Kan je niet lopen ofzo dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Vandaag ga ik denk ik maar kijken of ik de nieuwe Bold 9900 kan gaan halen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je niet lopen ofzo dan?
OS7 komt niet beschikbaar voor bestaande toestellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:03 schreef El.Wulfo het volgende:
Weet iemand of blackberry 7 ook beschikbaar komt voor de 9780?
Thanksquote:
Volgens mij is het allebei micro USB.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Even een hele stomme vraag maar kan ik de oplader van de 9700 gebruiken voor m'n 9900? De een geeft namelijk 750mA uit en de andere 700mA.
Ter reparatie opsturen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:05 schreef Jeffrey_San het volgende:
Hoi,
Ik heb een Blackberry Curve 8520, maar mijn toetsenbord reageert nu helemaal niet meer (eigenlijke geen enkele knop).
Batterij Pull heb ik al een aantal keer geprobeerd zonder resultaat.
Weten jullie wat ik hieraan kan doen?
ja..quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:49 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik heb nog 1 garantiesticker op de blackberry zitten.
Want ik had een andere behuizing waardoor er 1 weg is.
Zou dit uitmaken ?
dan ben je gewoon je garantie kwijt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef Jeffrey_San het volgende:
hmm..
weet iemand hier een oplossing voor?
Zou ik moeten betalen als ze erachter komen?
want de zichtbare zegel zit er nog wel op
Mn toetsenbord en alle andere knoppen werken niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:35 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dan ben je gewoon je garantie kwijt.
wat is er mis met je bb precies?
al vervangen voor originele toetsenbord of gewoon een andere?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:14 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Mn toetsenbord en alle andere knoppen werken niet meer.
Alleen dat vierkantje nog
Ja, maar geen enkele knop werkt, mute knop enzo ook nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:03 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
al vervangen voor originele toetsenbord of gewoon een andere?
hmm dat is mooi zuig jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:25 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Ja, maar geen enkele knop werkt, mute knop enzo ook niet
was die er dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Kan iemand mij even opnieuw toevoegen aan de Fok! groep op ping? Mijn telefoon was dood
Een BlackBerry koop je over het algemeen niet, maar krijg je van de baas.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom kopen mensen in hemelsnaam een BlackBerry?
Dat is sowieso niet uniek voor een BlackBerry, genoeg andere toestellen met een fysiek keyboard.quote:Edit: het enige positieve wat ik me kan bedenken is het toetsenbordje.
Ik ben meestal degene die meebeslist over smartphones op het werk, en ben echt blij dat ik die keuze nooit heb gemaaktquote:Op donderdag 8 september 2011 13:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Een BlackBerry koop je over het algemeen niet, maar krijg je van de baas.
Ik twijfel sterk of ik als privé persoon ook een BB had aangeschaft en dan in dit topic aanwezig was geweest.
Persoonlijk zie ik ook niet zozeer de meerwaarde van een BB boven een ander soort smartphone voor privé gebruik.
Hiermee wil ik overigens niet zover gaan om te stellen dat de BB een ruk-toestel is of op een andere manier BB's bashen.
Voor wat ik er mee doe voldoet hij prima.
Wel stel ik dat ik hoogstwaarschijnlijk iets anders had gekozen als de baas mij had laten kiezen tussen bijvoorbeeld een BlackBerry toestel, Android toestel en/of iPhone.
Wel sterk afhankelijk natuurlijk van wat er dan precies wordt aangeboden, maar helaash... dat is niet aan de orde.
Klopt, maar het is het enige sterke punt wat ik kan bedenkenquote:Dat is sowieso niet uniek voor een BlackBerry, genoeg andere toestellen met een fysiek keyboard.![]()
Wat een onzin.. vast nog nooit een BB gehad.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom kopen mensen in hemelsnaam een BlackBerry? Ik heb zelden zo'n droevig telefoon OS gezien, het is zelfs nog erger dan Symbian.
Zo kan je niet eens normaal een Exchange server of Google Apps account toevoegen. Iets wat op elke andere smartphone al 10 jaar kan. Je bent gebonden aan debiele oplossingen als BER BIR BAR BIS BOS of weet ik wat voor 3-letter-lingo woorden. It doesn't make sense!
Edit: het enige positieve wat ik me kan bedenken is het toetsenbordje.
Laten dat nou echt punten zijn die de gemiddelde gebruiker interesseren.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom kopen mensen in hemelsnaam een BlackBerry? Ik heb zelden zo'n droevig telefoon OS gezien, het is zelfs nog erger dan Symbian.
Zo kan je niet eens normaal een Exchange server of Google Apps account toevoegen. Iets wat op elke andere smartphone al 10 jaar kan. Je bent gebonden aan debiele oplossingen als BER BIR BAR BIS BOS of weet ik wat voor 3-letter-lingo woorden. It doesn't make sense!
Edit: het enige positieve wat ik me kan bedenken is het toetsenbordje.
Android?quote:Op zondag 11 september 2011 12:19 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Wat een onzin.. vast nog nooit een BB gehad.
Rot op naar je android topic
Nee, een BB gebruiker heeft geen mail account?quote:Op zondag 11 september 2011 20:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Laten dat nou echt punten zijn die de gemiddelde gebruiker interesseren.
ik heb het, ik heb Vodafone, en via vodafone-mail e.d. gesynchroniseert. ik kan mijn Agenda en dergelijke (+contacten) ook gelijk mee-synchroniseren. ( http://mobileemail.vodafone.nl/ ) via dat heb ik het gedaan. eerst alles natuurlijk even aanmelden & inloggen, anders wil het niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, een BB gebruiker heeft geen mail account?
Vertel mij maar eens dan hoe ik een Gmail account kan toevoegen die synchroniseert incl. kalender en contactpersonen. Ook moet de mail netjes verwijderd worden en alleen de inbox. Uiteraard met slechts 1 envelopje op het homescreen.
Ik hoor het graag, want ik ben de enige met een Gmail account in de wereld die ik op een BB wil gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |