Onzin, deze "man" had misschien een duidelijke OP kunnen schrijven en vervolgens een discussie aan kunnen gaan waarom hij iets "evil" vindt. In plaats van het volbaggeren van een topic zonder duidelijke stelling.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Tja gaat het in dit subforum eens niet over aliens of het eind van de wereld en dan wordt het gelijk als onzin afgedaan![]()
Deze man spreekt de waarheid een orakel van de nieuwe tijd. Hij heeft eigenhandig alle voorgaande truth false gemaakt.
Duiven zijn dan ook evil. Vliegende ratten, niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:09 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik neem dreamviber en de duiven beginnen weer
Evil ik noem het evil omdat ik het klakkeloos overneem. Je wordt overspoeld in de muziek ermee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Duiven zijn dan ook evil. Vliegende ratten, niks meer, niks minder.
Ik ken de eigenaar van Diesel. Een evil man, die Renzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:12 schreef hunter.h4 het volgende:
Levi strauss. Ik kies voor diesel
Te duur?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken de eigenaar van Diesel. Een evil man, die Renzo.
Ik had het over de man, niet de handel. Hij is niet zo duur, best cheap eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |