Ligt er aan wat je met je kennis kunt. Internet is de toekomst en internet is ook waar het grote geld zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:53 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Het probleem is dat je daar geen broden van kunt kopen
Er zijn mensen met 0 opleiding die multi miljonair zijn. Heb dat eens op tv gezien. Mensen zonder opleiding die gewoon creatief waren zonder opleiding.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:53 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Het probleem is dat je daar geen broden van kunt kopen
Fixxed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:54 schreef evilcreator.h4 het volgende:
[..]
Er zijn mensen met 0 opleiding die multi miljardair zijn.
Hoe kom je er op?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:55 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Bill Gates heeft windows ook zonder opleiding gemaakt.
Alsnog zelf gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kom je er op?
De beste man heeft aan Harvard gestudeerd.
Het enige dat ik dan aan accountancy geleerd heb. Dat is details. Op de details letten. Administratieve organisatie heb je dan ook nog. Alles organiseren erbij. Dus toch wat gehad eraan. Misschien onderschat ik die opleiding ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kom je er op?
De beste man heeft aan Harvard gestudeerd.
LSD heb je gelijk in. Maar ik gebruik het niet. Ik krijg LSD binnen van andere mensen omdat andere mensen verbonden zijn aan alles dus ik verbonden aan de mensen die LSD gebruiken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef Sjapoela het volgende:
Even een serieuze vraag van mij, ben jij:
1. een trol?
2. aan de lsd or else?
of 3. je bent echt van je eigen verhaal overtuigd? zo ja, respect voor je en doe ik niet meer bijdehant
Eerlijk
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:11 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Krasloten en lotto gehaald. Voor me iemand die sprak de Nederlandse taal niet. Ik ga niet in details treden want ik wil geen ban risceren. Iemand voor me vertraagd de boel. Geen Nederlandse kennis of niets. De eigenaar van de boekenzaak kreeg het ook op de zenuwen. Ik ook.
Dan koop ik dus lotto en die lotto die krijg ik op basis van het tijdstip. Die getallen die stromen op basis van tijdstip eruit. Is er dan iemand die de Nederlandse taal niet beheerst voor me. Dan heb ik foute getallen.
Zo werkt dat.
Krasloten krassen nu.
Win ik wat laat ik het horen.
quote:
Tja gaat het in dit subforum eens niet over aliens of het eind van de wereld en dan wordt het gelijk als onzin afgedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet geheel eigenhandig. Verder is je onzin nogal slaapverwekkend, als ik zo vrij mag zijn.
Onzin, deze "man" had misschien een duidelijke OP kunnen schrijven en vervolgens een discussie aan kunnen gaan waarom hij iets "evil" vindt. In plaats van het volbaggeren van een topic zonder duidelijke stelling.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Tja gaat het in dit subforum eens niet over aliens of het eind van de wereld en dan wordt het gelijk als onzin afgedaan![]()
Deze man spreekt de waarheid een orakel van de nieuwe tijd. Hij heeft eigenhandig alle voorgaande truth false gemaakt.
Duiven zijn dan ook evil. Vliegende ratten, niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik neem dreamviber en de duiven beginnen weer
Evil ik noem het evil omdat ik het klakkeloos overneem. Je wordt overspoeld in de muziek ermee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Duiven zijn dan ook evil. Vliegende ratten, niks meer, niks minder.
Ik ken de eigenaar van Diesel. Een evil man, die Renzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:12 schreef hunter.h4 het volgende:
Levi strauss. Ik kies voor diesel
Te duur?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken de eigenaar van Diesel. Een evil man, die Renzo.
Ik had het over de man, niet de handel. Hij is niet zo duur, best cheap eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |