zei Lynda, “het was echt bergopwaarts zeg! Pfoeh, wat een reis!” De twee dames gingen zitten en hielden een gezellig theekransje. “Ik heb een cadeau voor je!” zei Lynda opeens, en graaide in haar tas. Ze gaf het aan Albino en die maakte het feestelijke inpakpapier open. “Oh wat mooi een oorbel! Maar het is toch geen metaal he? Ik draag geen metaal. Allergisch…” Lynda keek beteuterd en nam het cadeau weer terug. Ze deed haar mond open om iets te zeggen toen er opeens een enorme knal te horen was. Alsof er een deur ingetrapt werd. De haldeur vloog open en daar stond een man. Albinobambi keek ‘m aan en vond dat ie er nogal gek uitzag, met zijn rare zwarte kleren. “Hela, mafkees! Je kan hier niet zomaar als een stier naar binnen walsen!” De man zei niks, maar greep in zin jas en haalde er een enorme hakbijl uit. Zonder verdere rompslomp pakte hij het haar en hakte in een vloeiende beweging de bovenste helft van Albinobambi’s (dorp) kop eraf, zodat alleen nog de kaak en een gedeelte van de neus aan het lichaam vastzaten.
Op dit punt begon Lynda te gillen. Hondenfluitjes waren er niks bij en deze gillende keukenmeid zou zeker nog in alle hoeken van europa te horen zijn. Toen haar adem op was haalde de man zijn schouders op, schudde met zijn hoofd en liep op het meisje af. “Zozo meisje! Jij hoeft morgen niet naar school! Nooit meer mwuhahahahahaha!” bulderde de man. Zijn vingers vonden haar slanke nekje en knepen. Langzaam liep Lynda (onschuldig meisje) paars aan en na een paar laatste spastische schokken was ze zo dood als een pier.

Bartjebart was in zijn auto onderweg van kantoor naar huis. Vrolijk zong hij mee met de radio terwijl hij de maat meetikte op het stuur. Hij was tevreden met zijn baan, lekker in de baas zijn tijd een beetje internetten en grappen met collega’s. En dat hij een uurtje eerder naar huis ging zou vast ook niemand opvallen. Gelukkig waren er geen files en kon hij lekker doorrijden, zodat hij al snel het dorp binnenreed. Daar wachtte hem echter een onaangename verrassing. De weg was helemaal afgezet en een man in een donkerblauw uniform was bezig met iets op de grond. Bartjebart stapte uit om eens te kijken wat er aan de hand was. Het spijt me voor het oponthoud riepde man, het kan nog wel even gaan duren ook. Ik moet de boel ontstoppen, het zit helemaal vast en we hebben geen idee hoe lang dit kan gaan duren. Omdat het een ruim uur zou kosten om het dorp via een weg het dorp binnen te komen besloot Bartjebart om de gok op de som te nemen en te wachten en te kijken naar de werkzaamheden. En hij had geluk al binnen het kwartier leek de boosdoener gevonden te zijn. Vreemd genoeg kwam er een plastic vorm tevoorschijn. Bartjebart ging nog wat dichterbij staan om het wat beter te zien. Was het echt het standbeeld? Het was lastig te onderscheiden omdat het plastic flink in elkaar gedeukt was. Maar het probleem was opgelost en hij wilde zich omdraaien om terug naar zijn auto te lopen toen hij voelde dat hij ruw vastgepakt werd. Ja, dat dacht ik dus niet he? Dat je er nu vandoor gaat. Ik heb het standbeeld alleen in de put gestopt om te kijken of het zou passen. Geschokt keek Bartjebart naar de restanten van het standbeeld. Die zag er niet uit alsof het gepast had en nog voor hij het goed en wel besefte hing hij al ondersteboven en ging ze de donkere diepte in. Gelukkig was hij niet zo groot en het paste net. Dit viel nog wel mee dacht hij nadat de deksel weer op de put was gelegd. Hier houd ik het best een tijdje uit. Plots voelde hij dat er aan zijn voet geknabbeld, en aan zijn oor en aan zijn neus. Hij probeerde ze van zich af te slaan maar de ratten waren met teveel, en hadden grote honger. Er bleef niets van Bartjebart (Dorp) over dan wat botjes onderin de put.

Puntenslijpsel was nog nooit zo gelukkig als deze week. Ze had immers een geweldig weekend om op terug te kijken. Zaterdag was ze jarig geweest en het feest duurde het hele weekend. Een van de cadeau’s die ze kreeg was een geweldige cursus dans-naar-keuze. Toen ze het kreeg deed ze al een stom dansje, want ze kon het immers nog niet. Maar vandaag ging ze dus naar de studio voor haar eerste les. Showdansen! In de kleedkamer aangekomen pakte ze haar pakje uit haar tas. Roze veren op het hoofd, gouden glitters overal! Prachtig! Ze liep de studio in. Het was er donker en er klonk geen geluid. Ietwat bevreemd zette Puntenslijpsel toch de muziek maar aan. “… copa copa cabana!” zong Barry Manilow door de speakers, en Puntenslijpsel wiegde haar heupen als een echte showgirl.
Toen stopte de muziek. Midden in serieuze heupactie keek Puntenslijpsel geïrriteerd om. Omdat er nog steeds geen licht was zag ze niks. Ze liep naar het lampenknopje toen ze over iets struikelde. Het licht floepte aan en ze zag dat ze gestruikeld was over een been dat aan een mens vast zat. Oh nee! Help! Dácht ze, maar ze kon niks uitbrengen. De man moest lachen. “Noem je dit sport? Is dit nou sport? Het is een fucksport! Echt niet mijn favoriet!” Hij brak met zijn handen haar been. Puntenslijpsel gilde. Om de gil te stoppen duwde hij een staaf dynamiet in haar mond en stak de lont aan. Hij rende weg, sneller dan de wind. Het hele dorp hoorde de knal en midden op het dorpsplein landde de hoofdtooi van Puntenslijpsel (bodyguard) met nog wat haren erin verstrengeld.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:00:35 #211
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101184274
We hebben gewoon geen andere hints naar goede personen, behalve tong80 en honkey :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101184300
ik wil net naar voetbal gaan.. Nu ben ik dood :'(
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:01:11 #213
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101184305
Nog niet dood, apart.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101184317
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:01 schreef lynda het volgende:
ik wil net naar voetbal gaan.. Nu ben ik dood :'(
En je was nog wel onschuldig. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101184333
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben gewoon geen andere hints naar goede personen, behalve tong80 en honkey :')
Allemaal maar enkele...En bij nacht twee?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:02:00 #216
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101184343
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:01 schreef lynda het volgende:
ik wil net naar voetbal gaan.. Nu ben ik dood :'(
Nu hoef je niet meer te gaan dan :o.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101184344
Ja :'(
Nou voetbaltijd.. Dorpje doe nou jullie best ~O> o|O }:|
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:02:06 #218
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101184346
Dus we zijn nu met 17en, waarvan 6 maffia? Heeft het nog wel zin om door te gaan? :')
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:02:51 #219
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101184384
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:01 schreef Soempie het volgende:

[..]

Allemaal maar enkele...En bij nacht twee?
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij wordt honkey nu verantwoordelijk gehouden voor kill 2 op Rave, mijn bevindingen daarover, waarom ik nu ernstig twijfel:


Kill 2
Zuchtend wilde Rave_NL zijn computer afsluiten. Het was alweer laat en hij had weer veel te lang zitten gamen. Hij vond het heerlijk om even aan niets te denken na deze gekke dag. Als hij zijn ogen dichtdeed zag hij nog het brandende lichaam van 08gnot op zijn netvlies staan. Maar net op het moment dat hij hem uit wilde zetten kwam er nog een email binnen Nieuwsgierig als hij was opende hij deze gelijk. “Hoi, we willen nog wat nadrinken om de dag te vergeten, kom je ook?” las hij. Daar hoefde hij geen tweemaal over na te denken en in no time zat hij op zijn fiets naar het dorpsplein. Daar zag hij zijn vrienden al zitten en hij plofte bij ze neer. Ze kletsten wat over de afgelopen dag onder het genot van een biertje en een jointje. Zullen we stiekem de kerktoren beklimmen, stelde 1 van de jongens voor? Rave_NL vond dat een leuk idee en al snel stonden ze boven van het uitzicht te genieten. Hij had niet door wat er achter zich gebeurde en schrok zich helemaal wezenloos toen de klok begon te luiden. Toen hij enigszins bijgekomen was van de herrie draaide hij zich om te zien waar het vandaag was gekomen. Daar zag hij zijn vrienden, breed grijnzend, één van hen had een touw in zijn handen wat aan de klok was gebonden. De ander liep op hem af en pakte hem stevig vast. Wat is deze? Dacht …. ,hij was zo onder invloed dat hij er niets meer van snapte. Zelfs niet toen de lus van het touw om zijn nek gehangen werd. Pas toen hij uit het raam werd geduwd besefte Rave_NL (dorp) dat hij helemaal niet kon vliegen.


computer afsluiten: Crazy M (beroep op zijn profiel)
gamen: bijna bij iedereen mogelijk
biertje: Crazy M heeft 2 foto's/plaatjes over bier
vliegen: timmmmm heeft veel vliegen in zijn fobo staan (overigens ook in zijn PoHi een topictitel met daarin het woord games) en daarnaast heeft tdrone een tetris UI, kortom: blokjes die vallen en tegelijkertijd ook dus een link met games.

Gelet op de schuingedrukte zinsnedes, zijn het 2 maffia. Aangezien er met 2 maffia 4 hints in het stukje voorkomen, lijkt dit me het goede aantal. Daaruit volgt dus dat eigenlijk Crazy M 1 van de hoofdverdachten is, daarnaast zijn timmmmm (mede door zijn stemgedrag) en tdrone 2 verdachten voor het 2e personage dat de moord heeft gepleegd.

Gamen kan overigens ook met Trevland te maken hebben en met Honkey, waarvan de laatste nu in dit topic de hoofdverdachte is.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:03:07 #220
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101184401
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef timmmmm het volgende:
Dus we zijn nu met 17en, waarvan 6 maffia? Heeft het nog wel zin om door te gaan? :')
je vergeet nog dat ongeveer alle dorpsrollen er al uit zijn
Wat doe ik hier?
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:03:33 #221
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101184429
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef timmmmm het volgende:
Dus we zijn nu met 17en, waarvan 6 maffia? Heeft het nog wel zin om door te gaan? :')
Als we even de goede vermoorden nav goede hints en onderbouwing, moet dat lukken. Hoop ik.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:03:55 #222
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101184448
Succes weer, dorrup! Alles is nog mogelijk, zou een presentator van een televisieprogramma zeggen *O*.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101184453
Godverdomme mijn bodyguard ook al :r

en Lynda :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101184462
PS :o

Dan toch die busdriver vorige nacht??
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:04:17 #225
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_101184469
Dorp, wat doe je? :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:04:56 #226
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101184500
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:04 schreef Soempie het volgende:
PS :o

Dan toch die busdriver vorige nacht??
Als je goed op gedrag had gelet, had je dat kunnen weten.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:05:15 #227
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101184514
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:04 schreef TheVulture het volgende:
en Lynda :'(
En ze was zo'n onschuldig meisje :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:06:14 #228
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101184560
De maffia heeft wel één fout gemaakt. Eigenlijk wilde ik geen hints doen deze ronde, maar als je mn bff Puntenslijpsel omlegt, maak ik een uitzondering
Laffe huichelaar
pi_101184578
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:03 schreef tdrone het volgende:

[..]

je vergeet nog dat ongeveer alle dorpsrollen er al uit zijn
We hebben nog wel de extra stem van de dorpoudste gelukkig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:06:43 #230
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101184582
Sorry, ik wilde even belangrijk en alwetend doen, net als naatje, maar ik word er niet even gelukkig van als hij. Jammer wel.
Laffe huichelaar
pi_101184583
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:04 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Als je goed op gedrag had gelet, had je dat kunnen weten.
Ze droeg het inderdaad zelf aan, dacht dat dat misschien een afleidingsmanoeuvre was. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:07:18 #232
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101184607
lijkt me dat we snel een dubble lynch moeten doen (vandaag of morgen) want anders zijn we zo klaar
Wat doe ik hier?
pi_101184645
Maar goed dorpelingen, ik denk dat we nog een kans hebben om dit spel te winnen... morgen MOET er een maffia dood en dan kan het nog
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:08:43 #234
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101184659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:06 schreef timmmmm het volgende:
Sorry, ik wilde even belangrijk en alwetend doen, net als naatje, maar ik word er niet even gelukkig van als hij. Jammer wel.
Je blijft mij maar zwart maken, terwijl ik geen enkel bewijs heb gezien.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101184678
Dus...uit het stukje van naatje

Gelet op de schuingedrukte zinsnedes, zijn het 2 maffia. Aangezien er met 2 maffia 4 hints in het stukje voorkomen, lijkt dit me het goede aantal. Daaruit volgt dus dat eigenlijk Crazy M 1 van de hoofdverdachten is, daarnaast zijn timmmmm (mede door zijn stemgedrag) en tdrone 2 verdachten voor het 2e personage dat de moord heeft gepleegd.

Gamen kan overigens ook met Trevland te maken hebben en met Honkey, waarvan de laatste nu in dit topic de hoofdverdachte is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101184724
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:07 schreef tdrone het volgende:
lijkt me dat we snel een dubble lynch moeten doen (vandaag of morgen) want anders zijn we zo klaar
Elke foute kill is waarschijnlijk game over.... en met een dubbele lynch is de kans op fouten groter... zeker met onze trackrecord tot nu toe -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:11:02 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101184773
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:08 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Je blijft mij maar zwart maken, terwijl ik geen enkel bewijs heb gezien.
Maar je belachelijk maken, daar heb ik ook geen bewijs voor nodig. Belangrijk doen is geen kwalificatie om mob te zijn.
Laffe huichelaar
pi_101184802
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:08 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Je blijft mij maar zwart maken, terwijl ik geen enkel bewijs heb gezien.
Plus het feit dat jij in een verhaaltje bent genoemd met een mislukte kill dus voor mij 100% dorp!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:12:02 #239
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101184829
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Plus het feit dat jij in een verhaaltje bent genoemd met een mislukte kill dus voor mij 100% dorp!
De kill van de nachtwaker. Duidelijk 100% dorp
Laffe huichelaar
pi_101184866
Plan van aanpak in mijn ogen:

Morgen één lynch en dan zaterdag de dubbele in een alles of niets poging!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:12:37 #241
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101184877
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar je belachelijk maken, daar heb ik ook geen bewijs voor nodig. Belangrijk doen is geen kwalificatie om mob te zijn.
Ik ken nog wel iemand die we afgerekend hebben op gedrag, iets met de h?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101184886
Wie zijn er nog in leven?

- wat maffialeden
- wat dorpelingen
- voodooheks
- tweeling

De tweeling, zijn dat trouwens twee willekeurige personen? Of alleen dorpsrollen?
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:13:24 #243
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101184912
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie zijn er nog in leven?

- wat maffialeden
- wat dorpelingen
- voodooheks
- tweeling

De tweeling, zijn dat trouwens twee willekeurige personen? Of alleen dorpsrollen?
2 willekeurige personen, dus je kan 2 maffia hebben, 1 maffia en 1 dorp, of 2 dorpelingen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:13:50 #244
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101184943
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik ken nog wel iemand die we afgerekend hebben op gedrag, iets met de h?
Niet alles wat ik zeg is om je verdacht te maken, achterlijke gladiool. Belachelijk maken is niet gelijk aan denken dat je mob bent. In mijn geval zijn het 2 verschillende dingen.
Laffe huichelaar
pi_101184954
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

2 willekeurige personen, dus je kan 2 maffia hebben, 1 maffia en 1 dorp, of 2 dorpelingen.
Oke :P
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:14:06 #246
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101184959
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wie zijn er nog in leven?

- wat maffialeden
- wat dorpelingen
- voodooheks
- tweeling

De tweeling, zijn dat trouwens twee willekeurige personen? Of alleen dorpsrollen?
En de oudste
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:14:57 #247
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101185006
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Oke :P
Staat ook in de OP :7 .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101185093
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En de oudste
Natuurlijk ;)

quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Staat ook in de OP :7 .
Maar die is nog niet bijgewerkt :+
pi_101185193
En het orakel is er nog :P
pi_101185237
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:54 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Hints?
Heb ik niet ;( Tis je fanatieke gedrag, maar dan iets fouts.
Anonimity is a bliss
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:20:03 #251
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101185271
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Natuurlijk ;)

[..]

Maar die is nog niet bijgewerkt :+
De rollen hoeven ook niet bijgewerkt te worden en ik wacht op het nieuwe topic, wat stukken sneller zou komen als jullie lekker gaan puzzelen :7.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101185320
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:57 schreef TheVulture het volgende:
en het feit dat ie zijn halve posthistory had aangepast helpt dan ook niet mee :')
Ik heb mijn PoHi nooit aangepast. Iedereen weet dat ik ONZ poster ben en ik post belachelijk veel. Dat doe ik altijd al. Ik heb een postcount van 64 per dag terwijl ik de helft niet heb kunnen posten door een ban ;) Iedereen had kunnen weten dat ik niet gefucked heb met mijn PoHi.

Pure tunnelvisie dit ;)
pi_101185336
Wij zijn aan het puzzelen, we zijn alleen nog niks aan het posten :6
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:21:45 #254
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101185353
Crazy M, ik heb je, in de eerste kill al.


Ding dong. De bel gaat. Albinobambi doet voorzichtig open. Met de afgelopen paar nachten was het maar beter om voorzichtig te zijn. Voor haar stond Lynda. Opgelucht gooide albinobambi de deur open en trok Lynda misschien ets te hardhandig naar binnen. “Leuk dat je er bent! Heb je hard doorgefietst? Je bent buiten adem,” zei Albinobambi. “Ja,” zei Lynda, “het was echt bergopwaarts zeg! Pfoeh, wat een reis!” De twee dames gingen zitten en hielden een gezellig theekransje. “Ik heb een cadeau voor je!” zei Lynda opeens, en graaide in haar tas. Ze gaf het aan Albino en die maakte het feestelijke inpakpapier open. “Oh wat mooi een oorbel! Maar het is toch geen metaal he? Ik draag geen metaal. Allergisch…” Lynda keek beteuterd en nam het cadeau weer terug. Ze deed haar mond open om iets te zeggen toen er opeens een enorme knal te horen was. Alsof er een deur ingetrapt werd. De haldeur vloog open en daar stond een man. Albinobambi keek ‘m aan en vond dat ie er nogal gek uitzag, met zijn rare zwarte kleren. “Hela, mafkees! Je kan hier niet zomaar als een stier naar binnen walsen!” De man zei niks, maar greep in zin jas en haalde er een enorme hakbijl uit. Zonder verdere rompslomp pakte hij het haar en hakte in een vloeiende beweging de bovenste helft van Albinobambi’s (dorp) kop eraf, zodat alleen nog de kaak en een gedeelte van de neus aan het lichaam vastzaten.
Op dit punt begon Lynda te gillen. Hondenfluitjes waren er niks bij en deze gillende keukenmeid zou zeker nog in alle hoeken van europa te horen zijn. Toen haar adem op was haalde de man zijn schouders op, schudde met zijn hoofd en liep op het meisje af. “Zozo meisje! Jij hoeft morgen niet naar school! Nooit meer mwuhahahahahaha!” bulderde de man. Zijn vingers vonden haar slanke nekje en knepen. Langzaam liep Lynda (onschuldig meisje) paars aan en na een paar laatste spastische schokken was ze zo dood als een pier.

2 hints al, binnen een paar seconden, misschien gevoed door mijn tunnelvisie:
metaal --> metal (fobo Crazy M, favo muziek)
stier --> in logo van Jupiler (fobo Crazy M)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:22:01 #255
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101185367
Dammm, gaat echt slecht -O-
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:23:00 #256
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101185411
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

De rollen hoeven ook niet bijgewerkt te worden en ik wacht op het nieuwe topic, wat stukken sneller zou komen als jullie lekker gaan puzzelen :7.
Ik ben aan het puzzelen, daarom post ik niet zoveel. Dat lijkt me evident. En veel posten, en puzzelen, dat kan niet. dus :6
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:23:28 #257
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101185443
Om nog even compleet te zijn, hint 3 er ook bij:

'feestelijke inpakpapier' --> [GRTD #1290] Pakkende titel in de PoHi van Crazy M
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101185479
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
Om nog even compleet te zijn, hint 3 er ook bij:

'feestelijke inpakpapier' --> [GRTD #1290] Pakkende titel in de PoHi van Crazy M
Ik postte ook in dat topic, zeker weten dat die hint niet naar mij wijst?
pi_101185512
-O-
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101185533
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:24 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik postte ook in dat topic, zeker weten dat die hint niet naar mij wijst?
Je moet je er buiten houden ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:25:14 #261
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101185549
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:24 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik postte ook in dat topic, zeker weten dat die hint niet naar mij wijst?
Shush, dode. Als ik me niet met het spel mag bemoeien, dan jij al hullemoal nie!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101185555
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:24 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik postte ook in dat topic, zeker weten dat die hint niet naar mij wijst?
Doden moeten zwijgen!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101185556
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Shush, dode. Als ik me niet met het spel mag bemoeien, dan jij al hullemoal nie!
Het spijt mij ;(
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:29:48 #264
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101185754
SLetjes, zouden jullie de OP weer up to date willen brengen, of zijn jullie daar atm mee bezig
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101185775
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
SLetjes, zouden jullie de OP weer up to date willen brengen, of zijn jullie daar atm mee bezig
Ze wachten op een nieuw topic ;)
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:30:46 #266
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101185798
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ze wachten op een nieuw topic ;)
Ook goed, in dat geval moeten we even doorposten.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:31:49 #267
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101185846
Mja, dit gaat zo traag ik doe het nu wel even :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101185901
Tsja, ik mag niks nuttigs zeggen. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:34:50 #269
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101186007
Ik ook niet :'(!!!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:35:19 #270
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101186035
en wederom dat standbeeld heh...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101186048
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Crazy M, ik heb je, in de eerste kill al.


Ding dong. De bel gaat. Albinobambi doet voorzichtig open. Met de afgelopen paar nachten was het maar beter om voorzichtig te zijn. Voor haar stond Lynda. Opgelucht gooide albinobambi de deur open en trok Lynda misschien ets te hardhandig naar binnen. “Leuk dat je er bent! Heb je hard doorgefietst? Je bent buiten adem,” zei Albinobambi. “Ja,” zei Lynda, “het was echt bergopwaarts zeg! Pfoeh, wat een reis!” De twee dames gingen zitten en hielden een gezellig theekransje. “Ik heb een cadeau voor je!” zei Lynda opeens, en graaide in haar tas. Ze gaf het aan Albino en die maakte het feestelijke inpakpapier open. “Oh wat mooi een oorbel! Maar het is toch geen metaal he? Ik draag geen metaal. Allergisch…” Lynda keek beteuterd en nam het cadeau weer terug. Ze deed haar mond open om iets te zeggen toen er opeens een enorme knal te horen was. Alsof er een deur ingetrapt werd. De haldeur vloog open en daar stond een man. Albinobambi keek ‘m aan en vond dat ie er nogal gek uitzag, met zijn rare zwarte kleren. “Hela, mafkees! Je kan hier niet zomaar als een stier naar binnen walsen!” De man zei niks, maar greep in zin jas en haalde er een enorme hakbijl uit. Zonder verdere rompslomp pakte hij het haar en hakte in een vloeiende beweging de bovenste helft van Albinobambi’s (dorp) kop eraf, zodat alleen nog de kaak en een gedeelte van de neus aan het lichaam vastzaten.
Op dit punt begon Lynda te gillen. Hondenfluitjes waren er niks bij en deze gillende keukenmeid zou zeker nog in alle hoeken van europa te horen zijn. Toen haar adem op was haalde de man zijn schouders op, schudde met zijn hoofd en liep op het meisje af. “Zozo meisje! Jij hoeft morgen niet naar school! Nooit meer mwuhahahahahaha!” bulderde de man. Zijn vingers vonden haar slanke nekje en knepen. Langzaam liep Lynda (onschuldig meisje) paars aan en na een paar laatste spastische schokken was ze zo dood als een pier.

2 hints al, binnen een paar seconden, misschien gevoed door mijn tunnelvisie:
metaal --> metal (fobo Crazy M, favo muziek)
stier --> in logo van Jupiler (fobo Crazy M)
Niet de hond UI vergeten.
pi_101186089
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet :'(!!!
Zo frusterend! :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:37:11 #273
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101186126
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef EllaN het volgende:

[..]

Niet de hond UI vergeten.
Slim. Dat zouden al 4 hints naar Crazy M zijn, terwijl het er maar 3 kunnen zijn (kill door 1 persoon als ik het goed lees)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:38:40 #274
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101186192
OP geüpdated.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101186299
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
OP geüpdated.
^O^
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:41:30 #276
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101186315
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
OP geüpdated.
tyvm
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101186360
Ik kreeg deze info toegespeeld:

nog een hint: http://i.fok.nl/userpics/276822/Monopoly%20Lindgren.png als verwijzing naar standbeeld ----- uit het fotoboek van Monopoly
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101186389
ik wil niet dood zijn -O- het was net ouderwets leuk met tientallen DM's over en weer
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:45:23 #279
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101186468
Klopt het dat er bij alle kills maar één persoon is? In dat geval zit in elk stukje 3 hints.

[ Bericht 1% gewijzigd door naatje_1 op 25-08-2011 20:45:37 (foutje) ]
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101186501
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:35 schreef EllaN het volgende:

[..]

Niet de hond UI vergeten.
Mijn gevoel vertrouwt jou nog steeds niet!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 20:47:39 #281
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101186568
hmm, even opgezocht, zou kill 1 van eerste nacht (roger) dan ook door mono zijn gepleegd? Nader onderzoek is vereist.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:48:37 #282
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101186621
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
Klopt het dat er bij alle kills maar één persoon is? In dat geval zit in elk stukje 3 hints.
Het enige wat ik zeg is dat als er twee daders zijn, dat je dat terugleest in het stukje. Zo ook als er maar een dader is. Het is aan jullie om de stukjes goed te lezen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101186862
quote:
4s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mijn gevoel vertrouwt jou nog steeds niet!
Mijne jou ook niet :).

Ik heb vanavond geen tijd om goed te zoeken. Morgen weer!
pi_101186926
Wel cool dat ik ging dansen 8-) Zou me vast staan zo'n kostuum ;)
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:59:20 #285
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101187137
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel cool dat ik ging dansen 8-) Zou me vast staan zo'n kostuum ;)
Ik zag het voor me :9~
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:00:28 #286
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101187191
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wel cool dat ik ging dansen 8-) Zou me vast staan zo'n kostuum ;)
Ik zie het voor me :9~ Jij kan dat zeker wel
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:04:48 #287
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101187381
Ik wil in een dubbele lynch crazy M en trevland lynchen. Dan staan we weer een beetje gelijk als dorp
Laffe huichelaar
pi_101187448
Nou zelfs dood nog twee aan het kwijlen gemaakt. Success! :')
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101187460
Ik ging dus hardlopen om mijn hoofd weer lekker leeg te krijgen, ik heb alleen maar na zitten denken. Oké, nu ga ik er ook voor ook :7
Anonimity is a bliss
pi_101187492
nou kan ik de circus foto weer ik mn fobo zetten :7
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101187521
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil in een dubbele lynch crazy M en trevland lynchen. Dan staan we weer een beetje gelijk als dorp
De bewijzen tegen Crazy M wil ik wel in meegaan... maar Trevland twijfel ik nog een beetje.... wat zijn je concrete hints?

We mogen nu geen fout meer maken in de lynch he... dus ik had voor morgen nog een enkele in gedachten en dan zaterdag een dubbele!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:08:03 #292
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101187533
Kill1
Roger_Epiales was onderweg naar een feestje. De verkiezingen konden hem gestolen worden, maar een feestje was altijd wel aan hem besteed. Hij grinnikte nog wat na over de onthulling van het standbeeld. Hij had tranen gelachen, wat een faal was dat. Hij kwam bij de ingang van het bos en twijfelde, moest hij om fietsen of zou hij afsnijden? Hij had zo’n zin in een drankje dat hij toch maar voor de snelste route koos. Al na een paar meter had hij spijt, hij voelde zich ongemakkelijk. Hij kon nog omkeren maar besloot gewoon door te trappen. Halverwege hoorde hij zachtjes het geluid van een auto achter zich. “Hoe kan dat nou?”dacht hij. “Hier mogen helemaal geen auto’s rijden toch? “ Het geluid zwol aan en toen hij omkeek zag hij een paar koplampen veel te snel op zich afkomen! “Oh help”, dacht hij en begon nog harder te trappen. Hij fietste alsof zijn leven er vanaf hing. Vlak voor hij het bos uit was besefte hij dat hij auto niet meer hoorde, hij keek achterom en zag dat de auto stil stond. Vaag kon hij twee personen onderscheiden en leek hij hun gelach te horen. Doordat hij achterom keek zag hij niet het draad dat over het pad gespannen was. hij vloog meters door de lucht en belandde precies met zijn buik op de scherpe punten van het toegangshek van het bos. Terwijl het bloed uit levenloze lichaam van Roger_Epiales (dorp) stroomde reed de auto langzaam en stierf het gelach langzaam weg.

Standbeeld:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg deze info toegespeeld:

nog een hint: http://i.fok.nl/userpics/276822/Monopoly%20Lindgren.png als verwijzing naar standbeeld ----- uit het fotoboek van Monopoly
Feestje:
Waar in EU kun je leuk oud & nieuw vieren?

-deze wordt bijgewerkt-

Na die post van TV ben ik nog even wat beter in dat eerste standbeeld killetje gaan kijken. Deze kill bevat 2 personen, dus max. 2 hints. De eerste hint is dus gevonden, de tweede hint die ik nu heb is een beetje vaag. Nu ga ik even de vaatwasser inruimen :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:09:45 #293
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101187626
Ik vind het overigens wel opmerkelijk, is de voodooheks nu weer expres niet benoemd vannacht?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:10:47 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101187673
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De bewijzen tegen Crazy M wil ik wel in meegaan... maar Trevland twijfel ik nog een beetje.... wat zijn je concrete hints?

We mogen nu geen fout meer maken in de lynch he... dus ik had voor morgen nog een enkele in gedachten en dan zaterdag een dubbele!
Dan zijn we met zo weinig dat de maffia makkelijk 1 of beide lynches kan beinvloeden. wmb moet de lynch nu dubbel.

En trevland is puur op gedrag. Die gedraagd zich altijd etzelfde als ie mob is. Heb wel een paar hintjes, maar die zijn niet sterk.
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:11:48 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101187716
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het overigens wel opmerkelijk, is de voodooheks nu weer expres niet benoemd vannacht?
Breezer is er al een hele tijd niet geweest
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:12:07 #296
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101187732
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dan zijn we met zo weinig dat de maffia makkelijk 1 of beide lynches kan beinvloeden. wmb moet de lynch nu dubbel.

En trevland is puur op gedrag. Die gedraagd zich altijd etzelfde als ie mob is. Heb wel een paar hintjes, maar die zijn niet sterk.
Ik gedraag me bijna elke keer het zelfde alleen als mob ga je er dan meer op letten ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:13:34 #297
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101187804
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik gedraag me bijna elke keer het zelfde alleen als mob ga je er dan meer op letten ;)
Wie weet. Ik vertouw je in ieder geval niet. En je bent de helft van de tijd wel mob, jij, dus ik heb sowieso 50/50 kans
Laffe huichelaar
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:15:02 #298
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_101187867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wie weet. Ik vertouw je in ieder geval niet. En je bent de helft van de tijd wel mob, jij, dus ik heb sowieso 50/50 kans
Volgens mij ben ik al meer dan de helft van de tijd mob geweest, klopt en die kans heb ik ook bij jou :p dus daar schieten we niks mee op
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:15:42 #299
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101187898
quote:
17s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik al meer dan de helft van de tijd mob geweest, klopt en die kans heb ik ook bij jou :p dus daar schieten we niks mee op
Weet je, ik haat je dat je zovaak leuke rollen hebt.
Laffe huichelaar
pi_101188003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dan zijn we met zo weinig dat de maffia makkelijk 1 of beide lynches kan beinvloeden. wmb moet de lynch nu dubbel.

En trevland is puur op gedrag. Die gedraagd zich altijd etzelfde als ie mob is. Heb wel een paar hintjes, maar die zijn niet sterk.
Dus op basis van gedrag moet ik een dubbele lynch uitvoeren... met het risico dat we er naast zitten en dan zijn we morgen al bekeken? Je zou bijna denken dat je zelf maffia bent om dit voor te stellen :')

dan gok ik nu liever op een zekerheid en hebben we hopelijk morgen een kill minder te verwerken dan 3... en dan kunnen we het met die dubbele lynch naar onze kant doen doorslaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')